Mýtné v NDR
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#1 Mýtné v NDR
Teda, to znamená naprostý bod zlomu v životě nafťáků a že jich jich tamní silnice brázní hodně.
Myslím, že prodejní servery budou praskat ve švech a dle toho budou taky vypadat cenovky aut.
http://ekonomika.idnes.cz/kalkulacka-nemeckeho-mytneho-dj3-/eko-doprava.aspx?c=A170130_104311_eko-doprava_rny
Myslím, že prodejní servery budou praskat ve švech a dle toho budou taky vypadat cenovky aut.
http://ekonomika.idnes.cz/kalkulacka-nemeckeho-mytneho-dj3-/eko-doprava.aspx?c=A170130_104311_eko-doprava_rny
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Mýtné v NDR
miluju benzíny
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Mýtné v NDR
Hmmm. Tak to je docela raketa.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#4 Mýtné v NDR
Přesně.martines píše:miluju benzíny
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Mýtné v NDR
Takže at chci nebo ne, nutí mě to k LPG
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#6 Mýtné v NDR
Přeně tak, LPG je asi nejreálnější východisko, pokud nechtějí tamní za prací přesunující se mraky dálnic Km hltající řidiči kupovat auta mladší 2016 a benzín.
Je to dost brutál a naprostý zlom v tom, jak byly dosud vnímány nemecké dálnice.
Je to dost brutál a naprostý zlom v tom, jak byly dosud vnímány nemecké dálnice.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Mýtné v NDR
Ale zase ve finále, kdo jezdí za prací, není cca 3500 Kč ročně tak moc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 Mýtné v NDR
Mysleni represema nezmeni. Holt budu pleskat po bundeskach. Stay D24
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#9 Mýtné v NDR
Bude třeba prosadit dodatek k antidiskriminačnímu zákonu:
Důvody, které je možné označit jako diskriminační, nejsou libovolné. Antidiskriminační zákon hovoří o rase, etnickém původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientaci, věku, zdravotním postižení, náboženském vyznání, víře a světovém názoru. Další zákony obsahují i jiné důvody, jako např. majetek,typ a stáří automobilu, členství v odborových organizacích či v politických stranách a hnutích, rodinný stav atd.
Důvody, které je možné označit jako diskriminační, nejsou libovolné. Antidiskriminační zákon hovoří o rase, etnickém původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientaci, věku, zdravotním postižení, náboženském vyznání, víře a světovém názoru. Další zákony obsahují i jiné důvody, jako např. majetek,typ a stáří automobilu, členství v odborových organizacích či v politických stranách a hnutích, rodinný stav atd.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 Mýtné v NDR
Hmm, podle titulku a prvního článku jsem čekal nějakou skandální hodnotu.
Nejhorší případ Euro3 diesel - 130€ ročně? Co řešíte? 2x větší rodinný oběd v DE. Známky za 30-40€ snad ani nepokryjí tu administrativu kolem, tedy záleží, jakou technologií se budou známky vydávat. Kromě toho, Němci si tohle dají do daní, takže je to zase tak bolet nebude. Co si dáte do daní tady? Prd, jen je agent Bureš zvedne, zesložití administrativu a příjme další houfy ouředníků, které z těch daní budeme muset platit. To mě točí podstatně více.
P.
Nejhorší případ Euro3 diesel - 130€ ročně? Co řešíte? 2x větší rodinný oběd v DE. Známky za 30-40€ snad ani nepokryjí tu administrativu kolem, tedy záleží, jakou technologií se budou známky vydávat. Kromě toho, Němci si tohle dají do daní, takže je to zase tak bolet nebude. Co si dáte do daní tady? Prd, jen je agent Bureš zvedne, zesložití administrativu a příjme další houfy ouředníků, které z těch daní budeme muset platit. To mě točí podstatně více.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#11 Mýtné v NDR
No vzhledem k dálniční síti v Německu jsou ty ceny luxusní... nechápu jak někdo může nadávat. Když si vezmu co stojí průjezd Itálií nebo Francii, tak Němci to nastavili absolutně špičkově. Jedinou kaňkou asi bude, že ta cena v budoucnu poroste.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Mýtné v NDR
S ohledem na to, že auto vzniknuvší před zavedením čehokoliv podobného systému "EURO něco", mam na LPG, tak mě to netrápí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 Mýtné v NDR
Laická otázka - jak se auta jezdící (nebo jen vybavená) LPG hodnotí z hlediska těchto euro-zeleno-podváděcích norem?
Měl jsem za to, že tam různé zajímavé oxidy také vznikají? Když nic, tak ten jedovatý a šíleně nebezpečný CO2 a voda.
Resp. že Euro norma se fakticky nemění, snad jen úleva od ohavné silniční daně... (v CZ).
P.
Měl jsem za to, že tam různé zajímavé oxidy také vznikají? Když nic, tak ten jedovatý a šíleně nebezpečný CO2 a voda.
Resp. že Euro norma se fakticky nemění, snad jen úleva od ohavné silniční daně... (v CZ).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#14 Mýtné v NDR
Mne to teda vychazi levneji nez v cechach (1300,-Kc vs 1500,-Kc), co mi poskytuji ceske dalnice a co ty nemecke, netreba diskutovat. Nevidim to tragicky.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#15 Mýtné v NDR
Tragické to není, to ne, ale je to mírě diskriminační a buzerační.
Jak s těmi penezi naloží? Jaký to má smysl, když to vlastně pokryje asi tak nějak akorát veškerou režii kolem?
Nutí to člověka a hlavně firmy přemýšlet zase o nových autech. O autech, jejich výroba vyplodí daleko více sraček do vzduchu, než aby nechaly "smrdět" ty starší.
Jestli zpoplatnit dálnice, tak celoprošně, neohánět se euro normami aut atp. Jestli jo, ano, tak kolem měst a tak. Ale na dálnici kdesi v trapu?
Ta pomyslná krivka nárustu nových aut jde hrozně nahoru, stará auta jsou v tomto ohledu v přímém porovnání to menší zlo. Dyť to je jak s temi vykoupenými WV, statísíce jich leží ladem. Nová auta, ale čmoudí více než na papíře.
Jak s těmi penezi naloží? Jaký to má smysl, když to vlastně pokryje asi tak nějak akorát veškerou režii kolem?
Nutí to člověka a hlavně firmy přemýšlet zase o nových autech. O autech, jejich výroba vyplodí daleko více sraček do vzduchu, než aby nechaly "smrdět" ty starší.
Jestli zpoplatnit dálnice, tak celoprošně, neohánět se euro normami aut atp. Jestli jo, ano, tak kolem měst a tak. Ale na dálnici kdesi v trapu?
Ta pomyslná krivka nárustu nových aut jde hrozně nahoru, stará auta jsou v tomto ohledu v přímém porovnání to menší zlo. Dyť to je jak s temi vykoupenými WV, statísíce jich leží ladem. Nová auta, ale čmoudí více než na papíře.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#16 Mýtné v NDR
Nemce to nenuti k nicemu jelikoz se jim to vrati na uleve v silnicni dani co jsem cetl. No a pro ostatni staty no vsak je dalnicni sit spoplatnena vsude tak co resit. Ja jim fandim dokazi si prosadit co potrebuji nejsou jako ty nase ovce nahore.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#17 Mýtné v NDR
Není to zase taková pálka, mi to vychází levněji než u nás. Co mě ale irituje, je výpočet zase podle obsahu. Což je dle mě na dálnici úplný nesmysl. Chtěl bych vidět, o kolik má oktávka s 1.2tsi, která si pojede kopec nekopec 130, menší spotřebu než můj 2.4l který bere 6,5. Zase jen zvýhodňování turbomotorů, úměrný to totiž určitě nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#18 Mýtné v NDR
Kurňa, kde zjistim jakou mam Eurotřídu ?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#19 Mýtné v NDR
Ja se divim, ze to nemci neudelali uz davno. Do ty doby nemeckou dalnici dotovali nemecky danovy poplatnici, a to si myslim, ze fer urcite neni.
Předmět: Mýtné v NDR
Kazdopadne vitam vsechno, co vyzene dyzlovy osobaky se silnic. Cely svet vi, ze nafta do osobniho auta nepatri.
Předmět: Mýtné v NDR
To je asi jediny, co me trochu zarazi, ze se resi obsah motoru, ale to, kolik v dusledku na ty dalnici travi casu (ujede km), to je vlastne nepodstatne.Mildas píše:..... Co mě ale irituje, je výpočet zase podle obsahu. Což je dle mě na dálnici úplný nesmysl...
Kazdopadne vitam vsechno, co vyzene dyzlovy osobaky se silnic. Cely svet vi, ze nafta do osobniho auta nepatri.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2145
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#20 Mýtné v NDR
Vy řešíte peníze a ne to, že Německo může a pravděpodobně i bude vzorem dalším státům.
Aha...Takže co ? Takže to, že chudí lidi to zase odserou ještě více a bohatým je to jedno. Když má 2015ku auto, tak to máš levný, protože jasně, máš DPF a jiné věci, co "šetří" (bullshit jak kráva) životní prostředí a člověk co má jedničkovou oktu, rpotože na lepší auto prostě nemá a už teď přemýšlí, jestli má ten čep udělat jen vpravo, nebo udělá rovnou oba bude v prdeli.
Bych blil...Bohatí bude ještě více bohatí a chudí ještě více chudí.
Juncker je ženský pohlavní orgán (a ano, stojí za tím i on)
Konec vysílání.
Aha...Takže co ? Takže to, že chudí lidi to zase odserou ještě více a bohatým je to jedno. Když má 2015ku auto, tak to máš levný, protože jasně, máš DPF a jiné věci, co "šetří" (bullshit jak kráva) životní prostředí a člověk co má jedničkovou oktu, rpotože na lepší auto prostě nemá a už teď přemýšlí, jestli má ten čep udělat jen vpravo, nebo udělá rovnou oba bude v prdeli.
Bych blil...Bohatí bude ještě více bohatí a chudí ještě více chudí.
Juncker je ženský pohlavní orgán (a ano, stojí za tím i on)
Konec vysílání.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Mýtné v NDR
Právě že kolem měst nejsou dálnice zpoplatněný, už třeba i D5 kolem plzně je zadarmo, aby vyhnali auta z města. To má překvapivě logiku.Hary píše:... neohánět se euro normami aut atp. Jestli jo, ano, tak kolem měst a tak. Ale na dálnici kdesi v trapu?...
Ona ta dopravní situace moc nemá řešení. Když si spočteš, kolik toho nasmrdí autobusy MHD, protože 20% času jezdí prázdný, nebo přejíždí od nikud nikam, tak ani ta hromadná doprava neni tak moc ekologická... je to těžký najít to "uplně nejvíc správný řešení".
Všechno je to je politika...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#22 Mýtné v NDR
Tak už sem to našel, beru zpět*dědek* píše:Kurňa, kde zjistim jakou mam Eurotřídu ?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#23 Mýtné v NDR
Já bych tak nejásal, to je zatím jediný zdroj, kde jsem se dočetl o úlevám pro LPG. A to jsem procházel i německé servery. Ale třeba špatně.Urvanej píše:S ohledem na to, že auto vzniknuvší před zavedením čehokoliv podobného systému "EURO něco", mam na LPG, tak mě to netrápí...
Edit: v tom dokumentu se o autogas nebo erdgas nic nepíše. Spíše to vypadá, že je zcela opominuli a v tom článku na idenesu je to jako obvykle zase nějaká novinářská fantazie.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 31 led 2017 21:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#24 Mýtné v NDR
no v tohle se myslím pleteš,předně většina autobusů mhd dneska frči na cng takže toho zas tolik nenasmrdí a zrovna u nás v Plzni je docela dost elektrifikovánoUrvanej píše:Když si spočteš, kolik toho nasmrdí autobusy MHD, protože 20% času jezdí prázdný, nebo přejíždí od nikud nikam, tak ani ta hromadná doprava neni tak moc ekologická... je to těžký najít to "uplně nejvíc správný řešení".
Všechno je to je politika...
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#25 Mýtné v NDR
Ano přesně tak. Jezdím sem za prácÍ tak že to neřeším mám to za 120€ za rok.Rád zaplatím za jejich dálnice . Když platím za neše skoro brečím. Mimo D5 ta už je v pohodě.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot