Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začátečníka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#1 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začátečníka
Ahoj,
pohrávám si s myšlenkou, že bych si alespoň některé jednodušší věci začal na krabici dělat sám, jen tak pro radost. A protože se blíží Vánoce, nabízí se otázka, o jaké hračky si mám napsat Ježíškovi. Nemám s tím ale žádné zkušenosti a tak prosím o radu starší (klidně i mladší) a zkušenější.
Užiju při takovém tom domácím žvýkání (výměna oleje a spol.) spíš nájezdy, nebo podpěry? Co je lepší? K podpěrám to asi chce nějaký pořádný hever, že jo? Potřebuju klíč na olejový filtr? A jaký? Budu rád za jakékoli rady.
pohrávám si s myšlenkou, že bych si alespoň některé jednodušší věci začal na krabici dělat sám, jen tak pro radost. A protože se blíží Vánoce, nabízí se otázka, o jaké hračky si mám napsat Ježíškovi. Nemám s tím ale žádné zkušenosti a tak prosím o radu starší (klidně i mladší) a zkušenější.
Užiju při takovém tom domácím žvýkání (výměna oleje a spol.) spíš nájezdy, nebo podpěry? Co je lepší? K podpěrám to asi chce nějaký pořádný hever, že jo? Potřebuju klíč na olejový filtr? A jaký? Budu rád za jakékoli rady.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Najdi si obrázek olejové vany uvnitř a posuď, zda lépe vyteče olej na nájezdech nebo ve vodorovné poloze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#3 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Vzhledem k umístění vypouštěcího šroubu vzadu na motoru mi s toho lépe vycházejí nájezdy. Ještě jedna věc mě napadá: potřebuju momentový klíč, nebo pro začátek stačí zdravý rozum a trocha citu?hajnej píše:Najdi si obrázek olejové vany uvnitř a posuď, zda lépe vyteče olej na nájezdech nebo ve vodorovné poloze.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#4 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Nájezdy jsem kupoval tyhle : https://www.autokelly.cz/Product/GV-TRD2001G/8492759/39051195;40133693;40136934
Podpěry tyhle : https://www.autokelly.cz/Product/GV-T43001/4093224/39051195;40133693;40136934
Kdybych měl možnost si nájezdy svařit, tak si je udělám sám. No, ale nemám tu možnost. Tyhle opticky poddimenzované rachitické nájezdy ale udrží bezpečně normální auto, ikdyž na to nevypadají. Nicméně málo kdo si chce nechat rozmáčknout lebku pod svým autem a zemřít tímto ohyzdným způsobem, takže podpěra je jasná volba. Co kdyby....
Momentový klíč bych pořídil tak či tak, to je základ vybavení. Jeden 1/2" třeba 40-210 (ten mám nějaký obyč za 900) a druhý malý 1/4" na 6-30 (ten mám od Famexu cca 1200-1300Kč). Famex se mi zdá být OK. Když se k tomu člověk umí chovat, asi to má na věky...Jak kdo...
Podpěry tyhle : https://www.autokelly.cz/Product/GV-T43001/4093224/39051195;40133693;40136934
Kdybych měl možnost si nájezdy svařit, tak si je udělám sám. No, ale nemám tu možnost. Tyhle opticky poddimenzované rachitické nájezdy ale udrží bezpečně normální auto, ikdyž na to nevypadají. Nicméně málo kdo si chce nechat rozmáčknout lebku pod svým autem a zemřít tímto ohyzdným způsobem, takže podpěra je jasná volba. Co kdyby....
Momentový klíč bych pořídil tak či tak, to je základ vybavení. Jeden 1/2" třeba 40-210 (ten mám nějaký obyč za 900) a druhý malý 1/4" na 6-30 (ten mám od Famexu cca 1200-1300Kč). Famex se mi zdá být OK. Když se k tomu člověk umí chovat, asi to má na věky...Jak kdo...
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 22 lis 2017 11:47, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Zdravý rozum stačí Dotáhnout lehce a po krátké jízdě je vidět, jestli to stačí, nebo ne. Ale většinou to stačí a je překvapivé jak málo stačí. Tedy na vypoušťák oleje.
Až budeš měnit těsnění pod hlavou, tak si ten momenťák kup a k němu úhloměrný přípravek.
Až budeš měnit těsnění pod hlavou, tak si ten momenťák kup a k němu úhloměrný přípravek.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#6 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Na výpušťák stačí cit, klíč na olej. filtr podle toho jak je dostupnej, předpokládám že je plechovej, takže případně poničení starýho nevadí, tak jestli je místo, tak povolíš i hasákem. Podpěrám moc nevěřím (pocitově) a nájezdy musíš mít kde uskladnít. Já když jednou za rok potřebuju pod auto, tak pár cihel a fošna to jistí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Omyl, ve vaně jsou různě umístěné příčky, kde ti zůstane dost starého oleje.StepanB píše:Vzhledem k umístění vypouštěcího šroubu vzadu na motoru mi s toho lépe vycházejí nájezdy. Ještě jedna věc mě napadá: potřebuju momentový klíč, nebo pro začátek stačí zdravý rozum a trocha citu?hajnej píše:Najdi si obrázek olejové vany uvnitř a posuď, zda lépe vyteče olej na nájezdech nebo ve vodorovné poloze.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#8 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Nemáte někdo kvalitnější nájezdy? Těm svařovaným tyčinkám prostě nevěřím...jirka87 píše:Nájezdy jsem kupoval tyhle : https://www.autokelly.cz/Product/GV-TRD2001G/8492759/39051195;40133693;40136934
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
hele tuty tyčinky drží celkem dobře. Maji výztuhy a pokud je máš na rovný ploše, tak cajk.
Já je používám na křivý ploše, sem tam se i zhoupnou na šutru a furt to drží.
Mam teda nějaký z Bauhausu nebo co to bylo za podobný peníze. A i pohledově vypadaji stejně.
Já je používám na křivý ploše, sem tam se i zhoupnou na šutru a furt to drží.
Mam teda nějaký z Bauhausu nebo co to bylo za podobný peníze. A i pohledově vypadaji stejně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#10 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Tedy podpěry? Obrázek vany zdehajnej píše:Omyl, ve vaně jsou různě umístěné příčky, kde ti zůstane dost starého oleje.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Spíš si najdi reálný pohled do vany. Např.StepanB píše:Tedy podpěry? Obrázek vany zdehajnej píše:Omyl, ve vaně jsou různě umístěné příčky, kde ti zůstane dost starého oleje.
https://c.allegroimg.com/original/03bf56/394a4bc64a8eae35877037ee13dc
Naposledy upravil(a) hajnej dne 22 lis 2017 12:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#12 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Předpokládám, že v příštích tak sto letech se sám podobné operace neodvážím...Romulusw píše:Až budeš měnit těsnění pod hlavou, tak si ten momenťák kup a k němu úhloměrný přípravek.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#13 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Mne sa nájazdy neosvedčili. Používam len zdviháky a podpery, aj kvôli nutnosti nájazdu = pohybu na nájazd aj kvôli zloženiu kolesa. A napríklad demontovať vaňu sa na nájazdoch vlastne nedá a nájazdové rampy len zavadzajú pri manipulácii pod autom.
Tu je ako to u mňa vyzerá na podperách a máš tam aj vaňu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=42
Tu je ako to u mňa vyzerá na podperách a máš tam aj vaňu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&start=42
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Tomáši, na L6 ty příčky takový ale nejsou...
Musíš si uvědomit FWD a RWD rozdíl, než začneš bezhlavě "radit".
Musíš si uvědomit FWD a RWD rozdíl, než začneš bezhlavě "radit".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Já radím, ať si najde fotku vlastní vany a ukazuji tuto fotku jen jako referenci.Urvanej píše:Tomáši, na L6 ty příčky takový ale nejsou...
Musíš si uvědomit FWD a RWD rozdíl, než začneš bezhlavě "radit".
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Nebo si mohl tu fotku tý konkrétní vany najít sám a pak bys tohle vůbec nemusel psáthajnej píše:Omyl, ve vaně jsou různě umístěné příčky, kde ti zůstane dost starého oleje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#17 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Mně se líbí toto:
"
"
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Ale no tááák.Urvanej píše: Nebo si mohl tu fotku tý konkrétní vany najít sám a pak bys tohle vůbec nemusel psát
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#19 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
V Lidlu je teď panenka za tři kilka. Plus dvě kozičky a je to. Ty teda měly dříve, ale zas budou.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#20 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
A kam strkáš pod auto tú panenku z Lidl? Za čo ňou dvíhaš. Lebo mne sa normálne pod auto nezmestí a zdvih má žalostný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#21 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Ještě to budu měřit, s tím jsem to kupoval že nevím jestli se vleze.
To mi chceš říct že to nezvedne, nebo že to nezvedne moc vysoko?
To mi chceš říct že to nezvedne, nebo že to nezvedne moc vysoko?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#22 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Zdvihnúť to zdvihne ale ak to má nejakých 16 - 18 cm na výšku tak zdvih potom dokáže len urobiť 10 - 12 cm asi. Lebo asi nemajú v Lidl teleskopické zdviháky ako je na veľkotonážnych panenkách. Aspoň taká z Lidl, čo mám ja. Používam ju na montáž/demontáž ale nikdy nie na dvíhanie auta, lebo ju nemám pod čo podložiť a keby som aj mal, tak ten zdvih mi asi neodlepí ani koleso od podkladu, lebo mi celú svoju dráhu bude dvíhať len pružiny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Dělám si na co si troufnu sám na krabici i Cčku. Nájezdy nemám, používám hydraulickej hever, nožičky z lidlu (udrží celý auto) a veliký špalky z nějakejch trámů o straně cca 50cm, který kdyžtak auto udržej, kdyby chtělo někam z těch dvou věcí utéct.
S olejovym filtrem je to těžký, rád měnim olej když je motor ohřátej, ale filtr jde pak samozřejmě hůř povolit. Na Cčku je to v pohodě, protože na plast to nemá takovej vliv, nevim jak na tom šestiválci, ale na redblocku neni moc místo a filtr je plechovej a teplej moc povolit nejde, takže jsem si koupil tenhle http://vybaveni-autoservisu.cz/1182-1298-large/klic-pro-olejove-filtry-pr-730-1200-mm-3-ramenny.jpg
No a pak asi ten momenťák, protože ten se nikdy neztratí a nemusíš řešit páku a nějakou golu. Už si nepamatuju jakou mám, ale obsahuje cca to co je tady na obrázku:
https://im9.cz/iR/importprodukt-orig/be4/be4bdbc37468e9eb4c2b2fd17a288e7d.jpg
Flexu, nebo vrtačku na železný kartáče na odrezování, pár šroubováků a stranovejch klíčů, mechanickej měřák na tlak v pneu a pořádnej odrezovač. To si myslim, že na základní údržbu stačí.
A třeba aspoň mechanickou pumpičku na odsání kapalin s průhlednou hadičkou a jednu průhlednou slabší hadičku na brzdovku.
S olejovym filtrem je to těžký, rád měnim olej když je motor ohřátej, ale filtr jde pak samozřejmě hůř povolit. Na Cčku je to v pohodě, protože na plast to nemá takovej vliv, nevim jak na tom šestiválci, ale na redblocku neni moc místo a filtr je plechovej a teplej moc povolit nejde, takže jsem si koupil tenhle http://vybaveni-autoservisu.cz/1182-1298-large/klic-pro-olejove-filtry-pr-730-1200-mm-3-ramenny.jpg
No a pak asi ten momenťák, protože ten se nikdy neztratí a nemusíš řešit páku a nějakou golu. Už si nepamatuju jakou mám, ale obsahuje cca to co je tady na obrázku:
https://im9.cz/iR/importprodukt-orig/be4/be4bdbc37468e9eb4c2b2fd17a288e7d.jpg
Flexu, nebo vrtačku na železný kartáče na odrezování, pár šroubováků a stranovejch klíčů, mechanickej měřák na tlak v pneu a pořádnej odrezovač. To si myslim, že na základní údržbu stačí.
A třeba aspoň mechanickou pumpičku na odsání kapalin s průhlednou hadičkou a jednu průhlednou slabší hadičku na brzdovku.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 22 lis 2017 20:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#24 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
To jsem netušil, že vyvolám tolik vášní. Přikládám foto vany zevnitř, lepší než toto jsem nenašel. Otázku, zda nájezdy nebo podpěry za mě ale nespíš vyřešilo Igorovo foto, kdy jsem si uvědomil, že pod ten předek auta visící ve vzduchu, který pocitově nic nedrží, by se mi nelehalo s dobrým pocitem. Podpěry když tak dokoupím později, když mě to "chytne".
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7508
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#25 Nájezdy, nebo podpěry aneb hračky pro autokutila začáteč
Krystof P. to tady pěkně shrnul, víc asi skutečně potřeba není. Tedy alespoň do začátku. (jinak mě teda připadá místo okolo olejového filtru u redblocku ve Dvojce naprosto luxusní. A filtr před zahřátím před výměnou stačí malinko povolit)
Výhoda mého Crosse je, že lze lecos díky větší světlé výšce udělat i bez zvedání. Obzvlášť, když už mám šikovného pomocníka.
No a pokud to nestačí, tak si podobně jako Yoby zhotovím během chvilky improvizované nájezdy.
Pokud nestačí ani to, tak potom teprve dojde na zvedák.
Výhoda mého Crosse je, že lze lecos díky větší světlé výšce udělat i bez zvedání. Obzvlášť, když už mám šikovného pomocníka.
No a pokud to nestačí, tak si podobně jako Yoby zhotovím během chvilky improvizované nájezdy.
Pokud nestačí ani to, tak potom teprve dojde na zvedák.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek