788 koňový Amazon s T6 motorem

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od dali »

Asi si někteří z vás budou tohle auto vybavovat, tak jak bylo vystavený v roce 2006 na výstavě SEMA, tenkrát mělo 600koní, jenže jeho tvůrce Mattias Vöcks (mimochodem pracuje pro Koenigsegg) ho dál vyvíjel do současný podoby kdy na E85 má 788koní a 980Nm a dává si s prstem v nose většinu supersportů. Zajímavej je potenciál motoru 2.8T6, škoda že Volvo nikdy nemělo správnou převodovku aby ten motor mohlo ve správný poloze do něčeho zastavět v jiný než hrubě podladěný formě (M90 podle mě bude končit někde okolo polovičního krouťáku). V tomhle autě je převodovka Getrag.
Mimochodem bylo na prodej, ale už má novýho majitele, britského TT motocyklového závodníka, Guye Martina.
http://www.carscoops.com/2012/03/sweden-coolest-volvo-788-horsepower.html
Nadpis Sweden's coolest Volvo mi nepřipadá nikterak přehnanej.

GDPR_user

#2 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od GDPR_user »

Takže si s performance kitem na 4T65 budu moci dopřát na svou XC90 slušného výkonu.A já už se bál,že 330k bude konečných :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#3 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od dali »

martinopel píše:Takže si s performance kitem na 4T65 budu moci dopřát na svou XC90 slušného výkonu.A já už se bál,že 330k bude konečných :D
Bacha na to, že v XC90 má ten motor vrtání 83mm, oproti 81mm u 2.8 co má v tom Amazonu. Takže když tam začneš foukat trochu víc, začne to praskat v expanzních spárách jako to dělá u 2.5R. Ten amazon tam stejně nejspíš bude mít nalisovaný vložky.

GDPR_user

#4 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:
martinopel píše:Takže si s performance kitem na 4T65 budu moci dopřát na svou XC90 slušného výkonu.A já už se bál,že 330k bude konečných :D
Bacha na to, že v XC90 má ten motor vrtání 83mm, oproti 81mm u 2.8 co má v tom Amazonu. Takže když tam začneš foukat trochu víc, začne to praskat v expanzních spárách jako to dělá u 2.5R. Ten amazon tam stejně nejspíš bude mít nalisovaný vložky.
No tak po GO převodovky udělám upgrade motoru. :wink: Ale S80 T6 tu mám.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od doktor »

A nejdou u těchhle motorů náhodou ty vložky vyměnit?

OT: u nějakého šíleného projektu s 240tkou vylili vodní kanálky betonem - to jsem dosud nepochopil.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#6 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od peter cz »

Jdou, dělá je Darton...

Tu 240 staví Fin Bamse, tam nějak komplet předělával chlazení
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 788 koňový Amazon s T6 motorem

Příspěvek od tomasss »

doktor píše:u nějakého šíleného projektu s 240tkou vylili vodní kanálky betonem - to jsem dosud nepochopil.
To se u foukanejch dragsteru dela bezne (block filling), zvysuje to tuhost bloku a chladit to tech par desitek vterin neni potreba, diky cemuz se usetri i hmotnost vseho co souvisi s chladicim okruhem.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“