Road t(r)ip - Alpine Classic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#1 Road t(r)ip - Alpine Classic
Ahoj všem,
chtěl bych se s Vámi podělit o takový malý roadtrip, který jsem absolvoval cca před 2 týdny. Bylo potřeba konečně Volvo trochu projet, a tak jsem se vyrazil podívat do několika alpských podhůří
Start byl v kempu v rakouském Bludenzu, protože to bylo "centrum" jedné úžasné akce - Silvretta Classic (http://www.motor-klassik.de/silvretta-classic-aktuell-3532247.html). První den jsem s účastníky najezdil asi 200km po krásném prostředí Voralberska a měl možnost si užít klasická auta v nádherném alpském prostředí. Těsně před Silvretta Hochalpenstrasse, jsem si vyfotil i dva asi nejvýraznější účastníky Silvretta E-Rally, BMW i8 a Mercedes SLS AMG No a pak už následovala Silvretta Hochalpenstrasse - pěkná, ale ... stojí 15€, vpodstatě celou délku je tam omezení na 60km/h (a už chápu proč - za každou druhou zatáčkou se v silnici promenádovala kráva) a na poslední zatáčkovitou pasáž jsem chytnul autobus. Stejně jako asi dalších 10 účastníků Silvretta Classic, kteří z toho moc šťastní nebyli... Druhý den jsem si se závodníky objel etapu, která vedla přes vrchol Faschinajoch, jenž je cca 1500 metrů nad mořem. Nahoru se šplhalo docela příkrou silničkou a bylo zajímavé pozorovat, jak se s tím kopcem popasují všechna ta klasická auta včetně např. krásného Spartaku. Z Faschinajochu závodnici přejeli přes Furkajoch a Bludenz zpátky do Vandans, kde už byl cíl rally. Poněkud chaotické (přes 150 aut muselo zaparkovat uprostřed malé vesničky), ale příjemné zakončení rally pravidelnosti. Silvretta vám ukáže spousty krásných aut v nádherném prostředí, ale nepočítejte s tím, že se nějak moc povozíte - většinu času jedete v závěsu za někým, nebo přes vesnici kde máte 50km/h limit. Na závodění jsou jiná místa, tohle je na kabriolet, střechu dolů a užívat si panoramat
Kabriolet jsem neměl (zatím je stále in progress ), a tak jsem se jenom každý den večer vrátil do moc příjemného kempu v Bludenzu, otevřel si láhev Prosseca a užíval si úžasného prostředí a dovolené
chtěl bych se s Vámi podělit o takový malý roadtrip, který jsem absolvoval cca před 2 týdny. Bylo potřeba konečně Volvo trochu projet, a tak jsem se vyrazil podívat do několika alpských podhůří
Start byl v kempu v rakouském Bludenzu, protože to bylo "centrum" jedné úžasné akce - Silvretta Classic (http://www.motor-klassik.de/silvretta-classic-aktuell-3532247.html). První den jsem s účastníky najezdil asi 200km po krásném prostředí Voralberska a měl možnost si užít klasická auta v nádherném alpském prostředí. Těsně před Silvretta Hochalpenstrasse, jsem si vyfotil i dva asi nejvýraznější účastníky Silvretta E-Rally, BMW i8 a Mercedes SLS AMG No a pak už následovala Silvretta Hochalpenstrasse - pěkná, ale ... stojí 15€, vpodstatě celou délku je tam omezení na 60km/h (a už chápu proč - za každou druhou zatáčkou se v silnici promenádovala kráva) a na poslední zatáčkovitou pasáž jsem chytnul autobus. Stejně jako asi dalších 10 účastníků Silvretta Classic, kteří z toho moc šťastní nebyli... Druhý den jsem si se závodníky objel etapu, která vedla přes vrchol Faschinajoch, jenž je cca 1500 metrů nad mořem. Nahoru se šplhalo docela příkrou silničkou a bylo zajímavé pozorovat, jak se s tím kopcem popasují všechna ta klasická auta včetně např. krásného Spartaku. Z Faschinajochu závodnici přejeli přes Furkajoch a Bludenz zpátky do Vandans, kde už byl cíl rally. Poněkud chaotické (přes 150 aut muselo zaparkovat uprostřed malé vesničky), ale příjemné zakončení rally pravidelnosti. Silvretta vám ukáže spousty krásných aut v nádherném prostředí, ale nepočítejte s tím, že se nějak moc povozíte - většinu času jedete v závěsu za někým, nebo přes vesnici kde máte 50km/h limit. Na závodění jsou jiná místa, tohle je na kabriolet, střechu dolů a užívat si panoramat
Kabriolet jsem neměl (zatím je stále in progress ), a tak jsem se jenom každý den večer vrátil do moc příjemného kempu v Bludenzu, otevřel si láhev Prosseca a užíval si úžasného prostředí a dovolené
Naposledy upravil(a) spy dne 21 črc 2014 14:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#2 Road t(r)ip - Alpine Classic
Další etapa vedla z Bludenzu (Rakousko) přes Vaduz (Lichtenštejnsko), Chur a St. Moritz (Švýcarsko) do Livigna (Itálie). Musím říc, že švýcarské horské pasy jsou fakt úžasné, široké krasné silnice s minimálním provozem a ještě zadarmo - co víc si přát.
Na vrcholu Julierpassu mě na parkovišti zaujalo jedno auto a bližším zkoumáním jsem zjistil, že se jedná o krásný Aston Martin DB3. Ty dva výfuky na zádi vypadaly jak dva samopaly
Livigno jsem navštívil z několika jednoduchých důvodů - znám ho (jezdím tam v zimě sjíždět kopce), dobře tam vaří, je to vhodný výchozí bod při cestě na Stelvio a hlavně je tam levný benzín . Po výborné večeři, natankování plné nádrže a přespání v hotelu tak již bylo Stelvio jasnou volbou
Musím se přiznat, že sníh nahoře mě trochu překvapil, ale co čekat v téměř 3000m nad mořem
Stelvio není zas takové terno, jak jeden velmi známý motoristický magazín tvrdí - je to vpodstatě jeden vracák za druhým (v jednom jsem musel i couvat, C70 na 18" má fakt mizerný rejd ), ale stojí za vidění. Panoramata jsou tam úžasná a prostě to má atmosféru. Dole může být klidně 30st.C a nahoře se pořád ještě lyžuje.
Naposledy upravil(a) spy dne 07 led 2016 23:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#3 Road t(r)ip - Alpine Classic
No a poslední etapa vedla vpodstatě přes půlku Rakouska, kdy jsem ze Stelvia zamířil ihned na sever do Rakouska a pak na východ směrem k Berchtesgadenu - zapomenutému kousku Německa zaříznutému do rakouského území. Cestou jsem na dálnici předjel dost hrůzně vypadající průtrž mračen, která mě bohužel ale nakonec dostihla
V Berchtesgadenu jsem chtěl taktéž spát pod stanem, ale vzhledem k tomu, že při příjezdu se tam právě konal konec světa (šílená průtrž mračen, hrozný vítr, který mi lomcoval s autem), tak jsem zaparkoval na náhodném parkovišti. A čistě náhodou náhodné parkoviště bylo hnedka vedle turistického informačního centra, kde mi velmi ochotná paní našla ubytování v penzionu za příjemných 29€ na noc kousek od cíle mé cesty - Rossfeld Panoramastrasse. Ta se stala jednoznačným vítězem mé cesty, pokud hledáte místo, kde se můžete dobře projet. Rossfeld Panoramastrasse (http://www.rossfeldpanoramastrasse.de/) je krásná široká silnice, která vpodstatě nikam nevede - je to silnice kolem kopce. Díky tomu (a také že za ní platíte 5€), po ní prakticky nikdo nejezdí a tak se v úžasných zatáčkách můžete vyřádit do sytosti. Zároveň si ale také užijete krásná panoramata. Po vyblbnutí se na silnici jsem si ještě stihnul prohlídnout Hitlerovo podzemní úkryty, které jsou (část) zpřístupněná za 3€ v rámci Dokumentation Obersalzberg (http://www.obersalzberg.de/). Na Kehlstein (Hitlerovo Orlí hnízdo) jsem nakonec nejel, a to ze dvou důvodů:
a) kopec byl zrovna v mracích, takže by bylo vidět tak akorát velký prd
b) lístek na autobus stojí 16€ (autem se tam dojet nedá) a zrovna se do busu soukala velká skupinka japonských turistů...
Něco musí zůstat na příště
A tak jsem se rozhodl vyrazit k domovu a ukončit road trip tam, kde končí každá takováto cesta - u pumpy
Celkem to bylo nějakých 1840km a jak je vidět, tak i s 16 let starým autem jde zažít spousta legrace a vidět spousty zajímavých míst. Jen je potřeba se nebát - což znamená, že už plánuju další road trip
V Berchtesgadenu jsem chtěl taktéž spát pod stanem, ale vzhledem k tomu, že při příjezdu se tam právě konal konec světa (šílená průtrž mračen, hrozný vítr, který mi lomcoval s autem), tak jsem zaparkoval na náhodném parkovišti. A čistě náhodou náhodné parkoviště bylo hnedka vedle turistického informačního centra, kde mi velmi ochotná paní našla ubytování v penzionu za příjemných 29€ na noc kousek od cíle mé cesty - Rossfeld Panoramastrasse. Ta se stala jednoznačným vítězem mé cesty, pokud hledáte místo, kde se můžete dobře projet. Rossfeld Panoramastrasse (http://www.rossfeldpanoramastrasse.de/) je krásná široká silnice, která vpodstatě nikam nevede - je to silnice kolem kopce. Díky tomu (a také že za ní platíte 5€), po ní prakticky nikdo nejezdí a tak se v úžasných zatáčkách můžete vyřádit do sytosti. Zároveň si ale také užijete krásná panoramata. Po vyblbnutí se na silnici jsem si ještě stihnul prohlídnout Hitlerovo podzemní úkryty, které jsou (část) zpřístupněná za 3€ v rámci Dokumentation Obersalzberg (http://www.obersalzberg.de/). Na Kehlstein (Hitlerovo Orlí hnízdo) jsem nakonec nejel, a to ze dvou důvodů:
a) kopec byl zrovna v mracích, takže by bylo vidět tak akorát velký prd
b) lístek na autobus stojí 16€ (autem se tam dojet nedá) a zrovna se do busu soukala velká skupinka japonských turistů...
Něco musí zůstat na příště
A tak jsem se rozhodl vyrazit k domovu a ukončit road trip tam, kde končí každá takováto cesta - u pumpy
Celkem to bylo nějakých 1840km a jak je vidět, tak i s 16 let starým autem jde zažít spousta legrace a vidět spousty zajímavých míst. Jen je potřeba se nebát - což znamená, že už plánuju další road trip
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
#5 Road t(r)ip - Alpine Classic
jo jo, moc pěkný!
#6 Road t(r)ip - Alpine Classic
Paráda. Navíc krásný fotky...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#7 Road t(r)ip - Alpine Classic
Na tohle AMG jsem nedavno někde čuměl v TV a mam pocit že je to jeden s těch ECO aut... ale nejsem si jistej... jinak pěkny...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#8 Road t(r)ip - Alpine Classic
Napadá mě, jestli i ta Ampera a i8 nejsou takzvaná ECO autaEkky píše:Na tohle AMG jsem nedavno někde čuměl v TV a mam pocit že je to jeden s těch ECO aut... ale nejsem si jistej... jinak pěkny...
Jinak super výlet a krásné fotky Moc se těším, až také zase vyrazím...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#9 Road t(r)ip - Alpine Classic
parádní výlet a fotky super!
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 Road t(r)ip - Alpine Classic
element5 píše:Napadá mě, jestli i ta Ampera a i8 nejsou takzvaná ECO autaEkky píše:Na tohle AMG jsem nedavno někde čuměl v TV a mam pocit že je to jeden s těch ECO aut... ale nejsem si jistej... jinak pěkny...
Jinak super výlet a krásné fotky Moc se těším, až také zase vyrazím...
Ono když koukneš na dveře toho AMG tak je tam dokonce obrazek s napisem... Ampera to ma už v nazvu že to asi bude jezdit na ampery.. a tu i8 neznam ale na pohled to taky vypada jako nějakej elektromobil..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#11 Road t(r)ip - Alpine Classic
luxus, zavidim a tesim se s tebou kazda foto oku lahodici, musela to byt absolutni parada!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#12 Road t(r)ip - Alpine Classic
To SLSo je elektrickýEkky píše:element5 píše: Ono když koukneš na dveře toho AMG tak je tam dokonce obrazek s napisem... Ampera to ma už v nazvu že to asi bude jezdit na ampery.. a tu i8 neznam ale na pohled to taky vypada jako nějakej elektromobil..
http://www.hybrid.cz/elektricky-supersport-mercedes-benz-sls-amg-electric-drive-stoji-10-560-000-kc
Jelo to tzv. Silvretta E-Rally, kde startují elektrická auta nebo hybridy - dál tam jela Tesla, e-UP, eGolf, pár elektrických Mercedesů, vč. Smart For Jeremy
Jo a díky za pochvaly
Časem pošlu na web ještě další fotky.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#13 Road t(r)ip - Alpine Classic
to je samý e... za chvilku budou dělat místi iPhone taky ePhone...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#14 Road t(r)ip - Alpine Classic
Tenhle nápad už v Číně dávno někdo měl
[img]http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/435926669/No-5-Phone-3-5-Capacitive-WIFI-Touch-Screen-ephone-5gs-Mobile-Phone.jpg[/img]
[img]http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/435926669/No-5-Phone-3-5-Capacitive-WIFI-Touch-Screen-ephone-5gs-Mobile-Phone.jpg[/img]
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#15 Road t(r)ip - Alpine Classic
A ještě jeden Smart for Jeremy
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#16 Road t(r)ip - Alpine Classic
Mooc pěkný , na jak dlouho to bylo?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#17 Road t(r)ip - Alpine Classic
Krátký - 6 dní
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#18 Road t(r)ip - Alpine Classic
Byl jsem stejné místo omrknout i s trochu jinou károuspy píše:Další etapa vedla z Bludenzu (Rakousko) přes Vaduz (Lichtenštejnsko), Chur a St. Moritz (Švýcarsko) do Livigna (Itálie). Musím říc, že švýcarské horské pasy jsou fakt úžasné, široké krasné silnice s minimálním provozem a ještě zadarmo - co víc si přát.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#19 Road t(r)ip - Alpine Classic
Nádhera - kdysi jsem tyto místa též několikrát projížděl a rád vzpomínám
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Road t(r)ip - Alpine Classic
A za kolik, aspoň o 10l/100km míň jak s Céčkem?
To rozhodli, že okty se moc kradou, taxi nafasoval golfa?
Ale fakt bledá závist, to musí bejt krouceního volantem...
To rozhodli, že okty se moc kradou, taxi nafasoval golfa?
Ale fakt bledá závist, to musí bejt krouceního volantem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#21 Road t(r)ip - Alpine Classic
No bylo to tak nějak podobně I když Euro 6 diesel už si taky umí říct o poměrně dost...
Golf byl jenom půjčený, Octavie se kradou pořád stejně
Golf byl jenom půjčený, Octavie se kradou pořád stejně
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#22 Road t(r)ip - Alpine Classic
Konečně jsem se dokopal k tomu, projít fotky z (teď už) loňského letního road tripu a zase zavzpomínat na C70 v Alpách...
Takže pokud vás zajímají fotky pořád stejnýho auta ve vlastně pořád stejných kopcích, máte příležitost
Začal jsem přejezdem Grossglockner Hochalpenstrasse, jako dobrý, ale za 35EUR by toho mohla nabídnout víc. No nic, aspoň že to pak jde projet znovu už jen za 11EUR (hodilo se při cestě zpátky).
Trochu divný bylo, když v 2500m nad mořem bylo pořád skoro 30st... no holt počasí loňského léta. Heiligenblut je taková klasika, fotku kostela nedávám, protože už ji každej viděl tisíckrát
Takže pokud vás zajímají fotky pořád stejnýho auta ve vlastně pořád stejných kopcích, máte příležitost
Začal jsem přejezdem Grossglockner Hochalpenstrasse, jako dobrý, ale za 35EUR by toho mohla nabídnout víc. No nic, aspoň že to pak jde projet znovu už jen za 11EUR (hodilo se při cestě zpátky).
Trochu divný bylo, když v 2500m nad mořem bylo pořád skoro 30st... no holt počasí loňského léta. Heiligenblut je taková klasika, fotku kostela nedávám, protože už ji každej viděl tisíckrát
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#23 Road t(r)ip - Alpine Classic
Nejvíc fotek je ale stejnak z Itálie, protože ... Itálie je prostě krásná
Z Cortiny d'Ampezzo se dá objet krásný okruh po italských pasech, cca 150 - 200km, při dostatečném courání a zastavování na focení každého druhého panoramata to zabere skoro celý den.
Z Cortiny d'Ampezzo se dá objet krásný okruh po italských pasech, cca 150 - 200km, při dostatečném courání a zastavování na focení každého druhého panoramata to zabere skoro celý den.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#24 Road t(r)ip - Alpine Classic
Vřele doporučuju zastavit se u Lago di Fedaia a vyzkoušet lanovku na Marmoladu.
Takovou věc jsem ještě nikdy neviděl Prostě koš, do kterého musíte naskočit za jízdy... A jako bonus nahoře kempuje italská armáda
Takovou věc jsem ještě nikdy neviděl Prostě koš, do kterého musíte naskočit za jízdy... A jako bonus nahoře kempuje italská armáda
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#25 Road t(r)ip - Alpine Classic
No a výlet na Tofane taky stojí za to Dát si espresso ve 3 kilometrech nad mořem na terase, na které potkal James Bond Luigi Ferraru, je prostě ... priceless (poté co vysolíte myslím asi 28 EUR za lanovku)
Ale výhled na Cortinu je prostě famózní
A pro zájemce ještě scéna z Bonda _________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 8364 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thorsten
-
- 24 Odpovědi
- 2778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 12 Odpovědi
- 1154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 8 Odpovědi
- 1023 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek