Voz vhodny na "expediciu"

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#26 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

TD5ku radsi ne.
Ma to pumpu v nadrzi - jakakoliv zavada na palivovem vedeni a mas celkem tezko resitelnej problem.
ze by sis hodil kanystr s naftou nekam na strechu a jel dal je vylouceno.
A taky to ma myslim mezinapravovej diff pres viskospojku (ale tim si nejsem uplne jistej -sorry) - coz je nahovno.
Defik jen jestli ses malej a hubenej - jinak vopruz.

VSECHNO je o tom budgetu. Kilo je fakt maaaaaalo!

Zkus se zamyslet nad mysakem:
http://offroadforum.cz/download/file.php?id=201179&mode=view
_________________
postapo.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 59
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998

#27 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od pepa559 »

Šamane, jel jsi někdy UAZem Patriot? Na dlouhé cesty pohodlný, pokud chceš, tak i s luxusními nesmysly jako parkovací kamera a vyhřívání zadních sedadel. Na opravy jednoduchý a hlavně na rozdíl od Discovery jsou díky všude.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#28 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

JJ, Pepo, to bude asi prima offoroad, to jo.
A v Rusku alespon budes za "vlastence".

Kde je k mani v dobrym stavu za sto tisic?
_________________
postapo.cz

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#29 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od jancho »

shaman píše:TD5ku radsi ne.
Ma to pumpu v nadrzi - jakakoliv zavada na palivovem vedeni a mas celkem tezko resitelnej problem.
ze by sis hodil kanystr s naftou nekam na strechu a jel dal je vylouceno.
A taky to ma myslim mezinapravovej diff pres viskospojku (ale tim si nejsem uplne jistej -sorry) - coz je nahovno.
Zrovna čerpadlo je jeden z mnoha náhradních dílů, které bych si vzal na expedici s sebou. Často se nese.., ale stát se to může. Může se k němu dobře, v kufru pod kobercem.
K té uzávěrce:
První Discovery měla mezinápravu.
Pak jí přestali zapojovat, ale výstup z redučky byl.
Další již neměly ani výstup z redučky. U těchto modelů se redukce již dodělat nedá, respektive dá, ale jen rozebráním a výměnou hřídele.
Od roku 2003 ty faceliftové modely už zase mohli mít mezinápravu.
Roky kdy tam mezináprava byla a nebyla ti přesně neřeknu.
Myslím, že do roku 2000 tam byla možná i zapojená.
Od roku 2000 tam byla nezapojená
Od roku 2001 tam nebyla vůbec
Od roku 2003 byla pouze na zakázku. Pokud ji zákazník chtěl, byla vyvedená a zapojená. Pokud jí zákazník nechtěl, nebyla ani vyvedená.
Berte to s rezervou :wink:
Pak je tu ještě elektronický systém TC - Traction control - používá se jako náhrada, resp. doplněk k mechanické uzávěrce diferenciálu.
Já třeba na mé D2 MY neměl uzávěrku a to ani vyvedenou na přídavce a měl jsem jen TC.

Mimochodem viskospojku má Freelander.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#30 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

Seradim nejvhodnejsi auta podle myho:


1.

Obrázek
W123 (pijano) kombi 5tivál, manual, trilitr (eventuelne 4valec 240D)-
+ nejakej ten HiTech hypersuper oranzovej stan pro dva.
Mas SICHR, ze se vratis, vsechno se tam vejde, tuze pohodlny i pro 3, zere to vsechno, co je mastny a tece. VZDYCKY VSECHNO opravis/zpojizdnis, zadna, absolutne zadna elektronika.
Ale bohuzel v terenu to je extreme spatny. Zase uzijes spoustu legrace i na mokre silnici, nebo sotoline.
Velmi lowcost - vejde se do kazdeho badgetu -, usetris 3 tydny ve vlaku, protoze Te to doveze i z5.
Kleste, kladivo a vazaci drat. Cokoliv na tom aute s tim vzdycky opravis. nemusis na nic myslet, nemusis furt poslouchat, jestli pisti servo, nemusis se stresovat proc sviti ABS, nebo CheckEngine,....proste jen jedes...


2.

Obrázek

Mitsu L300

...pan se o to moc boji. Je potreba "trochu svuňkem"..... :lol:


Doporucuji jen-tak proklikat:
http://twentyonesteps.net/our-vehicle/
http://twentyonesteps.net/about-us/




3.


Obrázek
LandCruiser 60, ctyrlitr, nafta, sestival.
Novy Goodridge AT, pridavnou nadrz, vzduchovyho bufika, lepsi susplech pod rizeni (predni tuha), multimount, kompresor a motorovku do vzduchotesne bedny dovnitr.



4.

Nestarat se o nic a k nekomu se "privarit" - zaplatit.
To mi prijde jako uplne nejlepsi.

Ja jsem asi moc "plasan".
Ja bych si takovou dovcu moc neuzil. Furt bych se bal, ze mi v tom nekde uplne mimo civilizaci zaharasi.
_________________
postapo.cz

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#31 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od ksw »

to chce trochu s nadhledem, v Rusku se jezdí se vším,
já bych to vůbec nehrotil, viz např zde:
http://travel.drom.ru/18753
jel bych s tím na co mám, co si umím opravit, ať jsem co nejvíce soběstačný,
asi Lada kombi se zahrádkou přes celou střechu, nouzově se v tom dá spát,
kdekdo to opraví - v Rusku, problém dnes je takové auto sehnat.
na http://www.drom.ru je forum travel neboli putěšestvije a 179 stránek x asi 35 topicu
čistě o cestovačce a nejen po širém Rusku a se vším , co má kola . . .
pokud chce lakio především poznávat ,než zdolávat málo schůdný terén, tak není co řešit,
federálky jsou ok a jinde se musí jízda přizpůsobit.

http://forums.drom.ru/travel/index84.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#32 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od jancho »

shaman píše:Disco - pokud sezenes nerezavy trikilo (jedinej motor, kterej pro Tvuj zamer prichazi v uvahu), tak MUSIS koupit novy pruziny, tlumice a kompletni silentbloky na ulozeni naprav a rizeni. Protoze to bude vybity natuty. Nebudes zrejme kupovat drahy originaly a predpokladam, ze koupis levny dily na paddocku, nebo famousfour. Sice to bude levny, ale BUDE SE TO FURT SRAT.
Taky je potreba smirit se s faktem, ze z Disco FURT NEKDE NECO TECE. To neni zavada, to tak proste je. KARDANOVEJCH KRIZKU SI VEM S SEBOU ALESPON DVACET.
Ještě si dovolím dělat obhájce LR.
Do D1 200Tdi nebo 300Tdi bych já osobně nešel, to co seženeš budou opravdu zrezlé a děravé šroty, nebo si opět připlatíš. Dle mého názoru je vhodný motor Td5 (a né, že né, to je jako by Ti tady někdo rozmlouval motor D5).
Co se týká pružin: některé disco jsou od výroby na měchách, některé (platí pro ty sedmimístné) jsou na pružinách. Když koupíš nějakou vymazlenou z LR fóra (jako jsem např. prodával já), tak většinou bude na zánovních (rozuměj měněných) pružinách, respektive celém podvozku. Je tam ale mraky lidí, co jezdí dál nejen expedice na měchách a nemůžou si to vynachválit. Já, neznalý, se bál měchů a cen s tím spojených, že jsem hledal auto již na pružinách a pak jsem stejně auto zvedal a dával celý nový podvozek. Ale teď zpětně bych šel do měchů - nic extra drahého a nic, co by se často kur...o.
Pro zajímavost - celá podvozková sada (tlumiče+pružiny) stojí cca 10tis - záleží na značce (Britpart je levnější, což se ne extrémně odráží v kvalitě a ideální poměr cena/výkon je značka Terrafirma).
Sada kompletních PU pouzder podvozku vyjde na 3600,- (ale opět platí jako tady, koupil bych vymazlené auto od fandy z fóra, kde to bude hotové a ne z bazoše (i když jsou občas výjimky).
K náhradním dílům: originály jsou stejně drahé jako třeba na Volvo, ale v ČR funguje mnoho e-shopů s kvalitní druhovýrobou (nechci dělat reklamu, i když zde na Volvofóru je to asi fuk, tak nebudu uvádět celé adresy, na googlu dohledáš např.: Eliott, Litep 4x4, Toomich, LR-parts,).
Že pořád někde teče...ano, to je pravda. Jsou drsňáci, co to berou jako vlastnost, jakože si jejich LR značkuje teritorium. Já byl puntičkář (tak jako u všech aut) a všeho jsem se zbavil - v mém případě přetěsnění přídavné převodovky, výměna těsnění víka ventilů a výměna simeringu na klice).
A s těma křížkama bych to nepřeháněl. Já je měnil čistě preventivně po 20tis km a to jsem byl s diskoškou několikrát za rok v brutálním bahně. Takže bych si vzal maznici a křížky preventivně častěji mazal.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#33 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od lakio »

vdaka vsetkym za doterajsie poznatky, cenim si to a preberam ich.
co takato kategoria?
https://auto.bazos.sk/inzerat/68086118/Mazda-b-2500.php
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#34 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Krystof P. »

Hele, to už ses dost odchýlil od původního zadání, protože já to pochopil tak, že chceš něco, co se nezalekne terénu (nemyslim polňačku) a bude to natolik jednoduchý, že co nespravíš sám, spraví každej Ivan v kdejakym Vodkoyarsku.
20.000km bych si asi netroufnul jet autem, který je složitější než ty UAZy, Mercedesy 300D a jiný podobný špurky, nebo auta, který spolehlivě znám a vim, že mě nikde nenechaji. Na to už se mi LR, L200, Hiluxy atp zdaji trošku komplikovanější.
Chápeš, že je něco jinýho koupit za 5000€ a vlastnit měsíc, nebo 10 let před cestou. Takže potřebuješ buď něco ultra jednoduchýho, nebo ultra nezničitelnýho.

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#35 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

a co pekne retro???

Obrázek
_________________
postapo.cz

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#36 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od lakio »

shaman píše:a co pekne retro???

Obrázek
aj s alarmom :green:
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 31
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Bezvolvovec. Zatim...

#37 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od BezVolvovec »

https://auto.bazos.cz/inzerat/69505832/Prodam-Offroad-Jeep-Cherokee-40.php

Tady sevratil do dostavenej kus, ne nabarvenej

Tady ma historii
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1328

Tk v cz jeste dva mesice

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#38 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od HonzaA »

Až tak moc tomu nerozumím, ale už jsem vystřídal i nějaký vozy 4x4 a trochu se dostal do cen a současně si myslím, že autu na takovou štreku bude potřeba dopřát i slušnej servis (pokud chceš mít jistotu, že Tě to doveze i zpátky) a vůbec nechápu ten budget. Běž do jeho násobků a něco rozumného za to nejen koupíš, ale i nachystáš. Je fakt, že s autem za 4000e si můžeš říct, že tu popelnici necháš tam, kde se zastaví a zpět pojedeš vlakem, ale jen aby se to nestalo už na Slovensku :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: na kopcu
Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1

#39 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Jirinka »

Jen na okraj k tem pickupum - Mazda B alias Ford ranger radi umiraji na prevodovku, nissan bud uplne hnije nebo ma aspoň legendarni motor yd25 (2,5 Di 98kw) znamy vyskakovanim ojnice na ctvrtem valci po rupnuti ojnicnich sroubu, Toyota je draha vcetne dilu, takze zbyva jedine mitsu l200, Isuzu dmax nevim, moc chvaly sem neslysel a nejak se mi to nelibi, pak ještě punk - ssangyong musso sport s motorem 2.9td
no ale asi jak ti psali - jednoduchy, robustni a za moc penez (nebo malo a všechno udelat), pak ma ta úvaha smysl

Maki Hira
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 159
Registrován: 18 roků
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

#40 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Maki Hira »

UAZ Patriot NEBRAT - neuveřitelnej krumpl. Kolegovo zkušenost (koupili mu to v práci): během prvních 10 000 km 6x v servisu, výměna převodovky při 20 000 km. Neustále z toho něco padá...
Kudy hodláš na ten Bajkal jet? Jen přes Ural, nebo spodem - Altaj, Mongolsko? Dál po BAM road?
Část Mongolska jsem projel klasickým UAZem, a na dlouhou štreku vřele nedoporučuju.
Tady odkaz na lidi. co jeli až do Magadanu: https://bronconamiestohotela.com/
A tady na kluky, co dali Pamír Highway žigulem: https://nazory.aktualne.cz/komentare/zigulikem-na-pik-lenina/r~i:gallery:24196/
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

Maki Hira
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 159
Registrován: 18 roků
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

#41 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Maki Hira »

_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#42 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od lakio »

Po pridani clena od specialov sme sa paradoxne rozhodli pre absolvovanie trasy magistralou so zastavkami a miestnymi expediciami.
Trasa do Vladivostoku s pauzou v Irkutsku pre Bajkal a z Vladivostoku podla vsetkeho na Kamcatku.
Vdaka za kazdy jeden postreh a nazor, budu zvazene pri vybere vhodneho vozidla na mieste.
Prijemne plus - ak pojde vsetko optimalne cestu absolvujeme za rok, foru a vam podam po absolvovani dufam dobry zazitok.
Laco
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#43 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Lachtan »

martinopel píše:Kdyby jsi chtěl,budu dávat pryč dieselovou Opel Frontera rám naprosto bez koroze cena 30000Kč
Fronteru jsem měl asi pět let (dlouhou s 2.5 TDi myslím) a nedám na ní dopustit. Naprosté minimum závad, spolehlivý dříč. Když jsem to obul na pořádný gumy, tak to lezlo i po stromech - průchodnost terénem neuvěřitelná - jednou jsem s ní fungoval i na Bahnech coby servisní vozidlo wehrmachtu. Bez problému.
Pohodlně se s ní jezdí jak na dálnici tak i v terénu a spaní v ní je luxusní - dlouhé rovné letiště 8)

Jestli jí má Martin v mechanicky v cajku, tak po ní hrábni a zbytek budgetu investuj do pneu, případnách úprav a vybavení :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#44 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

S Voplem na takovou džééérny'
Tomu rikam optimismus!!!!

:Bravo:
_________________
postapo.cz

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 237
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#45 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od kubavlc »

Prave to s kolegou resime, chceme jet napresrok Magadan a zpet - je to 25tkm...cestou tam dat "cestu kosti".
Pojedeme bud Disovery 300tdi (ty mame ted oba, ja uz vcelku udelanou), nebo Defendry.
Zjistili jsme totiz, ze s diskoskou se dostavame trochu do problemu s vahou...ta moje ma aktualne 2250kg vcetne predniho a zadniho pevnostaku, navijaku a dalsich sracek.Problem je, ze povolena je 2850 a 600kg je v podstate asi malo.Podle informaci si Rusove na hranicich radi auta prevazej, tak bysme byli zpatky mozna rychleji, nez bychom chteli.Def je drahej v nakupu, ale tunu do nej nalozis..

ad TD5 - ja osobne bych to do Ruska nechtel, je v tom elektrika a to neni podle me na expedicak dobry, na druhou stranu ty detsky nemoci co ten nemoc ma (zatekani do jednotky motoru apod.) se urcite resit daj a treba HaK z LR fora s tim jel asii a s motorem problem nemel.

Za me Land Rover...kecy o tom, ze se to bude furt srat bych moc neresil.Teda v pripade, ze k tomu pristoupis zodpovedne a auto komplet udelas nez pojedes.Ze z toho neco porad tece je taky takovy stale omylany tema, ne, ze by na tom neco pravdy nebylo, nicmene pred rokem jsem delal komplet napravy, motor, prevodovky atd. a nic z toho netece...

Pro predstavu jsem tu diskarnu (300tdi) koupil za 50 a aktualne jsem na cca 280.
Asi tak
Stastnou cestu
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#46 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od jancho »

Teď je na LR fóru zrovna jedno moc pěkný tříkilo na prodej:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=32217
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#47 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od Hary »

jancho píše:Teď je na LR fóru zrovna jedno moc pěkný tříkilo na prodej:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=32217
Výsledek prvniho hledani na google: "Discovery 300TDI r.v. 1996"
Taky jsem jej hned objevil. Krásnej kousek, udělaný za dobrý prachy.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#48 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od jancho »

Hary píše:
jancho píše:Teď je na LR fóru zrovna jedno moc pěkný tříkilo na prodej:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=32217
Výsledek prvniho hledani na google: "Discovery 300TDI r.v. 1996"
Taky jsem jej hned objevil. Krásnej kousek, udělaný za dobrý prachy.
No někdo si řekne, že je to drahý (já za tyto peníze prodal před rokem D2 Td5 ve stavu 1A), ale není. Dá se koupit šrot pod 100tis a když by se měl dát do tohoto stavu, tak výsledek bude hodně nad 200. Tady ta je fakt pěkná, udělaná a upravená + úpravy (pevnostní nárazníky, naviják, atd.) jsou zapsané v techničáku, což je velké plus.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#49 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od shaman »

To je jedno, jestli mas tu trrubkoslavu vpredu, nebo veeeliky kola,... zapsany v TP.
Stejne ses pro UPLNE KAZDYHO policajta pritazlivej z veeeliky dalky.
Kdyby si to jenom mel v pracovni dobe vsecko pekne prohlidnout.....

Sice nebudes platit, ale prudit te budou na"N"tou.
_________________
postapo.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 79
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Black Water
Vůz: Volvo XC90

#50 Voz vhodny na "expediciu"

Příspěvek od C70C »

_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“