Nabíječka do karavanu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#1 Nabíječka do karavanu
Na přání Hajnýho
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Nabíječka autobaterií
Mám v plánu pořídit tuto nabíječku pro nabíjení baterky v karavanu.
https://www.datart.cz/nabijecka-autobaterii-compass-mikroprocesor-1amp-6-12v.html
https://www.datart.cz/nabijecka-autobaterii-compass-mikroprocesor-1amp-6-12v.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
- It’s my birthday
#3 Nabíječka autobaterií
Ahoj,
Nešetři na nabíječce, tahle dává asi 4A (nikde se to tam ale nedočteš) a v karavanu bys měl mít baterku minimálně 100 Ah - nabíjet budeš tedy dost dlouho. Doporučuji inteligentní nabíječku C-tek 7A.
Nešetři na nabíječce, tahle dává asi 4A (nikde se to tam ale nedočteš) a v karavanu bys měl mít baterku minimálně 100 Ah - nabíjet budeš tedy dost dlouho. Doporučuji inteligentní nabíječku C-tek 7A.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 Nabíječka autobaterií
U karavanu na rychlosti zaleží. Běžně se do karavanu montuje tohle: https://www.doplnkyprokaravany.cz/nabijecka-cb-510-516/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Nabíječka autobaterií
Tak to už je úplně jiné téma. Možná bych požádal admina o oddělení tématu na Nabíječka baterky v karavanu. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 Nabíječka do karavanu
Já mám u karavanu nabíječku na střeše - 210W panel (z druhé ruky 1500.- + regulátor z číny 260,-) a nic neřeším. Jo, každý večer svítím a vysílám na krátkých (jen sideband, tak to vydrží déle) 100W
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Nabíječka do karavanu
Děkuji Jendovi za oddělení a můžeme pokračovat tu.
Věc se s má tak:
Zatím nevím, jakou baterku mám, ale slouží zatím jen k pohonu karavanu (moover). Mám v plánu k baterce zapojit nabíječku a tu hodit natvrdo na 220V když bude napojenej karavan (tzn. před cestou nebo v kempu).
Na baterku bych rád do budoucna zapojil vše, co je v karavanu na 12V (čerpadla, světla a zapojit rozfuk).
Dokáže taková 7A nabíječka vyhodit jistič v kempu?
Věc se s má tak:
Zatím nevím, jakou baterku mám, ale slouží zatím jen k pohonu karavanu (moover). Mám v plánu k baterce zapojit nabíječku a tu hodit natvrdo na 220V když bude napojenej karavan (tzn. před cestou nebo v kempu).
Na baterku bych rád do budoucna zapojil vše, co je v karavanu na 12V (čerpadla, světla a zapojit rozfuk).
Dokáže taková 7A nabíječka vyhodit jistič v kempu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Nabíječka do karavanu
Jistič v kempu ti vyhodí i prasklá žárovka na WC.
Nejdříve si zjisti co tam máš za baterku a pak až poté řeš co si koupíš za nabíječku, protože v karavanech bývají zapouzdřené baterie aby nemohli vytéct !!! A k nim se musí koupit odpovídající nabíječka.
Nejdříve si zjisti co tam máš za baterku a pak až poté řeš co si koupíš za nabíječku, protože v karavanech bývají zapouzdřené baterie aby nemohli vytéct !!! A k nim se musí koupit odpovídající nabíječka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Nabíječka do karavanu
Já se obávám, že tam bude klasická autobaterka. Má na sobě logo VW a víc jsem nahoře neviděl. Musím ji pořádně prozkoumat. V karavanech by měly být trakční baterie. Jestli je tohle nevhodná baterie, budu ji časem měnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#10 Nabíječka do karavanu
Kup si tohle a nepotřebuješ žádný jistič v kempu a klidně k tomu připoj i baterku v autě než budeš odjíždět. ( k tomu samozřejmě regulátor)
https://www.sbazar.cz/czmejly/detail/120253176-solarni-panely-155wp
https://www.sbazar.cz/czmejly/detail/120253176-solarni-panely-155wp
#11 Nabíječka do karavanu
Já mám nějakou no name z Bauhausu, až asi 15 let, dává 9-10 AMP, stála okolo litru. Kupoval jsem ji právě kvůli tomu velkému výkonu na dobíjení hospodářské baterky na plachetnici, co měla 140Ah.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Nabíječka do karavanu
Přiznám se, že "zatím" nejsem úplně elektro odborník a možná na to jdu od začátku špatně.
Nad panelem jsem také uvažoval.
Nad panelem jsem také uvažoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#13 Nabíječka do karavanu
Jesli je obyč, radím jí opravdu vyměnit. Vím o čem mluvím. Viděl jsem ji jednou jak protekla podlahou.........
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#14 Nabíječka do karavanu
Ja myslim že duvod proč se davaji trakční baterie jsou chemické reakce ne ? Klasická baterie má být ve větraném místě ( auto ). Jenže v obytkách a karavanech je většinou baterie uvnitř a chemickou reakci se uvolňuji svinstva. Vim jak Otec dělal s bateriema a říkal, že jim to sežralo všechno co to potkalo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Nabíječka do karavanu
No vida. Tak tím začnu a zjistím, co to bude za baterku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#16 Nabíječka do karavanu
Ne nadarmo se říká: "Kyselinka leptá a na nic se neptá..."
moje trička a montérky by občas mohly vyprávět
...ne že by byl louh o něco lepší...
moje trička a montérky by občas mohly vyprávět
...ne že by byl louh o něco lepší...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#17 Nabíječka do karavanu
Zajímavé je, že každý začne odzadu...
Dám několik příkladů pro představu:
1. Mám moře kamarádů, co mají v karavanu dosloužilou Pb baterku z auta, na střeše panel cca 60-100W. Baterka je venku v kastlíku o nějakém nebezpečném plynování, či rozstřikování elektrolytu se nikdy nezmiňovali. Z této elektrifikace napájí karavan (světla, čerpadlo na vodu, mobily, rádia, TV, noťasy atd.) a hlavně pak nabíjí akumulátory pro modely letadel. V naprosté pohodě a bez starostí. Ovšem pozor! aspoň občas musí vylézt sluníčko. Vzhledem k tomu, že na letiště se při inverzi, nebo dešti moc nejezdí, tak to funguje.
2. Moje maličkost. Mám baterii složenou z Li-Ion článků. Max. napětí 12.3V, kapacita cca 15Ah. Používám ji pro napájení karavanu a pro naviják pomocí něhož karavan "uklízím". Žádné nabíjení nepotřebuji, protože karavan mi za víkend spotřebuje maximálně 1Ah a stejně tak naviják. Nepoužívám TV, rádio, NTB...Baterii tedy nabíjím pouze doma. Mimochodem, můj akumulátor váží 1,8kg a má rozměry 110x110x70mm. Je schopen krátkodobě dodat proud až 60A.
3. Karavan pro rodinu. V karavanu mikrovlnka, fén, světel jak na Václaváku a jiné zbytečnosti. Baterie LiFePo 24V/40Ah. Na střeše panely 2x50W. Poté co si manželka vysuší hlavu, nebo ohřeje v mikrovlnce oběd pro celou rodinu, se baterie hodinu nabíjí (pokud svítí slunce). Pokud není manželka příliš úzkostlivá na svoje vlasy, nebo rodina závislá na mikrovlnce, externích (síťových) nabíječů netřeba.
U všech variant je ještě dobré si uvědomit, že se dá použít nabíjení z vozidla, nejlépe při jízdě.
Co je dobré zvážit, zda investovat do LiFePo technologie. Akumulátor je menší, lehčí, bezpečnější (např. při rozbití), má podstatně vyšší životnost, ale je patřičně dražší. Osobně doporučuji.
Pokud "olovo" tak nejlépe gelovku, pokud není karavan vybaven nějakými většími žrouty elektřiny. Přiměřená životnost, vlastnosti i cena.
Větší spotřebiče se v karavanu mohou objevit, ale pozor třeba na elektrickou lednici, která se svými 120W nevypadá žravě, ale za víkend sežere baterku a s přívodníma drátama.
Elektrické topení na baterku snad nikoho nemůže ani napadnout.
I když jednou si manželka kolegy smyslela uvařit oběd v elektrické remosce. Kolega posbíral všechny aku, co kdo měl a výsledek byl jenom ukrutný pískot měníče a lehce ohřáté, leč stále syrové maso...
Tak to už je lepší. Doporučuji ti začít rozvahou kolik elektřiny v karavanu potřebuješ, a podle toho volit další komponenty.
Dám několik příkladů pro představu:
1. Mám moře kamarádů, co mají v karavanu dosloužilou Pb baterku z auta, na střeše panel cca 60-100W. Baterka je venku v kastlíku o nějakém nebezpečném plynování, či rozstřikování elektrolytu se nikdy nezmiňovali. Z této elektrifikace napájí karavan (světla, čerpadlo na vodu, mobily, rádia, TV, noťasy atd.) a hlavně pak nabíjí akumulátory pro modely letadel. V naprosté pohodě a bez starostí. Ovšem pozor! aspoň občas musí vylézt sluníčko. Vzhledem k tomu, že na letiště se při inverzi, nebo dešti moc nejezdí, tak to funguje.
2. Moje maličkost. Mám baterii složenou z Li-Ion článků. Max. napětí 12.3V, kapacita cca 15Ah. Používám ji pro napájení karavanu a pro naviják pomocí něhož karavan "uklízím". Žádné nabíjení nepotřebuji, protože karavan mi za víkend spotřebuje maximálně 1Ah a stejně tak naviják. Nepoužívám TV, rádio, NTB...Baterii tedy nabíjím pouze doma. Mimochodem, můj akumulátor váží 1,8kg a má rozměry 110x110x70mm. Je schopen krátkodobě dodat proud až 60A.
3. Karavan pro rodinu. V karavanu mikrovlnka, fén, světel jak na Václaváku a jiné zbytečnosti. Baterie LiFePo 24V/40Ah. Na střeše panely 2x50W. Poté co si manželka vysuší hlavu, nebo ohřeje v mikrovlnce oběd pro celou rodinu, se baterie hodinu nabíjí (pokud svítí slunce). Pokud není manželka příliš úzkostlivá na svoje vlasy, nebo rodina závislá na mikrovlnce, externích (síťových) nabíječů netřeba.
U všech variant je ještě dobré si uvědomit, že se dá použít nabíjení z vozidla, nejlépe při jízdě.
Co je dobré zvážit, zda investovat do LiFePo technologie. Akumulátor je menší, lehčí, bezpečnější (např. při rozbití), má podstatně vyšší životnost, ale je patřičně dražší. Osobně doporučuji.
Pokud "olovo" tak nejlépe gelovku, pokud není karavan vybaven nějakými většími žrouty elektřiny. Přiměřená životnost, vlastnosti i cena.
Větší spotřebiče se v karavanu mohou objevit, ale pozor třeba na elektrickou lednici, která se svými 120W nevypadá žravě, ale za víkend sežere baterku a s přívodníma drátama.
Elektrické topení na baterku snad nikoho nemůže ani napadnout.
I když jednou si manželka kolegy smyslela uvařit oběd v elektrické remosce. Kolega posbíral všechny aku, co kdo měl a výsledek byl jenom ukrutný pískot měníče a lehce ohřáté, leč stále syrové maso...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Nabíječka do karavanu
Díky Jardo za vyčerpávající odpověď.
Na divoko budeme max na víkend. Baterkou budu chtít krmit hlavně:
- čerpadla
- světla (teda zatím vlastně nevím, jestli jsou na 230 nebo 12)
- rozfuk topení (v papírech jsem viděl možnost zapojení na 230 nebo 12)
- radio (možná sporadicky telka)
- pojezd
Aktuálně je baterka (o které zatím moc nevíme) zapojená jen na pojezdy. Zajímá mě také možnost nabíjení při zapojení na auto.
Zatím to neuspěchám a budu sát informace.
Na divoko budeme max na víkend. Baterkou budu chtít krmit hlavně:
- čerpadla
- světla (teda zatím vlastně nevím, jestli jsou na 230 nebo 12)
- rozfuk topení (v papírech jsem viděl možnost zapojení na 230 nebo 12)
- radio (možná sporadicky telka)
- pojezd
Aktuálně je baterka (o které zatím moc nevíme) zapojená jen na pojezdy. Zajímá mě také možnost nabíjení při zapojení na auto.
Zatím to neuspěchám a budu sát informace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#19 Nabíječka do karavanu
- řekl bych že všechno je na 12V. Málokdy se tam dává měnič na 230V. 230V se aktivuje pouze v kempu speciálním kabelem. Pozor kdyby jsi připojil 230V v autě přes měnič na 230V okruh, tak si zkontroluj jestli nemáš fázi venku na té zásuvce ( Má kolíky volně přístupné - Samec )
- Nabíjení z auta si někdy lidi dělají. Většinou jsem to viděl tak, že někdo odpojil mlhovku. Tz připojil mlhovku přímo na baterku v autě a drát z ni připojil na baterku karavanu. V autě měl přepínač aby to mohl přepnout zpátky a v karavanu taky.
Tedy nejdříve sis zapl vypínač v autě a tim pustil šťávu z baterky do pinu mlhovky ( mlhovka na karavanu svítí ) a potom jsi cvaknul v karavanu a mlhovka zhasla a začala se nabíjet baterka.
Edit: pokud maš 13pin zasuvku tak tam je přimo 12V
- Nabíjení z auta si někdy lidi dělají. Většinou jsem to viděl tak, že někdo odpojil mlhovku. Tz připojil mlhovku přímo na baterku v autě a drát z ni připojil na baterku karavanu. V autě měl přepínač aby to mohl přepnout zpátky a v karavanu taky.
Tedy nejdříve sis zapl vypínač v autě a tim pustil šťávu z baterky do pinu mlhovky ( mlhovka na karavanu svítí ) a potom jsi cvaknul v karavanu a mlhovka zhasla a začala se nabíjet baterka.
Edit: pokud maš 13pin zasuvku tak tam je přimo 12V
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Nabíječka do karavanu
13pin mám. Zkoušel jsem schválně jen ten rozfuk a ten se při zapojení na autě třeba nechytl. Zbytek jsem zatím nezkoušel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#21 Nabíječka do karavanu
Tak to by mohlo nabijet z auta. Hledej u baterky krabičku. Tzv "booster" ta sepne nabijeni až je auto nastartovane. Tim se to chrani aby jsi nevymlatil baterku v autě společně s karavanem.
13pin maš na autě i karavanu ? Žadne redukce ? Jsou to piny 9 a 10
13pin maš na autě i karavanu ? Žadne redukce ? Jsou to piny 9 a 10
- Přílohy
-
- 20201019_202334.jpg (127.99 KiB) Zobrazeno 229 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Nabíječka do karavanu
Díky za schema, mrknu na to.
Baterka a pojezdy jsou opravdu jen ostrovní systém.
Baterka a pojezdy jsou opravdu jen ostrovní systém.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
- It’s my birthday
#23 Nabíječka do karavanu
Rad tu zaznělo spousta, ale je to jak když pejsek s kočičkou vařili dort. Zajdi si na forum Caravan24, tam si pročti všechna témata v sekci Elektřina, případně Karlova akademie. No a ten Karel je nějaký Karel Prokop (profík), který je tuším někde z Č. Lípy a ten ti případně poradí či případně zhotoví (obojí pravděpodobně za úplatu). Ještě taky záleží jakou značku karavanu vlastníš - já měl zatím dvě značky (Hobby, Hymer) a každý karavan měl elektřinu řešenou úplně jinak.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Nabíječka do karavanu
Caravan24 už pomalu chroupu.
No a pána, co tak nějak rozumí elektrice a má karvan, mám vlastně poblíž, že...
No a pána, co tak nějak rozumí elektrice a má karvan, mám vlastně poblíž, že...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
- It’s my birthday
#25 Nabíječka do karavanu
Jo to máš, ale Roman by asi taky chvíli možná tápal - on opravdu každej karavan je jinej.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek