Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#176 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Když jsem u S80 TDI vyměnil ty 2 žhavičky na vodu za funkční (předchozí majitel neřešil), tak to pomohlo celkem dost, hlavně zimní provoz po městě. Takže bych hádal, že třetí svíčka bude ještě o chlup lepší.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
It’s my birthday

#177 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Honza »

A v čem to pomohlo? Jsi první kdo se vyjadřuje kladně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#178 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Jezdím přes týden do práce v Plzni, ze Slovan na Bory, to je nějakých 5 kilometrů. Bez výměny svíček jsem neměl šanci ohřát, po výměně v 90% dojedu s vodou na 90, ve velké zimě 80+.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 124
Příspěvky: 1213
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#179 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Tohle jsem našel zastrčené v manuálu C70 (celkem 2ks), neví někdo na co to je? V autě je neorginální Kenwood rádio, že by něco od tohoto?
20200722_150143.jpg
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 291
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#180 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

klíč na vytažení radia z kaslíku
Zasuneš to po stranách do direk a pak jde vytáhnout ven.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 124
Příspěvky: 1213
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#181 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

A to je na origo nebo ten kenwood? Radio jsem vytahoval a tohle jsem nepotřeboval :pardon:
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 291
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#182 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Kdyby tam bylo daný pořádně, tak bys potřeboval. Origo je tam chycený jinak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#183 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Dokázal by mi někdo odpovědět na otázku, jestli TDI se zapnutým EGRem smrdí méně (snesitelneji), nez s EGR off?

Mám EGR off už skoro 3 roky, takže už si to moc nepamatuji...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#184 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ms231 »

S vypnutým smrdí.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#185 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

D5252T TDI smrdí vždycky a za každých podmínek, je to motor z devadesátých let.
Point byl, jestli má smysl vypínat EGR, kvůli čistotě v sání, za cenu zvýšeného smradu. Nebo EGR ON/OFF není až tolik znát na smradu, aby to mělo smysl řešit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#186 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od pepa.paur »

S vypnutým egrem přes sw rozhodně míň hulí.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#187 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ms231 »

Mně s vypnutým EGR sw i hw rozhodně víc smrdí. Ověřeno opětovným zapnutím.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 286
Příspěvky: 4772
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#188 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Nevíte jak manželku bez násilí naučit rovnat dřevo??? :lol: Sem si dneska cvičně přerovnal tak půl kubíku...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#189 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od kubexxx »

Zkus nejdřív trénink v Tetrisu :-P
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#190 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

S vypnutým egrem přes sw rozhodně míň hulí.
Myslíš víc hulí?
Mně s vypnutým EGR sw i hw rozhodně víc smrdí. Ověřeno opětovným zapnutím.
Takže myslíš, že je lepší nechat zapnutý a jednou za čas vyčistit sání?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 221
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

#191 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Xenomorfus »

No smoke - no fun ;-). Ja mam vypnuto (HW i SW) a kdyz se mi nekdo prilepi na pr*el, tak to otlapnu a hned si udrzuje bezpecny odstup. Jinak pri teplem motoru a normalni jizde je to v pohode.

_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 5185
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#192 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

Zrovna za jednou čadici V40 jsem jel na Slovensku. Koukat na lokomotivu co nejede nebyl moc zažitek :(
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 65
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#193 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

No smoke - no fun ;-). Ja mam vypnuto (HW i SW) a kdyz se mi nekdo prilepi na pr*el, tak to otlapnu a hned si udrzuje bezpecny odstup. Jinak pri teplem motoru a normalni jizde je to v pohode.
Tyhle názory mi přijdou trošku dětinský, to je pro takový ty tuning srazy a vopičárny, Oliver Šoffa by ti mohl povídat, sorry ale...

Problém je v tom, když auto používám i na městský provoz, kdy prostě jezdit se starým studeným TDI 6 km je prasárna, hlavně pro ty zamnou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#194 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od ms231 »

Ja cistil sani jenom jednou a jestli tam toho bylo 3mm po 350tkm? Mozna to teda cistil nekdo prede mnou..
Kazdopadne jsem myslel, ze zdechnu, kdyz jsem delal diagnostiku, jak to smrdelo. Musel jsem mit nastartovano, protoze mi diagnostika rychle zrala baterku.
A jinak si nic nemyslim. Kazdej at dela, jak umi;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#195 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od pepa.paur »

Tarkin píše: 22 črc 2020 21:41
S vypnutým egrem přes sw rozhodně míň hulí.
Myslíš víc hulí?
Zkoušel jsem to na obou tdi, S70 má dělaný vstřiky dieselpower a V70 origo bosch, na obou autech stage 1 od D5T5. Během provozu nijak zvlášť nehulila, ale při delší jízdě po městě a prudké akceleraci na trojku za městem v kopci opravdu vyletěl oblak dýmu, hlavně na S70. Zkoušel jsem různě prohazovat váhy, regulátory turba a snímače tlaku, ale v tomle kopci při zrychlení 50-100 prostě hulí. Měnil jsem i katalyzátor, za použitý z auta s automatem a s menším nájezdem, ale hulilo to pořád stejně.
Nikdy jsem nebyl příznivce vyřazování egr ventilu, ale po jeho sw vypnutí přes vdash klesne kouřivost tak odhadem na čtvrtinu, tak nevím :wink:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 221
Příspěvky: 2967
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#196 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

Egr nemá snižovat kouřivost, ale oxidy... Kouřivost může být vyšší, když tam jde míň kyslíku.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999

#197 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od HynekV70 »

Já mám EGR on, když mu trošku víc šlápnu, cca nad 2800 otáček a víc tak hulí. A smrdí teda pekelně, holt prostě :jaj: karbonizovaný vzduch :D
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999

#198 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od HynekV70 »

Kontrolní otázka soudruzi, budou mi stačit 2 litry brzdové kapaliny pro výměnu a menší proplach u V70 I. ?
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#199 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Jo, stačil by i litr.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999

#200 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od HynekV70 »

Děkuji Ti velice. :beer:
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“