XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodovka
Ahoj, měl jsem půjčenou D5 151 kW s automatem. Jezdilo se mi příjemně, jen mě překvapilo následující:
- lenivost motoru v kombinaci s automatem, prakticky do 1800 ot/min se nic nedělo, pak to nebylo o moc lepší (chápu 1800 kg, ale čekal jsem o trochu víc)
- hluk D5 proti S80, myslel jsem, že je lépe utlumená, moje ex XC90 s D5 136 kW mi přišla lepší
- pevný podvozek, minimální náklony.
- báječný výhled směrem dopředu
- vysoká spotřeba, průměr jsem měl cca. 9,5 l/100km a to jsem proti S80 značně krotil (S80T6 242 kW jezdím v průměru za 11/100)
Celkově mi auto nepřišlo i přes zdechlost vůbec špatné, prostě jiné než sedan, více na pohodu, pro mě osobně max. do rychlostních limitů ....
Tolik dojmy. Chci se zeptat, zda měl někdo možnost srovnat motory D3,D4,D5, manuál a automat. Líbí se mi jedna Ocen Race, ale je to manuál 120 kW.
Jaká kombinace se k XC60 hodí nejlépe?
Díky Dan
- lenivost motoru v kombinaci s automatem, prakticky do 1800 ot/min se nic nedělo, pak to nebylo o moc lepší (chápu 1800 kg, ale čekal jsem o trochu víc)
- hluk D5 proti S80, myslel jsem, že je lépe utlumená, moje ex XC90 s D5 136 kW mi přišla lepší
- pevný podvozek, minimální náklony.
- báječný výhled směrem dopředu
- vysoká spotřeba, průměr jsem měl cca. 9,5 l/100km a to jsem proti S80 značně krotil (S80T6 242 kW jezdím v průměru za 11/100)
Celkově mi auto nepřišlo i přes zdechlost vůbec špatné, prostě jiné než sedan, více na pohodu, pro mě osobně max. do rychlostních limitů ....
Tolik dojmy. Chci se zeptat, zda měl někdo možnost srovnat motory D3,D4,D5, manuál a automat. Líbí se mi jedna Ocen Race, ale je to manuál 120 kW.
Jaká kombinace se k XC60 hodí nejlépe?
Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
#2 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Ahoj, s touto xc60 MY2010 jezdí manželka. Já jezdím xc70D5awd MY2014 (cca 3měsíce),předtím cca 3 roky xc70 136kw MY2008 všechno automaty a teď srovnání:
-xc60 mě přijde celkem rychlá ale oproti nové xc70 má pomalejší automat ten má sport režim ale občas cukne oproti oběma starším autům kde řadí pomalejš ale hladce
-xc60 mi hlučná nepřijde ani ve srovnání s novou xc70(stará xc70 byla určitě hlučnější)
-podvozek je sice pevnej ale taky tvrdej a proto s tím nerad jezdím (manželka naopak ráda)
-výhled dobrej - souhlasím ale v xc 90 taky a je pohodlnější (máme jí v rodině tak můžu porovnat)
-spotřebu máme u xc60 cca 8,5 - ale je to na delší trasy ne moc po městě
Auto určitě není špatné - pro manželku ideální, pro mě na pohodu je lepší volba xc70.
Jarda
-xc60 mě přijde celkem rychlá ale oproti nové xc70 má pomalejší automat ten má sport režim ale občas cukne oproti oběma starším autům kde řadí pomalejš ale hladce
-xc60 mi hlučná nepřijde ani ve srovnání s novou xc70(stará xc70 byla určitě hlučnější)
-podvozek je sice pevnej ale taky tvrdej a proto s tím nerad jezdím (manželka naopak ráda)
-výhled dobrej - souhlasím ale v xc 90 taky a je pohodlnější (máme jí v rodině tak můžu porovnat)
-spotřebu máme u xc60 cca 8,5 - ale je to na delší trasy ne moc po městě
Auto určitě není špatné - pro manželku ideální, pro mě na pohodu je lepší volba xc70.
Jarda
#3 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Moje dojmy jsou takové, že automaty krom toho, že se věčně serou, mají ještě další dvě podstatné "výhody" : auto je mrtvý, a auto daleko víc žere... Toliko moje poznatky, kdy v XC90 je 120 D5 AT hrozně, až žalostně málo, úplně mě to zabralo dech, jak je to ze začátku líný, a spotřeba minimálně 9 při úplným šetření. Oproti tomu ten samý motor s 6q man jede docela příjemně, a spotřeba dle palubáku kolem sedmičky. Reálně bych řekl podle dvou nádrží tak 8. A to sem ji až tak nešetřil. 50% dálnice 150-170 tacho. Čili pokud ti nevadí řadit, AT bych zavrhl. Ale bude boj v případě ojetiny něco najít.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Super, velké díky za poznatky, piště další ....
Vím o jedné Ocean Race je to 120 kW, manuál. I proto jsem se ptal....
Vím o jedné Ocean Race je to 120 kW, manuál. I proto jsem se ptal....
_________________
S90 B5
S90 B5
#5 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Tak si ji běž vyzkoušet... uvidíš sám, třeba budeš mít úplně jiné poznatky. Já ale po svezení s manuálem jsem byl docela v šoku, jak to proti AT jede....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
To se ještě dá docela slušně poladit. 3m3 měl čipnutou tuhle D5. Byl spokojenej.Danniel74 píše: je to 120 kW, manuál. I proto jsem se ptal....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Koukal jsem, že i Polestar umí 163 ps na 215. To už vypadá lépe....
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Bertík byl (je) 96kW a teď je tam nevim, 140? Auto je živý až až, ale to je V70. Navíc jiná generace motorů, takže to srovnávání neni uplně rozumný.
Na druhou stranu Dane v tvojí situaci, kdy sám nejsi schopen si včas uvědomit rychlostní limity, by tě něco línějšího mohlo uklidnit. Vidim to sám na sobě, kdy s Jarunou jezdim jako kanál, ale v Kájovi si to tak v klidu pluju krajinou.
Na druhou stranu Dane v tvojí situaci, kdy sám nejsi schopen si včas uvědomit rychlostní limity, by tě něco línějšího mohlo uklidnit. Vidim to sám na sobě, kdy s Jarunou jezdim jako kanál, ale v Kájovi si to tak v klidu pluju krajinou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Ajo, to je vlastně to 3m3 bejvalý auto. Myslím, že z toho dostal těch 140kw. Zkoušel ještě víc, ale už to moc hulilo.Urvanej píše:Bertík byl (je) 96kW a teď je tam nevim, 140? Auto je živý až až, ale to je V70. Navíc jiná generace motorů, takže to srovnávání neni uplně rozumný.
Na druhou stranu Dane v tvojí situaci, kdy sám nejsi schopen si včas uvědomit rychlostní limity, by tě něco línějšího mohlo uklidnit. Vidim to sám na sobě, kdy s Jarunou jezdim jako kanál, ale v Kájovi si to tak v klidu pluju krajinou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Martin tam mel jak ja 149 kw. To huli, takze tam je stage 1, tedy 135 kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Haben píše:Martin tam mel jak ja 149 kw. To huli, takze tam je stage 1, tedy 135 kw
ok. A co Nm?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#12 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Polestar nechává 420 před i po.hajnej píše:Haben píše:Martin tam mel jak ja 149 kw. To huli, takze tam je stage 1, tedy 135 kw
ok. A co Nm?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#13 XC60 - jak by vypadala ideální konfigurace motor/převodo
Nm byly u 149 kw 470 Nm, u 135 kw z hlavy nevim, ale myslim ze jak psal Dan 420 Nm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek