Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
honza_S60
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 334
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od honza_S60 »

Deshi píše: A jinak mě dost často se.ou řidiči ze sousedního Slovenska - nechci urážet zde přítomné, ale spousta Slováků jezdí doslova a do písmene jako dobytek - plná, dvojitá - to je jedno :evil: dost často to jsou ochcáfkáři, prasaťáci a podobné. :ziv:
Volvo z SK jsem ještě nepotkal
Protože je to stejná sorta oktávkářů, jaky ti v ČR. Jsou to obchoďáci, co jedou za den Bratislava - Praha a zpět a tak to valej, co to dá. A nebo jsou to starý šlupky s 5 figurama v monterkách uvnitř, který jedou do čech na stavbu a ty taky jezděj všude stejně, ať je to čech nebo slovák. Běžný výletníci ze Slovenska nebo studenti, kteří zůstali v Praze jezdí většinou slušně.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk... :evil:
_________________
Volv

Bobes
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 366
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Dobříš/Brno
Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
Bydliště: Dobříš/Brno

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Bobes »

k tomu tranzitu: možná ani nemusel bejt přeloženej jako blbě vyváženej. Dost podobnej karambol jsem si sám před pár lety zavinil, naštěstí tehdy nic v protisměru nejelo. Skončil jsem kolmo k silnici ve škarpě a vozejk mne přeletěl a přistál vedle mne. Krom rozbitých mlhovek, zadních světel a urvané kliky + promáčklých dveří se nic a hlavně nikomu nestalo. (teda krom toho že od té doby jezdím zatraceně opatrně)
Ono opravdu stačí málo: špatně vyváženej vozejk, lehkej zadek auta, malej hup a hned se ti celá souprava vlní v rytmu samby, a když je někdo tele jako já a ještě dupne na brzdu tak je výsledek jasnej.
edit: jel jsem něco málo přez 50 kmph (akorát jsem začal zrychlovat na konci obce)
Naposledy upravil(a) Bobes dne 28 srp 2008 19:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu... :mrgreen:
_________________
Volv

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 761
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Č. Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

LADA11 píše:jj bobeši to je možná příčina....jenom těch balíků dřeva se tam válelo 3 ks...a tranzit byl vzadu prázdnej takže rozložení váhy hrálo velmi důležitou roli.... jednou sem takhle nalozil vozejk drevem za formana až mi to zvedlo zadní kola do vzduchu... :mrgreen:
jel jsem kolem toho dneska 3x, jediný co mě překvapilo bylo, jak schnilej ten tranzit pod slupkou je...strašný auto. Jel jsem ve 3/4 na 12 do lípy nic, za 15 min zpátky a už byly sanity, policajci i hasiči, to byl fofr, chválím.... :palec:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od LADA11 »

Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony.... :shock:
_________________
Volv

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

LADA11 píše:Jedna čerstvá byl sem tam u toho 1. naštěstí jenom lehká zranění....ovšem důkaz toho, že i když jedeš dle předpisů tak to neznamená že se ti nic nemůže stát...ten RRover trefil čelně Tranzita kterej mu to strčil přímo před čumák protože nezvládnul přetíženej vozejk... :evil:
Ten Transit je moc hezky rozebranej :-) A vypadá pěkně prohnilej...

No nicméně mě se tohle stalo s Patrolem a velice přetíženým vlekem na německý dálnici... Chytlo to rytmus a a pak už jsem jenom koukal, jak na mě juká vozejk do pravýho a do levýho zrcátka... měl jsem k dispozici celkem 3 pruhy včetně odstavného a stačily mi jen tak tak... kolegové, co jeli za náma říkali, že vozejk měl kola ve vzduchu zhruba metr (což krz zrcátka i tak vypadalo) a Patrol prej tak 20-30 čísel... Byli jsme tak 1 Nm od toho, abychom se tam vyváleli... Hezká Kobra 11, z vozejku nám vyletěl kufr se samolepkama a letákama, rozsekal se a poctil celé okolí...

Tímto zpětně děkuji za pohotovost všem, co jeli okolo, když jsem viděl, jak všichni brzdí, až se jim od pneumatik kouří, tak mi nebylo dobře... jeden kamión udělal tak 10m černý čáry...

A k příčině? extrémně špatný vozejk navíc extrémně přeložený... plus řidičská chyba na mý straně (nedal jsem si pozor na rychlost, rozkývalo se mi to asi v 95 km/h. A musím říct, že je to nejhorší zážitek, který jsem kdy měl... ten pocit bezmoci, kdy auto jelo tu vlnovku naprosto bez závislosti na mé vůli (jen jsem horko těžko mírnil amplitudu), byl opravdu odporný...
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1203
Registrován: 13 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

LADA11 píše:...sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: ...
Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1649
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru 8) / :palec:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od koch »

jou81 píše:nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid
presne tak, bez ohladu na to ci vola cudzinec alebo buzerant 8)

drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 975
Registrován: 15 roků
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od drewid »

Náhodou já už jsem si na pobyt v jiné zemi zvykl 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 761
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Č. Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

LADA11 píše:Peto uprav si cas ve volviku, presne v 11,26 sem volal 112....kde si me vyslechli a pak 1 minutu me spojovali se zachrankou z CL, kde jsem jim to musel cely zopakovat...nechapu v cem je rychlejsi centralni system... :?: Pak mi zpatky volali hasiči kde to přesně je.... :!: Jo a normálně by to bylo průjezdný jedním pruhem, kdyby Vorlíček postavil sanitku doprava tam kde stali hasiči a další 2 sanitky a ne že sní ucpe celou silnici aby se tvořily kolony.... :shock:
nj letěl jsem do obi abych byl na oběd zpátky, možná to bylo u chlup dřív, každopádně díky bohu že netrefil mě:) ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1203
Registrován: 13 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

jou81 píše:
hroch32 píše:Tak ono 112 je údajně hlavně pro cizince, našinci by měli volat klasická stará čísla.
Tak to slyším poprvé a podle mě to je pikačovina... 112 je sice přebraná z EU ale postupně nahrazuje klasický zvlášť čísla, nehledě na to jestli volá Koch nebo Drewid /mimochodem právě dnes má kulatých 1300 pikačovin ve fóru 8) / :palec:
Postupné nahrazování byl plán, od kterého se z logických důvodů ustoupilo. V tomhle případě bylo volání 112 asi oprávněné, neb bylo třeba záchranky, hasičů i policie. Ale pokud člověk potřebuje pouze jednu složku, je lepší volat přímo ji. Operátor na 112 není v přímém spojení s konkrétními složkami, z čehož pak právě pramení ono hledání apod.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Sibr »

petr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
To novej bych dal do uvozovek 8)
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT :D
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal :mrgreen: shnilej až do morku rámu...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 761
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Č. Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

Sibr píše:
petr S60 píše:ten novej landrover byl zmuchlanej hodně nepěkně :?
To novej bych dal do uvozovek 8)
Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma jinak je to ta stará známá konstrukce která je jaksi pro dnešní standard bezpečnosti dosti OUT :D
Ale škoda ho...
A Transit nezklamal :mrgreen: shnilej až do morku rámu...
:mrgreen: defender byl předváděčka od dordy a na dveřích měl nápis: nový land rover
jinak defender strašný, uvažoval jsem o jeho koupi, ale žádný rejd, pro zapojení uzávěrky se musí vyšlapovat spojka, prostě do terénu naprosto hrozný a na silnici ještě o kus horší, tranzit no comment, spotřební zboží
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jarek.krizan »

Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: J. Hradec

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dali »

Sibr píše: Nový je datem výroby a palubní deskou z Discovery a pár maličkostma
Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1581
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od VanThomas »

dali píše: Jednou z maličkostí je 4 válcovej motor z Transita, kterej nahradil 5válec TD5, čímž je pro mě nejnovější defík zase o kus míň zajímavej. Jinak, jestli je něco z dnešní produkce poctivej offroad do drsných podmínek tak Defender, a pracovní řada Landcruiserů. Dost solidní dojem ve mně taky vždycky budil MB G-Klasse, tam ale asi záleží na roce výroby...
možná ještě Patrol (netušim co s tim spáchali v poslední době) a hodně se mi líbil Suzuki Samurai, to vozítko se nezdá, v terénu nezmar...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 761
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Č. Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1203
Registrován: 13 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

Tak tak, Defender je (nebo ještě nedavno byl) jeden z mála poctivých off-roadů, ne hračka pro bohaté. Do výčtu bych přidal Suzuki Jimmy, minimálně první generace projela věci, že jsem čuměl - holt malé a lehké autí s vysokým podvozkem.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1203
Registrován: 13 roků
Bydliště: Budkov, Vimperk

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hroch32 »

petr S60 píše:
jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejte :lol: ). To ale nic nemění na tom, že Defender (ale i Discovery) dokáží projet mnohem víc, než všelijaké takyoffroady, co si pořizují bohatší spoluobčané jako prestižní vozítka (nic proti tomu). S čímpa se jezdilo Camel Trophy? S Defendrem, a mělo to svůj důvod ;-)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

petr´S
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 761
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Č. Lípa

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od petr´S »

hroch32 píše:
petr S60 píše:
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
Jezdil. Rejd si nějak neuvědomuju. Kvalita zpracování nebyla u LandRoverů nikdy dobrá, teda možná po válce že to za něco stálo, ale anglický auto s dobrym dílenskym zpracovánim je hudba minulosti (a dost dávné; RR sem netahejte :lol: ). To ale nic nemění na tom, že Defender (ale i Discovery) dokáží projet mnohem víc, než všelijaké takyoffroady, co si pořizují bohatší spoluobčané jako prestižní vozítka (nic proti tomu). S čímpa se jezdilo Camel Trophy? S Defendrem, a mělo to svůj důvod ;-)
jasně, průchodnost terénem super, ale jen kvůli tomu si dneska auto nikdo nekoupí.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

petr S60 píše:
jarek.krizan píše:Právě tenhle klasický Defender je pro terén nejvhodnější, alespoň ty starší, kde bylo všechno krásně manuální, robustnost a jednoduchost. Prostě něco jako původní Wrangler.
a jezdil jsi s tím, nebo o tom jen četl? ono teoreticky je samozřejmě koncepce defendru super, ale rejd má jako S60 a technika na úrovni Uaze. Vnitřní zpracování strašný - nebo alespoň neúměrný k ceně..
MOHLI BYSTE PROSÍM DISKUSE ODBOČUJÍCÍ OD TÉMATU ŘEŠIT JINDE? DÍKY.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od tnemec »

Celkem známý vrak V70 R (tipuju podle lakovaných klik a Z nárazníku)

Nevím, školy nemám, ale to asi řidič nevydejchal...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1649
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Re: Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od jou81 »

Mazec :shock: :shock: :shock:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Zpět na „o všem možném:-)“