Rychlé nenápadné auto
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY02, S60 D5 MY06, V50 2.0D MY06
- Bydliště: Koberovy, Železný Brod
#101 Rychlé nenápadné auto
Čau, nechce se mi ověřovat, jestli splňuje všechny tvé předpoklady, ale já bych klidně doporučil Subaru Impreza WRX STI.. z osobní zkušenosti hooodně zábavné autíčko!!
_________________
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#102 Rychlé nenápadné auto
No jestli je ten zelenej Fokus hnusnej, tak co je potom tohle, pokud se bavíme o exteriéruDanniel74 píše:toto nevypadá úplně zle...
Kromě toho... TOHLE že má 320 koní? Jedinej způsob jakým by ten údaj moh bejt reálnej, je totálně zmršená převodovka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#103 Rychlé nenápadné auto
EDIT K V40: To by byli asi 2 mouchy jednou ranou, ale obavam se, ze k 18 000 eurum se nepriblizis ani dvojnasobnym rozdilem.
Aby te udrzba cenove nesezrala, chces zachovat dostatecny komfort, auto umelo i zatacet, nebyl to supersport, ale rychle auto, pak bych fakt volil Cupru nebo Octavii RS. Muzete me tady ukamenovat, ale Octavia veskere diry, pricne nerovnosti vyhlazuje daleko lepe, bez pazvuku nez Volva, ve kterych jsem kdy jel - S60, V70 I, V70 II
Aby te udrzba cenove nesezrala, chces zachovat dostatecny komfort, auto umelo i zatacet, nebyl to supersport, ale rychle auto, pak bych fakt volil Cupru nebo Octavii RS. Muzete me tady ukamenovat, ale Octavia veskere diry, pricne nerovnosti vyhlazuje daleko lepe, bez pazvuku nez Volva, ve kterych jsem kdy jel - S60, V70 I, V70 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#104 Rychlé nenápadné auto
Zelena v40 heico je ale riadne poladena, to si docela mimo jak s napaditostou tak upravami
Vazne si nastuduj neco o E90/E92 335i ale motor N54 (biturbo) lebo od roku nevim jakeho sa zacalo robit single turbo twinscroll alebo neco takeho a to uz je nahovno.
Myslim, ze to splnuje uplne vsetko co si tu zadal akurat teda v sedane je to nenapadne a skarede a v coupe m-packete je to pekne ale az moc napadne.
Paradoxne to cupe je vacsie, je to vacsie ako S60tka, uplne v pohode sa tam vezu 4ia ludia bez toho aby sa tlacili. Je to vacsie ako S60 vzadu. Akurat teda to nastupovanie je nahovno cez jedny dvere ale inak neni problem.
takto vypada moje a myslim, ze to je pekny voz ale je to len vec vkusu
https://www.facebook.com/marek.valkovic.9/media_set?set=a.10202958889911336.1073741830.1176334984&type=1
Vazne si nastuduj neco o E90/E92 335i ale motor N54 (biturbo) lebo od roku nevim jakeho sa zacalo robit single turbo twinscroll alebo neco takeho a to uz je nahovno.
Myslim, ze to splnuje uplne vsetko co si tu zadal akurat teda v sedane je to nenapadne a skarede a v coupe m-packete je to pekne ale az moc napadne.
Paradoxne to cupe je vacsie, je to vacsie ako S60tka, uplne v pohode sa tam vezu 4ia ludia bez toho aby sa tlacili. Je to vacsie ako S60 vzadu. Akurat teda to nastupovanie je nahovno cez jedny dvere ale inak neni problem.
takto vypada moje a myslim, ze to je pekny voz ale je to len vec vkusu
https://www.facebook.com/marek.valkovic.9/media_set?set=a.10202958889911336.1073741830.1176334984&type=1
Naposledy upravil(a) MarekV dne 11 lis 2014 09:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#105 Rychlé nenápadné auto
V podstatě ano, koncern je takový sňatek z rozumu, který bude vyhovovat nějvětší cílové skupině (nebo jí vyhovovat musí ). Nicméně ona Cupra by za hřích stála.Haben píše:EDIT K V40: To by byli asi 2 mouchy jednou ranou, ale obavam se, ze k 18 000 eurum se nepriblizis ani dvojnasobnym rozdilem.
Aby te udrzba cenove nesezrala, chces zachovat dostatecny komfort, auto umelo i zatacet, nebyl to supersport, ale rychle auto, pak bych fakt volil Cupru nebo Octavii RS. Muzete me tady ukamenovat, ale Octavia veskere diry, pricne nerovnosti vyhlazuje daleko lepe, bez pazvuku nez Volva, ve kterych jsem kdy jel - S60, V70 I, V70 II
Ad Focus/V40: zelené je příšerná, na takovou barvu už musí být úchylka , nicméně mě Focus odpuzuje v interiéru, exteriér neurazí - nenadchne.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#106 Rychlé nenápadné auto
V cupře jsem jel, žádný oheň a šílené zpracování introšu.
Nicméně to vypadá, že 90% zúčastněných téhle diskuze by mohla z fleku upravovat auta, protože si to evidentně spletli s filmem fast and furious, nebo ještě stále hrají hru need for speed underground. Styl kup starou vraždu a předělej na ní celý podvozek i s motorem, to je opravdu rada nad zlato
Nicméně to vypadá, že 90% zúčastněných téhle diskuze by mohla z fleku upravovat auta, protože si to evidentně spletli s filmem fast and furious, nebo ještě stále hrají hru need for speed underground. Styl kup starou vraždu a předělej na ní celý podvozek i s motorem, to je opravdu rada nad zlato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#107 Rychlé nenápadné auto
Kdybych chtěl něco na ježdění jak píšeš, co by mělo bejt rychlý a pohodlný a zároveň převést 4 lidi, tak bych zkusil SLko, na silnici ho většina lidí nerozezná od Ečka a na tašku s hadrama na přespání to má i kufr. Další bych pokukoval po Porsche Carreře nebo 911, to už dneska taky neni moc nápadný auto. Jinak IS-F taky nebyl špatnej tip a Jaguar by též šel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#108 Rychlé nenápadné auto
Jen z toho, čím jsem měl možnost jezdit a bylo tu zmíněné:
WRX STI - uvážím-li, že bys do ní šel z jednoho z nejhezčích interiérů, tak si nezvykneš. Pominu-li to, že je ohavný, tak servisní náklady jsou víceméně na úrovni Porsche, někdy i vyšší, auto je super, když s ním chceš jet pilu, ale v normálních rychlostech je protivné, ucukané a nepříjemné.
Focus RS - má charisma, v přímce je to krása, v zatáčkách diff. dělá divy ALE skořepinové sedačky ti udělají jelito na stehně kdykoliv budeš potřebovat nasednout do auta rychle - a ne, nejde se tomu vyhnout. Je tak tvrdé, že Cayman S proti tomu byla luxusní limuzína a v městě při delší sérii nerovností budeš mít pocit, že se tě to snaží vyplivnout ven jak to s tebou bude házet.
Mégane RS - podvozek super, o něco snesitelnější než u aut výše (ačkoliv záleží na variantě taky) zpřevodování je podle mně nesmysl, nechápu na co má auto 6° když na 6 při 130 jsi znatelně za hranicí 3500ot., interiér je dost neergonomický a podle mně nehezký.
Mitsu EVO je dost jiná liga, víceméně v rodině je jak závodka tak civilní VIII, je super, provozovatelné denně, mimo vyšší spotřeby bez větších problémů, ale znova, interiér je hodně jinde.. jinak asi nejvíc univerzální kára ze zde zmíněných..
Cayenne je super auto a fyziku vážně ohýbá podle sebe, problém s V8 od Porsche je nicméně v nedostatečném chlazení posledního páru válců a následné destrukci motoru. A není to ojedinělý případ. Ale dokud funguje, je to super, pokud ti nevadí image toho auta.
IS-F tu už popsali ostatní a já se k tomu jen přidávám, je to bestie pro opravdu dobrého řidiče..
Kdybys měl štěstí a sehnal jednoho z prvních Jaguarů XJR (94/95 - ano to už je za hranicí 10 let, vím) tak se vyráběl i s manuálem a to špatné být nemusí, recenze vůbec nemá špatné, narozdíl od aut výše jsem s tím ale nikdy neměl možnost jet.
Aktuálně je ale na mobile jediný, takže to nebude sranda sehnat.
WRX STI - uvážím-li, že bys do ní šel z jednoho z nejhezčích interiérů, tak si nezvykneš. Pominu-li to, že je ohavný, tak servisní náklady jsou víceméně na úrovni Porsche, někdy i vyšší, auto je super, když s ním chceš jet pilu, ale v normálních rychlostech je protivné, ucukané a nepříjemné.
Focus RS - má charisma, v přímce je to krása, v zatáčkách diff. dělá divy ALE skořepinové sedačky ti udělají jelito na stehně kdykoliv budeš potřebovat nasednout do auta rychle - a ne, nejde se tomu vyhnout. Je tak tvrdé, že Cayman S proti tomu byla luxusní limuzína a v městě při delší sérii nerovností budeš mít pocit, že se tě to snaží vyplivnout ven jak to s tebou bude házet.
Mégane RS - podvozek super, o něco snesitelnější než u aut výše (ačkoliv záleží na variantě taky) zpřevodování je podle mně nesmysl, nechápu na co má auto 6° když na 6 při 130 jsi znatelně za hranicí 3500ot., interiér je dost neergonomický a podle mně nehezký.
Mitsu EVO je dost jiná liga, víceméně v rodině je jak závodka tak civilní VIII, je super, provozovatelné denně, mimo vyšší spotřeby bez větších problémů, ale znova, interiér je hodně jinde.. jinak asi nejvíc univerzální kára ze zde zmíněných..
Cayenne je super auto a fyziku vážně ohýbá podle sebe, problém s V8 od Porsche je nicméně v nedostatečném chlazení posledního páru válců a následné destrukci motoru. A není to ojedinělý případ. Ale dokud funguje, je to super, pokud ti nevadí image toho auta.
IS-F tu už popsali ostatní a já se k tomu jen přidávám, je to bestie pro opravdu dobrého řidiče..
Kdybys měl štěstí a sehnal jednoho z prvních Jaguarů XJR (94/95 - ano to už je za hranicí 10 let, vím) tak se vyráběl i s manuálem a to špatné být nemusí, recenze vůbec nemá špatné, narozdíl od aut výše jsem s tím ale nikdy neměl možnost jet.
Aktuálně je ale na mobile jediný, takže to nebude sranda sehnat.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#109 Rychlé nenápadné auto
Ja bych osobne kupil stareho Saaba 900 turbo a prerobil na nem cely podvozek aj motor
Aspon vis co tam mas. Ked kupis nejaku vykonnu mrchu co byla dovezena z Nemecka
(tam maju radi castrol, ze ano),tak potes pb.
Ale ty chces asi neco novsiho, no ty sa musis rozhodnut na co to chces. Uzit si zabavu na okreskach, na okruhu
alebo vytrit zrak nekomu na dalnici. Secko naraz... no nevim. To si prihod par korunek a kup si 2 porsche 911.
A mozes vozit 4 ludi
A este je k.rva rozdil medzi oturbenymi a atmosfer motormi. Ked chces total brutal extra zazitek, tak kup
vykonnu atmosferu, napr. Clio 200, BMW M3, aj 330i, AMG 55 bez compr., Hondu Vtec
Ked to chces iba sem tam si zajezdit a normalne to vyuzivat, tak si kup turbo.
Muj rebrik:
Mitsu EVO, Subaru STi, Forester turbo, BMW 330t, Megan RS a potom uz kdo jak si vymysli
Aspon vis co tam mas. Ked kupis nejaku vykonnu mrchu co byla dovezena z Nemecka
(tam maju radi castrol, ze ano),tak potes pb.
Ale ty chces asi neco novsiho, no ty sa musis rozhodnut na co to chces. Uzit si zabavu na okreskach, na okruhu
alebo vytrit zrak nekomu na dalnici. Secko naraz... no nevim. To si prihod par korunek a kup si 2 porsche 911.
A mozes vozit 4 ludi
A este je k.rva rozdil medzi oturbenymi a atmosfer motormi. Ked chces total brutal extra zazitek, tak kup
vykonnu atmosferu, napr. Clio 200, BMW M3, aj 330i, AMG 55 bez compr., Hondu Vtec
Ked to chces iba sem tam si zajezdit a normalne to vyuzivat, tak si kup turbo.
Muj rebrik:
Mitsu EVO, Subaru STi, Forester turbo, BMW 330t, Megan RS a potom uz kdo jak si vymysli
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
#110 Rychlé nenápadné auto
sem to tak zběžně prolítl a dobrá komedie tady.Seat leon, trojková ochcávka...to je jak z klubu mladých tunerů tohle vlákno.
Možná sem nějaké supr návrhy přeskočil, ale vážná rada mi tady přišel snad jen ten Mercedes C možná SL, ale to už je menší (splňují myslím vše co bylo žádáno)...
jestli to myslíte vážně tak to můžem přejmenovat na vlákno nesplněných snů z dětských let, přesně jak psal MOT .
Jinak hláška že pohodlnější ne volvo je snad jen Bentley, to mě taky rozevřelo od ucha k uchu...
Tazateli přeji hodně zdaru při výběru samozřejmě
Možná sem nějaké supr návrhy přeskočil, ale vážná rada mi tady přišel snad jen ten Mercedes C možná SL, ale to už je menší (splňují myslím vše co bylo žádáno)...
jestli to myslíte vážně tak to můžem přejmenovat na vlákno nesplněných snů z dětských let, přesně jak psal MOT .
Jinak hláška že pohodlnější ne volvo je snad jen Bentley, to mě taky rozevřelo od ucha k uchu...
Tazateli přeji hodně zdaru při výběru samozřejmě
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#111 Rychlé nenápadné auto
Už jsem měl přes třicet aut ale nikdy mě do toho nikdo nekecal natož si od někoho radit,ve výběru aut mám svůj mozek a podle toho jednám,je to tady opravdu komedie,ještě tady nebyly,Peugeoty,Citroeny a podobná havěť...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#112 Rychlé nenápadné auto
Ale já myslím, že jsme všichni svéprávní ... tohle je takový brainstorming kde o nic nejde.cuhan píše:Už jsem měl přes třicet aut ale nikdy mě do toho nikdo nekecal natož si od někoho radit,ve výběru aut mám svůj mozek a podle toho jednám,je to tady opravdu komedie,ještě tady nebyly,Peugeoty,Citroeny a podobná havěť...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#113 Rychlé nenápadné auto
Beztak si vybereš podle svého..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#114 Rychlé nenápadné auto
SL je menší pouze na zadních sedadlech a co se týče kufru, jinak je velikej dost. Pokud se tu bavíme o 300kW a výše, pak už asi připadá v úvahu jedině V8 a V12. Impreza, Megane, Lancer a podobný paštiky se charakterově vůbec nehodí k imagi člověka co jezdí po dlouhejch služebních cestách a rozhodně to nejsou nenápadný auta, Cayenne je zase pomalej, když to neni nějaká ta nesmyslná nejsilnější verze, to zase neni do 18k E. V IS-F jsem nikdy neměl možnost ani sedět, ale v SL65 ano a je pekelně rychlej za jakýkoliv situace, počítám že i civilnější ne-amg verze bude trhat zadnice 99,9% aut na dálnicích.
Rozhodně lepší volba než puberťácký Mko a podle mě potěší i člověka, kterýmu nic neříkaj pudřenky typu TT RS a Cayenne.
Rozhodně lepší volba než puberťácký Mko a podle mě potěší i člověka, kterýmu nic neříkaj pudřenky typu TT RS a Cayenne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#115 Rychlé nenápadné auto
Ale samozřejmě. Ale proč to nejprve trochu nerozebrat?cuhan píše:Beztak si vybereš podle svého..
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#116 Rychlé nenápadné auto
DíkyKr.P píše:SL je menší pouze na zadních sedadlech a co se týče kufru, jinak je velikej dost. Pokud se tu bavíme o 300kW a výše, pak už asi připadá v úvahu jedině V8 a V12. Impreza, Megane, Lancer a podobný paštiky se charakterově vůbec nehodí k imagi člověka co jezdí po dlouhejch služebních cestách a rozhodně to nejsou nenápadný auta, Cayenne je zase pomalej, když to neni nějaká ta nesmyslná nejsilnější verze, to zase neni do 18k E. V IS-F jsem nikdy neměl možnost ani sedět, ale v SL65 ano a je pekelně rychlej za jakýkoliv situace, počítám že i civilnější ne-amg verze bude trhat zadnice 99,9% aut na dálnicích.
Rozhodně lepší volba než puberťácký Mko a podle mě potěší i člověka, kterýmu nic neříkaj pudřenky typu TT RS a Cayenne.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#117 Rychlé nenápadné auto
MB CL - čili kupé z S-Klasse nesplňuje parametr "odvézt pohodlně 4 lidi" zadní sedačky sice jsou pohodlné, ale místo na nohy je větší i ve staré C70 a na hlavu to samé. Cokoliv od AMG je servisními náklady nesmysl. Spolehlivostí je zajímavá tak maximálně atmosferická V8 v CL500, nicméně většina z nich, ne-li všechny mají vzduchový podvozek a ten když se vysype, je to finanční sebevražda.. a že se kazí taky poměrně často.
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#118 Rychlé nenápadné auto
tak to jsis mohl koupit moje ex 850R za 3800 Eur a ještě by ti hodně peněz zbylo.
Jelo to prakticky stejně a žádný chip HEICO tam nebyl. Nenápadné to bylo, zatáčky to řezalo krásně. Vyprášilo to prdel kde komu.
Jelo to prakticky stejně a žádný chip HEICO tam nebyl. Nenápadné to bylo, zatáčky to řezalo krásně. Vyprášilo to prdel kde komu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#119 Rychlé nenápadné auto
Sry za plevel, ale musel jsem.
Nemyslím to ironicky, ale opravdu 1,9jtd je nejspolehlivější comonreil.
Mohl bys mi prozradit proč máš na moji osobu jizlivé poznámky, čím jsem si je zasloužil?
Už jsem ti to psal před nedávnem do SZ a ty to nechápeš? Já zase nechápu proč ti leží v hlavě moje zkušenosti s naftou u Saabu. Víš lidi mužou mít odlišné názory a nemusí se vždy sejít v názoru.Ondra. píše: Jo a teď přijde Pinďabc a vysvětlí ti jak se to s těma saabama má
Nemyslím to ironicky, ale opravdu 1,9jtd je nejspolehlivější comonreil.
Mohl bys mi prozradit proč máš na moji osobu jizlivé poznámky, čím jsem si je zasloužil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#120 Rychlé nenápadné auto
Protože Ondra. od tý doby co koupil manželce Saaba (a je úplně jedno že pro pravověrný je to Opel s motorem z Fiata) a přijel s ním z Belgie po ose je největší saabista západní polokoulePINĎABC píše:Mohl bys mi prozradit proč máš na moji osobu jizlivé poznámky, čím jsem si je zasloužil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#121 Rychlé nenápadné auto
s pravověrností u saabistů je to podobně jako u volvistů
nej je 9-5, ne ne, jedině 9000, houby, poslední pořádný Sob byl 900, tudle, jedině 99...
V70III je poctivé volvo, kdeže, to je Ford, nej je V70II, nekecej, nej je V70I, hahá, to musí být hranaté, takže 850, a kde to má hoši RWD? takže 740, děcka neblbněte, říká vám něco 240?
s klidným svědomím může za sebe říct, že převlečený opel s poloopel motorem (a to jsem s ním jel po vlastní ose jen od překupníka z Budějic ) je proti staré 9-3OG lepší skoro* ve všem a už bych zpátky neměnil
* staré nevrzal interiér a měl divočejší reakci na plyn, na druhou stranu motor u něj byl výrazně rychlejší než podvozek, takže co z toho...
co se týče nafty, která podle ortodoxních saabistů do saabu nepatří, tak já bych koupil jen fiaťáckou. Isuzu je vražda prvního stupně, oplácký žádný zázrak.
každopádně nejspíš Saaby můžeme obecně z této selekce vyloučit.
nej je 9-5, ne ne, jedině 9000, houby, poslední pořádný Sob byl 900, tudle, jedině 99...
V70III je poctivé volvo, kdeže, to je Ford, nej je V70II, nekecej, nej je V70I, hahá, to musí být hranaté, takže 850, a kde to má hoši RWD? takže 740, děcka neblbněte, říká vám něco 240?
s klidným svědomím může za sebe říct, že převlečený opel s poloopel motorem (a to jsem s ním jel po vlastní ose jen od překupníka z Budějic ) je proti staré 9-3OG lepší skoro* ve všem a už bych zpátky neměnil
* staré nevrzal interiér a měl divočejší reakci na plyn, na druhou stranu motor u něj byl výrazně rychlejší než podvozek, takže co z toho...
co se týče nafty, která podle ortodoxních saabistů do saabu nepatří, tak já bych koupil jen fiaťáckou. Isuzu je vražda prvního stupně, oplácký žádný zázrak.
každopádně nejspíš Saaby můžeme obecně z této selekce vyloučit.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
#122 Rychlé nenápadné auto
možná by bylo dobré kdyby tazatel lehce směroval ostatní ke svému vkusu, protože takhle se tady budou házet za chvíli hyundai i30 sport. Já si pod tím dotazem třeba představuju úplně jiné odvětví aut než se tu omílá pořád dokola.Nicméně ona Cupra by za hřích stála.
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#123 Rychlé nenápadné auto
To jak si s něčím sjedeš a jak moc si jízdu užiješ vůbec nesouvisí s tím jak velká je to auto masírka, nebo jak moc se ti líbí napohled. Existujou auta v kterých i průměrnej řidič může bejt bez větší námahy pekelně rychlej a ještě si to užívat. Naopak luxusní segment přímo přetéká navoněnýma předraženýma hovnama, který jsou tak přecpaný různýma asistentama a šidítkama, že skoro řídí místo tebe a často nikterak dobře. Třeba klasický řízení s hydraulickým posilovačem už to má dneska prakticky odzvoněný. I ta cupra už má elektrickej posilovač.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#124 Rychlé nenápadné auto
Tak podmínkou byl brutální výkon, myslim že když třeba člověk najede 3 tisíce kilometrů za tejden, je mu už asi spíš nepříjemný řídit auto u kterýho má pocit, že ho řídí. Takhle si já teda omlouvám to, jaký se poslední dobou dělají auta a lidi je kupujou. Jinak je ten svět fakt už asi v díře
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#125 Rychlé nenápadné auto
Dle projevu chapu, ze mas s koncernem nejaky konkretni problem - jaky, vsak nevim.Nick_Slaughter píše:sem to tak zběžně prolítl a dobrá komedie tady.Seat leon, trojková ochcávka...to je jak z klubu mladých tunerů tohle vlákno.
Možná sem nějaké supr návrhy přeskočil, ale vážná rada mi tady přišel snad jen ten Mercedes C možná SL, ale to už je menší (splňují myslím vše co bylo žádáno)...
jestli to myslíte vážně tak to můžem přejmenovat na vlákno nesplněných snů z dětských let, přesně jak psal MOT .
Jinak hláška že pohodlnější ne volvo je snad jen Bentley, to mě taky rozevřelo od ucha k uchu...
Tazateli přeji hodně zdaru při výběru samozřejmě
Na koncernu nevidim nic spatneho. Je to proste auto pro konzervativni lidi, ktere treba nenadchne ale ani neurazi. Rikat, jak se traduje, ze je to odflakla mrdka, ze to kupuji jen cesti bezmozci, to je taky vedle. Co se tyce spolehlivosti, nakladovosti, tak nijak nevybocuje z normalu. A pokud je koncern tak spatny, tak mi nejak unika spojitost mezi evropskou oblibenosti a lidskou blbosti. Kdyby to byly hujdy, tak neni koncern tam, kde je.
A proto si stojim za svym, ze jako nenapadne, relativne rychle premistovadlo, co umi i zatacet Octavia ci Leon je. Co me na koncernu vadi, tak ze se krade, ma to kazdy.
Dan si stejne na konec vybere sam. I ja bych chtel slyset vase namety, pac jsem nemel to stesti, ze me shodili z nebe a vsechno vim a vsemu rozumim.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 59 Odpovědi
- 4581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ares
-
- 2 Odpovědi
- 292 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 10 Odpovědi
- 632 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georg
-
- 54 Odpovědi
- 5082 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 24 Odpovědi
- 2209 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali