Fajn článek

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#1 Fajn článek

Příspěvek od ruprecht »

https://www.autickar.cz/clanek/pet-aut-pomalejsich-nez-rodinne-volvo/
A jaký je váš názor na omezení rychlosti?
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5012
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#2 Fajn článek

Příspěvek od PINĎABC »

Kdybych neměl jistotu, že mi to někdo bude umět vypnout tak bych si nové Volvo nekoupil. Kolikrát mi vadil omezovač na 210 a představa že budu ve 180 brzdou provozu mi dost vadí. Kolikrát je to rychlost kterou se řiti skupinka aut po dálnici zasebou a tady by to znamenalo nemožnost jim ujet, kdyby mě srali. Maximálně pak nechat je ujet. Proč to neudělají jako BMW tam ti dají k autu více klíčů a podle toho který vezmeš má auto nastavený omezovač a softwar motoru. Sice za příplatek, ale moc šikovné řešení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#3 Fajn článek

Příspěvek od ruprecht »

Mám staré Volvo, které má maximálku cca 225 a roadster BMW s omezovačem na 250...a ani jednou jsem tu maximálku v praxi nevyužil. Co jsem využil bylo zrychlení, ale i tam jsem v ČR končil někde na 170/km/h. I to nové Volvo do 180 jede a není to o maximálce, ale o zrychlení...Z hlediska strojaře, který má rád ty maximální výkony je mi to proti srsti, ale ve skutečnosti je to fuk. Brzdy provozu jsou úplně jiná auta. A po čerstvé zkušenosti z okresek jsem přesvědčený, že pro spoustu řidičů není problém výkon, ale velikost jejich aut. To jak někteří debilové nejsou schopni odhadnout velikost vlastního auta a šinou se suverénně středem vozovky je alarmující...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5185
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4 Fajn článek

Příspěvek od Warcz »

Mam maximálku 250km/h, ale reálně jsem na dálnici vytáhnul na okamžik 200 když se lepila Octavia. Taky by mě 180 neomezovalo zvláště na českých dálnicích. Někdy se musím vydat do Německa zjistit jestli to fakt těch 250 dá :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#5 Fajn článek

Příspěvek od VB »

Bude to jak napsal autor článku:
pořídit si nové Volvo je něco jako životní prohra.
Na obchvatu Mnichova domorodci běžně jezdí v prostředním pruhu 160. Takže jsem takto několikrát s "davem" jel.
V novém Volvu se může na levý pruh zapomenout, otázkou je, jak dobře se pak bude Volvo v Německu prodávat.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 305
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#6 Fajn článek

Příspěvek od ivanvanata »

no pro mě je volvo konečná... a to je mám docela rád, nejsem žádný závodník ale u xc60 si na max šáhnu celkem často tj. každý týden 1-2x, po dálnici jezdím normálně 160-170kmh cestovně ale občas v noci nebo když je volno proč nevyfouknout pavouky. mě spíš vadí ten princip, že mi opět někdo říká co je dobře a co ne...

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#7 Fajn článek

Příspěvek od Munga »

Já tak sice nejezdím protože se motor už dost točí a na rychlost mám mašinu, ale problém je že komponenty v autu co jede 250 musí mít určitou kvalitu aby bylo i ve 250sáti dobře ovladatelné a nevěřím tomu že do auta co má maximálku 180 dají stejně kvalitní díly když se pořád všechno šidí na hranici únosnosti. Prostě to ošiděj a ještě budou tvrdit že je bezpečnější..
Budu se snažit aby mi volvo vydrželo - mé první i poslední.

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#8 Fajn článek

Příspěvek od gigy »

za a) si myslím že to půjde vypnout, d5t5?
za b) myslím, že zachvíli dojde na to že to bude povinný pro všechny automobilky
za c) by mi to ani nevadilo, za 3 roky jsem se svou s60 přes 180 nikdy nejel, s V70 jsem přes německo zkusil něco přes 200, na chvíli, přes těch 180 se dlouhodobě stejně jet nedá
za d) to stejně nemusím ještě tak 15 let řešit, do tý doby na to mít nebudu :lol:
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4772
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#9 Fajn článek

Příspěvek od PetrXC70 »

ruprecht píše: 18 črc 2020 20:11 Mám staré Volvo, které má maximálku cca 225 a roadster BMW s omezovačem na 250...a ani jednou jsem tu maximálku v praxi nevyužil. Co jsem využil bylo zrychlení, ale i tam jsem v ČR končil někde na 170/km/h. I to nové Volvo do 180 jede a není to o maximálce, ale o zrychlení...Z hlediska strojaře, který má rád ty maximální výkony je mi to proti srsti, ale ve skutečnosti je to fuk. Brzdy provozu jsou úplně jiná auta. A po čerstvé zkušenosti z okresek jsem přesvědčený, že pro spoustu řidičů není problém výkon, ale velikost jejich aut. To jak někteří debilové nejsou schopni odhadnout velikost vlastního auta a šinou se suverénně středem vozovky je alarmující...
Naprosto souhlasim! A jedou uprostřed bez ohledu na rovinku nebo zatáčku... To mě strašně rozčiluje, v pátek dědek v i10 a táhnu se za nim 2km, protože to auto je přeci strašně široký!!!

Jinak 180km/h neni málo, ani tak nejezdim, ale vadilo by mě to...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#10 Fajn článek

Příspěvek od mr1 »

Já za sebe v tom mám jasno. Dojezdím to, co mám doma, a pak se asi bude muset poohlídnout jinde. Ovšem omezovač není zdaleka ten důvod. Nicméně - je jeden z mnoha. Osobně si sahám na maximálku celkem často. Nemám s tím sebemenší problém. Nepatřím mezi hovada, co se někam tlačí, nebo potřebují nutně vytvářet dojem, že jsou hrozně busy. Ale když kolem sebe vidím "bezpečně" prázdno, tak tomu klidně dávám. Nemám potřebu nějak machrovat a ukazova ovcím, jak si volvo umí pohulit, ale zkrátka mi přijde rychlost pod 160, jako bych stál. Znovu říkám - pokud to provoz dovolí!
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 305
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#11 Fajn článek

Příspěvek od ivanvanata »

jj přesně tak to mám taky...je mi 38 nepotřebuju řvoucí výfuk ani kšilt dozadu, ale proč bych nejel pokud provoz dovolí.holt příští auto budu řešit u MB (nejspíš volba rozumu E220 cdi) nebo jsem ještě přemýšlel o rychlotraktoru SQ7...ale má nic moc sedačky a interier takovej nedospělej design...u volva nějak nevidím světlo na konci tunelu. ten evropský ekofašismus stejně automobilky zlikviduje abychom tu do 10ti let jezdili nějakýma čínským sangsongama :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“