Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#51 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od smolda »

Já měním zásadně po 7 tisících km/půl roku :-) Mobil jsem dával do 850 když jsem měl a byl super, ted to je jedno - těch 7tisic vydrží každý olej.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#52 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od Xc60242kw »

Jeste me napadlo, nemuze byt ta spatna povest Castrolu zpusobena tim, ze castrol hojne falsovany? Mne se tomu furt nechce verit, ze by byl Castrol edge tak spatny olej, jak tu vetsina z vas pise.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4992
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#53 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od python.p »

Jistě že může, ale jak tomu chceš zabránit.

Ravenol - má hologram a dá se to ověřit.
Yacco - nikdo skoro nezná a tak ji nebudou pančovat.

Mobil 1, Shell, Castrol - značky co jsou drahé a tak někdo rád koupi výhodné ukrajinské balení....
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#54 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od Ondra. »

smolda píše: 25 lis 2020 22:59 Já měním zásadně po 7 tisících km/půl roku :-) Mobil jsem dával do 850 když jsem měl a byl super, ted to je jedno - těch 7tisic vydrží každý olej.
to je na etalonu dokonce předepsáno. Heavy provoz zkracuje výměnu oleje dokonce po 5000, viz uživatelská příručka :D Já na TDI měním po 10 a vůbec se tam vzhledem k nájezdu nestydím lejt 10W40
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#55 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od Zeb »

Xc60242kw píše: 30 lis 2020 22:37 Jeste me napadlo, nemuze byt ta spatna povest Castrolu zpusobena tim, ze castrol hojne falsovany? Mne se tomu furt nechce verit, ze by byl Castrol edge tak spatny olej, jak tu vetsina z vas pise.
Nebo má originál Castrol pro Volvo lepší sadu aditiv - na míru. Pro množství denně vyráběných a servisovaných aut by se jim vyplatilo do té várky přicmrdnout trochu víc pro exkluzivitu. A pak ten origo olej, i když castrol, může fungovat dobře.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#56 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od smolda »

Ondra. píše:
smolda píše: 25 lis 2020 22:59 Já měním zásadně po 7 tisících km/půl roku :-) Mobil jsem dával do 850 když jsem měl a byl super, ted to je jedno - těch 7tisic vydrží každý olej.
to je na etalonu dokonce předepsáno. Heavy provoz zkracuje výměnu oleje dokonce po 5000, viz uživatelská příručka :D Já na TDI měním po 10 a vůbec se tam vzhledem k nájezdu nestydím lejt 10W40
Jojo já vím, proto to píšu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#57 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?

Příspěvek od voltony »

Připojím poznatky z praxe.

Míchání olejů- do dvou let ježdění do autorizáku na Shell rimula. Pak u garážníků prvně OMV, pak Liqui Moly, Miller a Mequine, a asi i něco jiného.
Dolévám Tank Ono, nebo to nejlevnější od nás z obchodu. Intervaly výměny předepsány 60tkm, měním to po cca 70tkm jak to vyjde.
Auto má 770000 km, maže pořád stejně ( mám tlakoměr), jede stejně, žere stejně, vrčí stejně, spotřeba oleje minimální, nemění se.
Obdobně u ostatních aut.
Míchám a budu míchat dál, motorům je to evidentně jedno.

Zahřívání : Volvo 740 td, manželka ráno spěchá do školy s dětma, kilometr tam, kilometr zpět, plyn, brzda, odpoledne dvakrát to samé. Tento provozní režim má auto už pět let let a jezdí pořád stejně. Auta jsou na to dělaná a v pohodě to vydrží. U novějších aut bych spíš řešil, jak prodloužit životnost kondenzátorů v řídících jednotkách.
_________________
Cca 20x Volvo
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“