Změna náplně v ostřikovači

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 176
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: XC60 D5244T12 Polestar

#1 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Caesar22 »

Jak řešíte přechod na zimní směs do ostřikovače? Toyota měla nádrž litrapůl, čili jsem skoro furt dolíval, ale XC60 má "sud", tak přemýšlím, jestli na zimu prostě do zbytku letní nalít zimní, nebo vycucat hadičkou, nebo existuje nějaká fičura ;-)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Ondra. »

vůbec bych se nebál to míchat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#3 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Deshi »

začni už pomalu míchat a až začne mrznout (jestli.. ), tak tam máš už jen zimní směs :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#4 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od yoby »

Nevím, po zkušenostech, že když to namíchám to mrzne stejně jako letní, tak vždycky to radši vycucnu hadičkou a naleju čistou zimní a tu letní si nechám těch půl roku ve flašce a doleju zas na jaře.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#5 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od old.fashioned »

já jezdím celý rok na zimní :)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Urvanej »

Hele to je jednoduchý, některý nádržky s utopenym sítkem odsát ani nejdou.
Na sezonu kupuju co má bejt a jak se to začne blížit, nedolejvám, jen mam připraveno a jakmile donde, tak naleju tu správnou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#7 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od mr1 »

Urvanej píše:Hele to je jednoduchý, některý nádržky s utopenym sítkem odsát ani nejdou.
Na sezonu kupuju co má bejt a jak se to začne blížit, nedolejvám, jen mam připraveno a jakmile donde, tak naleju tu správnou.
:D :good: dělám to úplně stejně. V XC už to zase řve (xenóni), tak vím, že už dám zimní... ostatní auta dojedu velice rychle. Nevím, už mi to pár lidí říkalo, že neumím šetřit vodou. Kolega si vystačí s jedním kanďákem na sezonu, já tak na měsíc.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#8 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Nosound89 »

Jelikož směsi moc nespotřebuji tak jezdím celý rok na zimní.. o tolik dražší není a člověk nemusí řešit nějaké výměny, odsávání a podobně ;-).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#9 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od mr1 »

Jenomže zimní není tak dobrá na letní hmyz. Vyzkoušeno.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#10 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Deshi »

mr1 píše:Jenomže zimní není tak dobrá na letní hmyz. Vyzkoušeno.
Přesně tak, každá směs má svoje......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#11 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od dumi.cz »

mr1 píše: :D :good: dělám to úplně stejně. V XC už to zase řve (xenóni), tak vím, že už dám zimní... ostatní auta dojedu velice rychle. Nevím, už mi to pár lidí říkalo, že neumím šetřit vodou. Kolega si vystačí s jedním kanďákem na sezonu, já tak na měsíc.
Mam to podobne :)

Osobne nechavam letni nez dojde. Pokud by hrozilo ze nestihne dojit, doleji do max zimni. Nikdy sem s tim nemel problem. Nasledne podle teploty bud dale doreduji zimni (podle pomeru) a nebo nechavam dojit a leju cistou zimni.

Kupuju jen tu do -30 nebo -40. Kdyz se koupi -20 a zredis to zmrzne to :)
Naposledy upravil(a) dumi.cz dne 20 zář 2016 07:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#12 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Nosound89 »

Tak to jsem nevěděl :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

GDPR_user

#13 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od GDPR_user »

Určitě bych směsi nemíchal!!!Vytvoří se šlem,který následně bude ucpávat trysky.Při přechodu je nejlépe vystříkat starou kapalinu,prázdnou nádržku nalít čistou vodou,tuto celou vystříkat a teprve nalít jinou směs.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 176
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: XC60 D5244T12 Polestar

#14 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Caesar22 »

martinopel píše:Určitě bych směsi nemíchal!!!Vytvoří se šlem,který následně bude ucpávat trysky.Při přechodu je nejlépe vystříkat starou kapalinu,prázdnou nádržku nalít čistou vodou,tuto celou vystříkat a teprve nalít jinou směs.
To bude asi to pravé vořechové...
U kdysi ještě staré dávné Corolly šla nádržka v poho vyndat a vylejt, pak jsem to řešil kanystrem pod zadní odstřikovač a synátor mačkal čudlík, až ho bolely prstíky ;-).
Jsem myslel, že třeba má Volvo nějakou fičuru na ten jejich barel (ale zaplaťpámbůh za něj, u Versa jsem ráno v HB dolil a před Prahou na hopsaštrásse jsem nejednou musel dolívat :%) )

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3351
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#15 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od dumi.cz »

martinopel píše:Určitě bych směsi nemíchal!!!Vytvoří se šlem,který následně bude ucpávat trysky.Při přechodu je nejlépe vystříkat starou kapalinu,prázdnou nádržku nalít čistou vodou,tuto celou vystříkat a teprve nalít jinou směs.
Martine, delam to takhle uz peknou radku let a nidky sem s tim nemel problem, nadobky kristalove ciste, ze uz ani kristaloveji cistci byt nemuzou :)

Asi zalezi jaka smes.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

GDPR_user

#16 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od GDPR_user »

dumi.cz píše:
martinopel píše:Určitě bych směsi nemíchal!!!Vytvoří se šlem,který následně bude ucpávat trysky.Při přechodu je nejlépe vystříkat starou kapalinu,prázdnou nádržku nalít čistou vodou,tuto celou vystříkat a teprve nalít jinou směs.
Martine, delam to takhle uz peknou radku let a nidky sem s tim nemel problem, nadobky kristalove ciste, ze uz ani kristaloveji cistci byt nemuzou :)

Asi zalezi jaka smes.
Určitě záleží jak která směs,ale než riskovat že se to vysráží(viděl jsem to na vlastní oči,když jsem slil dohromady zimní a letní)to je lépe vystříkat čistou vodu.

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 698
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#17 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od saabik »

Jednou se mi stalo, že jsem nechal zbytek letní směsi na dně a doplnil zimní do -40. No a za pár dnů začalo být -20, já přijdu k autu, a zjistím, že mám zamrzlé ostřikovače. Letní zbytek se "nepromíchal" s tou zimní a já byl v řiti. Od té doby ZÁSADNĚ VŽDY vystříkám veškerý zbytek letní náplně a pak naleju zimní...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#18 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Harry »

já to vypouštím normálně motorkem, rozpojím hadičku u pantu haupny, odklopím stěrače a pověřím osobu ať drží ostřikování u volantu. je to otázka minuty. ale pokaždé mě umeje ostřik světel :jaj:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

#19 Změna náplně v ostřikovači

Příspěvek od Dopi »

Při přechodu na zimní najedu u benzínky do ruční myčky, odklopim stěrače, vystrikam letní náplň na auto a zrovna ho pak umyju wapkou.
Zimní náplň nechávám dokud se nespotřebuje, až pak naliju letní.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“