Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#51 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Já měním zásadně po 7 tisících km/půl roku Mobil jsem dával do 850 když jsem měl a byl super, ted to je jedno - těch 7tisic vydrží každý olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 84
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
#52 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Jeste me napadlo, nemuze byt ta spatna povest Castrolu zpusobena tim, ze castrol hojne falsovany? Mne se tomu furt nechce verit, ze by byl Castrol edge tak spatny olej, jak tu vetsina z vas pise.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#53 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Jistě že může, ale jak tomu chceš zabránit.
Ravenol - má hologram a dá se to ověřit.
Yacco - nikdo skoro nezná a tak ji nebudou pančovat.
Mobil 1, Shell, Castrol - značky co jsou drahé a tak někdo rád koupi výhodné ukrajinské balení....
Ravenol - má hologram a dá se to ověřit.
Yacco - nikdo skoro nezná a tak ji nebudou pančovat.
Mobil 1, Shell, Castrol - značky co jsou drahé a tak někdo rád koupi výhodné ukrajinské balení....
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#54 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
to je na etalonu dokonce předepsáno. Heavy provoz zkracuje výměnu oleje dokonce po 5000, viz uživatelská příručka Já na TDI měním po 10 a vůbec se tam vzhledem k nájezdu nestydím lejt 10W40
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#55 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Nebo má originál Castrol pro Volvo lepší sadu aditiv - na míru. Pro množství denně vyráběných a servisovaných aut by se jim vyplatilo do té várky přicmrdnout trochu víc pro exkluzivitu. A pak ten origo olej, i když castrol, může fungovat dobře.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#56 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Jojo já vím, proto to píšuOndra. píše:to je na etalonu dokonce předepsáno. Heavy provoz zkracuje výměnu oleje dokonce po 5000, viz uživatelská příručka Já na TDI měním po 10 a vůbec se tam vzhledem k nájezdu nestydím lejt 10W40
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#57 Zahrivani/dochlazovani - neprehanim to?
Připojím poznatky z praxe.
Míchání olejů- do dvou let ježdění do autorizáku na Shell rimula. Pak u garážníků prvně OMV, pak Liqui Moly, Miller a Mequine, a asi i něco jiného.
Dolévám Tank Ono, nebo to nejlevnější od nás z obchodu. Intervaly výměny předepsány 60tkm, měním to po cca 70tkm jak to vyjde.
Auto má 770000 km, maže pořád stejně ( mám tlakoměr), jede stejně, žere stejně, vrčí stejně, spotřeba oleje minimální, nemění se.
Obdobně u ostatních aut.
Míchám a budu míchat dál, motorům je to evidentně jedno.
Zahřívání : Volvo 740 td, manželka ráno spěchá do školy s dětma, kilometr tam, kilometr zpět, plyn, brzda, odpoledne dvakrát to samé. Tento provozní režim má auto už pět let let a jezdí pořád stejně. Auta jsou na to dělaná a v pohodě to vydrží. U novějších aut bych spíš řešil, jak prodloužit životnost kondenzátorů v řídících jednotkách.
Míchání olejů- do dvou let ježdění do autorizáku na Shell rimula. Pak u garážníků prvně OMV, pak Liqui Moly, Miller a Mequine, a asi i něco jiného.
Dolévám Tank Ono, nebo to nejlevnější od nás z obchodu. Intervaly výměny předepsány 60tkm, měním to po cca 70tkm jak to vyjde.
Auto má 770000 km, maže pořád stejně ( mám tlakoměr), jede stejně, žere stejně, vrčí stejně, spotřeba oleje minimální, nemění se.
Obdobně u ostatních aut.
Míchám a budu míchat dál, motorům je to evidentně jedno.
Zahřívání : Volvo 740 td, manželka ráno spěchá do školy s dětma, kilometr tam, kilometr zpět, plyn, brzda, odpoledne dvakrát to samé. Tento provozní režim má auto už pět let let a jezdí pořád stejně. Auta jsou na to dělaná a v pohodě to vydrží. U novějších aut bych spíš řešil, jak prodloužit životnost kondenzátorů v řídících jednotkách.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo