Je to totéž.U benzíňáku je většinou spotřeba oleje přes gufera ventilů.které vlivem nekvalitního oleje ztvrdnou.Tady to je ale na trošku delší dobu,neboť chvíli trvá,než se elasticita gufer obnoví.Deshi píše:a na benzíňák????martinopel píše:Co znamená špatné tlaky ve válcích?Jak jsi na to přišel?Pokud to žere olej,nechal bych to celý den brblat s BG109 a BG244
Ruský zázrak jménem Xado
- Autor
- Zpráva
#26 Ruský zázrak jménem Xado
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#27 Ruský zázrak jménem Xado
Tak dneska aplikace BG vyplachu s 2 hodinovým vrcenim. Pak výměna oleje a filtrů a po zahřátí nového oleje aplikovano Xado. Tak jsem zvedavej na konecnej výsledek.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#28 Ruský zázrak jménem Xado
Proč pouze 2 hodiny?Ekky píše:Tak dneska aplikace BG vyplachu s 2 hodinovým vrcenim. Pak výměna oleje a filtrů a po zahřátí nového oleje aplikovano Xado. Tak jsem zvedavej na konecnej výsledek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#29 Ruský zázrak jménem Xado
Myslím že je to dostačující a navíc hlavně nebyl čas.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#30 Ruský zázrak jménem Xado
Myslet znamená houby vědět.Ekky píše:Myslím že je to dostačující a navíc hlavně nebyl čas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#31 Ruský zázrak jménem Xado
Preane tak. Horší je když si člověk mysli ze ví.
Není ro to poslední. Za pár měsíců se to bude opakovat...
Není ro to poslední. Za pár měsíců se to bude opakovat...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#32 Ruský zázrak jménem Xado
Držím palce. Jen aby to nenadělalo větší neplechu a krom gufer jsi neopravoval celej motor.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#33 Ruský zázrak jménem Xado
Bylo to v plánu... Že udělám hydra a klapky atd. Ale pak jsem zjisril ty kroužky a na ty momentálně nwzbyl financ. A na 2x to dělat nechci. Takže to zatím vyřeším takhle a bud ro bude lepší a nebo beze změn.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#34 Ruský zázrak jménem Xado
Hele Ekky nic proti,ale naposledy,když jsi měl svou hlavu,tak to skončilo dvojím repasem automatu.Ale hold komu není z hůry dáno,v apatyce nekoupí.Ekky píše:Bylo to v plánu... Že udělám hydra a klapky atd. Ale pak jsem zjisril ty kroužky a na ty momentálně nwzbyl financ. A na 2x to dělat nechci. Takže to zatím vyřeším takhle a bud ro bude lepší a nebo beze změn.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#35 Ruský zázrak jménem Xado
To sice jo ale co stim má tohle společného? Tady nikoho o rady nezadam. Jen konstatuju... Tu generalku motoru budu dělat tak jako tak. Ale později než můžu a odstavene auto zbytečně nepotrebuju.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#36 Ruský zázrak jménem Xado
A tak to potom zase jo,já si neuvědomil,že nevíš co s penězma.Omlouvám se za mé nemístné poznámky a už Ti do toho kecat nebudu.Ekky píše:To sice jo ale co stim má tohle společného? Tady nikoho o rady nezadam. Jen konstatuju... Tu generalku motoru budu dělat tak jako tak. Ale později než můžu a odstavene auto zbytečně nepotrebuju.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#37 Ruský zázrak jménem Xado
Jen aby pak bylo co generalkovat
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#38 Ruský zázrak jménem Xado
Jako Martine osobně si myslim, že vrčení celej den, nebo prostě nějakou výrazně delší dobu než tu půlhodinu, už může bejt kontraproduktivní. Chápu, že to ten motor může hezky vyčistit, ale taky napáchat škody. Je to asitak jako nabarvit celý brzdový kotouče barvou. Taky nezreznou, ale jejich další funkce, brždění, je celkem ohrožena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#39 Ruský zázrak jménem Xado
S těmi nabarvenými kotouči bych si dovolil nesouhlasit. Brembo je prodává lakované a po třech kilometrech jsou funkční plochy krásně čisté. Zbytek nerezne (nebo aspoň ne hned).
Když jsem dělal zadní kotouče, které měly "rantl" 1mm vysoký 3mm široký, tak jsem je po stočení nastříkal "stříbrnou silikonkou na kamna" a vrátil původní desky. Prakticky hned to bylo na cistý kov, jen ten okraj zustal nalakovaný, nereznul a desky se časem rozjely na celou plochu.
Brzdí to uplně normálně a na STK šly ručky jak slepené.
A běžet motor na volnoběh, bez jakékoliv zátěže? Nemám dojem, že by se mělo něco stát. Jen by mě zajímalo co na to automatické almary? Co se tam všechno točí?
U manuálu je to jasné, vstupní hřídel a všechna kola mimo stálého převodu a ostatních hřídelí.
Když jsem dělal zadní kotouče, které měly "rantl" 1mm vysoký 3mm široký, tak jsem je po stočení nastříkal "stříbrnou silikonkou na kamna" a vrátil původní desky. Prakticky hned to bylo na cistý kov, jen ten okraj zustal nalakovaný, nereznul a desky se časem rozjely na celou plochu.
Brzdí to uplně normálně a na STK šly ručky jak slepené.
A běžet motor na volnoběh, bez jakékoliv zátěže? Nemám dojem, že by se mělo něco stát. Jen by mě zajímalo co na to automatické almary? Co se tam všechno točí?
U manuálu je to jasné, vstupní hřídel a všechna kola mimo stálého převodu a ostatních hřídelí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#40 Ruský zázrak jménem Xado
Na jednu stranu mi rozdíl mezi motorem kterej v zimě startuje trošku dýl, a motorem kterej nejde nastartovat, přijde celkem podstatnej.
Na druhou stranu kdybys kluky poslechnul, nikdy bych se nedozvěděl o něčem jako je Xado, a nemohl bejt zvědavej na účinky ruský medicíny
Na druhou stranu kdybys kluky poslechnul, nikdy bych se nedozvěděl o něčem jako je Xado, a nemohl bejt zvědavej na účinky ruský medicíny
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#41 Ruský zázrak jménem Xado
najel si už těch 100km co komprese lepší? jsem zvědavý jak cip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#42 Ruský zázrak jménem Xado
Nenajel. Mi tam chybí jedna nula... je to nějakých 1000-1500km
Sorry za mystifikaci.
Sorry za mystifikaci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#43 Ruský zázrak jménem Xado
Ekky, dej pak vědět. Fakt by mě zajímalo jestli to funguje aspoň trochu, nebo vůbec ne. Jsi jediný, kdo to koupil a vyzkoušel, tak budou tvé informace jediné relevantní.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#44 Ruský zázrak jménem Xado
Jediný, čemu to pomůže jsou lágry a to stejně nepozná. Kroužky a ventilová sedla zůstanou ve stejném srabu, takže komprese se nezmění. Jedině, že má v háji hydroštely (sací ventily se pořádně neotvírají) a u těch by to mohlo trochu pomoci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#45 Ruský zázrak jménem Xado
Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#46 Ruský zázrak jménem Xado
A jestli to bude brutálně nefungovat, tak se tu objeví inzerát : Prodám XC70 na díly, motor KOEkky píše:Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#47 Ruský zázrak jménem Xado
Deshi píše:A jestli to bude brutálně nefungovat, tak se tu objeví inzerát : Prodám XC70 na díly, motor KOEkky píše:Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#48 Ruský zázrak jménem Xado
Tak co, jak to dopadlo?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#49 Ruský zázrak jménem Xado
No mělo to vliv na chod motoru... Vybrace se zmirnily,zvukový projev taky kultivovanejsi...
Takže něco tobasi dobsebe bude mít.
Takže něco tobasi dobsebe bude mít.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#50 Ruský zázrak jménem Xado
Spis mne zajimaj objektivni vysledky...meril jsi ty tlaky at mame srovnani pred/po?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 373 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od StepanB