Trable s milovaným Roverem...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 Trable s milovaným Roverem...
Nějaký čas jsem každý den projížděl kolem pomalu se v trávě rozpadající anglické limuzíny Rover řady 800 až jsem to nevydržel a přes pár vesnických drben jsem kontaktoval majitelku, co že to s autem má vlastně v plánu... ona že nic, že SPZ jsou v depozitu a auto stojí už 6 let tam kde je (prý spojkový váleček, který nemohli sehnat !!).. a že tímhle způsobem (depozit) chce nechat auto administrativně zaniknout.. a o anglickou ocel ať se asi postará příroda.. Řekl jsem si..no což.. holku nemám, doma mám maximálně kanára (tudíž mě nemá kdo systematicky připravovat o peníze ), tak milého Rovera zachráním... rvalo mi to srdce ho tam takhle vidět..
U mého dobrého kamaráda mám 24/7 přístup ke zvedáku, tak jsem mohl začít.. po výměně rozvodů, plochého řemene, antifrýzy, svíček, kabelů, baterie, filtrů, oleje a dosazení pomocného válečku spojky jsem mohl přistoupit k prvnímu zážehu.. startér krásně točil, motor škytal jako by chtěl chytit a až po třech pokusech s prošlapáváním plynu při startu se neochotně rozběhl.. mechanicky má zvuk více než dobrý (partnerství Roveru s Hondou v tomhle ohledu určitě prospělo..), ale trápí mě jiná věc.. motoru značně kolísá volnoběh,ale jakoby jen směrem nahoru..tzn. bez plynu nechcípne, ale otáčky lítají samovolně mezi 1500 až 2500.. odezva na plyn (myšleno pedál plynu-není to přestavěný na plyn) je značně zpomalená - chová se to jako masivní turboefekt... jakmile se motor trochu ohřeje, otáčky se sklidní na cca 900 ot (volnoběh), ale jakmile trochu hrábnu do plynu, zase nastoupí efekt vysokýho a houpavýho volnoběhu,který se po čase sám ustabilizuje.. jo a při pokusu udržet plynem konstatní otáčky (např. 4000 ot.) to plyn po cca 2 vteřinách jakoby "odřízne" a spadne to samo na volnoběh...
Na motoru nebyl airbox, takže v klapce 6 let pomalu vznikal nový život.. tu jsem vyčistil, vyměněno také čidlo teploty bloku, na které jsem měl podezření.. bojím se, že to bude mít na svědomí lambda sonda (i když po jejím zkušebním odpojení se auto chová uplně stejně), ale vzhledem k dostupnosti a horším cenám dílů nechci vyměnit půl elektriky jen tak na "blind" (mohl by začít čidlem na klice, přes lambdu a váhou konče) .. bohužel celá "řada 800" je před-OBD generace a neexistuje tam ani vyblikávání.. u hlavní řj mají kulatý diag. konektor, kterým se ale dá spojit pouze s origo Rover diagnostikou (ověřeno z UK Rover fóra, takže s Texou ani Delphi se nechytám).. píšu ještě na české fórum, zdali nemají nějaký typ.. já jsem ajťák, auta mám jen jako zábavu a velmi rychle mi došli nápady, jak závadu bez diag zjistit.. nesetkal se někdo z vás s tím např. u jiného vozu?
Opravdu moc bych chtěl to auto zachránit.. v srdci mám Volvo, ale asi dokážu pochopit fanoušky i téhle značky.. semišové sedačky jsou skandálně pohodlný, interiér vymazlenej v anglickým stylu - všude hromada dřeva. . Chybí už jen kukačkový hodiny a držák na čajový servis, který se automaticky vysune přesně o páté
.. a na sedadle spolujezdce nějaká náctiletá služebná s anglickým přízvukem, jenž se bude během jízdy patřičně starat o potřeby svého lorda
Navíc na 01/1992 mají anglání fakt pozink "well done", protože pod autem roky rostli kopřivy a nápravnice, nosníky, prahy.. všechno super ! lehce začínal jeden blatník a kus hrany dveří, ale to se podchytí
Motor je klasická jednoduchá atmosféra - viz. podpis.. za vyjádření místních nadšenců a mechaniků budu rád.. vím, že na dálku se blbě diagnostikuje, ale na silnici se můj gentleman ještě nějakou dobu nepodívá.. Všechno ladím jen podle Haynes manuálu-zkušenosti z opravdové praxe mám minimální...
PS.: snad mě tu s Roverem nevyhodíte... v případě zájmu můžu zaspamovat pár fotkama + videem jak se to chová po nastartování
PPS.: dle informací od známé na odboru dopravy je tu tehle Roverů registrovaných jen 9ks (a mojí motorizace jen kusy 3 ) I Rover forum je v kolonce "řada 800" poměrně komorní.. a paradoxně o to větší mám motivaci auto zachránit
U mého dobrého kamaráda mám 24/7 přístup ke zvedáku, tak jsem mohl začít.. po výměně rozvodů, plochého řemene, antifrýzy, svíček, kabelů, baterie, filtrů, oleje a dosazení pomocného válečku spojky jsem mohl přistoupit k prvnímu zážehu.. startér krásně točil, motor škytal jako by chtěl chytit a až po třech pokusech s prošlapáváním plynu při startu se neochotně rozběhl.. mechanicky má zvuk více než dobrý (partnerství Roveru s Hondou v tomhle ohledu určitě prospělo..), ale trápí mě jiná věc.. motoru značně kolísá volnoběh,ale jakoby jen směrem nahoru..tzn. bez plynu nechcípne, ale otáčky lítají samovolně mezi 1500 až 2500.. odezva na plyn (myšleno pedál plynu-není to přestavěný na plyn) je značně zpomalená - chová se to jako masivní turboefekt... jakmile se motor trochu ohřeje, otáčky se sklidní na cca 900 ot (volnoběh), ale jakmile trochu hrábnu do plynu, zase nastoupí efekt vysokýho a houpavýho volnoběhu,který se po čase sám ustabilizuje.. jo a při pokusu udržet plynem konstatní otáčky (např. 4000 ot.) to plyn po cca 2 vteřinách jakoby "odřízne" a spadne to samo na volnoběh...
Na motoru nebyl airbox, takže v klapce 6 let pomalu vznikal nový život.. tu jsem vyčistil, vyměněno také čidlo teploty bloku, na které jsem měl podezření.. bojím se, že to bude mít na svědomí lambda sonda (i když po jejím zkušebním odpojení se auto chová uplně stejně), ale vzhledem k dostupnosti a horším cenám dílů nechci vyměnit půl elektriky jen tak na "blind" (mohl by začít čidlem na klice, přes lambdu a váhou konče) .. bohužel celá "řada 800" je před-OBD generace a neexistuje tam ani vyblikávání.. u hlavní řj mají kulatý diag. konektor, kterým se ale dá spojit pouze s origo Rover diagnostikou (ověřeno z UK Rover fóra, takže s Texou ani Delphi se nechytám).. píšu ještě na české fórum, zdali nemají nějaký typ.. já jsem ajťák, auta mám jen jako zábavu a velmi rychle mi došli nápady, jak závadu bez diag zjistit.. nesetkal se někdo z vás s tím např. u jiného vozu?
Opravdu moc bych chtěl to auto zachránit.. v srdci mám Volvo, ale asi dokážu pochopit fanoušky i téhle značky.. semišové sedačky jsou skandálně pohodlný, interiér vymazlenej v anglickým stylu - všude hromada dřeva. . Chybí už jen kukačkový hodiny a držák na čajový servis, který se automaticky vysune přesně o páté
.. a na sedadle spolujezdce nějaká náctiletá služebná s anglickým přízvukem, jenž se bude během jízdy patřičně starat o potřeby svého lorda
Navíc na 01/1992 mají anglání fakt pozink "well done", protože pod autem roky rostli kopřivy a nápravnice, nosníky, prahy.. všechno super ! lehce začínal jeden blatník a kus hrany dveří, ale to se podchytí
Motor je klasická jednoduchá atmosféra - viz. podpis.. za vyjádření místních nadšenců a mechaniků budu rád.. vím, že na dálku se blbě diagnostikuje, ale na silnici se můj gentleman ještě nějakou dobu nepodívá.. Všechno ladím jen podle Haynes manuálu-zkušenosti z opravdové praxe mám minimální...
PS.: snad mě tu s Roverem nevyhodíte... v případě zájmu můžu zaspamovat pár fotkama + videem jak se to chová po nastartování
PPS.: dle informací od známé na odboru dopravy je tu tehle Roverů registrovaných jen 9ks (a mojí motorizace jen kusy 3 ) I Rover forum je v kolonce "řada 800" poměrně komorní.. a paradoxně o to větší mám motivaci auto zachránit
Naposledy upravil(a) SGC dne 01 črc 2015 08:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#2 Trable s milovaným Roverem...
Ahoj.Osobně bych začal tím,že bych udělal test těsnosti sání.Jakékoliv přisávání falešného vzduchu může tohle způsobovat.Škoda,že jsi tak daleko,jinak bych ti rád pomohl.Na foto se těším.
Ještě bych vyzkoušel nové svíčky a do nádrže BG208 a nechat vrčet.
Ještě bych vyzkoušel nové svíčky a do nádrže BG208 a nechat vrčet.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Trable s milovaným Roverem...
skrtici klapka, volnobezny ventil?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#4 Trable s milovaným Roverem...
Díky za rady a Martine díky za nabídku pomoci-hodila by se.. je to ale fakt kus cesty, tak si asi budeme muset vystačit s diagnostikou po netu ) .. Dneska jedu pro sprej na odhalování nětesnosti sací soustavy, tak uvidíme Klapku jsem čistil, to byla jedna s prvních věcí - rostlo tam strašný svinstvo.. Svíce nový - NGK VL28, měněný i se sadou káblů (taky NGK) - tohle se udělalo hned-stejně by mě to čekalo.. původní je víko rozdělovače a zapalovací cívka. Na volnoběžný ventil jsem se nekoukal - napravím to dnes, nebo zítra snad půjde taky vyčistit.. novej je snad nesehnatelnej... BGčko objednám - zatím jsem aplikoval jen BG 109 před vypuštěním toho černýho kekelu, co bejval kdysi olejem akorát jsem teda neměl koule to před vypuštěním nastartovat a zahřát, jak tam píšou
Fotky z nálezu dám určo během večera..dál pak budu přidávat z prací
Fotky z nálezu dám určo během večera..dál pak budu přidávat z prací
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#5 Trable s milovaným Roverem...
A jak jsi jej tedy aplikoval?SGC píše: zatím jsem aplikoval jen BG 109 před vypuštěním toho černýho kekelu, co bejval kdysi olejem akorát jsem teda neměl koule to před vypuštěním nastartovat a zahřát, jak tam píšou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#6 Trable s milovaným Roverem...
Neboj Martine, žádná prásárna se nekonala - jen jsem možná trochu zbytečně vyplítval jednu plechovku.. Nalil jsem BG do starýho oleje, nestartoval-jen jsem to nechal pár hodin působit "nastudeno" (uznávám, že asi zbytečný.. ale šlo o pocit mít to co nejčistší po tý době).. pak jsem to vypustil, napustil novým olejem, natočil, zahřál na provozní teplotu, aplikoval další BG 109, nechal působit, znovu vypustil a finálně nalil další várkou čerstvýho oleje
Jinak dnes proběhlo zapůjčení a zkouška lambdy - bez výsledku.. sání po "posprejování" taky těsné.. nicméně ještě jsem našel postup na rekalibraci klapky do základního nastavení (při zapnutým klíčku 5x prošlápnout plyn a měl bych slyšet motorek klapky jak se nastaví do základu), tak to zítra, až se opět dostanu k autu zkusím společně s vyčistěním volnoběžného motorku
Jinak přidávám slíbené nálezové fotky-během zítřka či víkendu přidám i nějaké práce
Jinak dnes proběhlo zapůjčení a zkouška lambdy - bez výsledku.. sání po "posprejování" taky těsné.. nicméně ještě jsem našel postup na rekalibraci klapky do základního nastavení (při zapnutým klíčku 5x prošlápnout plyn a měl bych slyšet motorek klapky jak se nastaví do základu), tak to zítra, až se opět dostanu k autu zkusím společně s vyčistěním volnoběžného motorku
Jinak přidávám slíbené nálezové fotky-během zítřka či víkendu přidám i nějaké práce
- Přílohy
-
- WP_20150622_14_00_21_Pro.jpg (72.1 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- WP_20150622_13_59_37_Pro.jpg (62.98 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- WP_20150622_13_59_08_Pro.jpg (72.72 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- WP_20150622_13_59_03_Pro.jpg (56.06 KiB) Zobrazeno 1055 x
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#7 Trable s milovaným Roverem...
skoda toho nalezoveho stavu je na nem celkem dost roboty :-/ ale inak pekny kusok no viac sa mi pacia stare volva tie su uplne hranate
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#8 Trable s milovaným Roverem...
Jo no.. práce bude tolik, že mi dlouho nebude po víkendech smutno ) Navíc já jsem ještě takovej matlal, takže co by někomu šikovnýmu trvalo dva měsíce, mě bude trvat šest ..Ale lidi jsou teda nebetyčný prasata.. přemýšlím co to auto komu udělalo, že ho někdo takhle beze cti nechal hnít... tohle si snad žádný nezaslouží (kromě koncernových m*dek ) .. Jn, máme to podobně akorát např. stará sedma Volvo se mi libí víc zvenku, ale Rover je zase stylovější zevnitř
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 Trable s milovaným Roverem...
To jsem na silnici nikdy neviděl, ale znám. Pěkná kára
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 Trable s milovaným Roverem...
Tak to nevadi ze ti to bude trvat dlho pokial to mas ako hobby Rover je pekny 75-ka Ale urcite budem tuto temu sledovat dufam ze to dotiahnes do konca
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#11 Trable s milovaným Roverem...
Jn, je jich tak málo pojízdných, že už máš vetší šanci potkat S90 Royal Jinak děkuju za pochvalu v dnešní době málokdo ocení takovýhle klasický stroj Až moje limo bude v publikovatelným stavu, ukážu se s tím na sraze, když tam po mě nebudete házet rajčataKr.P píše:To jsem na silnici nikdy neviděl, ale znám. Pěkná kára
To máš recht není potřeba spěchat-lepší je to mít pořádně, než rychle Neboj, určitě to dotáhnu do konce - to by mě hanba fackovala, kdybych to vzdal A až to dodělám, chvíli ho pojezdím a pak daruju mamince, ať nemusí jezdit MHD a zase zachráním něco jinýho,dalšího .. Určitě se pokusím tému nějak pravidelně updatovatArkaz píše:Tak to nevadi ze ti to bude trvat dlho pokial to mas ako hobby Rover je pekny 75-ka Ale urcite budem tuto temu sledovat dufam ze to dotiahnes do konca
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#12 Trable s milovaným Roverem...
to auto se mi libi. no a videl jsem to v coupe verzi a musim rict ze ta vyzera fakt hodne ale hodne dobre
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 Trable s milovaným Roverem...
Když neberu v úvahu ten stav, má to nádherné tvary. Je to krásně srovnatelné s ACCORDem 1990. Ten motor je ale asi původní z ostrovů, projel jsem service manual a dost mě překvapilo, že to nemá vyvažovací hřídel. To už "žluťáci" v takových motorech měli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#14 Trable s milovaným Roverem...
Tenhle dvoulitr, ač je "papírově" shodnej tuším s jednou motoráží Accordu V bude opravdu ostrovní. Honda dodávala vrcholný 2.7 V6 (C27A) z Legendu a taky z onoho Accordu V Celá "osmistovka" je vlastně Legend dokonce i podvozkové části by měla mít shodné.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#15 Trable s milovaným Roverem...
gratuluji k nádhernýmu autu. Tyhle tvary prostě neomrzí. Práce na tom teda máš víc než hodně... ale opravdu je to nádherný auto.
#16 Trable s milovaným Roverem...
Obávám se,že největší morda bude čalounění a interiér.Ale je fajn,že jsi se rozhodl tohle auto zachránit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 Trable s milovaným Roverem...
Vymen vsetky podtlakove hadicky ktore sa napojuju na sanie a skontroluj ci spina spinac volnobehu (zboku na klapke) ak ho ma (pripadne potenciometer).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#18 Trable s milovaným Roverem...
Do toho bych tedy asi nešel. Přeji silnou vůli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#19 Trable s milovaným Roverem...
Tak jsem se rozhodl vyhlásit boj renovaci interiéru a narazil jsem při tom zajímavý inzerát Roveru "800" na náhradní díly.. jaké bylo moje překvapení, když se z kupy náhradních dílů vyklubala ultimátní motorizace KV6 (129kw) s áftomatem, automatickou klimou, vyhřívaným předním sklem, tempomatem, el. ovladánými předními sedadly s paměti, protiprokluzem, protismykem,výhřevem všech seslí, lednicí v kufru,centrálem s dotahovaním okének a benzinovým Webastem ... auto je kompletní, na značkách a na ND mělo být odsouzeno proto, že motor tlakuje do vody (takže minimálně GO obou hlav).. naproti tomu po stránce interiérový naprostý top stav - prakticky nové auto.. na exteriéru se mírně podepsalo stání venku - mírná koroze zadního blatníku a hodně špatný poslední díl (původního) výfucku.. než se mi vybil telefon, stihl jsem udělat alespoň fotky interiéru, aneb tak by to mělo vypadat.. auto jsem ihned vzal a v týdnu pro něj jedu s podválem.. i když motor po nastartování běží pěkně a automat řadí sametově (olej uplně krásně červený :-O), nemám koule s motorem před do jet až z Prahy.. jestli mého prvního Rovera tady v ČR jsou tři kusy, tak tento je tu jeden jediný v celé střední Evropě... navíc poslední modelový rok 1999.. mého prvního Rovera určitě nevracím zpět do kopřiv, nicméně tento kus se teď na pár měsíců stane prioritou č. 1
Přemýšlel jsem a asi je pro mě stále schůdnější varianta renovovat něco, co je interiériově ok.. už jen díky NAPROSTÝ nedostupnosti určitých interiérových prvků.. zatímco motorových dílů je stále dost v prvo i druhovýrobě..
Málá ochutnávka fotek interiéru.. kdyžtak mám i ve vyšším rozlišení Za celkovou kvalitu kompozice se omlouvám..měl jsem 2% baterie na telefonu a chtěl jsem alespoň něco stihnout
PS.: jinak problém s cukáním s volnoběhem druhého anglána vyřešen.. pomohlo vyčistit krokový motorek na klapce : http://pixels1.com/cars/cars/rover-800-820-throttle-body-housing-motor.html
Přemýšlel jsem a asi je pro mě stále schůdnější varianta renovovat něco, co je interiériově ok.. už jen díky NAPROSTÝ nedostupnosti určitých interiérových prvků.. zatímco motorových dílů je stále dost v prvo i druhovýrobě..
Málá ochutnávka fotek interiéru.. kdyžtak mám i ve vyšším rozlišení Za celkovou kvalitu kompozice se omlouvám..měl jsem 2% baterie na telefonu a chtěl jsem alespoň něco stihnout
PS.: jinak problém s cukáním s volnoběhem druhého anglána vyřešen.. pomohlo vyčistit krokový motorek na klapce : http://pixels1.com/cars/cars/rover-800-820-throttle-body-housing-motor.html
- Přílohy
-
- WP_20150704_19_27_58_Pro.jpg (77.63 KiB) Zobrazeno 817 x
-
- WP_20150704_19_27_49_Pro.jpg (74.1 KiB) Zobrazeno 817 x
-
- WP_20150704_19_27_11_Pro.jpg (77.88 KiB) Zobrazeno 817 x
-
- WP_20150704_19_26_58_Pro.jpg (72.74 KiB) Zobrazeno 817 x
-
- WP_20150704_19_26_52_Pro.jpg (73.87 KiB) Zobrazeno 817 x
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#20 Trable s milovaným Roverem...
Na prvního se vykašli (maximálně jak zdroj ND - pokud to bude totožné) a věnuj se pouze druhému
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#21 Trable s milovaným Roverem...
Teda ten druhej je naprostá libovka! Jak píše Lachtan, prvního nech na orgány a vymazli druhého. Z těch fotek fakt dýchá aristokracie:-)
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Trable s milovaným Roverem...
Tak tak, první na orgány, jinak se z toho potamto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#23 Trable s milovaným Roverem...
Kdyby si potřeboval hever, tak mam jeden navíc Originál Rover 800
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K