Turbo mi zabralo skoro celý den, ale dělal jsem to na Volvu poprvé a nijak jsem nespěchal, určitě by to šlo stihnout i za odpoledne. Šlo to jinak velmi dobře, žádný zádrhel, ale je to asi taky tím, že mám FWD a je tam krásný přístup jak zvrchu, tak zespodu.
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#26 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#27 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
jinak byl jsem ještě pro nějaké drobnosti v AVdílech:
Vnější těsnění dveří na všechny 4 dveře, protože mám všechny klasicky otrhané v rozích
Občas mi blnou směrovky na páčkách, tak jsem rovnou koupil páčky z posledního FL s "alu" kroužkem. Časem bych k nim doplnil ještě výdechy topení a kolečka na klimu z XC90
A naposledy masku s chromem v o něco lepším stavu a hlavně s nepoškozeným logem - zatím jediná věc, co jsem stihl nasadit na auto
Vnější těsnění dveří na všechny 4 dveře, protože mám všechny klasicky otrhané v rozích
Občas mi blnou směrovky na páčkách, tak jsem rovnou koupil páčky z posledního FL s "alu" kroužkem. Časem bych k nim doplnil ještě výdechy topení a kolečka na klimu z XC90
A naposledy masku s chromem v o něco lepším stavu a hlavně s nepoškozeným logem - zatím jediná věc, co jsem stihl nasadit na auto
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#28 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Minulý týden jsem měnil řemenici na klice. Naštěstí si žena všimla divného zvuku, otevřel jsem kapotu a našel tam nepříjemné překvapení:
Řemenice dost házela, jen tak tak jsem dojel pár km domů, guma byla komplet odtržena. Koupil jsem novou Corteco, cena za origo 12.856 Kč mě odradila
Řemenice dost házela, jen tak tak jsem dojel pár km domů, guma byla komplet odtržena. Koupil jsem novou Corteco, cena za origo 12.856 Kč mě odradila
Naposledy upravil(a) jirkaTDI dne 01 srp 2021 22:45, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#29 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jak sou přidělaný ty přední gumy na dveřích? Radek říkal, že sou lepený? A páčku blinkrů potřebuju taky, nová stojí kolem 2tis. Kolik stály ty gumy a páčka?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#30 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jo, gumy jsou lepený. Budu to lepit asi chemoprenem, už jsem to párkrát dělal. Nevýhoda je, že když je ta guma takto stržená, tak může být lehce natažená a po znovunalepení nemusí úplně přesně pasovat, tak to bude třeba ještě dobrodružství Gumy byly tuším 200/kus a páčky asi 400/kus.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#31 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak dnes úspěšně po STK stav 385 500 km
Trochu jsem jí zaprokrastinoval a částečně využil Omnibus II, neboť mi technická končila v březnu.
Emise vyšly luxusně, HJS city-filter má něco do sebe.
Na TK jen jedna závada - mám na čelní skle dva dloubance od kamínku mimo zorné pole.
Trochu jsem jí zaprokrastinoval a částečně využil Omnibus II, neboť mi technická končila v březnu.
Emise vyšly luxusně, HJS city-filter má něco do sebe.
Na TK jen jedna závada - mám na čelní skle dva dloubance od kamínku mimo zorné pole.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#32 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
To mě p***r. D5 euro3 a součinitel absorbce 1,5!!!
Já to TDI snad vyměnim za D5.
Já to TDI snad vyměnim za D5.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Že staré TDI je ekologičtější než D5.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#35 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Je to tak, D5 je paradoxně homologovaný na vyšší kouřivost, než TDI, který má někdy součinitel 1,20, jindy absurdních 0,44 (i euro 5 s DPF mívají většinou 0,50).
Přitom v praxi D5 skoro nekouří, zato TDI hulí dost i v sérii.
Přitom v praxi D5 skoro nekouří, zato TDI hulí dost i v sérii.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#36 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Trochu jsem to tu zanedbával, tak doplním něco málo, co jsem udělal:
Trochu jsem se pověnoval mlhovkám - rozleštil jsem plexi, vyhodil jsem ledky od minulého majitele a dal žárovky, co tam patří, konečně to svítí žlutě, jak má
před: po:
Dál se mi na konci října povedlo prorazit při otáčení před domem o roh obrubníku pneumatiku, tak jsem si dal neplánovaně přezouvání o týden dříve Naštěstí už jsem měl měsíc nachystané 16" Nodus s novými pneu Kleber Krisalp HP3 v rozměru 215/55 nalakoval jsem křídlo na zimu nové stěrače v práci jsem Volvo pro zajímavost zvážil a je to větší cvalík, než uvádí výrobce (v TP 1 628 kg), po připočtení řidiče 75 kg je provozka 1 761 kg, což je o celých 133 kg více...
Trochu jsem se pověnoval mlhovkám - rozleštil jsem plexi, vyhodil jsem ledky od minulého majitele a dal žárovky, co tam patří, konečně to svítí žlutě, jak má
před: po:
Dál se mi na konci října povedlo prorazit při otáčení před domem o roh obrubníku pneumatiku, tak jsem si dal neplánovaně přezouvání o týden dříve Naštěstí už jsem měl měsíc nachystané 16" Nodus s novými pneu Kleber Krisalp HP3 v rozměru 215/55 nalakoval jsem křídlo na zimu nové stěrače v práci jsem Volvo pro zajímavost zvážil a je to větší cvalík, než uvádí výrobce (v TP 1 628 kg), po připočtení řidiče 75 kg je provozka 1 761 kg, což je o celých 133 kg více...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#37 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
listopad 2021 - 395.500 km
- výměna oleje (Mobil 5w-40)
- filtry MANN (olej + vzduch)
Dál příprava na zimu:
- krom pneu také gumové koberce
- chemická dekontaminace, ručně umyté a nanesený vosk Radiance od Auto Finesse
- výměna oleje (Mobil 5w-40)
- filtry MANN (olej + vzduch)
Dál příprava na zimu:
- krom pneu také gumové koberce
- chemická dekontaminace, ručně umyté a nanesený vosk Radiance od Auto Finesse
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#38 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
No, tak tyhle LEDky v mlhovkách, to musela bejt katastrofa... To sou přesně ty, co svítí všude, jen né dopředu...
A k tý váze, budu to muset udělat taky, všude se píše, že XC70 má + - 1700kg a já mám v techničáku 1850kg...
A k tý váze, budu to muset udělat taky, všude se píše, že XC70 má + - 1700kg a já mám v techničáku 1850kg...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#39 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Ahoj
Máš to pěkné. Jen drobná poznámka. S těma xenonama jsou mlhovky úplně zbytečné. Taky jsem je leštil,a myslel jsem , že mi nesvítí.Svitily,ale nebylo to vůbec poznat. Takže uvažuju, že z mlhovek udělám denní svícení.
Ty poznáš, že ti mlhovky v mlze svítí??
Díky za info.
Máš to pěkné. Jen drobná poznámka. S těma xenonama jsou mlhovky úplně zbytečné. Taky jsem je leštil,a myslel jsem , že mi nesvítí.Svitily,ale nebylo to vůbec poznat. Takže uvažuju, že z mlhovek udělám denní svícení.
Ty poznáš, že ti mlhovky v mlze svítí??
Díky za info.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#40 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jasný, ty mlhovky jsem leštil spíš kvůli estetice, aby nebyly tak zašlé. Jinak když se zapnou spolu s xenony, není to skoro poznat, to je pravda. Když je ale opravdu velká mlha, tak potkávačky vypínám a jedu pouze na mlhovky, ale takovou mlhu jsem zažil jen asi 3x za život
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#41 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
O vánocích jsem jen vyměnil vyměnil palivový filtr MANN (při 398 000 km)
A zjistil jsem, že mi odrezl držák výfuku... navíc, co jsem koukal na zadní tlumič, tak jako na potvoru zespodu vypadá jak nový, ale zvrchu už se loupe vrchní vrstva a je dost načlý, tak mě výhledově čeká výměna...
A zjistil jsem, že mi odrezl držák výfuku... navíc, co jsem koukal na zadní tlumič, tak jako na potvoru zespodu vypadá jak nový, ale zvrchu už se loupe vrchní vrstva a je dost načlý, tak mě výhledově čeká výměna...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#42 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Další servis proběhl tento týden v AVdílech (leden 2022, 399 940 km):
- montáž origo křídla na 5. vrata
- výměna termostatu (orig Volvo)
- oprava nezávislého topení - nová tryska, výměna kabeláže
- nahrání SW časovač + přímý start pro nezávislé topení
- nová chladící kapalina
konečně tedy s křídlem a hlavně konečně topím Poslední 2 zimy jsem převážně parkoval v garáži, tak mi nezávislý přišlo zbytečný, ale teď parkuju dost venku a už se to nedalo, navíc mi ještě odešel termostat, takže poslední měsíc jsem celkem klepal kosu
A cestou domů mi uteklo významné jubileum
- montáž origo křídla na 5. vrata
- výměna termostatu (orig Volvo)
- oprava nezávislého topení - nová tryska, výměna kabeláže
- nahrání SW časovač + přímý start pro nezávislé topení
- nová chladící kapalina
konečně tedy s křídlem a hlavně konečně topím Poslední 2 zimy jsem převážně parkoval v garáži, tak mi nezávislý přišlo zbytečný, ale teď parkuju dost venku a už se to nedalo, navíc mi ještě odešel termostat, takže poslední měsíc jsem celkem klepal kosu
A cestou domů mi uteklo významné jubileum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#43 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Jo, to topení je skvělá věc Křídlo měli na ty auta dávat standartně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#44 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Petře přesně tak, když kouknu na předchozí fotky bez křílda, je ten zadek takovej divnej
Jinak trochu jsem nestíhal doplňovat servis za březen, tak to tu postupně nahážu.
Jinak trochu jsem nestíhal doplňovat servis za březen, tak to tu postupně nahážu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#45 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
březen 2022 - 406 500 km
- výměna oleje: olej Eurol 5w-40 (vyhrál test ve Světě Motorů, tak jsem ho hned chtěl vyzkoušet, oproti Mobil1 není v chodu motoru rozdíl, tak u něj nejspíš zůstanu )
- filtry MANN (olej, vzduch) a kabinový Mahle (už měl nárok, výměnu jsem trochu odkládal, nový filtr jsem vozil půl roku v kufru )
- oprava držáku výfuku
To bylo v březnu zrovna teplo, že jsem si to dal venku
- výměna oleje: olej Eurol 5w-40 (vyhrál test ve Světě Motorů, tak jsem ho hned chtěl vyzkoušet, oproti Mobil1 není v chodu motoru rozdíl, tak u něj nejspíš zůstanu )
- filtry MANN (olej, vzduch) a kabinový Mahle (už měl nárok, výměnu jsem trochu odkládal, nový filtr jsem vozil půl roku v kufru )
- oprava držáku výfuku
To bylo v březnu zrovna teplo, že jsem si to dal venku
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#46 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
A v telefonu přibyla skvělá věc BT HF + stream hudby od D5T5
Yatour emulátor CD changeru jsem tedy nahradil tímto. Jen jsem musel upravit kastlík rádia, aby šel zapojit do rádia, oproti Yatouru byl kratší konektor
Yatour emulátor CD changeru jsem tedy nahradil tímto. Jen jsem musel upravit kastlík rádia, aby šel zapojit do rádia, oproti Yatouru byl kratší konektor
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#47 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Konečně to vypadá na jarní počasí, tak dnes prezuto na Thory.
Vepředu nové pneu Nexen Nblue 215/50 R17, vzadu jsou už 2 sezóny jeté, ale mají stále kolem 7 mm, tak zůstávají.
Vepředu nové pneu Nexen Nblue 215/50 R17, vzadu jsou už 2 sezóny jeté, ale mají stále kolem 7 mm, tak zůstávají.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#48 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
červen 2022, 418 000 km
- výměna oleje (Eurol 5w-40 se osvědčil, tak jsem koupil rovnou 20l)
- olejový a vzduchový filtr MANN
- proplach chladící kapaliny od Liqui-Moly, pak proplach vodou, nová nádobka Febi, kapalina G12 Febi
- odhlučněné A sloupky - možná placebo, ale fakt mi přijde, že je menší aerodynamický hluk ve vyšších rychlostech
- výměna oleje (Eurol 5w-40 se osvědčil, tak jsem koupil rovnou 20l)
- olejový a vzduchový filtr MANN
- proplach chladící kapaliny od Liqui-Moly, pak proplach vodou, nová nádobka Febi, kapalina G12 Febi
- odhlučněné A sloupky - možná placebo, ale fakt mi přijde, že je menší aerodynamický hluk ve vyšších rychlostech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#49 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Já ty Áčkový sloupky odhlučněný nemám, protože sem se bál, aby to nějak nevadilo airbagům... Pomoct by to mělo, jestli si vzpomínám, je tam pár děr "navíc"...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 107
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#50 jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Petře trocha PU pěny určitě airbagu vadit nebude. Na sloupku byla asi jen jedna díra navíc, ten antivibrak je tam spíš jen tak na ozdobu, ale dal jsem tam jen nějaké zbytky, tak mě to netrápí.
Jinak dnes návštěva v Auto Průhonice (červenec 2022, 418 600 km):
- výměna rozvodové sady za dotovanou cenu 14 300 Kč
- výměna gufera na vačce
Celkově jsem byl v Auto Průhonice spokojený, skvělá domluva, technik Jiří Král udělal vše, jak jsme se dohodli a navíc přesně na čas, dále pochválil technický stav, což vždy potěší. Nikdo se na vás nedívá skrz prsty, že tam jedete se starým pekáčem jako se mi stalo např v jednom nejmenovanem autorizaku Škoda
Jinak dnes návštěva v Auto Průhonice (červenec 2022, 418 600 km):
- výměna rozvodové sady za dotovanou cenu 14 300 Kč
- výměna gufera na vačce
Celkově jsem byl v Auto Průhonice spokojený, skvělá domluva, technik Jiří Král udělal vše, jak jsme se dohodli a navíc přesně na čas, dále pochválil technický stav, což vždy potěší. Nikdo se na vás nedívá skrz prsty, že tam jedete se starým pekáčem jako se mi stalo např v jednom nejmenovanem autorizaku Škoda
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 5 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 13836 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 47 Odpovědi
- 2881 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej