další daň na auta r.v. 2005 a starší
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#1 další daň na auta r.v. 2005 a starší
ať už jdou vážně zmrdi do prdele http://byznys.lidovky.cz/stat-zavede-novou-dan-kdo-si-koupi-auto-vyrobene-pred-rokem-2005-zaplati-tri-tisice-gp4-/doprava.aspx?c=A160218_094334_ln-doprava_ele
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#2 další daň na auta r.v. 2005 a starší
V podstatě pokud to chápu správně, tak jde o posunutí hranice emisního limitu, takže už se bude platit za Euro 3........jsou to svině. Ne, to slovo ještě nevymysleli, co jsou, ale to jsou
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Článek je dost zjednodušený (nepřesný). Nepíšou jestli se jedná o poplatek namísto již zavedeného podle Euro normy (0, 1, 2) nebo se bude tyto 3, respektive 5, 10 tis. platit navíc.
Každopádně jsou to ku*vy!!!!!!
Už neví jak donutit i normální lidi aby si kupovali pouze nové auta.
Bude to, ale ještě horší protože tito lidé si staré auto nechají o to déle..
Každopádně jsou to ku*vy!!!!!!
Už neví jak donutit i normální lidi aby si kupovali pouze nové auta.
Bude to, ale ještě horší protože tito lidé si staré auto nechají o to déle..
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#5 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Vždyť jde jenom o prachy a ne o ekologii..
Ale v jiným článku z dneška jsem četl, že je to pouze posunutí tý hranice na euro 3, ne další poplatek navíc. Ale stejně je to zasraná sviňárna. Nenaděláš nic.
Ale v jiným článku z dneška jsem četl, že je to pouze posunutí tý hranice na euro 3, ne další poplatek navíc. Ale stejně je to zasraná sviňárna. Nenaděláš nic.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 další daň na auta r.v. 2005 a starší
By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený.
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#7 další daň na auta r.v. 2005 a starší
jistě, nebude trvat dlouho a "EKO" bude transformováno z vázaného poplatku na vůz na poplatek vázaný na převod vozu...
a zlatky se zase pohrnou...
imho nejlepe na tom bude nekdo kdo vymyslí jak snadno provozovat a registrovat vozidla v zemi kde je jim to u jakekoliv casti tela...
proc asi neni povinne ruceni hrazeno treba z casti spotrebni dane z PHM? to same mýtné nebo DZ?... nevim jak vam ale me ty auta bnez benzinu nebo nafty (pro rejpaly plynu ethanolu...) nejezdí...
inu kačky by to toliko nesypalo...
a zlatky se zase pohrnou...
imho nejlepe na tom bude nekdo kdo vymyslí jak snadno provozovat a registrovat vozidla v zemi kde je jim to u jakekoliv casti tela...
proc asi neni povinne ruceni hrazeno treba z casti spotrebni dane z PHM? to same mýtné nebo DZ?... nevim jak vam ale me ty auta bnez benzinu nebo nafty (pro rejpaly plynu ethanolu...) nejezdí...
inu kačky by to toliko nesypalo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#8 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Tak tohle by byla opravdu prasárna... ekodaň se už pomalu zaplatila na všech EURO 0-2 tak z čeho teď brát.. no nic, jedeme nanovo.Urvanej píše:By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#9 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Hádám, že nebudou platit nic. Vozidla jsou homologována jako E5 a tak je to v techničáku.Urvanej píše:By mě zajímalo, jak na tom budou lidi co prodávaji 5 a míň starý auta s normou Euro 5, co se ve skutečnosti produkovanejma sra*kama nevejdou ani do Euro 1...
Jinak je mi to u řitě.
Jinak co se celkovýho svinstva týče, tak očekávám, že to bude "jiný" poplatek, aby se mohl vybírat znova i u aut, kde už je eko zaplacený.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 další daň na auta r.v. 2005 a starší
hinkle: mám stejný názor, ale muselo to ven, zase.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 další daň na auta r.v. 2005 a starší
A aby jste neplatili ekozmrdský poplatek, tak půjdete do showroomu, koupíte nové auto a na prvních emisích Vás vyhodí, že to moc škodí životnímu prostředí. Takže i toto auto hodíte ze skály a půjdete si koupit zase nové. Tak to věřím, že se to automobilkám bude mooooc líbit. A v té sněmovně nesedí úplní deme*ti, ale hlavy chytré. Eko poplatky Vás odradí a emise už úplně od provozování zánovního auta. A automobilky si pískají, šak to zaplatí koncoví uživatel, jezdit musí...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Hele já to beru tak, že se mi krabice prodraží o pár korun, ta desítka v celkových investicích je sice pakárna, ale dá se to přežít. Ono na druhou stranu ty auta zase pak potratí na ceně, protože se nebudou prodávat. Tak si buď koupil auto za 10 + zaplatil 10 eko, nebo auto za 20 s už zaplacenym ekem, takže je to vlastně skoro šul nul.
A to, že se tu prodávaji dotažený kolikrát neuvěřitelný vraky je taky hnus.
Zase musim říct, že ta dotažená práce s přístupem na údaje z STK na kontrolu stáčení mi přijde natolik dobrá práce, že jim tuto klidně odpustim. (Ale víc už ne.)
A to, že se tu prodávaji dotažený kolikrát neuvěřitelný vraky je taky hnus.
Zase musim říct, že ta dotažená práce s přístupem na údaje z STK na kontrolu stáčení mi přijde natolik dobrá práce, že jim tuto klidně odpustim. (Ale víc už ne.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#13 další daň na auta r.v. 2005 a starší
jo to jsem zapomnel dodat, ze na druhou stranu se xx starších aut "likviduje" coz znamena dily za par korun, auta uz přibyvat nebudou ale ku příkladu muže dobře poslouzit moje felda pickup, koupena uz se zaplacenym ekem za prijatelnych 18t, v relativne slusnem stavu, pricemž další feldu na díly jsem koupil kompletni a pojizdnou za dva litry protože to bylo neprodejny prave kvuli prepisu... suma sumarum pokud mas papiry vyresene paradoxne se ti to eko muze klidne i na jednom aute koupenem na dily zaplatit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Huh, to jsem překvapen, kolik lidí je překvapeno. Když se před pár lety toto eko-výpalné zavádělo, malým textem s hvězdičkou se nenápadně zmiňovalo, že časem se tyto poplatky posunou o další Eurolevel výše. Takže bylo pouze otázkou času: KDY?
Mi spíše není zcela jasné, jak to bude, když už bylo za jedno konkrétní auto zaplaceno např. 3000Kč (a bylo už tedy jednou v ČR prodáno nebo do ČR přivezeno a postavené na papíry), jestli se za stejné auto:
A) nebude platit nic {auto už bylo jednou "pročištěno"}
B) platit rozdíl mezi tehdejším eko-výpalným a novým {to mi příjde administrativně poněkud náročné}
C) zaplatí se celé nové eko-výpalné? {to by asi bylo docela peklo}
To z toho článku není nikterak zřejmé?
P.
Mi spíše není zcela jasné, jak to bude, když už bylo za jedno konkrétní auto zaplaceno např. 3000Kč (a bylo už tedy jednou v ČR prodáno nebo do ČR přivezeno a postavené na papíry), jestli se za stejné auto:
A) nebude platit nic {auto už bylo jednou "pročištěno"}
B) platit rozdíl mezi tehdejším eko-výpalným a novým {to mi příjde administrativně poněkud náročné}
C) zaplatí se celé nové eko-výpalné? {to by asi bylo docela peklo}
To z toho článku není nikterak zřejmé?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#15 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Mě by teda "eko-desítka" od koupě vysněnýho auta neodradila a jiná částka to už nikdy nebude, protože po y2k se mi nic moc nelíbí.
Já si myslim, že dost brzo se budou platit roční poplatky za auta s E1/E2/E3...Právě nějaká další forma ekologický daně, ale ostřejší tak, že provozovat "neekologický" auto bude opravdovej luxus.
Já si myslim, že dost brzo se budou platit roční poplatky za auta s E1/E2/E3...Právě nějaká další forma ekologický daně, ale ostřejší tak, že provozovat "neekologický" auto bude opravdovej luxus.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#16 další daň na auta r.v. 2005 a starší
cokoliv doplácet (částečně) je myslím v bezném byrokratickem systemu tak slozité, ze to bude mít jen dve varianty:
zaplaceno dle puvodních v dobe prního prepisu platnych norem
nezaplaceno dle aktuálních tzn stačí kdyz se zmení definice poplatku jako takového
ted je to tuším neco ve smyslu prispevek na svoz a likvidaci autovraků... z logiky veci tedy vyplývá že pokud je takovýto poplatek zaplacen nemel by se menit protoze vozidlo nelze zlikvidovat dvakrát ale:
- můžou se zvýšit náklady na likvidaci resp poplatek se může zvýšit neco ve smyslu "technologicko inflační doložky" (pomíjím to jaký vliv na likvidaci auta má jeho motorizace a rok výroby imho novejsi auto je vetsi ekoligicka zatez pro likvidaci nez staré...)
- muze se zavést poplatek z "provozování stroje se zvýšenou ekologickou zátěží"... to pak ovšem bude zcela jiný poplatek a tím pádem se bude vztahovat na vsechna specifikovaná vozidla/zařízení a nijak nebude souviset s aktuální "ekodaní"...
spíše mě irituje nastavení systému kdy mám doma auto rv 1986 japonec pro USA, vícebodový sekvenční vstřikování, vyhřívaná titanová lambda samozřejmě i katalyzátor, a z pohledu zákonů je to stejné jako treba trabant, doplnění do papírů dle EHK stojí 2t, testy v dekře mi byly vyčísleny na 7-8t... musí to do prahy atd, navíc tento papír je systémově nepřenosný, každé další obdobné auto musí testy znovu absolvovat... t toho je patrný nejen lhostejný postoj ke skutečnému stavu (navíc by se mohlo v mnoha případech ukázat ze situace není tak hrozná jen že v papírech proste nejsou doplněné informace) ale hlavne přítup drž hubu a zaplať, takže klasicky u spousty aut dovezených v době kdy se toto vubec neresilo (nebo vubecnic, spatne jmeno auta, pocty dveri, náhonu atd...) kdy majitelé nyní doplácí na chyby které nejsou jejich a není v jejich silách je napravit...
(viz moje XC které melo v papírech pocet náprav 2 z toho pohánených 1... jakkoliv je tato informace nutná pro DI, odmítali mi ji opravit, ze v nazvu mam AWD nikoho nezajimalo, posilali me do volva at si udelam vypis bla bla, po nekolika stiznostech nekde vyhrabali v archivech orig dovozove papiry kde to samozrejme bylo spravne, a hned remcy ze prepsat se prece muze kazdy, plus nebyly opsane alternativni rozmery kol atd...)
edit tak krystof me predbehl...
zaplaceno dle puvodních v dobe prního prepisu platnych norem
nezaplaceno dle aktuálních tzn stačí kdyz se zmení definice poplatku jako takového
ted je to tuším neco ve smyslu prispevek na svoz a likvidaci autovraků... z logiky veci tedy vyplývá že pokud je takovýto poplatek zaplacen nemel by se menit protoze vozidlo nelze zlikvidovat dvakrát ale:
- můžou se zvýšit náklady na likvidaci resp poplatek se může zvýšit neco ve smyslu "technologicko inflační doložky" (pomíjím to jaký vliv na likvidaci auta má jeho motorizace a rok výroby imho novejsi auto je vetsi ekoligicka zatez pro likvidaci nez staré...)
- muze se zavést poplatek z "provozování stroje se zvýšenou ekologickou zátěží"... to pak ovšem bude zcela jiný poplatek a tím pádem se bude vztahovat na vsechna specifikovaná vozidla/zařízení a nijak nebude souviset s aktuální "ekodaní"...
spíše mě irituje nastavení systému kdy mám doma auto rv 1986 japonec pro USA, vícebodový sekvenční vstřikování, vyhřívaná titanová lambda samozřejmě i katalyzátor, a z pohledu zákonů je to stejné jako treba trabant, doplnění do papírů dle EHK stojí 2t, testy v dekře mi byly vyčísleny na 7-8t... musí to do prahy atd, navíc tento papír je systémově nepřenosný, každé další obdobné auto musí testy znovu absolvovat... t toho je patrný nejen lhostejný postoj ke skutečnému stavu (navíc by se mohlo v mnoha případech ukázat ze situace není tak hrozná jen že v papírech proste nejsou doplněné informace) ale hlavne přítup drž hubu a zaplať, takže klasicky u spousty aut dovezených v době kdy se toto vubec neresilo (nebo vubecnic, spatne jmeno auta, pocty dveri, náhonu atd...) kdy majitelé nyní doplácí na chyby které nejsou jejich a není v jejich silách je napravit...
(viz moje XC které melo v papírech pocet náprav 2 z toho pohánených 1... jakkoliv je tato informace nutná pro DI, odmítali mi ji opravit, ze v nazvu mam AWD nikoho nezajimalo, posilali me do volva at si udelam vypis bla bla, po nekolika stiznostech nekde vyhrabali v archivech orig dovozove papiry kde to samozrejme bylo spravne, a hned remcy ze prepsat se prece muze kazdy, plus nebyly opsane alternativni rozmery kol atd...)
edit tak krystof me predbehl...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#17 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Že by AE86 GTS, nebo nějaká podobná rejže ?Fizz píše: spíše mě irituje nastavení systému kdy mám doma auto rv 1986 japonec pro USA, vícebodový sekvenční vstřikování, vyhřívaná titanová lambda samozřejmě i katalyzátor, a z pohledu zákonů je to stejné jako treba trabant, doplnění do papírů dle EHK stojí 2t, testy v dekře mi byly vyčísleny na 7-8t...
Mě taky mrzí, že pěkný starší zainvestovaný auto je z pohledu zákona to samý jako rozpadlej vrak. A že třeba nejde auto přetestovat na vyšší euronormu jako v dojčlandu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#18 další daň na auta r.v. 2005 a starší
ee nissan Pulsar NX (atmosfericka verze motoru z 200SX S13) 1,8 DOHC 11:1 96kW
staci progooglit: Fizzbiker Pulsar (tech par ostatnich z republiky co nemám mi stejne vetsinou rukama prošly...)
http://www.nissanclub.cz/graphics/msgboard/87767/full/p8301118cut.jpg
staci progooglit: Fizzbiker Pulsar (tech par ostatnich z republiky co nemám mi stejne vetsinou rukama prošly...)
http://www.nissanclub.cz/graphics/msgboard/87767/full/p8301118cut.jpg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#19 další daň na auta r.v. 2005 a starší
tak to je paráda, DE a DETy mám rád, dokonce jsem před Cčkem pokukoval po jedný 200SX S13 SR20DET, byla na sportovnich vozech za 150 mám dojem s krásně udělanym motorem. Skoro jsem to tenkrát koupil, jenže to už bych teď možná tady nepsal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#20 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Řekl bych, že dosáhnou pravého opaku než omlazení vozového parku. Starší auta teď půjdou na dračku, dokud je na ně ekodaň nižší, případně zatím žádná.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Jak jste již zmínili, v době, kdy se do aut montoval pasivní katalyzátor ke karburátoru, tak volvo mělo řízené vstřikování, a to, že splňovalo jakoukoliv normu kterou na ně někdo vytáhl nikoho nezajímá. To že auto z roku 90 splňuje euro 2 hravě, nikoho nezajímá. Prostě v papírech je to nejvyšší co v tý době bylo (když to tam je) a fak off. Můžeš si nechat u dekry za trojku (nebo kolik) přetestovat, abys ušetřil dvojku na eku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#22 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Přátelé buď mě rádi, že neplatime za kW jako v SK to by už byl sec mazec!!!!! Kdo nemá 3litry k přepisu tak fuck off!
Je daleko více nařízení které mě prudí, ale tohle není tak zásadní že.
Je daleko více nařízení které mě prudí, ale tohle není tak zásadní že.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#23 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Je to přesně jak píšeš a blití je slabý výraz. Předloni jsem nechával neteři accorda 1990, v té době, to nejmodernější co bylo, platila za něj bůra a emisně v naprostém pořádku.Urvanej píše:Jak jste již zmínili, v době, kdy se do aut montoval pasivní katalyzátor ke karburátoru, tak volvo mělo řízené vstřikování, a to, že splňovalo jakoukoliv normu kterou na ně někdo vytáhl nikoho nezajímá. To že auto z roku 90 splňuje euro 2 hravě, nikoho nezajímá. Prostě v papírech je to nejvyšší co v tý době bylo (když to tam je) a fak off. Můžeš si nechat u dekry za trojku (nebo kolik) přetestovat, abys ušetřil dvojku na eku...
Né oni prostě chtěj ty starý auta regulérně odstřelit a lidi vyždímat co to jde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#24 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Tak tři litry je taková směšná cifra,že to nestojí ani za povšimnutí..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#25 další daň na auta r.v. 2005 a starší
Dneska tri zitra deset.....cuhan píše:Tak tři litry je taková směšná cifra,že to nestojí ani za povšimnutí..
Princip je to o co tu bezi ne absolutni hodnota penez.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2284 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 11 Odpovědi
- 2224 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 2 Odpovědi
- 464 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 2 Odpovědi
- 950 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pekelnik
-
- 58 Odpovědi
- 2677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz