Ahoj všem
Mám dost velký problém a volám až na ministerstvo, ale kdyby někdo věděl, jak a co udělat abych přihlásil 264TE, když nemám malej techničák?
Příběh je takový, že auto bylo odhlášeno majitelem někdy v roce 1996 a on za tu dobu ztratil malý techničák. K autu mi samozřejmě dal velký Fahrzeukbrief a mě to nepřišlo divný, protože ztracených ORV jsem viděl mnoho a vím, že je to za 100kč (pokuty) a vystaví se nový...ale...?
Když jde o dovoz, musíte mít oba techničáky. Někteří úředníci říkají, že by stačila místo malého zelená propisovací odhláška, či papír o tom, že malý byl ztracen, nebo nevydán.
S klauzulí o Volném pohybu zboží v rámci EU jsem neuspěl, protože se nejedná o prodej, nýbrž o užívání.
Ví někdo, co a jak udělat, abych dostal z Německa duplikát malého TP? Bývalému majiteli se do toho moc nechce. Bude se se mnou někdo v reichu na úřadě bavit? Asi ne...
Máme někoho, kdo by uměl tento dokument obstarat?
Řešením by prý mohlo být na někoho v Německu auto přihlásit a hned zas odhlásit, ale to mi přijde jako risk a není jasné, jestli má vůbec ještě auto po těch letech na úřadě kartu.
Jo, a na veteránský to dát nemůžu, protože už to má hotovou klubovou testaci s tím, že to jde na normální bílý RZ
Kdyby někdo věděl jak na to , či to uměl nějak zařídit, (abych neměl jen nejdražšího trpaslíka na zahradě, který má vše hotové, ale JEN nejde zaregistrovat) tak mi napište SZ.
díky
Peklo
Přihlášení auta z Německa, ale...?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Přihlášení auta z Německa, ale...?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#2 Přihlášení auta z Německa, ale...?
A teď, babo raď...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 Přihlášení auta z Německa, ale...?
Neni na konci technicaku razitko "abgemeldet"?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#4 Přihlášení auta z Německa, ale...?
pekelnik : "Ví někdo, co a jak udělat, abych dostal z Německa duplikát malého TP? Bývalému majiteli se do toho moc nechce. Bude se se mnou někdo v reichu na úřadě bavit? Asi ne..."
volal jsem známému co dělá fuhrera na místním oddělení odboru vozidel. Pokud jediné, co jsi schopen doložit je opravdu pouze velký TP ze zahraničí a nic dalšího k tomu...Pak bude prý naprosto nejjednodušší kontaktovat ten příslušný zahraniční úřad, který odhlášku/export provedl (i přesto, že to je tak dávno) a nechat si vystavit duplikát.
Bavit se budou zcela jistě. Akorát doporučuji někoho, kdo umí dobře s minimálním přízvukem Německy a první kontakt provést telefonicky. Následně třeba maile a pak už nezbyde, než se tam vypravit zřejmě osobně. V jakém městě proběhla odhláška/export ? Snad to nebude Essen
Že se bavíme o věci staré 25let nehraje roli. Němci byli schopní i 80let po válce přesně zjsitit kdo měl a neměl s sebou kolik kufrů při nástupu do prac. tábora, takže v preciznosti záznamů bych u našich sousedů neviděl problém. Ono to tam bude.
volal jsem známému co dělá fuhrera na místním oddělení odboru vozidel. Pokud jediné, co jsi schopen doložit je opravdu pouze velký TP ze zahraničí a nic dalšího k tomu...Pak bude prý naprosto nejjednodušší kontaktovat ten příslušný zahraniční úřad, který odhlášku/export provedl (i přesto, že to je tak dávno) a nechat si vystavit duplikát.
Bavit se budou zcela jistě. Akorát doporučuji někoho, kdo umí dobře s minimálním přízvukem Německy a první kontakt provést telefonicky. Následně třeba maile a pak už nezbyde, než se tam vypravit zřejmě osobně. V jakém městě proběhla odhláška/export ? Snad to nebude Essen
Že se bavíme o věci staré 25let nehraje roli. Němci byli schopní i 80let po válce přesně zjsitit kdo měl a neměl s sebou kolik kufrů při nástupu do prac. tábora, takže v preciznosti záznamů bych u našich sousedů neviděl problém. Ono to tam bude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Přihlášení auta z Německa, ale...?
Myslim ze tato informace je prave v malem TP
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 Přihlášení auta z Německa, ale...?
Bylo to pry řešeno v Bitterfeldu u Lipska
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Přihlášení auta z Německa, ale...?
Tak věci se posunuly a vím co a jak, ale má to samozřejmě háček.
Vozidlo bylo odhlášeno v roce 1999 v Bitterfeldu jako "Stillgelegt". Tedy něco jako náš depozit - v Německu odhlášení k možnému znovu přihlášení. Pokud by to bylo odhlášeno jako "abgemeldet", jednalo by se (podle našeho úředníka) o trvalé odhlášení a tedy vozidlo na vrakoviště k ekolikvidaci bez možnosti registrace zpět. To je ta dobrá zpráva.
Ta špatná je, že tam, kde to bylo v roce 1999 odhlášeno řekli, že dokumenty posílají do kanceláře posledního přihlášení, v mém případě do Berlína. Oba úřady potvrdily, že po sedmi letech se data v centrální i místní databázi KBA mažou. Tedy k autu není nic a jak se říká u nás - nejsou pro něj v registraci žádné záznamy.
Naše úřady potřebuji duplikát malého technického průkazu, který mi Berlín nevydá, protože to nemá kde vykázat, protože nejsou data a auto u nich už neexistuje. Možnost by byla zažádat o "Unbedenklichkeitsbescheinigung". Což je papír jako certifikát o ztraceném TP. Já bych měl papír pro registr vozidel a velký techničák k tomu a myslím, že by bylo vyhráno, ale... Ale ten že dá Berlín jen našim úřadům.
Ty si ale o něj nechtějí napsat, že je to můj problém, či problém posledního majitele. Ten na to kašle, protože v každé smlouvě (i v té mojí) stojí, že zaplacením kupní ceny se vozidlo stává mým majetkem a práva a povinnosti s tím spojené padají na mou hlavu. Ale to je jedno, jemu by to taky nedali.
Jedná se o to, že úředník nemá ani čas, ani chuť a neumí ani Německy, aby toto po Berlínu požadoval. Mailová komunikace s registrem v Berlíně, kde potvrzují, že to není zaregistrované a že další dokumenty po světě neběhají mi nepomohla, není to oficiální dokument s razítkem.
Takže super...
Tedy hledám kamaráda z fóra, či odjinud, kdo dělá na registru vozidel a byl by ochoten si o potvrzení do Berlína napsat a následně mi pak auto zaregistrovat. Předem děkuji, odměna tě nemine
Vozidlo bylo odhlášeno v roce 1999 v Bitterfeldu jako "Stillgelegt". Tedy něco jako náš depozit - v Německu odhlášení k možnému znovu přihlášení. Pokud by to bylo odhlášeno jako "abgemeldet", jednalo by se (podle našeho úředníka) o trvalé odhlášení a tedy vozidlo na vrakoviště k ekolikvidaci bez možnosti registrace zpět. To je ta dobrá zpráva.
Ta špatná je, že tam, kde to bylo v roce 1999 odhlášeno řekli, že dokumenty posílají do kanceláře posledního přihlášení, v mém případě do Berlína. Oba úřady potvrdily, že po sedmi letech se data v centrální i místní databázi KBA mažou. Tedy k autu není nic a jak se říká u nás - nejsou pro něj v registraci žádné záznamy.
Naše úřady potřebuji duplikát malého technického průkazu, který mi Berlín nevydá, protože to nemá kde vykázat, protože nejsou data a auto u nich už neexistuje. Možnost by byla zažádat o "Unbedenklichkeitsbescheinigung". Což je papír jako certifikát o ztraceném TP. Já bych měl papír pro registr vozidel a velký techničák k tomu a myslím, že by bylo vyhráno, ale... Ale ten že dá Berlín jen našim úřadům.
Ty si ale o něj nechtějí napsat, že je to můj problém, či problém posledního majitele. Ten na to kašle, protože v každé smlouvě (i v té mojí) stojí, že zaplacením kupní ceny se vozidlo stává mým majetkem a práva a povinnosti s tím spojené padají na mou hlavu. Ale to je jedno, jemu by to taky nedali.
Jedná se o to, že úředník nemá ani čas, ani chuť a neumí ani Německy, aby toto po Berlínu požadoval. Mailová komunikace s registrem v Berlíně, kde potvrzují, že to není zaregistrované a že další dokumenty po světě neběhají mi nepomohla, není to oficiální dokument s razítkem.
Takže super...
Tedy hledám kamaráda z fóra, či odjinud, kdo dělá na registru vozidel a byl by ochoten si o potvrzení do Berlína napsat a následně mi pak auto zaregistrovat. Předem děkuji, odměna tě nemine
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 Přihlášení auta z Německa, ale...?
Tak značky jsou doma. Abych dokončil příběh pro dalšího podobného nešťastníka jako jsem já...
Děkuji kamarádům z fóra za kontakt na kamarády co dělají volva, kteří mají kamarády na úřadě a ti mají kamarády na německém úřadě.... A při součinnosti těchto kamarádů se našla ona ochota udělat něco navíc a výsledkem jsou RZ na autě.
Děkuji kamarádům z fóra za kontakt na kamarády co dělají volva, kteří mají kamarády na úřadě a ti mají kamarády na německém úřadě.... A při součinnosti těchto kamarádů se našla ona ochota udělat něco navíc a výsledkem jsou RZ na autě.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek