Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
- Autor
- Zpráva
#1 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Co nás čeká?
Při nejbližší příležitosti budou oba doklady odebrány a nahrazeny jedním.
Jak to bude např. s rozměrem kol a dalšími údaji uvedenými ve VTP?
To se do malýho nemůže vejít.
https://www.novinky.cz/clanek/auto-snemovna-schvalila-konec-velkeho-technickeho-prukazu-40411695#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Já jsem konzerva, takže se mi to vůbec nelíbí. Mám rád velký techničáky pěkně uskladněný v šanonu doma...
Při nejbližší příležitosti budou oba doklady odebrány a nahrazeny jedním.
Jak to bude např. s rozměrem kol a dalšími údaji uvedenými ve VTP?
To se do malýho nemůže vejít.
https://www.novinky.cz/clanek/auto-snemovna-schvalila-konec-velkeho-technickeho-prukazu-40411695#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Já jsem konzerva, takže se mi to vůbec nelíbí. Mám rád velký techničáky pěkně uskladněný v šanonu doma...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#2 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Taky mám radši VTP doma v šuplíku. A uvažuju že ty prastaré knížečkové „ztratím“, protože ty jsou fakt pěkné.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#3 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Já si hlavně myslim, že je to úplně nepodstatná věc(tohle teď řešit)... Koho to zas napadlo?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#4 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Ono je asi jedno jak je to pro koho podstatný.
Začalo se to řešit v létě, takže to zase tolik úsilí nezabralo a smysl to asi nějakej má (snížení nákladů/personálu).
Akorát já ty papíry mám rád a taky je to jedinej doklad, kterej ti zůstane doma, když třeba přijdeš o auto i s malým TK.
u papírovýho VTK není problém kdykoliv cokoliv zapsat/změnit.
U malýho zatavenýho asi budou pokaždý vystavovat novej a nebo to bude někde uložený digitálně, což mě sere.
Začalo se to řešit v létě, takže to zase tolik úsilí nezabralo a smysl to asi nějakej má (snížení nákladů/personálu).
Akorát já ty papíry mám rád a taky je to jedinej doklad, kterej ti zůstane doma, když třeba přijdeš o auto i s malým TK.
u papírovýho VTK není problém kdykoliv cokoliv zapsat/změnit.
U malýho zatavenýho asi budou pokaždý vystavovat novej a nebo to bude někde uložený digitálně, což mě sere.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
No osobne to vidim na stejnej model, jako treba maj v Holandsku...
Jeste by mohli podle nich udelat, ze auta starsi 60let, uz nemusej na STK(pro vnitrostatni provoz) a bylo by to idealni
Jeste by mohli podle nich udelat, ze auta starsi 60let, uz nemusej na STK(pro vnitrostatni provoz) a bylo by to idealni
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#6 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Tak ono i dnes je to uložené digitálně, ten papírový doklad už vůbec nemá význam. Když jsem jezdil poslední roky na STK tak jsem si za kilo šel pro duplikát VTP a na něj jsem nechal udělat STK. Asi tři STK po sobě protože je to zbytečný papír. Info o autech jsou třeba v Portálu občana- všechny zápisy. Dneska fakticky žádný doklad nemá význam, pokud je v jakémkoliv registruBasstl píše: ↑15 říj 2022 11:39 Ono je asi jedno jak je to pro koho podstatný.
Začalo se to řešit v létě, takže to zase tolik úsilí nezabralo a smysl to asi nějakej má (snížení nákladů/personálu).
Akorát já ty papíry mám rád a taky je to jedinej doklad, kterej ti zůstane doma, když třeba přijdeš o auto i s malým TK.
u papírovýho VTK není problém kdykoliv cokoliv zapsat/změnit.
U malýho zatavenýho asi budou pokaždý vystavovat novej a nebo to bude někde uložený digitálně, což mě sere.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Bohuzel u nas je obvykle zvlaste u dovozu v tech TP takovy bordel (zpravidla zapsano tak nanejvys polovina povolenych rozmeru pneu a uz jsem mel i auto,kde byl zapsany jen jeden jediny),ze jakakoliv inovace ci spise jen zmena bude znamenat v nasem ceskem pripade jen to,ze v tom bude jeste vetsi bordel.
Prakticky na kazdem aute jsem musel dopisovat kola,nebo dokonce i pocet mist.
Dale mi neni jasne,jak to budou resit leasingovky, bazary apod, ale tam nejaka cesta bude.
Kdyby radeji (kdyz uz tam ten cip je!) sloucili obcanku a ridicak...ale to ne...
Stejne tak bych mohl mit v obcance nahranou kartu pojistovny a ne mit jak dement 5dokladu...
Prakticky na kazdem aute jsem musel dopisovat kola,nebo dokonce i pocet mist.
Dale mi neni jasne,jak to budou resit leasingovky, bazary apod, ale tam nejaka cesta bude.
Kdyby radeji (kdyz uz tam ten cip je!) sloucili obcanku a ridicak...ale to ne...
Stejne tak bych mohl mit v obcance nahranou kartu pojistovny a ne mit jak dement 5dokladu...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#8 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Souhlasim s Jirkou, když už máme občanku s čipem, proč né malej techničák. V čem je problém?
Dojdu na úřad, vložte do čtečky, píp, 50,- kartou? Ano. Píp. Hotovo.
Další rozměr pneu zapsanej.
A kdyby to sloučili jen do občanky, to je pak těžký. Sice ideál všechno na jednom, ale těžko říct, jestli lepší ztratit full čip občanku nebo jen malej techničák nebo to mít v čipnutym řidičáku dohromady. Teď možností a kombinací je nespočet.
Ale chápu druhýho Jirku, že lidi jsou konzervy. Můj otec si nechává stále písemně posílat třeba vyúčtování od ČEZu, ale když po něm cokoliv pak chci dohledat, má to někde v bordelu založený a není schopnej to dohledat.
Když už bejt všude online a že tomu neutečem, tak ať nám to alespoň zjednoduší život.
Dojdu na úřad, vložte do čtečky, píp, 50,- kartou? Ano. Píp. Hotovo.
Další rozměr pneu zapsanej.
A kdyby to sloučili jen do občanky, to je pak těžký. Sice ideál všechno na jednom, ale těžko říct, jestli lepší ztratit full čip občanku nebo jen malej techničák nebo to mít v čipnutym řidičáku dohromady. Teď možností a kombinací je nespočet.
Ale chápu druhýho Jirku, že lidi jsou konzervy. Můj otec si nechává stále písemně posílat třeba vyúčtování od ČEZu, ale když po něm cokoliv pak chci dohledat, má to někde v bordelu založený a není schopnej to dohledat.
Když už bejt všude online a že tomu neutečem, tak ať nám to alespoň zjednoduší život.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#9 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Kdyby byl raději malej tp ve velikosti občanky, karty..abych ho mohl nosit s ostatníma v peněžence. Tento rozměr fakt nechápu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Osobně mi je asi jedno jestli VT zůstane, nebo se zruší. Za mě je klíčové jestli tam musím chodit. Dokázal bych si představit, že by tam lidi pořád chodili a dostali prostě vytištěnou verzi velkého techničáku a ta by byla současně online. Co mě dost překvapilo bylo Slovensko. V Rodině si koupili auto, vyplnili údaje přes internet a SPZ jim došla poštou. Proč to nejde u nás ? Co je tak posvátného na SPZ, že musím osobně na uřad ? Třeba i pro 3 značku na kola ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#11 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Na RZ není posvátného nic , ale posvátná je ta Byrokracie - RZ je jen záminka. Je až neuvěřitelné že i v dnešní době počet úředníků neustále roste a člověk musí čekat někde ve frontě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 626
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#12 Sněmovna schválila konec velkého technického průkazu
Tak není to nic zásadního pro běžného člověka, ale věř mi, že např. pro velké firmy, které mají ve flotile třeba 100 aut, pro úřady, pro STK, pro zkušebny i pro zástupce výrobců aut to bude ulehčení práce a o papír méně VTP je naprosto zbytečný doklad, ty údaje jsou uloženy v registru, proč to mít ještě na papíře? Možná je čas se posunou od dob Rakouska-Uherska do 21. století.
Jinak ono to hlavně souvisí s novelou zákona č. 56/2001 Sb. (Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích) která už měla být hotová před více jak dvěma lety, protože stávající zákon odkazuje na 2 roky neplatnou směrnici EU ale novela se hrozně táhla, probíhal tam boj o veterány, o evidenčky, nebo byl zrovna covid nebo volby
V tomhle se prakticky nic nezmění, vše bude při starém, údaje v registru budou stále stejné, pouze nebudeš mít oficiální VTP, ale dostaneš jen výpis údajů.jirka87 píše: ↑15 říj 2022 14:59 Bohuzel u nas je obvykle zvlaste u dovozu v tech TP takovy bordel (zpravidla zapsano tak nanejvys polovina povolenych rozmeru pneu a uz jsem mel i auto,kde byl zapsany jen jeden jediny),ze jakakoliv inovace ci spise jen zmena bude znamenat v nasem ceskem pripade jen to,ze v tom bude jeste vetsi bordel.
Prakticky na kazdem aute jsem musel dopisovat kola,nebo dokonce i pocet mist.
Dale mi neni jasne,jak to budou resit leasingovky, bazary apod, ale tam nejaka cesta bude.
Kdo je staromilec a má rád svůj TP, tak může nahlásit ztrátu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 558 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 5 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 20 Odpovědi
- 903 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolverine
-
- 15 Odpovědi
- 1723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 606 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukaso