jaký hever do dílny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#26 jaký hever do dílny
edit: PRODÁNO
Takže kdyby se někomu hodil, mám tu jeden fungl nágl origo zabalený, nikdy nepoužitý tento hever.
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-3-25t-nizkoprofilovy-bjc/
zpracování poctivé, váží 32kg, dvoupísek, nahoru to zvedá jak ranní erekce (čti úplně samo a bez námahy, jen čumíš, že už to je nahoře.. )
fortelný kolesa, maznice, možnost kontroly hladiny oleje, praktický molitan na páce proti ojebání kastle. Neviklá se, nekňučí. Za mě
pokud má někdo zájem, nechť mě kontaktuje. Janek
Takže kdyby se někomu hodil, mám tu jeden fungl nágl origo zabalený, nikdy nepoužitý tento hever.
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-3-25t-nizkoprofilovy-bjc/
zpracování poctivé, váží 32kg, dvoupísek, nahoru to zvedá jak ranní erekce (čti úplně samo a bez námahy, jen čumíš, že už to je nahoře.. )
fortelný kolesa, maznice, možnost kontroly hladiny oleje, praktický molitan na páce proti ojebání kastle. Neviklá se, nekňučí. Za mě
pokud má někdo zájem, nechť mě kontaktuje. Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#27 jaký hever do dílny
tak jsem právě dělal olej v převodovce na octavii a celou dobu jsem přemýšlel co máte proti těm heverům za 500. Má ten úplně obyč, kupovaný v autokelly před 9-10 lety, sem tam dotáhnu kolečka, ale jinak slouží. Jo jednou jsem měnil O-kroužek na povolováku. Každou půlsezonu s tim přezouvam X aut a rozbouchal jsem s nim tři řitě Volv. A pořád slouží Nesjíždí (i když h osamozřejmě jistim...). Holt jsem měl kliku na dobrej kus
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#28 jaký hever do dílny
Spis to bude tou koupi pred 10 lety.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#29 jaký hever do dílny
Spíš to je o štěstí na kus Tak 10 let zpět jsem si kupoval první, po půl roce se ulomilo jedno rameno. Na reklamaci jsem dostal novej, který fungoval x let, jen občas sjížděl. Asi dva roky zpět jsem koupil další, akorát stříbrnej a ten zase funguje bez problémů. Ty větší jsou fajn, ale já jsem třeba limitovanej tím, že dělám v garáži pro jedno auto a s tim velkým se tam prostě nevejdu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#30 jaký hever do dílny
asi máte pravdu oba
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#31 jaký hever do dílny
Já mám také malej cca 10-15let starej 1,5t a maká, ale na těžké auto raději rezervu tak používám 3t a hlavně to má větší zdvih i stabilitu. Samozřejmě i velkej vždy podkládám protože Komoušským čínanům fakt život nesvěřím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#32 jaký hever do dílny
Teď to na mě vyskočilo na FB. Velmi dobrá cena:
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-2-5t-nizkoprofilovy-s-prodlouzenim/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Hydraulicky_zvedak&fbclid=IwAR0nrTFsSSHu9FFhOD_1WCTAD3CUisp4dXu2jP8XxDl3MD-3ZYREDHzQnjU
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-2-5t-nizkoprofilovy-s-prodlouzenim/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Hydraulicky_zvedak&fbclid=IwAR0nrTFsSSHu9FFhOD_1WCTAD3CUisp4dXu2jP8XxDl3MD-3ZYREDHzQnjU
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1191
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#33 jaký hever do dílny
Narazil jsem na tohle? Dá se to koupit u nás?
https://www.etamfg.com/shop.html?store-page=Rennstand-Each-p252276669
https://www.etamfg.com/shop.html?store-page=Rennstand-Each-p252276669
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#34 jaký hever do dílny
POZOR, POZOR!!! Dva kousky na daném odkazu opět skladem!!!Hájčus píše: ↑26 lis 2020 21:56 ...
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-3-25t-nizkoprofilovy-bjc/
zpracování poctivé, váží 32kg, dvoupísek, nahoru to zvedá jak ranní erekce (čti úplně samo a bez námahy, jen čumíš, že už to je nahoře.. )
fortelný kolesa, maznice, možnost kontroly hladiny oleje, praktický molitan na páce proti ojebání kastle. Neviklá se, nekňučí. Za mě
...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#35 jaký hever do dílny
Mají to pěkně vymyšlené
AUTOLift 3000
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/autolift3000-3t-autonostin-saksinostin-pilarinostin
Držák na stěnu
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/autolift-3000-nostimen-seinateline
AUTOLift 3000
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/autolift3000-3t-autonostin-saksinostin-pilarinostin
Držák na stěnu
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/autolift-3000-nostimen-seinateline
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 jaký hever do dílny
Ale nepochopil jsem z toho, jak se nastavuje šířka auta.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#37 jaký hever do dílny
tady to máš ukázaný
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#38 jaký hever do dílny
Mít garáž tak bych to asi bral. Tohle mi přijde docela praktický i skladný. Ještě otazka jestli to pujde pod auto narvat i "zepředu" ono v normální garáži není z boku tolik místa...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#39 jaký hever do dílny
no možná by to tam šlo nažduchat Základní parametry: hmotnost: 45 kg, nosnost zvedáku 3000 kg, maximální zdvih 600 mm, rozměry 1635 x 1300 x 115 mm.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#40 jaký hever do dílny
Musíš to narvat pod auto před garáží a pak jsou potřeba 3 lidi, aby se to dostalo do garáže. Jeden řídí a dva to postrkují pod autem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#41 jaký hever do dílny
Nebo to uvážeš na špagátu za kouli a nacouváš na těch videich to vypada hodně dobře, ale takové praktické věci to mužou dost zkomplikovat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1191
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#42 jaký hever do dílny
O dost elegantnější řešení mi přijde ten Rennstand (https://www.etamfg.com/shop.html?store-page=Rennstand-Each-p252276669), jenom jsem to u náš nenašel prodávat...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#43 jaký hever do dílny
Mají i menší
Elektrický nůžkový zvedák Procarosa 3000 je ideální pro menší prostory, nepotřebuje téměř žádný prostor okolo vozidla pro manipulaci
https://www.procarosa.cz/elektricky-nuzkovy-zvedak-procarosa-ud-3000/
Elektrický nůžkový zvedák Procarosa 3000 je ideální pro menší prostory, nepotřebuje téměř žádný prostor okolo vozidla pro manipulaci
https://www.procarosa.cz/elektricky-nuzkovy-zvedak-procarosa-ud-3000/
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 623
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#44 jaký hever do dílny
VB: přesně tento zvedák Autolift 3000 má kamarád na autodílně asi půl roku a nemůže si ho vynachválit a můžu potvrdit, že se s ním pracuje parádně a je mnohem stabilnější oproti klasickýmu zvedáku, jen teda ta cena... na hobby se asi nevyplatí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 679
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#45 jaký hever do dílny
Můj veterán na vždy - nosnost 6000kg ++ ,výška zdvihu 80cm, minim 16cm, váha asi 80kg , dodávku vytlačí jako pírko přežije opravdu vše ,,ocel,,
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4184
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#46 jaký hever do dílny
Dobrý retro
Ale věřím, že to je kvalitní dříč.
Ale věřím, že to je kvalitní dříč.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#47 jaký hever do dílny
tak jsem měl ten z OBI na 2.5Tun (za 2200,-) na doporučení IgorS a včera jsem ho vrátil, sjížděl sám dolů a tekl z něho olej. bez problému mi vrátili kačky. poohlédnu se po něčem jiném.
jo měl jednu nevýhodu, byl dost vysoký a po V70II to šlo jen taktak..
jo měl jednu nevýhodu, byl dost vysoký a po V70II to šlo jen taktak..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#48 jaký hever do dílny
Já můžu doporučit po pár použitích ten výše probíraný Gude.
Za mě topka a je to jedna z mála investice, kterých vůbec nelituju a jsem na sebe vlastně pyšnej, že jsem konečně vzal prachy a vrazil je do toho, co má smysl. A tohle smysl mělo.
https://www.peva.cz/katalog/zbozi/auto-moto_137/zvedaky--hevery_2476/produkt/posuvny-hydraulicky-zvedak-gude-grh-2-5510-l--18033?gclid=Cj0KCQiAvbiBBhD-ARIsAGM48bxP_CHdAbVFUszH2hnBEYDq2X6qXY9KeYcc-igoYqidQeCjlc_eRnQaAq02EALw_wcB
Akorát mě teda hodně nakrklo, že ke zvedáku nebyl gumový špunt na tu zvedací plochu. Nicméně jsem to vyřešil hokejovým pukem za 29Kč
Za mě topka a je to jedna z mála investice, kterých vůbec nelituju a jsem na sebe vlastně pyšnej, že jsem konečně vzal prachy a vrazil je do toho, co má smysl. A tohle smysl mělo.
https://www.peva.cz/katalog/zbozi/auto-moto_137/zvedaky--hevery_2476/produkt/posuvny-hydraulicky-zvedak-gude-grh-2-5510-l--18033?gclid=Cj0KCQiAvbiBBhD-ARIsAGM48bxP_CHdAbVFUszH2hnBEYDq2X6qXY9KeYcc-igoYqidQeCjlc_eRnQaAq02EALw_wcB
Akorát mě teda hodně nakrklo, že ke zvedáku nebyl gumový špunt na tu zvedací plochu. Nicméně jsem to vyřešil hokejovým pukem za 29Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1191
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#49 jaký hever do dílny
Od Güde mam podpěry a věřím jim, určitě bych se zvedáku nebál. Ty gumy, i různé tvarované, jdou koupit na aláči cca do 100 Kč.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#50 jaký hever do dílny
tož, díky za tip na typ... ten zdvih je fakt reálný?jirka87 píše: ↑18 úno 2021 09:20 Já můžu doporučit po pár použitích ten výše probíraný Gude.
https://www.peva.cz/katalog/zbozi/auto-moto_137/zvedaky--hevery_2476/produkt/posuvny-hydraulicky-zvedak-gude-grh-2-5510-l--18033?gclid=Cj0KCQiAvbiBBhD-ARIsAGM48bxP_CHdAbVFUszH2hnBEYDq2X6qXY9KeYcc-igoYqidQeCjlc_eRnQaAq02EALw_wcB
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek