Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5376 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Mam Hankook 2 roky a za mě super guma. Na suchém asfaltu jsem je ještě neslyšel zapískat. Drží fakt pěkně. Na chatě na trávě mi ujela ale to nemůžu porovnat...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Shockey

#5377 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Shockey »

Můžeš mít na autě i závodní gumy za desítku/kus. Ale když jsi debil a neumíš/nepřemýšlíš, zbyde po tobě průsek v lese, pomníček se zlomeným volantem a rodina, která si bude už navždy říkat: jak se to mohlo stát, ten náš kluk přece vždy jezdil tak opatrně a pomalu...

Škola smyků, volný jízdy na okruhu - to je pro tyhle typy zbytečnost a vyhozený peníze. Takže budou žít v duchu "radši mrtvý než druhý", i kdyby to bylo jen krátce...

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5378 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Lachtan »

Hele odborníci - a které gumy dobře drží stopu i na napadaném listí? A nejlépe na mokrém? :twisted: :wink:

Holt je podzim a ne všichni si to uvědomují a že by tomu měli i přizpůsobit styl jízdy, pak to dopadá takhle...

Holt pan Darwin nebyl žádný hlupák 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 234
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#5379 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Ono je to těžký... mám souseda co má hodně aut, hodně dost výkonných aut. A u spousty z nich musel volit nejměkčí směs aby aspoň nějak fungovala za provozu. Protože on ten závodní semislick pokud není teplej, je horší obyč guma.

Nicméně Lachtan to trefil podle mě nejlíp, napadaný listí je horší jak sníh....

Levná guma, lehce jetá, zima, nasazená jak je nasazená, "závodník" no a výsledek je jasnej.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#5380 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

raolsa píše: 20 lis 2020 17:00
No to mi ani neříkej, protože já jsem právě přivezl od gumaře obuté dva nové Hankooky místo těch mých vyboulených Vraníků. :shock:
Prý jedna z lepších gum - skoro prémiovka.

Manželka je měla na captivě, když ji prodávala po 4 letech, se 75 tis. tak měly 4mm :D

Byly to nějaký celoročky :)


Jo a momentálně mám na devadesátce zimáky dunlop grandtrek výroba 09 :D (ještě nejeté) 10 mm :D

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#5381 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Romulusw »

PetrXC70 píše: 20 lis 2020 16:54 Podle auta asi frajer, co jel rychle a nedal to... Těch mladejch co se zabijou kvůli rychlosti je tolik, že mě to přijde jak kdyby každej den jeden...

Možná by bylo dobrý, kdyby součástí řidičáku byly jízdy na lodi, aby si adepti uvědomili, jaké to je, když to nezatáčí a nebrzdí :D

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#5382 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

ono myslím postačí, když má člověk od mala veskrze kladný vztah k jednostopým vozidlům...a cejtit prdelí.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 234
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#5383 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Kladný vztah mám, naštěstí jsem si radši koupil prvně auto... Protože jinak bych měl mašinu a kdo ví. A teď už jsem na mašinu starej :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#5384 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od volvoperformance »

Cejtit prdelí je fajn, ale pokud nejednáš instinktivně a hlavně pokud jsi za hranicí fyzikálních zákonů, je Ti to prd platné!

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5385 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od jirka87 »

Hlavne cim sportovnejsi a tuzsi auto, podvozek...minimalizace naklonu,vsechno tvrdy/tuhy,gumy lepivy....tim mensi moznost reagovat az se to utrhne. Protoze dopredu to moc uz vedet nedava. Drzi, drzi, drzi a najednou je to vsechno v hajzlu.

Raolsa : mel jsem to na Sharanu na predku. Tallinn a zpet, prakticky prazdne auto, sama rovina, rychlost max 120,tlaky za cestu kontrolovane opakovane. Po prijezdu to vypadalo hur jak Barumka,na ktere ani po 15tis km nebylo nic znat (ty se pred vyjezdem nastehovaly dozadu). Vzhledem k dalsim diskutujicim spis prikladam me zkusenosti nulovou vypovidaci hodnotu. Proste jsem mel asi smulu. Ono taky ten novy Hankook nemel tak hluboky vzorek jako nova Bravuriska. Uvidis. Bude to dobry, ja mam smulu na vsechno. Nekdy se divim,ze mam obe varlata a nemam tam treba misto toho chapadlo z chobotnice nebo tak neco. Zatim teda.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 20 lis 2020 20:15, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#5386 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od volvoperformance »

Tak v tom s Tebou rozhodně nesouhlasím!!!

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#5387 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Vapik »

Romulusw: jo s tou lodi jsem to taky zkousšrl a takhle jsem dopadl ve francii. Myslím že už by mě tam nepojistili 8)
DSC_0267.JPG
DSC_0267.JPG (30.24 KiB) Zobrazeno 1319 x
Tady se to ještě snažili zachranit, ale nakonec šla ke dnu.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#5388 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Vapik »

Jirka: taky nesouhlasím gumový podvozek je mnohem méně čitelný. Protože prostě to co by jsi cítil a mohl reagovat tak se ztratí v tom gumovém podvozku.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#5389 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 volvoperformance

já to vztahoval k běžné, sportovně laděné jízdě. Tam to řidiči poměrně dost pomůže. Jak jsem už napsal, vůbec do toho neberu profi motorsport, kde se jezdí na hraně. Proti tomu ani popel.
Bral jsem to tak, že nejvíc bouraji jelita, která vůbec nechápou fyziku, mokré listí jak napsali nade mnou, namrzlou silnici. A v tomhle ti zažité zvyky z dětství z motorky a z cyklistiky
dost usnadní život za volantem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#5390 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od volvoperformance »

Pokud chytneš mokré listí, tak s největší pravděpodobností jsi se právě dostal za hranu možností svých i auta. Ona fyzika.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5391 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od jirka87 »

Ja se nebavim o tom,ze si nasadite na parnik typu S60 sportovni podvozek. Mamut 1.5tuny,ktery ma tolik sportovniho charakteru jak Vw Caddy.

Bavim se o malem lehkem aute jako byla relativne i ta Honda. Pokud si myslite,ze je nahoda,ze prakticky vsechny Hondy CRX skoncily povesene na stromech,tak...dobre no.

Pokud mam v serii male,lehke,kratke auto,ktere jeste snizim, pritvrdim,omezim naklony a skvele ho obuju,tak se mi limit znacne posune. Ovsem moznost napravit pripadnou ridicskou chybu se mi rapidne snizi, protoze takto ryze sportovne upravene auto se mi nebude naklanet/zpomalovat/ztracet adhezi...takove auto drzi,drzi,drzi a najednou se to proste urve a vzhledem k tomu,ze drzelo a drzelo a drzelo,tak jste tu stejnou zatacku nejeli 60 jako na seriovem podvozku,ale spis 90...

Ja bych skoro i rekl,ze tady neni co vyvracet a s cim nesouhlasit, ale pokud povazujete sportovni podvozek a sportovni upravy za neco co vam znatelne zlepsi citelnost pruchodu limitu a prodlouzi cas reakce na takovou situaci a tim spise u zadniho nahonu. Dobre. Hadat se nechci a nebudu.

Proste za me je seriovy podvozek a čitelnost nastupu limitu a konce adheze pro normalniho ridice lepsi. Typick naklon,piskani gum a pak uz to jde.

Sportovni auto - minimalni naklon, leda pnuti v kastli, mozna si kvikne guma, ale pak uz jen cus...i blbe necitlive ubrani plynu v zatacce muze byt problem. Prave ten seriovy gumovy a uplne impotentni podvozek tyhle veci promiji (ikdyz v nizsich rychlostech)...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#5392 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od volvoperformance »

Doporučoval bych někdy se v upraveném autě svézt.😂

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2114
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5393 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od jirka87 »

Asi mame kazdy jine kriterium co je sportovni auto.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 207
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#5394 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 volvoperformance

to jsme se ale nepochopili, prototože když ti to na mokrym listí v minulosti už 20x ustřelilo (jedno jestli na mašině, nebo dolekopcom v plný zalehlej)
tak po 21x fakt nebudeš od auta očekávat, že tě bude poslouchat = do toho listí vjedeš "hlavou" a opisem se zpátky vracim k čidlu v zadku.
Není to záruka, ale je to o hodně bezpečnější než čerstvě plnoletí, často ještě řádně nevyšou*taní bezmozci, co jsou zvyklý z plechu (playstation)
na Grand Tourismo a hurá do provozu! dostal jsem ŘP!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5395 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Člověk se pořád učí a všechny tyhle situace když se mu stanou tak si je zapamatuje. Zde to bohužel neklaplo.

Já mam třeba respekt přes ledovkou od doby co jsem ráno přišel k vyhřátému autu a vyrazil. Cesta vypadala v pohodě. Pak jsem si podřadil a hned mi bylo jasné, že to motorem brzdí nějak divně.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 225
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#5396 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5397 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Lachtan »

To bych neřekl, to by začalo hořet a na těch fotkách není nikde vidět nic ohořelého ani očazeného...
Tady bych spíše tipoval, že něco explodovalo vevnitř, něco co bylo na zadních sedačkách nebo v kufru nahoře.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5398 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od doktor »

Lpg?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5399 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od raolsa »

LPG by to být mohlo v případě, že by se unikající plyn nahromadil uvnitř a pak se zapálil tím cigárem, ale nějak si nedokážu představit jak by se mohlo uvnitř nahromadit. Leda by sebou měli bombu na vaření, která utíkala.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 183
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5400 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od doktor »

Mel tam motorovku, nejake lana, takze to klidne mohlo byt pracovni auto a v nem mohl mit treba malou PB lahev, acetylen/kyslik ke svarecce nebo nejakej jinej plyn.
Nezavrenej ventil, odpojen pracovni nastavec, vyjel, dal si cigo a lup.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“