jaký hever do dílny

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
Odpovědět
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 195
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

#1 jaký hever do dílny

Příspěvek od outdoor »

jaký zvedák (hever) do dílny na hobby použití?

nějaká zkušenost s něčím na tento způsob:
https://www.alza.cz/auto/compass-hydraulicky-pojizdny-hever-2t-gs-tuv-d2898826.htm

nebo jít do něčeho lepšího?

Líbil by se i ten nepojízdný (panenka), ale ta výška dle mě pod V70II nevleze, což?

ps. neplánuji pod to lízt, pokud to bude jen na heveru :wink:

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 jaký hever do dílny

Příspěvek od Ondra. »

ten z tý alzy je takovej evergreen, používám ho 10 let. Občas chtějí podotáhnout kolečka, ale funguje.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2135
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#3 jaký hever do dílny

Příspěvek od jirka87 »

Mě tenhle základní čajna vercajk funguje obstojně, ale....Říkám to znovu a platí to na desetkrát. Platím málo, platím dvakrát. Či spíše vícekrát.

Nedávno se mi u tohohle zvedáku stalo (po asi 4 letech absolutně hodbby použití - cca 20x do roka), že jsem si chtěl přesunout zvedák jinam a přizvednout auto jinak a koukám..auto sedí na koze, zvedák kleslej o 10cm. Kdybych tam tu kozu neměl (já už jinak nepracuju - vždycky je auto podepřené minimálně 2 věcma), tak by mi to sedlo na kotouč - nebyl jsem u toho celou dobu. A zas, kdybych pod tím ležel...no..

Já osobně pokukuju po něčem takovémto (typově = cca 2,5T a nízký profil s rychlozdvihem). Viděl jsem to naživo a vypadá to tak masivně, že by člověk skoro řekl, že to musí uzvednout malej náklaďák. https://www.kingtony.com/product_detail.php?uID=13&cID=768&Key=2593

Jo, jasně, je to 6x dražší, než ten hebl z odkazu za 600Kč...Nicméně z hlediska "výkonu", bezpečí, pohodlí a životnosti je podle mě lepší koupit slušnou věc jednou, než šrot 4x. Spálil jsem se na tomto X-krát a už nechci.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#4 jaký hever do dílny

Příspěvek od Sup »

Mám tenhle zvedák bez nálepky compass, už to musím šmajsnout do pr... Protože věčně sjíždí a to ho mám dotaženy pro rejpaly ;) je to hrozný vergl...

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2135
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5 jaký hever do dílny

Příspěvek od jirka87 »

Sup : potvrzuju, že můj byl taky zaaretovaný "na krev"...A nejotravnější je, že jednou pod stejnou zátěží sjede a jednou ne...Kapalina nikde neubývá, je suchý.

Prostě toto nemá cenu. Chce to vzít kvalitní a mnohem dražší zvedák. U prodejce se ujistit, že na to LZE koupit náhradní díly, což je základ, protože na co je mi zvedák za 4000, kde pak prdne jedno těsnění, které nikde nekoupím, že ? ....A takovej zvedák si troufám říct, že už člověku vydrží "nafurt"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 626
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#6 jaký hever do dílny

Příspěvek od jirkaTDI »

Podobný levný mám taky už několik let, je fajn, že je malý, skladný, relativně lehký. Na přehození kol nebo menší servis typu výměna brzd to stačí, pokud se jedná jen o občasné použití. Ale chce to používat kozu nebo špalek na jištění, protože mi taky pomalu sjíždí.

Pak mám cca rok tento:
https://www.bilstein-tlumice.cz/Alu-hever-auto-pojizdny-hydraulicky-zavodni-nizkoprofilovy-zvedak-1-5t-d33329.htm

A to je úplně jiná píseň, je to už větší zvedák, dvoupíst, takže třikrát pumpneš a auto je ve vzduchu. Zatím funguje zcela bezchybně, dělat s ním je opravdu radost.
A hlavně je hliníkový, takže krásně lehký, takže přesouvat ho po garáži, před garáž, nebo si ho hodit do auta není vůbec problém. Podobně velké ocelové zvedáky mají kolem 30 kg a to je tak na to to mít staticky v garáži a jen s ním jezdit po kolečkách po zemi.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 jaký hever do dílny

Příspěvek od hajnej »

outdoor píše: 25 lis 2020 11:49 jaký zvedák (hever) do dílny na hobby použití?

nějaká zkušenost s něčím na tento způsob:
https://www.alza.cz/auto/compass-hydraulicky-pojizdny-hever-2t-gs-tuv-d2898826.htm

nebo jít do něčeho lepšího?

Líbil by se i ten nepojízdný (panenka), ale ta výška dle mě pod V70II nevleze, což?

ps. neplánuji pod to lízt, pokud to bude jen na heveru :wink:
Kup si rovnou něco lepšího. Tohle mám už nějakou dobu a určitě bych vzal něco lepšího. Sice tu práci udělá, ale....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 jaký hever do dílny

Příspěvek od Zajsoft »

Presne neco takoveho mam...
Stalo to 3,5k bral sem zamerne celozeleznou verzi(dela se i odlehcena asi o 5-7kg, kde nektere casti jsou z hliniku), ale nechovam se k temhle vecem zrovna hezky, takze sem chtel odolnejsi...
Zdvojena pistnice a dlouha tyc, je na zvedani o uplne necem jinem a neohne se to jako tyhle levny/maly zmetky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4195
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#9 jaký hever do dílny

Příspěvek od jancho »

Mám tento:

https://www.ddpneu.cz/pojizdny-zvedak-rodcraft-rh215-do-2t

Chtěl jsem nějaký takový velký "profi".
Měl jsem tip od Kuby Svobody na ten, co má on. Ten byl ale vyprodaný. Pak jsem našel obdobné a už jsem byl rozhodnut, ale pak jsem byl v dílně u kamaráda, který má ten Rodcraft a zvedá tím MB Géčko. Hrozně si ho chválil. Má plastová kolečka s ložisky a perfektně jezdí po betonu. Tak bylo rozhodnuto.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 195
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

#10 jaký hever do dílny

Příspěvek od outdoor »


z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#11 jaký hever do dílny

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Trochu odbočím - neřešil někdo už ty "padající" hevery?
Nestačí vyměnit třeba jen nějaké těsnění uvnitř či "zalapovat" ten uzavírací ventil?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4997
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#12 jaký hever do dílny

Příspěvek od python.p »

Já bych řekl, že když to člověk zvedne na nějakým takovým heblu, tak by to měl automaticky podložit. Já bych nevěřil ani zvedáku za desítku... jeden špalek pod to co zvedám a mám klid a bezpečí. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#13 jaký hever do dílny

Příspěvek od Sup »

U mně Seto dostalo do takového stádia, že jakmile se víc zatíží, tak můžu pumpovat jak chci a on se nezvedne. Zajede pod auto a nic, zadek u S60 má ještě snahu, předek zatíženy D5 neda, přítelkyně Focuse (jedničku) zvedá docela v pohodě. Doplnil jsem olej, jedno použití se tvářil v pohodě a šup zase sjíždí...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 195
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

#14 jaký hever do dílny

Příspěvek od outdoor »

python.p píše: 25 lis 2020 14:10 Já bych řekl, že když to člověk zvedne na nějakým takovým heblu, tak by to měl automaticky podložit. Já bych nevěřil ani zvedáku za desítku... jeden špalek pod to co zvedám a mám klid a bezpečí. :)
no pořádnej špalek to vždy jistí...jen ho (ten na rozměr) nesmím omylem hodit do kotle...

spíš nechci koupit nějakou hrůzu, ale desítku za to taky dávat nechci, nezvedám to každý den ani týden...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#15 jaký hever do dílny

Příspěvek od shalibaba »

Supe, zkoušel jsi ho odvzdušnit?

Já teď koupil nějaký Forcecraft za 3,5 tis 3t, tak uvidím, co vydrží. Jen jsem nevychytal váhu heveru - přes 30 kilo.
Nevím, odkud to eshopnet bere, ale návod i popisky jsou v ruštině. Moc jsem ho ještě netestoval, protože dodávaná gumová podložka je nižší než je zvedací talíř - čekám na dodávku z Alíku.
Prodává se i v sadě se stojnama.
Naposledy upravil(a) shalibaba dne 25 lis 2020 16:05, celkem upraveno 1 x.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4997
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#16 jaký hever do dílny

Příspěvek od python.p »

30kg je ještě v článku... :D
Přílohy
680D70C1-4BE7-4C71-97BA-1D1F3D67D49C.jpeg
680D70C1-4BE7-4C71-97BA-1D1F3D67D49C.jpeg (74.23 KiB) Zobrazeno 1733 x
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5122
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#17 jaký hever do dílny

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Uvedom si, ze poradny hever, proste neco vazit bude. Taky mam 30kg a necha se to
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#18 jaký hever do dílny

Příspěvek od Werscajk »

A mě by se líbilo tohle. Jen to stojí uplný nesmysl. A uplně nejvíc nadšený bych byl, mít toto. Což si asi jednou pořídím do garáže, až bude barák. Z druhý ruky to nestojí takovou dardu. Dokud bydlím v paneláku, tak mi musí stačit Güde panenka na 10t. :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#19 jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »


jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2135
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#20 jaký hever do dílny

Příspěvek od jirka87 »

Tobe nevadi,ze se primo tam v recenzi pise,ze se ten zvedak krouti?

A nez nejake 100% Cinske "Geko",ktere je zmineno nekde vyse,tak radeji za me Güde,coz uz asi taky nebude (jako nic) co to byvalo,nicmene ma ta znacka alespon nejakou historii a zrejme pujdou koupit pripadne i nahradni dily. Snad...ostatne pisou,ze na VESKERE zbozi je nabizen zarucni i pozarucni servis.

https://www.gude-eshop.cz/hydraulicke-zvedaky/posuvny-hydraulicky-zvedakgrh-2-5-510-l-gude

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1126
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#21 jaký hever do dílny

Příspěvek od spy »

Měl jsem čajnu za těch pár stovek, ale nevešla se od C30. Tak jsem teď vzal tohle https://www.ahprofi.cz/nizkoprofilovy-pojizdny-zvedak-2t-ta82001-product-26970
Všechny problémy co tu s levnýma čínama popisujete jsou zcela validní..
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#22 jaký hever do dílny

Příspěvek od Werscajk »

Jen dodám, že mi můj Güde přišel totál zavzdušněný, takže po zvednutí auta nešel uplně dolů a auto na něm zůstalo viset. Hrozná sranda, pak shánět druhý hever, aby Güde šel uvolnit a dostal se ven. Takže bacha na to a před použitím odvzdušnit! Po odvzdušnění už maká jak hodinky.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#23 jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Geko,Gude stejná Čajna tak brát ten výrobek co lidem funguje. NA nd je potreba těsnění ktere k tomu dávaj. Já koukâm jak je tlusté železo a jak je posvařované.

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#24 jaký hever do dílny

Příspěvek od IgorS »

Zdvihák z OBI:

Obrázek

- lacný
- je to čína, má ale nemecký certifikát, kvalitne pozváraný
- dlhá dvojdielna páka
- hmotnosť okolo 21 kg
- zdvih až 535 mm
- rýchlozdvih
- stál asi 73 Eur
- super
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 146
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

#25 jaký hever do dílny

Příspěvek od CouDy »

https://www.autokelly.cz/Product/GV-T830025/11883387 teď v ELITu za 1790,- bez dph v akci
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“