IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#43 IgorS - S80 TDI
PODVOZOK A RIADENIE
Prišlo obdobie s priaznivou predpoveďou stáleho a pekného počasia. Preto som toho využil a zprevádzkoval som svoju chodníkovú garáž, so všetkým "špeciálnym dielenským vybavením" ako sa na poriadnu Volvodieľňu patrí.
Začal som demontážami rôznych komponentov, aby som sa k tým čo si vyžadovali výmenu dostal. Prvý deň to bolo len o rozoberaní a uvoľňovaní a preto upokojujúca vôňa blízkeho orgovánu (šeřík) bola v niektorých prípadoch veľmi vhodná.
Najprv som vymenil kĺbik riadenia.
Potom som vymenil tiahla riadenia.
Ďalej som vymenil silentbloky nápravnice (motorového rámu).
Prišlo obdobie s priaznivou predpoveďou stáleho a pekného počasia. Preto som toho využil a zprevádzkoval som svoju chodníkovú garáž, so všetkým "špeciálnym dielenským vybavením" ako sa na poriadnu Volvodieľňu patrí.
Začal som demontážami rôznych komponentov, aby som sa k tým čo si vyžadovali výmenu dostal. Prvý deň to bolo len o rozoberaní a uvoľňovaní a preto upokojujúca vôňa blízkeho orgovánu (šeřík) bola v niektorých prípadoch veľmi vhodná.
Najprv som vymenil kĺbik riadenia.
Potom som vymenil tiahla riadenia.
Ďalej som vymenil silentbloky nápravnice (motorového rámu).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2424
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#44 IgorS - S80 TDI
Jenom čumim s otevřenou hubou. Ty silentbloky...JAK???!!!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#45 IgorS - S80 TDI
Hezká práce.
Zvedákem?
Zvedákem?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#46 IgorS - S80 TDI
Předpokládám,že další obrázky budou generálka motoru před barákem.Smekám
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#47 IgorS - S80 TDI
Veď ty si úplný jasnovidec Ale veľmi sa nemýliš.
Minulý rok, na jar, som takto isto pred domom robil rozvody, vodné čerpadlo, guferá na vačke, gufero na kľukovke, tesnenie olejovej vane a hydroštely. To by sa viac podobalo na generálku ale to som nefotil. Neurobiť zároveň aj tesnenie pod olejovým čerpadlom sa mi trochu vypomstilo a to tým, že aj keď všetko potom bolo temer suché, predsa len ešte po roku prevádzky som zistil mierne slzenie z oblasti pod čerpadlom/remenicou. Nijak to nečúralo ale štvalo ma to, že som to opomenul, lebo sa mi to už vtedy zdalo byť až príliš, rozoberať ešte aj čerpadlo a zdalo sa mi, že presakovalo iba gufero na kľukovke.
Ale keď človek robí niečo už druhý krát ide mu to zväčša viac od ruky a tak som teraz na to išiel trochu inak a urobil som aj to tesnenie olejového čerpadla aj tesnenie olejovej vane. Preto máš z časti vlastne pravdu, že ďaľšie fotky budú z rozobrania motora a výmeny tesnenia olejového čerpadla a vane. Trochu to bude vizuálne pripomínať generálku ale generálka to nebude.
Minulý rok, na jar, som takto isto pred domom robil rozvody, vodné čerpadlo, guferá na vačke, gufero na kľukovke, tesnenie olejovej vane a hydroštely. To by sa viac podobalo na generálku ale to som nefotil. Neurobiť zároveň aj tesnenie pod olejovým čerpadlom sa mi trochu vypomstilo a to tým, že aj keď všetko potom bolo temer suché, predsa len ešte po roku prevádzky som zistil mierne slzenie z oblasti pod čerpadlom/remenicou. Nijak to nečúralo ale štvalo ma to, že som to opomenul, lebo sa mi to už vtedy zdalo byť až príliš, rozoberať ešte aj čerpadlo a zdalo sa mi, že presakovalo iba gufero na kľukovke.
Ale keď človek robí niečo už druhý krát ide mu to zväčša viac od ruky a tak som teraz na to išiel trochu inak a urobil som aj to tesnenie olejového čerpadla aj tesnenie olejovej vane. Preto máš z časti vlastne pravdu, že ďaľšie fotky budú z rozobrania motora a výmeny tesnenia olejového čerpadla a vane. Trochu to bude vizuálne pripomínať generálku ale generálka to nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#48 IgorS - S80 TDI
Díky zdenaz-d-e-n-a píše: Jenom čumim s otevřenou hubou. Ty silentbloky...JAK???!!!
Silentbloky? Myslím, že to nie je nič ťažké. Dlátom som odsekal príruby/límce na starých silentblokoch a potom som medzi silentblok a rám zatĺkol, či resp. natlačil veľký, mocný, skrutkovač. Najprv tenší, potom hrubší a nakoniec najväčší čo mám. To aby som si pozväčšoval medzeru medzi silentblokom a rámom. Ním som to na viac pokusov postupne len vypáčil von. Potom som si vypodložil na štyroch miestach nový silentblok a cez rovnú kamennú dlaždicu som to tam hydraulickým zdvihákom vlisoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2424
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#49 IgorS - S80 TDI
No tak na takovéhle atrakce na zemi před garáží jsem už asi starý/líný.
Bylo to pak nějak znát na chování auta?
Bylo to pak nějak znát na chování auta?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#50 IgorS - S80 TDI
To si píš. Ako by som mal novšie auto s vymeneným podvozkom. Len som ľutoval, že som sa na to dal až teraz. Už dávno som si mohol užívať komfortnejšiu jazdu. Záleží ale asi na tom, kto má v akom stave tie silentbloky a možno aj aké ťažké auto na prednú nápravu. Ja som ich nemal vôbec potrhané ale, podľa mňa, sa na tých starých, pôvodných, zmenili ich mechanické či možno dynamické vlastnosti za tie roky.
Vymeniť ich nie je pred panelákom na chodníku fakt úplne easy, ale ide to. Musíš si len pomôcť vhodne vysokými podperami a vhodnými zdvihákmi. Pritom sa ale zíde upokojujúca vôňa šeříku, ktorá bráni rezignácii nad tým, že ten prvý ani za nič nejde. Ale ono to ide, teda aspoň mne to išlo, len treba trpezlivosť a trochu presvedčovania silentbloku tým poriadnym skrutkovačom.
Ale robia to aj tak, že priamočiarou pílkou rozrežú vnútro. Najprv rozrežú vnútorné gumové úpony držiace vnútorný valec o vonkajší gumený kruh a potom rozrežú vonkajší kruhový plášť. Pri tom sa však často zvykne zarezať kus aj do rámového otvoru, lebo je ťažké udržať priamočiaru pílu alebo chvostovku presne kolmo a odhadnúť, kedy už nerezať. Toto čiastočné poškodenie subrámu som nechcel podstupovať a vyskúšal som metódu, ktorú som vyhútal, že by mohla fungovať. A keď sa tak spätne nad tým zamýšľam tak táto metóda je výhodnejšia pri aute nad zemou ako pri aute nad hlavou, lebo sa dá využiť vzdialenosť od zeme pri práci so zdvihákom pri zasúvaní páčidla a hmotnosť auta.
Vymeniť ich nie je pred panelákom na chodníku fakt úplne easy, ale ide to. Musíš si len pomôcť vhodne vysokými podperami a vhodnými zdvihákmi. Pritom sa ale zíde upokojujúca vôňa šeříku, ktorá bráni rezignácii nad tým, že ten prvý ani za nič nejde. Ale ono to ide, teda aspoň mne to išlo, len treba trpezlivosť a trochu presvedčovania silentbloku tým poriadnym skrutkovačom.
Ale robia to aj tak, že priamočiarou pílkou rozrežú vnútro. Najprv rozrežú vnútorné gumové úpony držiace vnútorný valec o vonkajší gumený kruh a potom rozrežú vonkajší kruhový plášť. Pri tom sa však často zvykne zarezať kus aj do rámového otvoru, lebo je ťažké udržať priamočiaru pílu alebo chvostovku presne kolmo a odhadnúť, kedy už nerezať. Toto čiastočné poškodenie subrámu som nechcel podstupovať a vyskúšal som metódu, ktorú som vyhútal, že by mohla fungovať. A keď sa tak spätne nad tým zamýšľam tak táto metóda je výhodnejšia pri aute nad zemou ako pri aute nad hlavou, lebo sa dá využiť vzdialenosť od zeme pri práci so zdvihákom pri zasúvaní páčidla a hmotnosť auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#51 IgorS - S80 TDI
Mi tak vrtá hlavou, jaký je tvůj cíl.. já třeba dělal na autě neobvykle hodně věcí, protože jsem chtěl nějak zvýšit jeho provozuschopnost, abych mu mohl trochu věřit, že mne nenechá ve štychu. Když ale vidím, co tam všechno děláš ty..
Jaká je tvá motivace, nebo stav, na kterým se zastavíš?
Jaká je tvá motivace, nebo stav, na kterým se zastavíš?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#52 IgorS - S80 TDI
Podľa mna je Igor skor pedant a trapi ho keď niečo nieje 100% v poriadku a čo sa da vylepšiť tak vylepši ta 80-siatka bude na tom lepšie ako ktorekoľvek novšie auta videl som len jednu taku na zraze v Liptovskej Tepličke ale ta skor voňala novotou mala okolo 50tisic km ale to bol original asi bez večšich oprav.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#53 IgorS - S80 TDI
Rozdiel medzi tým čo si robil ty (zvýšenie prevádzkyschopnosti auta) a tým, čo robím ja sa volá "koníček" alebo "hobby"ms231 píše:protože jsem chtěl nějak zvýšit jeho provozuschopnost, abych mu mohl trochu věřit, že mne nenechá ve štychu. Když ale vidím, co tam všechno děláš ty..
Ak mi chlap na STK povie, že by som sa mal pozrieť na axiálne tiahlo, lebo sa mu zdá, že je tam malá vôľa, tak to pri iných prácach urobím. No a zistil som, že mal pravdu, na guľovom čape bola vôľa. Keď už mám vytiahnuté poloosy z prevodovky, pretože cez jedno gufero mi presakoval olej a idem ich vymeniť, tak sa už ľahšie vymenia aj silentbloky na motorovom ráme, pretože sa dá už bez väčších problémov spustiť ten rám, keď je odpojené riadenie aj poloosy. Ak mi sem-tam chruplo pri vytáčaní kolies tak aj kĺb riadenia rovno vymením, keď už mám teda tú nápravnicu spustenú a viac miesta.
Ale okrem vecí viac či menej nutných na výmenu alebo udržanie prevádzkyschopnosti auta robím samozrejme aj kopec iných "zbytočných" prác. Veď mohol som fungovať aj so starými zrkadlami, nemusel som farbiť zvody ani sanie, mohol som mať ďalej staré okenné lišty atď. Robil som teda aj veci, ktoré nesúvisia priamo s prevádzkyschopnosťou auta ale s vzhľadom, alebo v prípade automatickej klímy, silentblokov rámu, výmeny sedačiek a prečalúnenia odliepajúcich sa tapacírov alebo kvality hudobnej reprodukcie s jazdným komfortom a komfortom posádky.
Ak by si sa opýtal rybára, prečo chodí na ryby, dlhé hodiny prešľapuje v potoku či rieke alebo čumí na hladinu rybníka, sem tam niečo chytí, investoval do rybárskeho vybavenia, skoro ráno vstáva a venuje tomu dosť času pritom keď by mal chuť na rybu tak si ju dnes môže bez problémov kúpiť, asi by ti odpovedal niečo v podobnom duchu. Možno by povedal, že je to pre neho koníček, že má rád to čo robí a čo je s tým rybolovom spojené, že možno ani nejde o tie ryby ale ide o to chytanie.
Pre mňa je to aj relax od duševnej práce, aj istým spôsobom sebarealizácia i vytvorenie si trochu dobrého pocitu z toho, že som sa nad niečím potrápil v rámci mojich možností a niečo som tak dokázal urobiť, opraviť alebo zmodernizovať na aute. Teraz ale máme doma Volvá dve, tak o to viac. Ako keď si záhradkár niečo dopestuje sám. Ten pocit je na nezaplatenie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#54 IgorS - S80 TDI
Ok, už tě chápu. Já to teda dělám, že to je potřeba, ať už to má vliv na chod, nebo to jen "musím" mít:) Zároveň tak samozřejmě rád trávím čas a baví mě to. Co mě zas brzdí v rozletu, jsou peníze, protože jich do auta nechci nalít přespříliš.
Tak už tě nepovažuju za úchyla, jenom máš prostě jinak nastavené hranice:D
A ať nejsem off, super galerie i "obsah":)
Tak už tě nepovažuju za úchyla, jenom máš prostě jinak nastavené hranice:D
A ať nejsem off, super galerie i "obsah":)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#55 IgorS - S80 TDI
Dík
Je to nejak tak. Vlastne si myslím, že keby som mal nové auto, možno by mi nerobilo takú radosť ako toto, pretože by som na ňom asi nemal čo opravovať
Je to nejak tak. Vlastne si myslím, že keby som mal nové auto, možno by mi nerobilo takú radosť ako toto, pretože by som na ňom asi nemal čo opravovať
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#56 IgorS - S80 TDI
OLEJOVÉ ČERPADLO A OLEJOVÁ VAŇA
V predošlých príspevkoch som už spomenul, že mi olejové čerpadlo trochu slzilo. Teraz prišiel rad aj to. Najprv som demontoval olejovú vaňu a vyčistil ju.
Odmontoval som olejové čerpadlo a tiež ho vyčistil.
Nejaký autorizovaný súdruh vo Volvo servise tam kedysi, pod olejové čerpadlo, napatlal silikón, ktorý som musel odstrániť a všetko vyčistiť, aby dosadacia plocha bola ok,
a mohol som tam dať nové tesnenie.
Odmontoval som sací kôš a prečistil som ho.
Pripravil som si olejovú vaňu s novým tesnením a olejovú časť motora som zmontoval.
V predošlých príspevkoch som už spomenul, že mi olejové čerpadlo trochu slzilo. Teraz prišiel rad aj to. Najprv som demontoval olejovú vaňu a vyčistil ju.
Odmontoval som olejové čerpadlo a tiež ho vyčistil.
Nejaký autorizovaný súdruh vo Volvo servise tam kedysi, pod olejové čerpadlo, napatlal silikón, ktorý som musel odstrániť a všetko vyčistiť, aby dosadacia plocha bola ok,
a mohol som tam dať nové tesnenie.
Odmontoval som sací kôš a prečistil som ho.
Pripravil som si olejovú vaňu s novým tesnením a olejovú časť motora som zmontoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#57 IgorS - S80 TDI
Parada, to je pracicka, keby sa v kazdom servise takto pedantne venovali autam. Mam so servismi rovnaku skusenost ako ty a tiez si zacinam robit na Volve vacsinu veci sam. Asi ta v blizkej dobe budem bombardovat otazkami co kde ako ked sa pustim do motora.
Radost sledovat tvoju pracu.
Radost sledovat tvoju pracu.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#58 IgorS - S80 TDI
Možno by sa niekde v servise aj venovali takto pedantne autám, keby si taký servis aj našiel takých zákazníkov čo by si za to aj radi zaplatili, ocenili takú pedantnú prácu. Len či by ešte v tejto vysokorýchlostnej uponáhľanej dobe si na ňu zákazníci trpezlivo aj počkali?Robo3220 píše:... keby sa v kazdom servise takto pedantne venovali autam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V70 III-D5 2008
#59 IgorS - S80 TDI
Igor, taký asi ani nenájdeš. Pretože veľmi málo ľudí by pochopilo čo sa z ich autom dialo a odmietli by to platiť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#60 IgorS - S80 TDI
Janko, to viem. Dnes to chce mať každý rýchlo a lacno. Väčšine je aj jedno ako to v ich motorovom priestore vyzerá
Dajú do servisu, keď zavolajú prídu si po to, zaplatia a keď to už jazdí, tak je im jedno ako sa to opravilo.
Dajú do servisu, keď zavolajú prídu si po to, zaplatia a keď to už jazdí, tak je im jedno ako sa to opravilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#61 IgorS - S80 TDI
TESNENIA POLOOSÍ
Ďalej som vytiahol staré tesnenia poloosí z prevodovky
a nalisoval som tam nové.
Ďalej som vytiahol staré tesnenia poloosí z prevodovky
a nalisoval som tam nové.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#62 IgorS - S80 TDI
ROZVODOVÝ REMEŇ A DOKONČENIE MOTORA
Založil som kryty pod rozvodový remeň, nasadil som remeň, napinák, vrchné kryty rozvodu a remenicu.
Nasadil som turbo hadice a rúry,
a vymenil som spony za nerezové.
Založil som poloosy, vymenil som tesniace krúžky ložísk nábojov a tyčky riadenia, pretože tyčka Lemförder mi vydržala len 2 roky a skončila s vôľou na guľovom kĺbe.
Poladil som ešte trochu vôľu na hrebeni riadenia a pripravoval som sa na prevádzkové kvapaliny.
Založil som kryty pod rozvodový remeň, nasadil som remeň, napinák, vrchné kryty rozvodu a remenicu.
Nasadil som turbo hadice a rúry,
a vymenil som spony za nerezové.
Založil som poloosy, vymenil som tesniace krúžky ložísk nábojov a tyčky riadenia, pretože tyčka Lemförder mi vydržala len 2 roky a skončila s vôľou na guľovom kĺbe.
Poladil som ešte trochu vôľu na hrebeni riadenia a pripravoval som sa na prevádzkové kvapaliny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2424
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#63 IgorS - S80 TDI
To mě pověz, jak jsi takhle v domácích podmínkách povolil ten centrální šroub na řemenici? Já z toho mám trochu bobky to mordovat na heveru...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#64 IgorS - S80 TDI
A mě zajímá, jak se ladí vůle na hrebeni..
A u ty řemenice jsem teda taky začal přemýšlet, jak je to možný na chodníku.
A u ty řemenice jsem teda taky začal přemýšlet, jak je to možný na chodníku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#65 IgorS - S80 TDI
PREVÁDZKOVÉ KVAPALINY
Založil som olejový filter, nalial som motorový olej a pomocou "špeciálnej plničky manuálnych prevodoviek" som do nej naplnil ATF prevodovkový olej.
Vypustil som chladiacu zmes,
a pomocou "špeciálneho prípravku" som naplnil okruh novou kvapalinou.
Založil som olejový filter, nalial som motorový olej a pomocou "špeciálnej plničky manuálnych prevodoviek" som do nej naplnil ATF prevodovkový olej.
Vypustil som chladiacu zmes,
a pomocou "špeciálneho prípravku" som naplnil okruh novou kvapalinou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#66 IgorS - S80 TDI
GEOMETRIA
Nakoniec som túto fázu prác na Volve S80 zakončil nastavením geometrie.
Nakoniec som túto fázu prác na Volve S80 zakončil nastavením geometrie.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 07 srp 2017 23:32, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek