Ruský zázrak jménem Xado

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od GDPR_user »

Deshi píše:
martinopel píše:Co znamená špatné tlaky ve válcích?Jak jsi na to přišel?Pokud to žere olej,nechal bych to celý den brblat s BG109 a BG244
a na benzíňák????
Je to totéž.U benzíňáku je většinou spotřeba oleje přes gufera ventilů.které vlivem nekvalitního oleje ztvrdnou.Tady to je ale na trošku delší dobu,neboť chvíli trvá,než se elasticita gufer obnoví.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#27 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Tak dneska aplikace BG vyplachu s 2 hodinovým vrcenim. Pak výměna oleje a filtrů a po zahřátí nového oleje aplikovano Xado. Tak jsem zvedavej na konecnej výsledek.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#28 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:Tak dneska aplikace BG vyplachu s 2 hodinovým vrcenim. Pak výměna oleje a filtrů a po zahřátí nového oleje aplikovano Xado. Tak jsem zvedavej na konecnej výsledek.
Proč pouze 2 hodiny?

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#29 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Myslím že je to dostačující a navíc hlavně nebyl čas.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#30 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:Myslím že je to dostačující a navíc hlavně nebyl čas.
Myslet znamená houby vědět.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#31 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Preane tak. Horší je když si člověk mysli ze ví. ;-)
Není ro to poslední. Za pár měsíců se to bude opakovat...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#32 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Pavel K. »

Držím palce. Jen aby to nenadělalo větší neplechu a krom gufer jsi neopravoval celej motor.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#33 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Bylo to v plánu... Že udělám hydra a klapky atd. Ale pak jsem zjisril ty kroužky a na ty momentálně nwzbyl financ. A na 2x to dělat nechci. Takže to zatím vyřeším takhle a bud ro bude lepší a nebo beze změn.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#34 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:Bylo to v plánu... Že udělám hydra a klapky atd. Ale pak jsem zjisril ty kroužky a na ty momentálně nwzbyl financ. A na 2x to dělat nechci. Takže to zatím vyřeším takhle a bud ro bude lepší a nebo beze změn.
Hele Ekky nic proti,ale naposledy,když jsi měl svou hlavu,tak to skončilo dvojím repasem automatu.Ale hold komu není z hůry dáno,v apatyce nekoupí.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#35 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

To sice jo ale co stim má tohle společného? Tady nikoho o rady nezadam. Jen konstatuju... Tu generalku motoru budu dělat tak jako tak. Ale později než můžu a odstavene auto zbytečně nepotrebuju.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#36 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:To sice jo ale co stim má tohle společného? Tady nikoho o rady nezadam. Jen konstatuju... Tu generalku motoru budu dělat tak jako tak. Ale později než můžu a odstavene auto zbytečně nepotrebuju.
A tak to potom zase jo,já si neuvědomil,že nevíš co s penězma.Omlouvám se za mé nemístné poznámky a už Ti do toho kecat nebudu.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#37 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od dumi.cz »

Jen aby pak bylo co generalkovat :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#38 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Urvanej »

Jako Martine osobně si myslim, že vrčení celej den, nebo prostě nějakou výrazně delší dobu než tu půlhodinu, už může bejt kontraproduktivní. Chápu, že to ten motor může hezky vyčistit, ale taky napáchat škody. Je to asitak jako nabarvit celý brzdový kotouče barvou. Taky nezreznou, ale jejich další funkce, brždění, je celkem ohrožena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#39 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Romulusw »

S těmi nabarvenými kotouči bych si dovolil nesouhlasit. Brembo je prodává lakované a po třech kilometrech jsou funkční plochy krásně čisté. Zbytek nerezne (nebo aspoň ne hned).

Když jsem dělal zadní kotouče, které měly "rantl" 1mm vysoký 3mm široký, tak jsem je po stočení nastříkal "stříbrnou silikonkou na kamna" a vrátil původní desky. Prakticky hned to bylo na cistý kov, jen ten okraj zustal nalakovaný, nereznul a desky se časem rozjely na celou plochu.

Brzdí to uplně normálně a na STK šly ručky jak slepené.

A běžet motor na volnoběh, bez jakékoliv zátěže? Nemám dojem, že by se mělo něco stát. Jen by mě zajímalo co na to automatické almary? Co se tam všechno točí?


U manuálu je to jasné, vstupní hřídel a všechna kola mimo stálého převodu a ostatních hřídelí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#40 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od tomasss »

Na jednu stranu mi rozdíl mezi motorem kterej v zimě startuje trošku dýl, a motorem kterej nejde nastartovat, přijde celkem podstatnej.
Na druhou stranu kdybys kluky poslechnul, nikdy bych se nedozvěděl o něčem jako je Xado, a nemohl bejt zvědavej na účinky ruský medicíny :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#41 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od PINĎABC »

najel si už těch 100km co komprese lepší? jsem zvědavý jak cip :twisted:

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#42 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Nenajel. Mi tam chybí jedna nula... :-D je to nějakých 1000-1500km
Sorry za mystifikaci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#43 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Zeb »

Ekky, dej pak vědět. Fakt by mě zajímalo jestli to funguje aspoň trochu, nebo vůbec ne. Jsi jediný, kdo to koupil a vyzkoušel, tak budou tvé informace jediné relevantní.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#44 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Romulusw »

Jediný, čemu to pomůže jsou lágry a to stejně nepozná. Kroužky a ventilová sedla zůstanou ve stejném srabu, takže komprese se nezmění. Jedině, že má v háji hydroštely (sací ventily se pořádně neotvírají) a u těch by to mohlo trochu pomoci.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#45 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#46 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Deshi »

Ekky píše:Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
A jestli to bude brutálně nefungovat, tak se tu objeví inzerát : Prodám XC70 na díly, motor KO :D :ROFL:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#47 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

Deshi píše:
Ekky píše:Určitě dám vědět jestli to funguje nebo ne.
A jestli to bude brutálně nefungovat, tak se tu objeví inzerát : Prodám XC70 na díly, motor KO :D :ROFL:
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#48 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od tomasss »

Tak co, jak to dopadlo? :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#49 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od Ekky »

No mělo to vliv na chod motoru... Vybrace se zmirnily,zvukový projev taky kultivovanejsi...
Takže něco tobasi dobsebe bude mít.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#50 Ruský zázrak jménem Xado

Příspěvek od tomasss »

Spis mne zajimaj objektivni vysledky...meril jsi ty tlaky at mame srovnani pred/po?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“