V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#101 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Petr.Chrpa »

saabik píše:
Z výfuku při sportu to vypadá takhle, 21.-29. sekunda
"

Naživo ten motor zní prostě skvěle. V jakémkoliv režimu a otáčkách. To se musí zažít. V rámci šestiválců nirvána. :D
Jojo poslech krásnej :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#102 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od LUBOŠ »

gratuluji k novému vozu, Tvá bývalá T5ka dělá zatím kamarádovi jen radost :good:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#103 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

To jsem rád. Doufám, že bude dělat radost i dál. Snažil jsem se k němu celou dobu chovat jak nejlépe umím. Je to skvělý auto. V některých věcech daleko lepší než moje současné.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#104 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

Po více než 8000 km a pěti dnech za volantem začínám mít určitou představu, za co jsem vlastně svou V70 vyměnil. Jelikož jsem měl možnost okusit několik variant nové V60, která byla jedním z konkurentů Helmuta, zkusím popsat svoje dojmy z obou aut, kdo je v čem lepší. Exteriér je čistě subjektivní, nebudu se jím zabývat.

Nastupování, pro mě první překvapení. Když jsem poprvé nastupoval před lety do V90, říkal jsem si, že je ta sedačka oproti V70 dost nízko. U V60 to bylo snad ještě citelnější. Trojka je v tomto hodně podobná. Překvapivě je V60 o chlup nižší než sportovní verze trojky. Je to pro mě nezvyk, vystupování pro mě není nejpříjemnější. S V60 bych si ale nepomohl. Tady to je nerozhodně, obojí špatné, vítězí V70 .

Sezení za volantem je také srovnatelné, V60 ale vyhrává se sedačkami. V Helmutovi sice mám přifukování stran, ale sedačka je na delší cestování přeci jen trochu tvrdší, částečně by to vyřešila dražší kůže. Vnitřní prostor včetně kufru je doménou V60. Helmut sice povyrostl, ale do V70, resp. nové V60 mu něco chybí. Konkrétně 30 litrů v kufru a zhruba dva centimetry na šířku. Menší postavy mohou mít v Helmutovi (moje žena například, 167 cm) problém s výhledem šikmo vlevo dopředu přes zpětné zrcátko. Já mám problém pít z půllitrové flašky při jízdě, dnem narážím do stropu. To se mi ve volvu nestávalo. Materiály, slícování apod. jsou v obou autech velmi dobré, navíc to moc neřeším. Ve srovnání s yarisem se jedná o kvalitativní vrchol.

Jízda, podvozek. První pocit, který jsem měl, byla reminiscence na řízení staré dobré 900I. Od chování auta po výhled na karoserii. Hned jsem si na to vzpomněl. Proto mi bylo hned jasné, že v tomhle autě se mi bude žít hezky. Znovu zopakuji, neznám předchozí trojky, ale zde je podvozek na vysoké úrovni. Příjemně tuhý, s mírnými náklony. U V60 je nastavení logicky komfortnější, ale podle mě přesto velmi povedené. Kde si trojka není jistá, jsou rozbité silnice nižších tříd. Tam je tuhost na škodu a V60 je zvládá lépe. Naštěstí po nich tolik nejezdím. Obava z přílišné tuhosti sportovněji naladěného auta je pryč. Z pohledu zaměření aut je naladění podvozku v obou případech velmi dobré, trojka ale leckoho příjemně překvapí jako mě, od V60 to každý čeká. Hluk od podvozku je vlastní trojce, Švédové v tomhle excelují a laťku nastavili hodně vysoko. Těžko si zvykám. Občasné pískání od levého zpětného zrcátka při rychlostech nad 70km/h je věc, která mě až irituje. Je slyšet při staženém okénku. Zkusím řešit při první návštěvě servisu.

Motor s převodovkou. Osmistupňový Aisin řadí hladce, ale hrozně mu vše trvá. Sportovní režim to s úpravou Polestar trochu napravuje, ale stále se jedná o velmi línou převodovku, která motoru pocitově ubírá několik koní. Jedná se asi o záměr, ale postupem času to někomu může vadit. Třeba když zkusí, jak to funguje u konkurence z Mnichova. Při sportovním řazení osmistupňový ZF dokonce kope. Sportovní režim drží otáčky výš, odezva je okamžitá, bez turbodíry. Zvuk motoru je až návykový. Při klidné jízdě se povaluje do dvou tisíc otáček, nezřídka i lehce nad volnoběhem. Při dálničních 130 točí na osmičku zhruba 1850 otáček, u volvího čtyřválce to bylo také příjemných cca 1950 ot. Akcelerace šestiválce je velmi svižná, ale chybí jí agresivita čistokrevné M verze, kterou znám třeba z M4. Což u civilního rodinného auta není na škodu, že. Tady je dominance Helmuta jednoznačná, nezachrání to ani turbo s kompresorem u volva.

Druhé překvapení, spotřeba. Šok, je vůbec možné, aby šestiválcová čtyřkolka při stejném stylu jízdy (klidném) papala méně než čtyřkolka FWD? Zatím mám lehce pod 8 litrů/100km, rekordem byl výlet do Hallstattu se spotřebou 5,6l/100 km. Kdybych nevyfotil, neuvěřím. Velmi klidná jízda, 100-120 na dálnici, 70-90 na okreskách. Ale stejně. Je to vůbec možné? Volvo si bralo o trošku víc. Ale víc. A to je to, co mě fakt překvapilo. Ti, kdo s M340i jezdí za 10, jezdí buďto dost agresivně, nebo často ve městě. Byl jsem s tím na kurzu sportovní jízdy na okruhu v Mostě, tam si to vzalo 22 litrů na 100. Skvělé vyblbnutí.

Infotainment. Další překvapení. Jestli někde dominuje trojka, pak v motoru, převodovce a taky v ovládání infotainmentu. Mně osobně vyhovuje ovládání přes jednotlivá tlačítka nebo otočné ovladače. Takových nových aut je jako šafránu. Nastavit ve volvu vyhřívání sedaček, teplotu klimatizace nebo navigaci, to bylo za jízdy pro mě dost složité. Možná, že bych si po delším používání zvyknul. Ale stejnou výtku měl kamarád, když manželce pořizoval lehce jetou V60. Ten používal i peprnější výrazy. Chválím, že u trojky mám vše přes otočné ovladače nebo tlačítka. Osm předvoleb, které si nastavím podle uvážení, je už jen malý bonus. Vypnutí klimy jde přes jedno stisknutí. Telefonování oblíbené osobě to samé. Sice mám dotykovou obrazovku, ale snažím se vše ovládat nedotykově. Jde to. Pak nemusím tak často čistit mastnou obrazovku.

BMW má takovou hezkou appku, BMW connected. Dálkově mohu zamykat, odemykat, vychladit interiér, hledat polohu auta, posílat cíle do navigace v autě z domova atd. Velmi užitečná fičura. Nevím zda má něco podobného volvo, ale člověk si rychle zvykne.

Změny nelituji, jsem spokojen. Na pár věcí si zvykám hůř, ale motor mi vše vynahradí. Straním se bmw komunitě a budu i nadále. Stále není vyloučeno, že příští uato bude znovu volvo. Zřejmě nějaký model CC. Ale uvidíme, pár let si rozhodně nechám Helmuta…
Přílohy
ost.jpg
ost.jpg (107.52 KiB) Zobrazeno 822 x
pic02.jpg
pic01.jpg
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#105 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Warcz »

Někde jsem četl, že tu převodovku umi BMW udělat bez kopani, ale pry zakaznici chtěji ať to jde při řazeni citit. Jinak super recenze. Možna se ptvrzuje to, že když automobilka vyrobi šumt, tak potom další verze auta je vychytana. Dotykove ovladače mi taky vadi, zlate kolečka. Rychle volby jsem měl na BMW moc rad to je super fičura a otočny ovladač je taky super.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#106 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

1) Taková malá blbost jako zadní kamera. A jak dokáže její nekvalita člověku otrávit život. A pro srovnání s 5x levnějším, o 3 roky starším malým japoncem yaris hsd. Na stejném místě. Tady se Mnichovanům ta prémie nějak nepovedla. U volva jsem kameru neměl, ale horší určitě už být nemohla :D .

2) Prvních 10 tis. km do první výměny oleje nebylo třeba nic dolévat. Teď, před druhou výměnou ve 20 tis. km, ukazuje elektrický měřák těsně nad minimum. Doufám, že to do výměny vydrží. Ale všimnul jsem si, že jak na US fórech, tak i německých, je poměrně živá diskuse o nadměrné spotřebě oleje tohoto motoru. Trochu to dávám za vinu stylu jejich jízdy, ale červíček pochybností, zda není někde chyba, ve mně je. Oficiální místa vše vysvětlují, že litr na pár tisíc km je v normě. Mno, na to jsem u Švédů zvyklý nebyl. Výměna oleje za něco přes 5 tis. Kč je snad i o něco levnější než u volva.

3) Zvuk tohoto šestiválce přitahuje pozornost, otázka jak moc tu kladnou, případně zápornou. Ale nejlépe to dokládá věta mé desetileté dcery: Tati, všiml sis, že každý třetí člověk se na nás otáčí? Pravda, to se u volva nestávalo.
brambora.jpg
brambora.jpg (95.33 KiB) Zobrazeno 736 x
yaris.jpg
yaris.jpg (84.57 KiB) Zobrazeno 736 x
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#107 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od spy »

Jestli tě o aspoň trochu uchlácholí, tak u Superba to mám velmi podobně, kamera je v noci dost mizerná :-)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#108 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Fíla »

saabik píše: 19 říj 2020 17:45
2) Prvních 10 tis. km do první výměny oleje nebylo třeba nic dolévat. Teď, před druhou výměnou ve 20 tis. km, ukazuje elektrický měřák těsně nad minimum. Doufám, že to do výměny vydrží. Ale všimnul jsem si, že jak na US fórech, tak i německých, je poměrně živá diskuse o nadměrné spotřebě oleje tohoto motoru. Trochu to dávám za vinu stylu jejich jízdy, ale červíček pochybností, zda není někde chyba, ve mně je. Oficiální místa vše vysvětlují, že litr na pár tisíc km je v normě.
...nejen u tvého motoru je spotřeba oleje taková jaká je. Spíš bych řekl, že je to takový nový standard všech BMW motorů. Ale zas na druhou stranu, pokud máš Service Inclusive, jakože asi jo, tak máš dolití po dobu pěti let zdarma v kterémkoli autorizáku po celém světě. Podmínkou je teda hláška o nutnosti dolití.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#109 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

Ano, mám (zaplacený, grr) service inclusive. U volva jsem nepotřeboval dolévat prakticky nikdy. Sice jsem si převzal novou bramboru se záložním litrem oleje v kufru (asi věděli proč ho dávají), ale kvůli dolití jezdit do Prahy se mi teda moc nechce :o . To si doleju raději sám. Asi si holt budu muset zvyknout na nový normál. :unknown:
Každopádně díky za info. :good:
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#110 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od hajnej »

A to by člověk řekl, že s lepší přesností tolerancí ve výrobě se tyhle spotřeby oleje budou spíš zmenšovat. Je to naopak.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#111 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Fíla »

To právě nemusíš do "svého" domovského servisu. Pokud ti bude svítit v autě hláška, že je nutné dolít olej, tak můžeš navštívit kterýkoli nejbližší autorizák. Doma i v cizině. Stejně jako všechny další předplacený servisní úkony. Je tam vždy jediná podmínka a to ta, že to to auto musí chtít a ta hláška musí být oranžová (servis za krátkou dobu) nebo červená (už je nejvyšší čas popř. už interval přejíždíš).
Např. teď jsme dělali velký servis na španělském autě, svítil mu termín 1000 km do výměny. Domů už by nedojel a přejíždět interval se mu nechtělo. Tak to k nám přistavil, šel se na dvě hodiny projít po Vyšehradě a pak si přišel pro umyté, vyluxované auto s vyměněným olejem a všemi vyměněnými filtry. Vesele odjel a nic neplatil.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#112 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Hájčus »

Tož přidávám foto kamery od konkurence ze Štutgartu.
Ve skutečnosti je to ještě lepší. Ale fotku kujví můj ubohý aple fotoaparát. :%)
2A701607-C5A2-4BDF-B52A-9E61225D2FDC.jpeg
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#113 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Ondra. »

To iz je skoro tak dobry jak moje cina :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#114 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Hájčus »

Tak dej foto. Nedivili bych se, kdyby na tom byli líp. :D
Jim stačí okopčit nějakou prémiovou čočku a hned jsou o krok napřed.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#115 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

Občas se objeví diskuse nad tím, jaké jsou skutečné hodnoty výkonu a točivého momentu auta oproti papírovým hodnotám. Když jsem si nechal měřit volvo, výkon i kroutící moment více méně korespondovaly s papírovými hodnotami, resp. skutečné hodnoty byly o drobek lepší.

V případě mnichovské značky nejednou optimisticky zaznívá, že jsou skutečné hodnoty vyšší. Jelikož mě zajímalo jak to tedy je, 'nechal jsem se změřit '. Výsledek? Papírové hodnoty 374k/500Nm. Skutečnost 413k/548Nm. I při určité toleranci k nepřesnosti měření mohu udělat závěr, že na tom něco bude. Desetiprocentní rezerva od papírových hodnot je možná až nečekaná :good: .

Přikládám fotku jak tenkrát změřeného volva, tak brambory.
Přílohy
mereni1.jpg
mereni1.jpg (124.6 KiB) Zobrazeno 519 x
volvino.JPG
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#116 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od python.p »

To měřil ten medvídek s placthicí v náruči? :D :D :D

Jinak je to fajn, 10% je dost velká rezerva.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#117 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Vapik »

Podle údajů z druhého měření, teplota tlak rosný bod se vyššímu výkonu nedivím. Neznám přesně normu podle které měří brambory, ale vaše hodnoty jsou vyššímu výkonu příznivé.

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#118 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

To bylo z Volva. Brambora je to měření výše. Ta fotka u volva je stará cca 5 let.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#119 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Vapik »

Už to vidím. Nic méně platí to i pro Volvo.

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#120 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

Když nemůže na kosmetiku manželka, tak jsem dopřál aspoň Helmutovi.
Dvě různé keramické vrstvy na karoserii, 3 vrstvy na oknech. Kamikaze ENREI. Práci jsem nedělal já, na to jsem moc velký nemehlo.
Přílohy
6.jpg
6.jpg (78.48 KiB) Zobrazeno 418 x
5.jpg
5.jpg (74.62 KiB) Zobrazeno 418 x
4.jpg
4.jpg (70.74 KiB) Zobrazeno 418 x
3.jpg
3.jpg (75.04 KiB) Zobrazeno 418 x
2.jpg
2.jpg (72.47 KiB) Zobrazeno 418 x
1.jpg
1.jpg (118.46 KiB) Zobrazeno 418 x
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#121 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Deshi »

Naleštěný to máš krásně, :good: :good:
ale teď na to hod kýbl bláta a hoď foto, jak keramika funguje :wink: :roll:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#122 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Si delas prdel, ale ono to fakt funguje. Ja tomu neveril.
V listopadu jsem nechat to same udelat na XC a hlavne i na zuta kola keramiku. A mesic z5 se sami umyli pri jizde v desti po dalnici.
20210129_154409.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#123 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od hajnej »

To je ale velká paráda. Ani se nebudu ptát na cenu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#124 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od saabik »

Cenu raději psát nebudu. Ale asi to funguje. Hned druhý den jsem měl ptačí trus na přední kapotě. Říkám si, že to musím setřít jako vždycky. Pak pršelo. Přišel jsem k autu a trus nikde. To se mi ještě nestalo.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#125 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring

Příspěvek od Deshi »

Já to psal jako provokaci :D :wink:
Ty fotky mm připomněly reklamy na tyhle prostředky :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“