Nosnost odtahovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Nosnost odtahovky
Mám takový dotaz, pro lidi co dováží auta. Chci si půjčit odtahovýho medvěda / Odtahový speciál MB Sprinter 311 CDI, double kabina 5 míst, délka ložné plochy 4,8 m, užitečná hmotnost 1000 kg / ale zjistil jsem že má nosnost jen 1 000kg a volvo váží cca 1600kg . Přitom na těch odtahovkách vídávám vozit auta furt. Jak vůbec můžou udělat odtahovku s nosností 1 tunu. Tak lehký auta se snad ani nedělají.
- Přílohy
-
- medvěd 2.png (196.1 KiB) Zobrazeno 857 x
Naposledy upravil(a) zvedavec dne 03 dub 2019 21:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Nosnost odtahovky
To bude tou dvojitou kabinou, ne? Obyčejně bývají odtahovky jenom dvou až tří místné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 Nosnost odtahovky
jo už jsem přidal obrázek
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#4 Nosnost odtahovky
a pojedu až na druhej konec Germánie. Už je naše bratry znejmilejších vidím jak českou odtahovku s naloženým autem nechají projet bez povšimnutí. No ještě se mě nabízí Audi Q7 s hákem a hengrem, jenže ta bude žrát dvojnásobek a při nájezdu 2 000km se to už projeví. Takže mám dilema risknou a možná neušetřit když připočtu případnou pokutu. Nebo neriskovat a neušetřit. Povozy by stály více méně stejně.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#5 Nosnost odtahovky
Takovýchto odtahovek na různých podvozcích jsem nakreslil stovky a s klidným srdcem ti můžu říct že nosnost 1600kg s celkovou 3500kg bude mít tak 10. Je to trend lidi to chtějí a jdou do rizika. Osobně bych tu jednorázovou akci risknul, protože když se bavím s řidičema tak vážení je tak na jednu z 30 jízd.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Nosnost odtahovky
A co nějaký starší auto, co by tu káru s autem utáhlo, ale nesežralo by tě i s botama?
Nebo jet s tím MB, ale přes den tam a v noci zpátky.
Nebo jet s tím MB, ale přes den tam a v noci zpátky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Nosnost odtahovky
No za prvé mě nenapadá auto které by mělo hák na 3,5tuny a žralo podstaně méně, a za druhé nikdo z mých známých žádné takové auto stejně nemá.raolsa píše:A co nějaký starší auto, co by tu káru s autem utáhlo, ale nesežralo by tě i s botama?
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 Nosnost odtahovky
Jako že v noci by ten medvěd vypadal větší ?raolsa píše:A co nějaký starší auto, co by tu káru s autem utáhlo, ale nesežralo by tě i s botama?
Nebo jet s tím MB, ale přes den tam a v noci zpátky.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12975
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Nosnost odtahovky
To ne, ale není tolik policajtů na silnici.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 Nosnost odtahovky
No nevím všechny zfetovaný poláky nachytali v noci, přes den ani jednoho.raolsa píše:To ne, ale není tolik policajtů na silnici.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Nosnost odtahovky
No ono je to proste, je to otypovane tak, aby to papirove melo maximalni hmotnost 3,5t a mohl jsi to ridit na Bckovy papiry.
Nic vic, nic min...
Nic vic, nic min...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#12 Nosnost odtahovky
No jo no prosté, ale nějak nechápu jak někdo takové auta může schválit když jsou přímo určené k porušování zákonů.Zajsoft píše:No ono je to proste, je to otypovane tak, aby to papirove melo maximalni hmotnost 3,5t a mohl jsi to ridit na Bckovy papiry.
Nic vic, nic min...
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Nosnost odtahovky
XC90 s D5 a plato klidně z půjčovny... Máš papíry BE, že jo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#14 Nosnost odtahovky
Vřele doporučuju půjčovnu a auto s vlekem.
V Německu bych si nelajznul na odtahovku typovanou na 1t dát 1,6t.
Pokud nemáš extra dobrý deal na tu odtahovku, tak tě dodávka + vlek z půjčovny vyjde podobně ... pokud teda nechceš luxusního Multivana.
Mám velmi dobrý zkušenosti v Tlučný http://privesytlucna.cz/, kde mi vždycky vyhověli se vším.
P.S. Auta do tuny se dělají ...třeba Opel Corsa...nebo Mini
P.P.S. V Tlučný mají k půjčení odtahovku, která by to asi i uvezla - http://privesytlucna.cz/odtahy/
V Německu bych si nelajznul na odtahovku typovanou na 1t dát 1,6t.
Pokud nemáš extra dobrý deal na tu odtahovku, tak tě dodávka + vlek z půjčovny vyjde podobně ... pokud teda nechceš luxusního Multivana.
Mám velmi dobrý zkušenosti v Tlučný http://privesytlucna.cz/, kde mi vždycky vyhověli se vším.
P.S. Auta do tuny se dělají ...třeba Opel Corsa...nebo Mini
P.P.S. V Tlučný mají k půjčení odtahovku, která by to asi i uvezla - http://privesytlucna.cz/odtahy/
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#15 Nosnost odtahovky
Ještě k těm odtahovkám:
Úplně největší mazec jsou přestavby tohoto typu: Podvozek s celkovou hmotností 5t, holé auto se ještě ve výrobě nechá ponížit na 3,5t pak se na to prskne odtahovka, dlouhá spací kabina, 160l nádrž, měchy, naviják dvoje nájezdy a TZ na 2,5t a máte rázem auto, které uveze tak velorex.
Je to požadavek zákazníka ve jménu náš zákazník náš pán se to hezky postaví. No a aby tam měl aspoň tu tunu tak se při vážení nápravy "trošku" přizdvihnou zvedákem a voala je to cajk.
Kapitolou samu pro sebe jsou pak valníky, sklápěčky a skříně do 3,5t tam je to mnohdy ještě horší. Jsou v republice experti co se jim podvozky lámou před zadní osou (pravidelně) no a pak když k vám přijedou s naloženým autem a zváží se to, bimho celková místo 3,5t je 6,2t a to prosím pěkně s původníma brzdama a vším ostatním. U nás auta do 3,5t prakticky neváží a v zahraničí už to začíná, ale stejně to nestačí.
Vem te si, že ty auta najezdí za rok klidně 100tis. km a zváží je tak jednou dvakrát za rok, majitele to netrápí a řidiči se mu točí tak často, že to taky neřeší.
Každopádně jediné co mě těší je, že jsem z tohohle kšeftu zmizel a už se nebudu vracet.
Omlouvám se za off topic.
Úplně největší mazec jsou přestavby tohoto typu: Podvozek s celkovou hmotností 5t, holé auto se ještě ve výrobě nechá ponížit na 3,5t pak se na to prskne odtahovka, dlouhá spací kabina, 160l nádrž, měchy, naviják dvoje nájezdy a TZ na 2,5t a máte rázem auto, které uveze tak velorex.
Je to požadavek zákazníka ve jménu náš zákazník náš pán se to hezky postaví. No a aby tam měl aspoň tu tunu tak se při vážení nápravy "trošku" přizdvihnou zvedákem a voala je to cajk.
Kapitolou samu pro sebe jsou pak valníky, sklápěčky a skříně do 3,5t tam je to mnohdy ještě horší. Jsou v republice experti co se jim podvozky lámou před zadní osou (pravidelně) no a pak když k vám přijedou s naloženým autem a zváží se to, bimho celková místo 3,5t je 6,2t a to prosím pěkně s původníma brzdama a vším ostatním. U nás auta do 3,5t prakticky neváží a v zahraničí už to začíná, ale stejně to nestačí.
Vem te si, že ty auta najezdí za rok klidně 100tis. km a zváží je tak jednou dvakrát za rok, majitele to netrápí a řidiči se mu točí tak často, že to taky neřeší.
Každopádně jediné co mě těší je, že jsem z tohohle kšeftu zmizel a už se nebudu vracet.
Omlouvám se za off topic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 Nosnost odtahovky
Jakej na to máš rozpočet? A kolik to bude celkem kilometrů?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5127
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#17 Nosnost odtahovky
Podobná situace je v obytňákách. Běžně se dělají obytňáky stavěné na 4.5t a potom se poníží aby byli na Bčko a 3,5t. Zakazník potom příjde a je super to ma tohle, tohle, to je prostorné. Zakladní váha 3200Kg.
PS: Když jsem se snažil najít nějaký obytňák našel jsem: https://camping-world.at/wp-content/uploads/2019/01/19349568.jpg
PS2: Pozor z Brna do Vídně mají Rakušáci na dálnici zákaz >2,8t a všechno stahují na váhu.
PS: Když jsem se snažil najít nějaký obytňák našel jsem: https://camping-world.at/wp-content/uploads/2019/01/19349568.jpg
PS2: Pozor z Brna do Vídně mají Rakušáci na dálnici zákaz >2,8t a všechno stahují na váhu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#18 Nosnost odtahovky
Ěčko nemám, za mě se to bralo automaticky. Má generace se v totalitní autoškole učila i s přívěsem a nikdo nemohl tušit že nějakej demokratickej politik či úředník vymyslí tokovou hovadinu.Urvanej píše:XC90 s D5 a plato klidně z půjčovny... Máš papíry BE, že jo
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#19 Nosnost odtahovky
No už vidím ty užaslé pohledy germánského ramena zákona, jak bych jim během vážení tak poletoval s heveremVapik píše:Ještě k těm odtahovkám:
Úplně největší mazec jsou přestavby tohoto typu: Podvozek s celkovou hmotností 5t, holé auto se ještě ve výrobě nechá ponížit na 3,5t pak se na to prskne odtahovka, dlouhá spací kabina, 160l nádrž, měchy, naviják dvoje nájezdy a TZ na 2,5t a máte rázem auto, které uveze tak velorex.
Je to požadavek zákazníka ve jménu náš zákazník náš pán se to hezky postaví. No a aby tam měl aspoň tu tunu tak se při vážení nápravy "trošku" přizdvihnou zvedákem a voala je to cajk.
Kapitolou samu pro sebe jsou pak valníky, sklápěčky a skříně do 3,5t tam je to mnohdy ještě horší. Jsou v republice experti co se jim podvozky lámou před zadní osou (pravidelně) no a pak když k vám přijedou s naloženým autem a zváží se to, bimho celková místo 3,5t je 6,2t a to prosím pěkně s původníma brzdama a vším ostatním. U nás auta do 3,5t prakticky neváží a v zahraničí už to začíná, ale stejně to nestačí.
Vem te si, že ty auta najezdí za rok klidně 100tis. km a zváží je tak jednou dvakrát za rok, majitele to netrápí a řidiči se mu točí tak často, že to taky neřeší.
Každopádně jediné co mě těší je, že jsem z tohohle kšeftu zmizel a už se nebudu vracet.
Omlouvám se za off topic.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#20 Nosnost odtahovky
No ta odtahovka případně audina s vlekem mě přijde na cca 3 000,- kč denně plus to co to zblajzne. Takže zhruba to stejný co stojí svozový kamión, jenže u topho je problém že těch co mají naviják je proklatě málo. nájezd je 1 000km tak a 1 000km na zpět. Je to do Dormagenu.Romulusw píše:Jakej na to máš rozpočet? A kolik to bude celkem kilometrů?
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#21 Nosnost odtahovky
Ten hever sa používá pri priprave podkladu pro zapis do vtp, ne na cestě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#22 Nosnost odtahovky
No jasně však já to myslel jako legraci.Vapik píše: Ten hever sa používá pri priprave podkladu pro zapis do vtp, ne na cestě.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#24 Nosnost odtahovky
Hm, s kýmkoliv jsem to konzultoval tak to bylo půl na půl. Risknout nerisknout, ale když jsem položil otázku jinak. Zda by si to riskli oni, tak už začali silně váhat. Ono totiž kromě mastné pokuty by asi taky nařídili auto sundat, a co pak s ním. To by celkové náklady začaly setsakramentsky narůstat. Takže zvolím jistotu , to znamená Q7čku a hengr.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#25 Nosnost odtahovky
Hele jestli nemáš éčko (B+E) v řidičáku, tak je to o papíry a pěkně mastnou pokutu. Jízda se soupravou nad 3500kg když na to nemáš papíry se bere, jako bys jel bez řidičáku (minimálně v ČR to tak je, počítám, že v Německu to bude taky tak)