Jak už jsem se zmínil v chlubícím koutku, pořídil jsem 307 1,6 hdi 66kW, jako druhý auto.
Jak to postupně prolejzám a vychytávám mouchy, všimnul jsem si černýho bordelu kolem jednoho vstřiku. Tuhá smradlavá hmota. Nevím jestli to může souviset s tím, ale byl cejtit smrad vejfukovejch splodin v kabině po nastartování a třeba i při stání na místě.
Vstřik jsem dotáhnul a myslím si, že se problém se smradem ztratil... ale už jsem byl po čištění toho bordelu kolem vstřiku tak načuchanej sraček, že jsem to možná jenom nedokázal objektivně posoudit...
Jak jsem se rozepsal, tak vlastně nevím, na co jsem se chtěl zeptat... Asi na to, jestli ten smrad v kabině, může souviset s tím netěsným vstřikem. Nebo mám hledat netěsnost někde na výfuku... a pak jestli se dá vstřik nějak přetěsnit?
Asi ho celej vyndám a vyčistím to pořádně... protože jestli podchází těsnění, tak se to dotažením sice zlepšilo, ale bude tam vrstva bordelu, co by asi časem začla podcházet... ?
netěsnost vstřikovače
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#1 netěsnost vstřikovače
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#2 netěsnost vstřikovače
Taky sem mel smrad do kabiny. Hlavni problem byl sice EGR chladic, kterej byl deravej, po jeho vymenene se to rapidne zlepsilo, ale stejne to bylo v kabine jeste trochu cicit a hlavne bylo videt ze zpod motorovyho deklu furt jeste nekde uchazeji spaliny, kdyz se to spravne nasvitilo. Potom se prislo na to, ze je jeden vstrik netesnej. Po vytazeni, ocisteni a pretesneni uz zmizel i ten zbytek smradu do kabiny.
Doporucuju udelat presne co pises, vyndat ten vstrik uplne a poradne vycistit a pretesnit.
Doporucuju udelat presne co pises, vyndat ten vstrik uplne a poradne vycistit a pretesnit.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hansianos
-
- 3 Odpovědi
- 1040 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 6 Odpovědi
- 1038 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin
-
- 2 Odpovědi
- 274 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC