Jednoduchý test oleje a stavu motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#51 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Šamane, když se vaporizuje, tak je potom třeba zase kondenzovat. To dá rozum. Jinak to dopadá jako v Návstěvnících
A skoro bych si myslel, že jsi dneska tu kondenzaci trochu podcenil...
A skoro bych si myslel, že jsi dneska tu kondenzaci trochu podcenil...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2902
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#52 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Celkem jsem to čekal. VAPIK je přezdívka z osme třídy z oddílu podle jména batohu co jsem tenkrát měl. Vaporizace nám tehdy byla velkou neznámou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#53 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Neumim to moc interpretovat, ale rekl bych, ze pred vymenou oleje to je docela OK, ne?
Olej ma najeto cca 10tis km
Olej ma najeto cca 10tis km
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#54 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Olej pred vymenou....tak ja nevim....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#55 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Sýkroko a není to plinka po malém?
Večer, když nezapomenu, zkusím taky test
Večer, když nezapomenu, zkusím taky test
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#56 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Nejlépe se mi jeví filtrační papír do kávovaru. Na tom od 3m3 toho není moc vidět.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#57 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Vole,Haben píše:Sýkroko a není to plinka po malém?
Večer, když nezapomenu, zkusím taky test
mladej uz vysedava na nocniku....a ikdyby ne,takovou barvu to nikdy nemelo
Zkusim tuten filtr od kafovaru...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#58 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Doporučuju kapesníček Floralys z Lidlu, co mi dohodil Igor, funguje 100%
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#59 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Kapesnicky Floralys. C30 ma najeto necelych 129 tkm. Olej menen pred rokem a ctvrt. 80% poskakovani po meste, zbytek delsi vylety. Od vymeny najeto 8 500 km.
Vypada to ok, olej vymenim za trictvrte roku. Tedy po cca 12 tkm.
Vypada to ok, olej vymenim za trictvrte roku. Tedy po cca 12 tkm.
- Přílohy
-
- DF2926DC-94F2-47D1-980C-3AE3F89A7CF7.jpeg (64.8 KiB) Zobrazeno 360 x
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#60 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
tvl rok a nebo 15tkm, a ty ho tam pečeš 2 roky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#61 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Už jsme to s Habenem kdysi řešili. Toho nepřesvědčíš, stále operuje malým nájezdem Taky se mi to nelíbí, ale je to jeho auto
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#62 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Jj, každýho názor. Ony ty motory umíraji na něco jinýho, než je koroze olejovýho okruhu (šály, vodítka...). Ale pokud je to primárně na cukání po městě a najede to studený, tak i 12 je dost. Sem někde četl, že studený kilometry by se měly násobit 5ti.
Asi bych neměl problém s filtrem jednou za 2 roky, ale olej měnim i s filtrem i když mam po roce jen 1000km. Tech 800 mě nezabije.
Ale jak řikám, každýho věc a tu jeho logiku, i když nesouhlasim, tak chápu.
Asi bych neměl problém s filtrem jednou za 2 roky, ale olej měnim i s filtrem i když mam po roce jen 1000km. Tech 800 mě nezabije.
Ale jak řikám, každýho věc a tu jeho logiku, i když nesouhlasim, tak chápu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#63 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Mě zase baví tchán. Ten mění olej každý rok na podzim. Ať to auto jede 20 000. Prostě říká já to dělám vždy na podzim, na kilometry nekoukám.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#64 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Tvl a proč já mám nálepku kolenovrt? Tady pan Haben chce kupovat subwofery za tisíce a je mu líto měnit olej?jancho píše:Už jsme to s Habenem kdysi řešili. Toho nepřesvědčíš, stále operuje malým nájezdem Taky se mi to nelíbí, ale je to jeho auto
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#65 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Já ty 2 roky uvedl záměrně a čekal jsem, co se bude dít.
Potřebovali jsme auto do města, tak jsme si nechal poradit. Koupili jsme tedy benzín, který se hned ohřeje. Koupili jsme atmosféru, kde se nemá co posrat. Koupili jsme volvo motor, bo ta 2,4i je nej držák. Mohli jsme tedy koupit turbínu v dieslu a od forda a s nejproblematičtějším motorem, tedy 1,6D, ale neudělali jsme to. A výsledkem je, že se jako máme dále ze všeho posrat? To fakt ne.
Před tím, než jsem udělal rozhodnutí jsme si nechal říci názory několika mechaniků a okolo mě se pohybujících lidí. A je to půl na půl. polovina striktně jeden rok a do 15 000 km max a druhá říká, že ten olej nijak extrémně nezmění své vlastnosti, pokud to bude za 2 roky 12 000 km.
Pokud se zeptáte výrobců, tak ti by Vám samozřejmě, hnáni obchodními výsledky, doporučili vyměnit olej po 5 000 km a každý půl rok, to samé servisy dělající tuto práci.
Pak jsme narazil na článek k Rapidu, kde měnili olej po necelých 30 000 km a dělali analýzu. olej byl na hranici použitelnosti, ale stále ještě měl potřebné vlastnosti. Ano, čtete dobře. Po téměř 30 000 km. Pak udělali po výměně test po 16 000 km - olej byl zcela ok, bez nutnosti ještě jej měnit.
Takže jsme si udělal svůj obrázek a pokud za rok najedu 6 000 km a vyměním olej za 1 500 Kč, tak jsme 1 500 Kč vyhodil. pokud to udělám po 2 letech a 12 000 km, je to tak tak. Mám rezervu ještě 4 000 km oproti testu, ale zase o rok více.
další argument, který jsem si vytvořil je, že se olej snad nezkazí, jestli je na prodejně půl roku nebo 3 a pokud je použitý, tak rok sem tam nebude taky nijak dramatický. Tady jsme si to přirovnal k potravinám, ze kterých jsme se taky naposled neposral. Snědl jsem 2 a 1/2 měsíce prošlé uzené a žiju, snědl jsem 2 měsíce prošlý jogurt a žiju, snědl jsem rok a půl prošlého čokoládového mikuláše a žiju.
Prostě jsem dospěl k závěru, že jsme strašně přecitlivělí, v panickém strachu z masírky, co je kolem nás, děláme zbytečné věci, které další majitel a ani auto neocení.
Teď se přiznejte, kdo se k sobě samému chová tak přísně jako k autu. Kdo z Vás jí jen to zdravé a čokoládu, uzeniny a další pochutiny odmítá, protože to není "zdravé"? Odpovím si sám. Já nikoho takového neznám. Ale autu byste to neudělali? není to pokřivené?
Proč všichni nekupujeme jen ty jediné správné díly, tedy originální a kupujeme druhovýrobu, proč nejezdíme kvůli bezpečnosti na těch nejlepších pneu, proč obouváte auto na R18 či R19 s nízkým profilem a škodíte podvozku a mohl bych pokračovat.
Prostě mi ta posranost z olejů přijde podobná, jako posranost pár mých kamarádů, kteří dbají na hygienu dětí stejně jako se tady vede válka kolem olejů. Ti kamarádi myjí dětem furt ruce, co spadne na zem, to už nesmí sníst. Neopláchnuté nebo ještě lépe neloupané ovoce nikdy, vše musí být bio, po hraní si na písku desinfekce savem, všude samé zvlchčovače a nevím co. A výsledek. To dítě nastoupí do školky a první rok tam nechodí, protože má HOVNO imunitu a je pořád po doktorech nemocnicích a v domácí karanténě.
Fuj, no to by stačilo
Potřebovali jsme auto do města, tak jsme si nechal poradit. Koupili jsme tedy benzín, který se hned ohřeje. Koupili jsme atmosféru, kde se nemá co posrat. Koupili jsme volvo motor, bo ta 2,4i je nej držák. Mohli jsme tedy koupit turbínu v dieslu a od forda a s nejproblematičtějším motorem, tedy 1,6D, ale neudělali jsme to. A výsledkem je, že se jako máme dále ze všeho posrat? To fakt ne.
Před tím, než jsem udělal rozhodnutí jsme si nechal říci názory několika mechaniků a okolo mě se pohybujících lidí. A je to půl na půl. polovina striktně jeden rok a do 15 000 km max a druhá říká, že ten olej nijak extrémně nezmění své vlastnosti, pokud to bude za 2 roky 12 000 km.
Pokud se zeptáte výrobců, tak ti by Vám samozřejmě, hnáni obchodními výsledky, doporučili vyměnit olej po 5 000 km a každý půl rok, to samé servisy dělající tuto práci.
Pak jsme narazil na článek k Rapidu, kde měnili olej po necelých 30 000 km a dělali analýzu. olej byl na hranici použitelnosti, ale stále ještě měl potřebné vlastnosti. Ano, čtete dobře. Po téměř 30 000 km. Pak udělali po výměně test po 16 000 km - olej byl zcela ok, bez nutnosti ještě jej měnit.
Takže jsme si udělal svůj obrázek a pokud za rok najedu 6 000 km a vyměním olej za 1 500 Kč, tak jsme 1 500 Kč vyhodil. pokud to udělám po 2 letech a 12 000 km, je to tak tak. Mám rezervu ještě 4 000 km oproti testu, ale zase o rok více.
další argument, který jsem si vytvořil je, že se olej snad nezkazí, jestli je na prodejně půl roku nebo 3 a pokud je použitý, tak rok sem tam nebude taky nijak dramatický. Tady jsme si to přirovnal k potravinám, ze kterých jsme se taky naposled neposral. Snědl jsem 2 a 1/2 měsíce prošlé uzené a žiju, snědl jsem 2 měsíce prošlý jogurt a žiju, snědl jsem rok a půl prošlého čokoládového mikuláše a žiju.
Prostě jsem dospěl k závěru, že jsme strašně přecitlivělí, v panickém strachu z masírky, co je kolem nás, děláme zbytečné věci, které další majitel a ani auto neocení.
Teď se přiznejte, kdo se k sobě samému chová tak přísně jako k autu. Kdo z Vás jí jen to zdravé a čokoládu, uzeniny a další pochutiny odmítá, protože to není "zdravé"? Odpovím si sám. Já nikoho takového neznám. Ale autu byste to neudělali? není to pokřivené?
Proč všichni nekupujeme jen ty jediné správné díly, tedy originální a kupujeme druhovýrobu, proč nejezdíme kvůli bezpečnosti na těch nejlepších pneu, proč obouváte auto na R18 či R19 s nízkým profilem a škodíte podvozku a mohl bych pokračovat.
Prostě mi ta posranost z olejů přijde podobná, jako posranost pár mých kamarádů, kteří dbají na hygienu dětí stejně jako se tady vede válka kolem olejů. Ti kamarádi myjí dětem furt ruce, co spadne na zem, to už nesmí sníst. Neopláchnuté nebo ještě lépe neloupané ovoce nikdy, vše musí být bio, po hraní si na písku desinfekce savem, všude samé zvlchčovače a nevím co. A výsledek. To dítě nastoupí do školky a první rok tam nechodí, protože má HOVNO imunitu a je pořád po doktorech nemocnicích a v domácí karanténě.
Fuj, no to by stačilo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#66 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Takže ty vlastně zlepšuješ imunitu motoru
Je to asi jak s LPG. Jsi si vědom následků a jdeš do rizika.
Je to asi jak s LPG. Jsi si vědom následků a jdeš do rizika.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#67 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Rozdil je nepouzity olej v zavreny pixle a pouzity olej v motoru. Ale kazdyho vlastni boj.
Pokud chces prirovnat k jogurtu, tak bys ho musel nejprv otevrit a pak si ho dat po dvou mesicich.
Pokud chces prirovnat k jogurtu, tak bys ho musel nejprv otevrit a pak si ho dat po dvou mesicich.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3351
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#68 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Ja mam.info ze ten rok je kvuli tomu ze pokud auto za rok.nenajede pozadovany pocet km.lze.predpokladat ze jezdi kratky trasy a tudiz ke olej vic namahny a vice degraduje. To uz tu vlastne napsal urvanej.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#69 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
To Haben:
Tady si precti, ze zadnej problem s proslejma potravinama neni.
kdyz to nesmrdi, neni plesnivy a chutove "stychly", tak je to sezratelny.
Jed jsem 55let starou konzervu lancmitu a pochutnal jsem si.
Tady si precti, ze zadnej problem s proslejma potravinama neni.
kdyz to nesmrdi, neni plesnivy a chutove "stychly", tak je to sezratelny.
Jed jsem 55let starou konzervu lancmitu a pochutnal jsem si.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#70 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
V tvém případě bych taky moc nehrotil. Kvalitní syntetické oleje sami o sobě závratně nedegradují a časový limit je hlavně z doby minerálních olejů. Jediný problém vidím v tom, že se do oleje kondezuje voda a pokud se jezdí krátké trasy bez prohřátí, aby se voda vypařila, to je potom asi lepší měnit každý rok. Toť můj názor, nikomu nevnucuju, ale kamarádovi, který ma nízky nájezd (cca 8000km) a delší trasy, jsem řekl to samé a teď mění co rok a půl.Haben píše:Já ty 2 roky uvedl záměrně a čekal jsem, co se bude dít...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#71 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
prave jsem snedl pul roku otevrenou nutelu, snad to prezijushalibaba píše:Rozdil je nepouzity olej v zavreny pixle a pouzity olej v motoru. Ale kazdyho vlastni boj.
Pokud chces prirovnat k jogurtu, tak bys ho musel nejprv otevrit a pak si ho dat po dvou mesicich.
Olej budu sledovat timto testem a uvidim. Kdyz tak vymenim drive.
Ale dle meho testu voda v oleji neni. A proc? Protoze je to preci super volvo motor, ktery se tak rychle hreje, ze je jedno, jake pocasi je. To jsem taky v komunite slysel. Jo a mam vlastne jeste bufika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#72 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
A nenecha si poradit a nenecha....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#73 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Nenech se Habene, ja na cabru najedu pocitam tak 4000km rocne a taky se mi to nebude chtit menit kazdy rok...
Mam vymeneno v cervnu a uvidim za rok co provedu...
Mam vymeneno v cervnu a uvidim za rok co provedu...
#74 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Habene, mně právě to vnitřní kolečko přijde docela kostrbaté, jako bys tam vodu měl. Mělo by být pěkně kulaté s co nejmenší odchylkou, ale z té fotky mi připadá spíš jako mnohaúhelník
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#75 Jednoduchý test oleje a stavu motoru
Tak nejake mnozstvi zkondenzovane vody v oleji z mestskeho provozu musi zakonute byt. To snad z hlediska fyzikalnich zakonu neni mozne.
V tom vetsim kruhu - prvni kapka z merky, je ten okraj kostrbaty, ten mensi kruh - druha kapka z merky, je jiz okraj relativne konstantni.
V tom vetsim kruhu - prvni kapka z merky, je ten okraj kostrbaty, ten mensi kruh - druha kapka z merky, je jiz okraj relativne konstantni.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 1065 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 9 Odpovědi
- 1124 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Schumi_01
-
- 3 Odpovědi
- 549 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 3 Odpovědi
- 1065 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 16 Odpovědi
- 1334 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jara11