Tepelně smrštitelné pájecí svorky

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od zvedavec »

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2894
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Vapik »


Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#3 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Lachtan »

Já kupuju a používám tyto - https://www.aircraftspruce.com/catalog/elpages/edmosoldersleeve.php?clickkey=14313 8)

Ale pouze na stínění, dva a více vodičů bych s tím rozhodně nespojoval. na to mám toto - https://www.aircraftspruce.com/catalog/elpages/splices11-04425.php?clickkey=6984
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od zvedavec »

njn vy znáte, ale my neznáme. Proto jsme si to objednali :-)
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5115
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#5 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jako rychlá nouzovka ano, ale dlouhodobě ne. V práci známé již 15let
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#6 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Hájčus »

a proč ne ty dva vodiče prostě "smotat" a spájet cínem?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#7 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Lachtan »

Obecně pájení není žádná hitparáda, pokud to použiješ na letadlech nebo autech, dříve nebo později to upadne.
Prostě vibrace.
Proto třeba v letectví se pájení (až na případy, kdy to prostě jinak nejde) nepoužívá a místo toho se vodiče spojují krimpováním, včetně konektorů.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#8 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Hájčus »

:shock: no ty kokos, díky moc za ochytření! :beer:
a já doteď žil v tom, že spájený a zaizolovaný lepší. :(
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5098
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#9 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Lachtan »

Na autě to asi vydrží déle jak v letadle (přeci jenom tam je těch vibrací daleko více), nejhorší jsou vrtulníky, tam si musím sakra dát záležet i na pořádném uchycení kabeláže 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5115
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#10 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Elektrikář vědí, ostatní se jen domnívají.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4922
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#11 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Romulusw »

Lachtan píše:Na autě to asi vydrží déle jak v letadle (přeci jenom tam je těch vibrací daleko více), nejhorší jsou vrtulníky, tam si musím sakra dát záležet i na pořádném uchycení kabeláže 8)
Když jsem blahé paměti v Mikrotechně vyráběl pitotky, tak byly spoje bodově vařené přes nerezové spony, a asi to drželo :-)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#12 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Hájčus »

mi to furt nedá.. :P
jako ten aircraft-grade bez debat, tam bych čekal nějakou tu kvalitu.
Ale to z toho alíku..
mi neřikejte, že se ta bužíra v těch krimp kleštích něžvejkne, nebo nějak nenaruší, aby tam to vlhko nešlo..? :pardon:
nebo mají ty kleště nějaké silon.lůžko?
sory, já to jen chci pochopit. :beer:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#13 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od peter cz »

Tyhle se nekrimpujou. To uprostřed je cín, pouze to zahřeješ, cín se roztaví a bužírka zároveň smrští...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5115
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#14 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Jakub Svoboda »

To se nemačká. Nahřeješ to zapalovačem a ono se to spájí. Je tam nějaká nizkozeplotni pajka
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 06 led 2020 20:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#15 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Hájčus »

Oooooou shit! MAGIC! :green:

Hoši! Dnes jsem nežil nadarmo! :beer: jste nejlepČí :good: :friends:
OT:
U Kuby si objednávám prosím pár vzorků za úplatu. Snad se uvidíme v SO (že bych taky přiložil kabel k dílu, nebo dělal alespoň Lórence, pokud vyjde ten rošťák...) :wink:

mě to právě bylo divné, protože z těch obrázků na Ali to vypadá, že je to duté...
krimp.JPG
krimp.JPG (15.94 KiB) Zobrazeno 393 x
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13028
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od raolsa »

Však to má být duté, jak by jsi do toho chtěl strčit dráty, které se potom spájí (ne spálí :D )?
Naposledy upravil(a) raolsa dne 06 led 2020 21:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5115
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#17 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Jakub Svoboda »

již jsem překlep psaný na mobilu opravil. občas si ten mobil píše co chce

To Hájčus: něco v práci vyhrabu
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#18 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od karelvolvo »

Jako hobby je to dostačující, nejlepší je krimpovaný spoj a smršťovací bužírka s lepidlem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#19 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Teflon_490 »

Ja teda nevim, krimpovat sem prave nechtel, bo mi to prislo jako nedokonalej spoj (pokud to teda neni delany profi krimpovackou), misto toho sem draty pajel podle tady toho videa: "
Zaizoloval sem je pak 2x smrstovaci buzirkou, a ten spoj je tak prolitej cinem, ze si nedokazu predstavit jak by se to mohlo uklepat, je to pak tak tvrdy ze to ani ohnout neslo.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13028
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#20 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od raolsa »

No, uklepe se to právě proto, že je to tak tvrdý. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#21 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od karelvolvo »

živím se tím 30 let, v náročném provozu kamion, to těsně vedle cínu uhnije po čase, když je to světlo zjistíš to ale když je to datalinka žije to vlastním životem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#22 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Teflon_490 »

Zajimavy, bych rekl ze to kdyztak udrzi ta buzirka, aby se tam nic nehejbalo. Navic kdyz je to ve vzduchu, ne priletovany ke kastli kde by to dostavalo rany. Je to jenom hardwire kit ke kamere, pokud se to uklepe tak to pude jednoduse poznat, i kdyz neverim tomu ze se to stane :)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#23 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od volvoperformance »

Hájčus píše:a proč ne ty dva vodiče prostě "smotat" a spájet cínem?
A proč je pájet?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#24 Tepelně smrštitelné pájecí svorky

Příspěvek od Ondra. »

tyhle letovací trubičky jsme použivali v lékařství, ale není to nic moc, je to dobrý tak na uzemnění stínění atd , ale moc na praktickou aplikaci to není
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“