Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
- Autor
- Zpráva
#1 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Co se týče Volva, tak se mi toho tenhle rok podařilo celkem hodně.
Co jsem zvládnul v tomhle roce:
Koupil jsem 2 Volva - Modřinu a Greena.
Velká přestavba Dunkelrotu ve 2 fázích a Blacka.
Dunkelrot je z 90% hotov. Black je taky téměř dokončen.
Mám nakoupený díly na velkou údržbu Pracanta a velkou část dílů na Modřinu.
Co chci zvládnout příští rok:
V lednu odvezu do Černošic Pracanta na velkou údržbu (rozvody včetně příslušenství, revize motoru, vstřiky, čerpadlo, zaslepit EGR, opravit výfuk, přední podvozek, komplet brzdy, sedačky z Dunkelrotu, chip 120kW).
Dále bych chtěl dokončit to co zbývá dodělat na Blackovi a Dunkelrotu.
U Cabria bych rád udělal kosmetiku včetně interiéru, vyrámování podvozku a především opravit stahování oken a seřízení střechy. Jestli stihnu něco navíc, tak to bude plus.
hlavní úkol roku bude kompletní renovace Modřiny - celolak, motor, podvozek. Možná i převodovka. Jen interiér bude téměř bez práce.
Uff, není toho málo.
Co jsem zvládnul v tomhle roce:
Koupil jsem 2 Volva - Modřinu a Greena.
Velká přestavba Dunkelrotu ve 2 fázích a Blacka.
Dunkelrot je z 90% hotov. Black je taky téměř dokončen.
Mám nakoupený díly na velkou údržbu Pracanta a velkou část dílů na Modřinu.
Co chci zvládnout příští rok:
V lednu odvezu do Černošic Pracanta na velkou údržbu (rozvody včetně příslušenství, revize motoru, vstřiky, čerpadlo, zaslepit EGR, opravit výfuk, přední podvozek, komplet brzdy, sedačky z Dunkelrotu, chip 120kW).
Dále bych chtěl dokončit to co zbývá dodělat na Blackovi a Dunkelrotu.
U Cabria bych rád udělal kosmetiku včetně interiéru, vyrámování podvozku a především opravit stahování oken a seřízení střechy. Jestli stihnu něco navíc, tak to bude plus.
hlavní úkol roku bude kompletní renovace Modřiny - celolak, motor, podvozek. Možná i převodovka. Jen interiér bude téměř bez práce.
Uff, není toho málo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#2 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Famózní úspěchy i plány! Ale tys byl dycky rozmáchlej severskej gróf...
Já budu spokojenej, když zatmelim zadní lampy (druhovýroba skandix, stáří 7 let), do kterejch teče, udělám si vejlet do Asie a uženu Standu na rozchození votáčkoteploměru, no a esli mi v tý palici mr*ne, tak tou dvojkou do toho Bulharska v létě fakt pojedu.
Včera jsem bricka asi po dvou měsících vytáh a zase rohlík, vez jsem Kájinu do centra, votáčel jsem se omyl ve Spálený, kde je samo zákaz, haldy turistů, takže sem tomu dal patřičně napít, aby jim to jakoby patřičně zahrálo, tramvaje na mě cinkaly, no prostě Národní divadlo... Jinak to auto je na ježdění fakt tak strašný, že to člověka až baví...
Já budu spokojenej, když zatmelim zadní lampy (druhovýroba skandix, stáří 7 let), do kterejch teče, udělám si vejlet do Asie a uženu Standu na rozchození votáčkoteploměru, no a esli mi v tý palici mr*ne, tak tou dvojkou do toho Bulharska v létě fakt pojedu.
Včera jsem bricka asi po dvou měsících vytáh a zase rohlík, vez jsem Kájinu do centra, votáčel jsem se omyl ve Spálený, kde je samo zákaz, haldy turistů, takže sem tomu dal patřičně napít, aby jim to jakoby patřičně zahrálo, tramvaje na mě cinkaly, no prostě Národní divadlo... Jinak to auto je na ježdění fakt tak strašný, že to člověka až baví...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Plány jsou veliké, jen peněz už moc nezbyde. Teď se musím 2 roky krotit, ať doplatim půjčku na úpravy na zlatkopce.
Zatím to vylezlo na cca 400.000kč (75.000 auto v Bernu zbytek úpravy a opravy, reálná cena vozu tak 100 000 ale vem
to čert)
Rád bych v roce 2020 doladil STAGE 4 do Tip Top stavu, auto jede pěkně, ale jsou tam ještě drobné vrtochy, které
bych rád vylepšil (volnoběh za studena padá k 550ot, je potřeba brnknout do pedálu, aby velezly na standardních
800ot, já navíc musim nohou prvnich cca 30 vteřin suplovat nefunkční sytič, takže držim v mrazech otáčky půl minuty na
1200ot.
16T Turbo za studena houká jak meluzína (je to kousek z AV bez repase, stav neznámý, ale stálo trojku, tak jsem to neřešil)
Po 5 minutách se ohřeje a je ticho, ale už dává najevo, ať si připravim další Palacký na repas. Zvažuju z úsporných
důvodů jen komplet repas 16T + 9-listou vrtulku. 19T by už asi chtělo kované ojnice a větší zásah do motorové
sekce.
Podvozek je kapitola sama o sobě - KW za cca 50Tkč je prý na P2 až moc nekultivované a tvrdé, pro denní ježdění na běžných silnicích
prý vcelku na kočku. byl mi doporučený český Protlum a podvozek na míru - základ ale taky za +- 50Tkč. Tudíž v roce 2020 nejspíš
zůstanu u stávajícího (na přední nápravě je komplet nový Sachs ST) + možná stabilizátory, ty nejsou tak nákladné.
Drobná kosmetika na karoserii - už jsem si nechal namíchat barvu, lak i korekční tužku a krapet tu kastli vylepšim.
Smrdí spojka, nechápu. Je tam nová sportovní spojka od BSR, včetně nové Dvouhmoty za 44 000kč a prostě při rozjezdech do kopce,
když auto delší dobu stojí, tak strašně zasmrdí. Mě, dvoum servisákům v Praze i Láďovi Motlovi, takže nohou to není.
Ještě bych chtěl zjistit, proč se to děje. Auto najelo už minimálně 1000km a stejně ještě občas při rozjezdu z parkovacího stání
zpátečka zasmrdí, jak když se rozjíždí 18 letá bloncka. Na druhou stranu ale spojka neklouže ve vysokém výkonu (před
výměnou ano) Jen včera jsem měl poprve asi 4 vteřinovou haluz, že zase klouzla, ale rádio hrálo na plný pecky a pak už nic.
Tak jestli nějakej optickej klam při plnym výkonu z kopce, kdy šel ciferník chvilku podezřele rychle k 6 000ot?
Jeden servisák mě na Zbraslavi strašil, že ta spojka není vyměněná, že mu chod spojky přijde stejnej jako dřív.
Proč to teda drží i na trojku, když to hrabe, na to už odpovědět neuměl.
Zatím to vylezlo na cca 400.000kč (75.000 auto v Bernu zbytek úpravy a opravy, reálná cena vozu tak 100 000 ale vem
to čert)
Rád bych v roce 2020 doladil STAGE 4 do Tip Top stavu, auto jede pěkně, ale jsou tam ještě drobné vrtochy, které
bych rád vylepšil (volnoběh za studena padá k 550ot, je potřeba brnknout do pedálu, aby velezly na standardních
800ot, já navíc musim nohou prvnich cca 30 vteřin suplovat nefunkční sytič, takže držim v mrazech otáčky půl minuty na
1200ot.
16T Turbo za studena houká jak meluzína (je to kousek z AV bez repase, stav neznámý, ale stálo trojku, tak jsem to neřešil)
Po 5 minutách se ohřeje a je ticho, ale už dává najevo, ať si připravim další Palacký na repas. Zvažuju z úsporných
důvodů jen komplet repas 16T + 9-listou vrtulku. 19T by už asi chtělo kované ojnice a větší zásah do motorové
sekce.
Podvozek je kapitola sama o sobě - KW za cca 50Tkč je prý na P2 až moc nekultivované a tvrdé, pro denní ježdění na běžných silnicích
prý vcelku na kočku. byl mi doporučený český Protlum a podvozek na míru - základ ale taky za +- 50Tkč. Tudíž v roce 2020 nejspíš
zůstanu u stávajícího (na přední nápravě je komplet nový Sachs ST) + možná stabilizátory, ty nejsou tak nákladné.
Drobná kosmetika na karoserii - už jsem si nechal namíchat barvu, lak i korekční tužku a krapet tu kastli vylepšim.
Smrdí spojka, nechápu. Je tam nová sportovní spojka od BSR, včetně nové Dvouhmoty za 44 000kč a prostě při rozjezdech do kopce,
když auto delší dobu stojí, tak strašně zasmrdí. Mě, dvoum servisákům v Praze i Láďovi Motlovi, takže nohou to není.
Ještě bych chtěl zjistit, proč se to děje. Auto najelo už minimálně 1000km a stejně ještě občas při rozjezdu z parkovacího stání
zpátečka zasmrdí, jak když se rozjíždí 18 letá bloncka. Na druhou stranu ale spojka neklouže ve vysokém výkonu (před
výměnou ano) Jen včera jsem měl poprve asi 4 vteřinovou haluz, že zase klouzla, ale rádio hrálo na plný pecky a pak už nic.
Tak jestli nějakej optickej klam při plnym výkonu z kopce, kdy šel ciferník chvilku podezřele rychle k 6 000ot?
Jeden servisák mě na Zbraslavi strašil, že ta spojka není vyměněná, že mu chod spojky přijde stejnej jako dřív.
Proč to teda drží i na trojku, když to hrabe, na to už odpovědět neuměl.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#4 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Oba ( Basstl i Ejdou) jste, jak zde dlohodobě sleduji, správní volvošílenci a ať se vám vše daří s auty i v roce 2020
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Letos jsem v tom za 69 000,- pristi rok se snad zlepsi
Auto me bavi. Kufr nekonecny, motor super, automat pohoda, 4x4 super. Nakladove to neni Polo ale spokojenost
Tyden mi tam svitila chyba MAF. Dneska jsem jel a rikam zene. Asi ten servis LPG odvolam. Dneska nastartuju a chyba zmizla. Zacinam si obcas rikat, ze auto si ze me dela dobry den
Auto me bavi. Kufr nekonecny, motor super, automat pohoda, 4x4 super. Nakladove to neni Polo ale spokojenost
Tyden mi tam svitila chyba MAF. Dneska jsem jel a rikam zene. Asi ten servis LPG odvolam. Dneska nastartuju a chyba zmizla. Zacinam si obcas rikat, ze auto si ze me dela dobry den
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#6 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Já chci příští rok dodělat tlumení, podlaha + strop. Potom nechat celý auto někde pořádně rozleštit, ať ten lak nějak vypadá a když by se zadařilo, tak repas toho řízení...
A z drobností...
Sehnat konečně ten volant, koupit zas ve Volvu pravej kryt áčkovýho sloupku, rádio HU-850 a nacpat tam modrou řadu repráků...
A z drobností...
Sehnat konečně ten volant, koupit zas ve Volvu pravej kryt áčkovýho sloupku, rádio HU-850 a nacpat tam modrou řadu repráků...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#7 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Hned z kraje roku proběhne upgrade brzd (4 pístový Bremba), poté nechám udělat rozvody, ačkoliv mají ještě rok a půl čas. Dále výměna tlumičů za Bilstein B6, k tomu nové pružiny, PUR silentbloky, IPD stabíky. Možná proběhne nějaká kosmetika, výměna zadního nárazníku, výměna bočních lišt za lakované a ještě výměna světel za xenony. No, je toho dost.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#8 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Letos jsem neplánovaně vyměnil Padíka za Karkulku. Pevně věřím, že příští rok se nic podobného nebude opakovat.
Na Padíka budu vzpomínat v dobrém, vždy mě dovezl tam, kam jsem chtěl. Bez jediné zásadní závady, pouze s údržbou. Na to, jak to má být nespolehlivé polovolvo, tak já tenhle mýtus rozhodně vyvracím.
Karkulka byl náhlý nápad, podložený, ale náhlý. A jsem za něj rád. Až jí naučím víc dupat, bude doufám ještě zábavnější.
A včera jsem náhodou potkal člověka, co má stejnou Karkulku jak já! Červenou V60 CC. Takže není jedináček!
Letošní rok byl plný změn, jak majetkových, tak pracovních. Věřím, že příští rok bude klidnější, ale stejně skvělý.
Na Padíka budu vzpomínat v dobrém, vždy mě dovezl tam, kam jsem chtěl. Bez jediné zásadní závady, pouze s údržbou. Na to, jak to má být nespolehlivé polovolvo, tak já tenhle mýtus rozhodně vyvracím.
Karkulka byl náhlý nápad, podložený, ale náhlý. A jsem za něj rád. Až jí naučím víc dupat, bude doufám ještě zábavnější.
A včera jsem náhodou potkal člověka, co má stejnou Karkulku jak já! Červenou V60 CC. Takže není jedináček!
Letošní rok byl plný změn, jak majetkových, tak pracovních. Věřím, že příští rok bude klidnější, ale stejně skvělý.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Tak já se přidám. V novém roce mám v plánu auto aspoň umejt
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#10 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Takovýhle plány je potřeba si pořádně během roku rozvrhnout!!!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Taky mám v plánu auto umejt.
Jo a vyměnit rozpadlé PUR v předních ramenech, které vydržely pouze 1,5 roku.
Jo a vyměnit rozpadlé PUR v předních ramenech, které vydržely pouze 1,5 roku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#12 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
A co úklid na dílně??? To jako nic???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
To byl předvánoční úkol, který už je splněný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#14 Rekapitulace nad minulým rokem, plány na příští rok.
Práce mě čeká ještě hafec. Uvidíme co peněženka a čas dovolí.
V70 - podvozek (repas zadní nápravy, B6 + Eibach -30mm, rozpěra do kufru, výměna silentů nápravnice)
- brzdy
- kosmetika na kastli
V50 - brzdy, interiér a pokud to dopadne, tak i nějaký ten upgrade motoru.
Tak jsem zvědavej co vše z toho stihnu
V70 - podvozek (repas zadní nápravy, B6 + Eibach -30mm, rozpěra do kufru, výměna silentů nápravnice)
- brzdy
- kosmetika na kastli
V50 - brzdy, interiér a pokud to dopadne, tak i nějaký ten upgrade motoru.
Tak jsem zvědavej co vše z toho stihnu
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek