Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#451 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od raolsa »

A dělá to ten zvuk i když je nastartováno?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#452 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Ideálně kdyby si to poklepal někdo s malým nájezdem a žádnýma zvukama z předku dle tvého videa ,aby šlo srovnat zda je tohle normální.
Já to mám už také načaté takže mé klepání není vypovídající.
Teda kdyby to nové - nejspíš repasované řízení bylo odfláklé tak to by byla veliká smůla. To se mi nechce věřit, ale možné je všechno bohužel..
Jakub má už také termín tak poté můžete porovnat.
Klepe ti to při pocukání volantem na místě s vyp. motorem?

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#453 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

raolsa píše: 12 led 2021 16:09 A dělá to ten zvuk i když je nastartováno?
To by mohlo teoreticky po natlakovani zmizet. Napad dobry.
U me je vule takova, ze nesla na predku dohonit geometrie. Takze pristi tyden poreferuji. Jen netusim, zda ho stihnu vyzvednout jeste v pondeli.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#454 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Mě vůle po natlakování zmizí, ale za jízdy to trošku klepe. Tam jsou už větší síly. Při klasickém pocukání řízení na jeho zkoušku by to měl mít naprosto tiché u nového.
To jsem zvědav jestli to budeš mít jiné.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#455 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Jakube, čekám jak dopadneš ty a co to bude dělat tobě při poklepání na tyčku na novém řízení bez tlaku / s tlakem...
To mě nenapadlo s tím natlakováním... zítra to zkusím na nastartovaném.
Cukání volantem na místě se nic neozyvá .
Jinak auto bylo v servisu, při projížďce tam opravdu něco ťuká, ale nic viditelného na autě není.
Byl jsem u auta na dílně a i u jiných aut co tam měli... Bylo mi umožněno si poklepat na tyčky řízení aut P3 co byly na zvedákách a zvuk šel ze všech.
Takže zřejmě vlastnost... nicméně záruka na řízení je dva roky... tak kdyby cokoli s řízením, záruka tam je...
Na autě ze spoda vše utáhlé, nic se ani nehne, vůle nikde nic.
Ale byl jsem nasměrován na myšlenku tlumičů... zatím ale to nehodlám realizovat.
Na V70 P3 dávalo volvo cca 6 různých tlumičů... tlumiče mají údajně různé charakteristiky, vnitřní tlaky atd... a ten daný tlumič je spárovan s charakteristikou pružiny a stabilizátoru.
Když odfiltroval moje VIN, tak na moje auto patří prostě pouze jeden OEM kod tlumiče a těch dalšich 5 nikoli...
A když se vezme druhovýroba jakákoli... tak je tam že ten konkrétní tlumič druhovýroby je náhrada všech těch 6 OEM... což je prý nesmysl... je to prostě nějaký univerzál.
To je logický a chápu to .... Nicméně nevěřím že by to mohlo mít takový vliv ...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#456 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Je to fakt divne, je ale fakt, ze mam tlumice na predku jine. BILSTEIN jenze zde je tu dalsi velike, ALE! Vim minimalne o 5ti autech co maji ty same tlumice a nikomu nic neklepe, 3 dokonce uplne stejnou sestavu - pruzina, tlumic atd. A dokonce stejny Spring code i kod tlumicu. Kazdopadne u me se to opravdu vystupnovalo po vymene tlumicu a pruzin na predku. Jenze to bouchalo i predtim, ale ne pokazde. Tak uz muselo byt nacate neco i pred vymenou.
A nikonu z nich nic neklepe.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#457 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Jestli to nemaji proste všechny P3 taky načaté :D
Já dával na předek sachs a ticho. To řízení co bylo slyšet trochu před výměnou tlumení je pořád stejné.
Mě ta vůle v tlumiči pěkně vyškolila a v začátku skoro nejde zjistit , ale časem se to zhoršilo a bylo to k dohledání I když každý tvrdí že tlumič s vůlí musí téct což není pravda.
Nenašlo se to ani u kámoše na stk na deskách.
Jezdi a nějaká vůle se na jaře najde.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#458 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

To mě napadlo hned... že všechny ty auta co měli na dílně mají řízení taky vadný... a majitelé to neslyší / neřeší.
Dneska jsem ještě zkusil to klepání na tyčku znovu bez motoru a pak s nastartovaným motorem.
A jako zdá se že to nastartování vymizí a nebo ten naftovej klapot to tak úplně přehluší že to z toho při ležení vedle auta neslyším.

Jako musel se včera přijímací technik při jízdě hodně soustředit aby vůbec poznal co mi vadí, ale nakonec to taky slyšel a uznal že tam něco nenormálního je.
Ale je prý spousta lidí který by tohle co mám já ani neslyšeli a neřešili.

Nic jinýho mi nezbyde než jezdit dál a nevnímat to tolik... Třeba se za pár tkm opravdu někde něco ukáže...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#459 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Přesně tak - jako většina lidí neřeší řízení co má snad každá P3 načaté tak ani neřeší vůli v ose tlumiče protože se krom klepání neprojevuje a mechanik ji nenajde..
Do jara se to ukáže a bude lepší počasí. Jen to zvládnout psychicky :crazy:
Mě ten tlumič vzal radost z nového auta jak jsem to furt poslouchal...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#460 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Takže máme první větší ochlazení a po odstavení auta v práci na celodenním mrazu -6°C a večerním odjezdu při -8°C auto opět klepe od přední nápravy jak stará herka... nicméně z řízení už to nejde...
tak já už fakt nevím kudy dál... tohle mě tak vyškolí že další auto už asi Volvo nebude...

-přikláním se stále více že prostě ten podvozek nepobírají zánovní tlumiče Sachs... (nějak se mi nezdá že by jeden tlumič mohl stejně dobře funguvat na nízké V70, trošku vyšší předchozí S80 a pasoval i na vysoké XC70... to vše při stejné účinnosti), prostě něco na těch OEM asi bude...
-nechce se mi věřit že by takový rachot dokázaly dělat poloosy... což je v podstatě poslední původní komponenta...

Začínám si připadat jak Ejdou... taky to u mě vypadá na nekonečný boj a žumpu na prachy
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#461 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od gigy »

kolik stojí origo tlumiče ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#462 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

nevím přesně jaké OEM tam mám mít pro moje auto, ale předpokládám podle toho co jsem našel, tak OEM vychází většina na 4600-5500Kč/kus... to je při slevě 20% cca 10.000Kč komplet i s prací bez geometrie...
Sachs vyšel na cca 1600Kč/kus
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#463 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Tady jedno starší téma...
Ale přesně jak já ...

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=357768#p357768

A na konci tématu dole to vyřešil... nebo teda zjistil

A tady jedno super video... koho to zajímá, tak si to pusťte...
Sice na škodovky, ale něco to má do sebe... a zrovna Sachs nedopadl moc dobře...

https://www.auto.cz/tlumice-perovani-na-skodu-octavia-ii-jsou-opravdu-na-to-same-auto-94337

Takže já mám víceméně jasně stanovený další postup ...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#464 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Já jsem Sachs dával - sice netuším co vydrží, ale na jízdě se prakticky nic nezměnilo - tedy krom toho že už ten vadný neklepe. Je pravda že při výběru se mi u různých prodejců vzájemě tloukla dvě čísla a po telefonátu do Cardo mi vybral s jiným oem než mají v katalogu.
Už jsem to někdy psal, ale vyzkoušej na vhodné cestě při rychlosti do cca max 70km malé příčné nerovnosti pouze na jedné a poté druhé straně - poznáš zda to nedělá jen jeden(vadný kus) .Od určité rychlosti se to už nepozná - chce to zkusit. U mne to bylo v zimě také horší.
Držím palce.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#465 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

To jsem zkoušel a je to úplně jedno...
Dělají to obě strany... kterou stranou to vezmu, tam odtud se to ozve.

Sám jsem zvědav v jakém stavu se z toho auta vyndají ven...
Vím že jsem to tu psal už několikrát že tuším že jsem na správné cestě a přitom byl ve slepé uličce...
Ale tentokrát jsem si na 99,9% fakt už jistej... pořád si tam nechávám těch 0,1% rezervu kdyby to opět nevyšlo ... :wink:

Neskutečně mi to štve... už teď jsem v přední nápravě za téměř 38.000Kč... když teď udělám OEM tlumiče cca za 10.000Kč...
Tak budu v přední nápravě skoro za 50.000Kč a kdyby to mělo klepat dál... tak už fakt nevim...

A přitom možná na úplném začátku by stačilo udělat rovnou to řízení a třeba by byl klid.... možná jo... možná ne...
Naposledy upravil(a) Tom0 dne 17 led 2021 19:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#466 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vy me davate. Jestli to bude i po zitrku klepat, mi jebne. Jenze u me to klepalo i pri otaceni koly kdyz byli vyvesene.
Ale co uz. Rizeni je jedinne co neni nove. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#467 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Takže dnes rozhodnuto.
Auto dostane nové originální tlumiče...
Vše ostatní (uložení, ložiska, dorazy, prachovky, gumové podložky) jsem si vybojoval že zůstane původní (8 měsíců staré).
Doufám že to bude dobrý a něco z toho se nerozpadne při výměně aby jim tam auto nezablokovalo hever.
Menší problém je s dostupností... Jeden je ve Švédsku a druhý není nikde.
Předpokládaný termín naskladnění druhého do Švédska je začátek února, ale může se to klidně odsunout.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#468 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

To jako fakt nejsou tlumiče :shock: Tobě tam patří nějaké speciální??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#469 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Jojo, fakt nejsou . (na jednu stranu auta)
Zaplatil jsem zálohu a čekáme až naskladní ve švédsku.
Neřekl bych že jsou nějaké speciální, jen pro moje VIN teď zrovna ten daný OEM kód není.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#470 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

To jsem fakt zvědav jestli to bude tím - zda vadné tlumiče a nebo opravdu pouze charakteristikou. Ty nás napínáš :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#471 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Charakteristika jsem přesvědčen že taky má svůj podíl, ale podle mě ty tlumiče budou v háji...
Nasadili mi u Kurtze brouka do hlavy, když jsme se domlouvali co vše vyměníme a já si trvám jen na výměně tlumičů a zbytek zachovat...
Řekl mi přesně to co je v tom videu... že některá druhovýroba má menší průměr těch pístnic a k když máte od nich i dorazy, tak jsou třeba taky menšího průměru...
Požádal jsem J.Svobodu o proměření jeho vyřazených originálů a porovnal to se Sachs co mám na autě.
Naštěstí je to stejné a tak by se nemělo při výměně vyskytnout nic nečekaného na čem by to ztroskotalo...
Nicmémě při měření když jsem zvedal prachovku jsem se všiml že ten bílý plast (do kterého má narážet doraz při propružení a drží i prachovku) na tlumiči nedrží a lítá nahoru dolu absolutně volně...
Takže něco špatně tam určitě bude.
Tlumič.jpg
Tlumič.jpg (18.58 KiB) Zobrazeno 225 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#472 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Munga »

Ta nedržící prachovka by tlumič odrovnala, ale až za dlouho. Otázka je proč se plast utrhl.
Jak tedy zjistíš jaký přesně tlumič má být na konkrétním autě?
Na mém mám ve Vidě 5x různý OEM.
U Carda jsem koupil Sachs který měl zase 4x jiný OEM a 1x schodný . Tlumič sedí sa funguje Ok, ale čekal bych že bude mít v popisu všechny OEM schodné jako ve vidě kort když jsou všechny pouze na xc60.
Nějak tomu nerozumím :%)
Ještě že jsem to tenkrát nevěděl. Teď bych se to bál koupit.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#473 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od raolsa »

Vida ti nabídne všechny tlumiče, které se na daný model dávaly. Ten správný musíš rozklíčovat podle kódu na štítku s vin.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#474 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Tom0 »

Ukazoval mi to v servisu ve Vidě kolik různých druhů je na V70...
Pak zadal moje VIN a už mu z toho vypadnul jen jeden druh...
Ale to naše VIDY asi neumí. :oops:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#475 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A víte co je největší psycho? Že jsem montoval na úplně stejný auto jako mám já, dokonce i kody na štítku máme stejný tzn. jak tlummiče, tak pružiny a jemu to nebouchá a mě jo.......
Nicméně u mě po výměně řízení je to opravdu jiné auto, řízení je přesné a zmizelo tak 70% zvuků, pazvuků. Tudíž pokračujeme také tlumiči.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“