Dovoz veterána z EU?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#1 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od quaero »

Trochu jsem googlil, ale nenašel jsem jednoznačnou odpověd'.

Jak je to s dovozem veterána z EU? Pokud jsem to pochopil správně, tak platí to samé co pro neveterány a tady ho jenom přihlásím jako veterána?

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#2 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od standa »

quaero píše:Trochu jsem googlil, ale nenašel jsem jednoznačnou odpověd'.

Jak je to s dovozem veterána z EU? Pokud jsem to pochopil správně, tak platí to samé co pro neveterány a tady ho jenom přihlásím jako veterána?
Tak.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od Romulusw »

quaero píše:Trochu jsem googlil, ale nenašel jsem jednoznačnou odpověd'.

Jak je to s dovozem veterána z EU? Pokud jsem to pochopil správně, tak platí to samé co pro neveterány a tady ho jenom přihlásím jako veterána?
Já myslím, že normální čísla se pořídí s menší námahou a mají i větší hodnotu, tak proč veteránská?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#4 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od quaero »

Myslel jsem že veteránská musím mít automaticky. Větší hodnotu myslíš v čem?

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#5 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od Romulusw »

Protože auto s původní černobílou registračkou třeba z roku 1950 vypadá lépe než se zeleným "véčkem". Mimo to, chodit každý rok před nějakou klubovou komisi ke kontrole stavu také není žádná výhra, kterou nižší povinné ručení asi nevyváží.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#6 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od ok2ucx »

Ad povinné ručení: nedá mi to nezmínit, že ČPP nabízí pro auta do r.v. 1978 velmi zajímavé pojistné. Na Brouka 66' mi to napočítalo 345Kč ročně s max. bonusem. Už to mají hezkou řádku let a nejsem si jist, jestli se nějaká další pojišťovna přidala s obdobnou nabídkou?

Pavel

[Minulý týden jsem na zmíněné auto ale platil 611Kč, tak vám ti nevím, proč je tam tak velký rozdíl mezi dlouholetým klientem a novým výpočtem (ani 30% sleva za on-line sjednání to nevyváží) :unknown: ]
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Dovoz veterána z EU?

Příspěvek od pekelnik »

proč veteránské značky? Koupíš veterána v zahraničí. Připočítej dopravu třeba přes celou evropu. Např. v Nizozemí dostaneš odhlášený techničák s mimimem informací. Tady Zaplatíš, dovozovou technickou, kterou ti většinou neudělají bez doplnění technických údajů, které ti řeknou (a hlavně razítkem potvrdí) buď jen volvo v praze, nebo Dekra. Tedy zase peníze navíc. Pak uděláš tu dovozovou technickou, byť auto třeba ve státě zakoupení normálně jezdilo a STK má platnou. Zase peníze. Pak přijdeš na úřad, kde na tebe čeká oblíbené Ekovýpalné pana Bursíka a necháš tam dalších 10800kč jen tak. No a pak jedeš každé 2 roky na emise, kde posloucháš, jak to nemá katalyzátor ajak jsou hodnoty vysoké, na STK zase, že ti rosí olej tu, nebo támhle apod. A to se ještě před tím modlíš, aby ti na úřadě napsali to TP vše a v pořádku, protože pokud ne, tak je prblém, který zase zaplatíš. třeba já jsem v roce 07 raději dal přednost variantě Bertonku vyvařit, kde bylo potřeba, než platit dekru pro doplnění hluků a emisních limitů to TP. A to se neplatilo ekovýpalné.

S Veteranskýma značkama můžeš jezdit kdy chceš a kam chceš (ne denně a ne na podnikání), každý rok se stavím na STK na retestaci, co mě stojí 200 kč a klubová 100kč. Povinné ručení 210kč za rok a mám klid.
Pokud budu kupovat třeba P1800S za 30000eur a na kšeft, tak budu možná přemýšlet jinak, než když kupuješ 200 pro sebe.
Ale určitě souhlasím s tebou, že bílé značky nikoho nepobuřují a nijak tě neomezují. Ale původní SPZ mít při dovozu z EU stejně nebudeš. Bede tam třeba krásné 4AQ 0001.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“