Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 303
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#4876 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To nevymyslis
https://www.tvnoviny.sk/domace/1982422_mimoriadne-tragicka-smrt-18-rocneho-mladika-na-r1-osudnou-sa-mu-stala-otvorena-kapota
https://www.tvnoviny.sk/domace/1982422_mimoriadne-tragicka-smrt-18-rocneho-mladika-na-r1-osudnou-sa-mu-stala-otvorena-kapota
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#4877 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To samé se mi stalo na Š 1000 v r.1990, ale naštěstí na okresce, kde nic nejelo. Je to pořádný šok, když člověk jede 90, a najednou rána, zvednutá kapota a žádný výhled. To je člověk opravdu rád že zastaví dřív než do něčeho vrazí nebo sletí ze silnice. Kluci měli smůlu, že to bylo na dálnici. Čekal bych, že u nových aut už se to stát nemůže...
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 303
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#4878 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Paradox je, ze podla vsetkeho naraz prezil, ale ten ho vymrstil do vzduchu a preletel na druhu stranu rychlostnej cesty do protismeru, kde to tiez musel byt riadny sok pre tych, ktorym "padol z neba" pred auto. Na druhej strane, keby ho nebolo vymrstilo tak by asi neprezil naraz.
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 207
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4879 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Gondil
kde se píše, že prvotní náraz přežil? píše se, že první náraz ho odhodil přes svodidla do protisměru - klidně mohl
být mrtvý/smrtelně raněný nebo v kómatu už v tu chvíli. Ono, když dospělému člověku něco udělí takovou energii, aby odletěl
minimálně 8m+ daleko někam křížem do protisměru přes svodidla..... Ne že by to bylo důležité, je to lidská tragedie,
ale..
kde se píše, že prvotní náraz přežil? píše se, že první náraz ho odhodil přes svodidla do protisměru - klidně mohl
být mrtvý/smrtelně raněný nebo v kómatu už v tu chvíli. Ono, když dospělému člověku něco udělí takovou energii, aby odletěl
minimálně 8m+ daleko někam křížem do protisměru přes svodidla..... Ne že by to bylo důležité, je to lidská tragedie,
ale..
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4880 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
HE3DA je tak akorat dobrej tunel prochazka porad jen mluvi a mluvi a nikdo to jeste nevidel. A ten test co maj v usa je taky dobrej.....eLzyx píše:Tesla holt zvolila technologii, kde upřednostnila výkon baterií před jejich bezpečností. Dalším vývojem elektromobility se určitě dojde i k špatně hořlavým bateriím (viz HE3DA), které budou mít podobné výkonnostní parametry jako současné hořlavé.
Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz
Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.
Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.
Na.druhem.foru venujicim se tomuto tematu je toho popsako mraky
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 303
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#4881 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
@Ejdou, asi mas pravdu, je to tam tak divne povedane (V tom videu 0:51 ta hovorkyna to podala tak, ze neprezil az to ked ho zrazili auta v protismere.). Koniec koncov asi prd mozu vediet kedy mladik skonal. Tak ci tak je to tragedia a sype sa to na tych cestach den za dnom, furt nejake tragedie, je to des.
_________________
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4882 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mě by zajímalo, jak chcete uložit do baterie hafo energie, ale nechcete aby hořela.
Všechno, co má v sobě jakou energii hoří (pokud se to teda nerozpadá jinak).
Všechno, co má v sobě jakou energii hoří (pokud se to teda nerozpadá jinak).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4883 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej:
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#4884 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel sem si že PII konstrukce už tolik netrpí na ohýbaní, ale očividně docela dost. A to to elektroauto určitě nevážilo víc jak 1300, takovej prďola. Jinak náraz je v 70km/h takže obstála V70 docela solidně, ale ne moc dobře. Přijde mi to, že se ta konstrukce chová uplně stejně jak u 850.
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4885 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Škoda že není fotka uvnitř, ale obecně 10% přesah moc nedala. Co mě zaujalo je to letící přední světlo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4886 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel jsem, že 70ka je těžší na zadek, takhle jít na držku po ráně s relativně lehkým autem? Dá se tomu vůbec věřit?
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#4887 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pro porovnání....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4888 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za mě to je asi real.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Otázka jak byla vybavena V70 ( Baterka, rezerva atd ) ale to už je asi jedno.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Otázka jak byla vybavena V70 ( Baterka, rezerva atd ) ale to už je asi jedno.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4889 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nejak mi prijde ze ta fialova vex ma vetsi presah nez volvo.
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#4890 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Rozhodně bych nepřemýšlel o tom, že je to auto nejake upravene, oni testovali ten elektromobil, takže spíš chtěli něco tvrdého a je jim jedno co to je.
Rozhodně to není 10% přesah, nejde to moc vidět, ale nedivil bych se tomu, kdyby to byl 40% přesah, minimálně 25 to je určitě ... klasická nehoda.
Navíc když se podíváte jak jsou uzpůsobené nosníky u 850 - V70II včetně všeho co sdílí konstrukci tzn. S80, tak jsou nosníky vepředu pod úhlem směrem k světlům. Podle mě to bylo už tehda jejich opatření při nárazech na malé překrytí.
Nelze tvrdit že je V70 měkká, třeba Octavku I by si podle mě dala k snídani. Ale jakmile je to auto prostě tužší v nejtužším bodě, tak se deformuje už jen to které je měkčí, což je v tomto případě V70. Je to tak prakticky vždy, třeba S40/V50 by dopadla dle mě uplně jinak, protože tohle auto a XC90 byl v 2003/4 zlom v technologii.
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
Rozhodně to není 10% přesah, nejde to moc vidět, ale nedivil bych se tomu, kdyby to byl 40% přesah, minimálně 25 to je určitě ... klasická nehoda.
Navíc když se podíváte jak jsou uzpůsobené nosníky u 850 - V70II včetně všeho co sdílí konstrukci tzn. S80, tak jsou nosníky vepředu pod úhlem směrem k světlům. Podle mě to bylo už tehda jejich opatření při nárazech na malé překrytí.
Nelze tvrdit že je V70 měkká, třeba Octavku I by si podle mě dala k snídani. Ale jakmile je to auto prostě tužší v nejtužším bodě, tak se deformuje už jen to které je měkčí, což je v tomto případě V70. Je to tak prakticky vždy, třeba S40/V50 by dopadla dle mě uplně jinak, protože tohle auto a XC90 byl v 2003/4 zlom v technologii.
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 207
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4891 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tak to dopadla ta V70II vlastně nad očekávání dobře. Pohledově to sice vypadá hnusně,
protože jsou rozpáraný zelený plechy, ale nosnej A sloupek zůstal prakticky na svym
původnim místě, takže zevnitř kabiny OK.
***** hnusnej růžovej
protože jsou rozpáraný zelený plechy, ale nosnej A sloupek zůstal prakticky na svym
původnim místě, takže zevnitř kabiny OK.
***** hnusnej růžovej
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 204
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4892 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Něco takovýho mě taky napadlo, protože jinak si nedovedu představit, že by to vydrželo tolik...dumi.cz píše:Nejak mi prijde ze ta fialova vex ma vetsi presah nez volvo.
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
Taky by mě zajímalo, pokud se to standaatně testuje při 64km/h a v NCAPu to V70 určitě obstála, a testuje se to proti pevný překážce, jaktože v 70km/h proti autu je takhle zdemolovaná?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#4893 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2Mildas: nemyslim ze je to blbost. Pomer sirek bude jasnej. Ruzovej je uzsi. Tim padem z logiky veci bude ke svy sirce mit vetsi presah. Coz muze udelat hodne. Na ty jedny fotce je to videt. Volvo tu ruzovou vec nema ani na zacatek masky kdezto ta ruzova ma volvo skoro az za pulku.
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#4894 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano právě kvuli matematice jsem psal žedumi.cz píše:2Mildas: nemyslim ze je to blbost. Pomer sirek bude jasnej. Ruzovej je uzsi. Tim padem z logiky veci bude ke svy sirce mit vetsi presah. Coz muze udelat hodne. Na ty jedny fotce je to videt. Volvo tu ruzovou vec nema ani na zacatek masky kdezto ta ruzova ma volvo skoro az za pulku.
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
ale přesněji je to, když počítáme, že renault to měl na půlku : 1730 / 2 = 865mm -> 865/1803 = 0,48 tzn že rozdíl je přesněji 2% což nemůže hrát roli.Mildas píše:
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
Dále ale nějak nechápu proč by zrovna axa chtěla propagovat elektromobily, kdyby jo, proč by tam dávali volvo ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4895 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo mohli to poslat proti Tatře ))
Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S. Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.
Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S. Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#4896 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Teda pokud nebudou šetřit, tak to udělají pořádně, jenže možnost ušetřit je hodně lákavá.Warcz píše:Jo mohli to poslat proti Tatře ))
Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S.
Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.
To je možný , ale pokud dojde v baterkách ke skratu , má posádka smůlu ,
hasičům se do vyproštování moc chtít nebude.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 34
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
#4897 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vzhledem k rostoucimu poctu e-aut je rozumne aby kdo muze presedlal do tezsiho vozu. A nejde mi na rozum boj proti SUV kdyz tu kde jake elektroauto stredni velikosti 1) bude vazit vice nez klasicke SUV 2) bude mit kabinu o 10cm vys kvuli baterii v podlazeWarcz píše:Za mě to je asi real.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
O mastodontech typu e-tron, I-pace, tesla vubec nepisu to jsou vyjimky, spis demonstrace technologii. Hadam si tvrdit ze bouracek v budoucnosti ubyde protoze to budou zachranovat aktivni asistenti rizeni, ale pokud k nehode opravdu dojde budou mezi auty na silnici vetsi hmotnostni rozdily (eauto vs klasicke auto) a tim padem i fatalnejsi nasledky. Nekde jsem cetl ze rozdil hmotnosti o 400kg mezi dvema vozy pri srazce statisticky rika ze posadka lehciho vozu ma o 60% vetsi sanci na smrtak nez kdyby byly vozy hmotnostne nastejno.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 112
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#4898 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je pro doplnění - Renault Zoe má 1575kg. Což může být klidně stejně jako u sockoidní V70.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 226
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4899 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
FB: Události Brno.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 204
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4900 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mnohem reálnější test...
https://www.televizeseznam.cz/video/automoto-9262/test-nissanu-leaf-spolecnosti-dekra-1-64001216?dop_ab=2&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=s6ltS44Dlp4-201911191523&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
https://www.televizeseznam.cz/video/automoto-9262/test-nissanu-leaf-spolecnosti-dekra-1-64001216?dop_ab=2&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=s6ltS44Dlp4-201911191523&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2288 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 508 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM