Ruční mytí auta

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 163
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Bydliště: Praha- východ

#26 Ruční mytí auta

Příspěvek od Bezpřezdívky »

v boxech jednoduchý, oplach teplou vodou tlakem, pak do kýbu napustit teplou vodu, saponát (v podstatě je mi jedno, jestli je to nějaký míň agresivní tekutý saponát, nebo značkovej na auto) když by byl lak novej a nezatvrdlej, tak bych to dělal přes dva kýble, takhle to dělám jedním a obyč houbou, hlavně od střechy dolů, kola a podběhy nakonec, nechceš si rozpatlat kamínky po laku. Oplach (to je už rozpočet celých 20,-kč a jsme u konce :D )

Usušit tak, že jelenicí (nebo jak se tomu říká, kožená utěrka), kterou musíš pravidelně vymáchat v teplý/vlažný čistý vodě, vytřít do sucha, nezbudou na autě žádný mapy.

Bez rozbrusky a nějakých extra drahých vosků jde zachránit i lak auta, co stálo pár let neumytý na ulici a rozleštit mikroškrábance z myčky. Jinak mám leštěnku přímo na červený auto. Teď jsem voskoval asi 3× za sebou, protože to ten lak dostal asi poprvý v životě a tak to jakoby "nasál" , při 3 opakování (samozřejmě ne po sobě, v 1 den, ale po 3 umytích) už auto, když zmokne, hezky dělá krůpěje kapek a špína se na něm neusazuje, lak je na dotek téměř hladký. Taky se na tom tolik nerozprskávají mušky na dálnici a pak to jde umýt houbou a není třeba nějak drhnout
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#27 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Dovolim si zareagovat na prispevek nade mnou - ano, vetsinou se laky zachranuji bez rozbrusky, neznam nikoho kdo by rozbrusovackou zkousel neco zachranovat :%)

Jakykoliv saponat je skvela rada, hlavne na cervenem laku, ktery je nejvic nachylny na oxidaci a ma tendenci k vyryznuti, prave "jakykoliv saponat" urcite bude PH neutral s vysokou lubrikacni a penici schopnosti - to je fakt tak moc koupit si znackovy sampon za 250kc, ktery vydrzi na 20x 20litru (standartni redeni 10 ml na 3,8 l vody)???...Auto si urcite nesusime jelenici, to uz je lepsi ho nesusit radsi vubec - proc? Zkusime se nad tim zamyslet - v zbytcich vody a na povrchu laku zustane prach at se nam to libi nebo ne, jelenice nema absolutne zadnou sanci do sebe neco absorbovat a vsechno pri suseni kazdym tahem po povrchu smirglujes a vytvaris hologramy. A prat ji muzes kolik chces, z poru jelenice se to stejne nevyplachne.

Cena vosku je diskutabilni - tam uz musi kazdy vedet, co na auto chce. Nekdo preferuje sealant za par korun, nekdo znackovy prirodni vosk za tisice az desetitisice.
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 163
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Bydliště: Praha- východ

#28 Ruční mytí auta

Příspěvek od Bezpřezdívky »

nevim, jak se tomu říká, pro mě je ten stroj rozbruska, na videích jako machine buffer. Jasně, neživím se tím, ale v rámci možností si myslím, že moje obě auta na tom nebyly tak špatně a ty auta, co znám z okolí z myčky jsou podstatný rozdíl. Umývat auto rukavicí z ovčího kožíšku a pak to sušit ručníkama nebo vyfoukávat, na to nemám, už tak mi stačí, když se čistí garáž, aby tam nebyl prach a auto se tam dalo nějak normálně vysušit a konzervovat 8)
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#29 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Tomu pristroji se rika lesticka - delime na 3 druhy podle typu pohybu unasece: rotacni, dual-action - cesky orbitalni a pak excetricke :wink:
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#30 Ruční mytí auta

Příspěvek od Romulusw »

Já na mytí kašlu. Do práce jezdím po této sibiřské magistrále (Písnice-Hodkovice)
Obrázek
a mám na bocích za koly nádherný offroad painting :D ten asfalt je na šíři jednoho auta, ale je tam obrovský provoz a zatim se o rozšíření ani neuvažuje.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 563
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#31 Ruční mytí auta

Příspěvek od Ivo108 »

Tak jsem si koupil nějakou tu jelenici (v Kelly) za 120,- Zkusil jsem to - ale to na té vlhké karoserii tak drhne, že se s tím skoro nedá hýbat ... nebude přece jen lepší nějaká ta nano utěrka nebo staré froté prostěradlo ?

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#32 Ruční mytí auta

Příspěvek od peter cz »

No jestli jelenici jako opravdu jelenici tak to poteš koště... :P scifi to nepíše jen tak... vždyť blbá mikrovláknová utěrka stojí třeba v Kiku dvacku
a hlavně to při mytí nedřít houbou, kartáčema apod., i obyčejná blbá žinylková mycí rukavice udělá 100x lepší službu
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 63
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
Bydliště: Trutnov

#33 Ruční mytí auta

Příspěvek od addam »

Před par mesicema jsem zabrouzdal na stranky "detailingfora" a musim rict ze me to uple polapilo :-)
Ted o vikendu jsem si s lakem docela pohral a musim rict ,ze výsledek není uplne 100procentni ,ale docela slusnej!
Vzal jsem auto predmycim roztokem, umyl dvěma kyblema s Dodo samponem, vycistil lak clayem s lubrikaci, dal bezabrazivni lestenku, na část auta Dodo vosk a na část BSD detailer od Sonaxu, vyclayoval a vycistil okna, napajcoval plasty - a lesk jak blesk :D Jestli se mi podari zprovoznit fotak ,tak sem pak třeba hodim fotku...
Ted co jsem lak vycistil tim clayem ,tak uz není takovej suchej a sustivej a vosk-sealant by na nem mel vydrzet dyl! Akorát teda navoskovat XCecko a nezasvinit vsudypritomne plasty je docela prcacka :%)
Ono když chce clovek slusnou peci o lak ,tak tomu halt musí obetovat nejaky peníze a cas.

A ještě jedna otázka na "scifiho" - mas zkusenosti s CarPro TRIXem? Jde mi o to ,ze když ho nastrikam na auto a necham působit ,tak stece na plasty.Nemuze je nejak poleptat??
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#34 Ruční mytí auta

Příspěvek od jirkal1 »

Ahoj, Trix používám a nikdy žádnej problém nebyl. Je PH neutrální, tak že je i šetrnej k vosku.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 63
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
Bydliště: Trutnov

#35 Ruční mytí auta

Příspěvek od addam »

Cau, tak ze je ph neutralni jsem vůbec nevedel...
V pristi várce si ho urcite poridim.
Dik za info :good:
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5

sobi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

#36 Ruční mytí auta

Příspěvek od sobi »

Scifi - jak to vidis??? Myju rucne kazdy tyden. Jednou cca za 6-8 tydnu pouziju tekuty vosk "nerta". Jednou za rok (jaro) lestenka s voskem. Rozmazluju nebo sidim Volvatora??? Diky.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#37 Ruční mytí auta

Příspěvek od peter cz »

Tak záleží jak myješ, čim myješ a čim voskuješ... :)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

sobi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

#38 Ruční mytí auta

Příspěvek od sobi »

:) myju rad, houbou, vodou ze studny, Nertou. :)
Lestenka s voskem Turtle Wax. :oops:

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#39 Ruční mytí auta

Příspěvek od peter cz »

No ta houba... Nerta je fajn (používam carnet jumbo - naředěná šetrně meje a koncentrovaná třeba na mytí motoru je mnohem silnější než třeba Carlan a jemu podobné :D ) A želva no ze supermarket kosmetiky patři k tomu lepšímu, ale za podobný peníze máš třeba kosmetiku od Autoglymu...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#40 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Pokusim se odpovedet co mozna nejfudovaneji a snad zadny dotaz neprehlednu:
- addam a TRIX: na obcasne pravidelne pouzivani je to ok, ale rekneme si na rovinu: muze byt kombinace/univerzalni prostredek lepsi nez nez 2 jednoucelove? Takze ja osobne preferuju IronX a TarX - kazde samostatne. Jisteze - zalezi i na urceni: kdyz prezouvam zimni a jdu je uskladnit, tak ironx na brzdovy prach a naletovou rez, tarx na nalepene zbytky asfaltu, clay na hrube necistoty. Ale treba sundavani lepidla po zavazi na kolach je lepsi Tar&Glue Remover od ValetPro. Pokud jde o obcasne ostriknuti auta, aby se rozpustil asfalt nebo naletova rez, tak je to OK. Bavime se ale v rovine toho, ze ke mne chodi auta v katastrofalnich stavech, takze je nutnosti mit silnou a ucinnou chemii a to Trix proste neni. Na hobby detailing nebo all-in-one je to fajn a svoji praci to urcite odvede. Plasty nepolepta, ale je potreba davat pozor - prece jen rozpusti to ropne derivaty (a to nektere lepidla jsou), takze nateceni na lepene listy muze zpusobit jejich odlepeni.

- sobi: s voskem Nerta nemam zadnou zkusenost, celkove jsem znacku Nerta vynechal a v portfoliu ji nemam a mit nikdy nebudu. Moje specializace je jinym smerem. Nicmene tebou popsana pece je zaklad, ktery by mel delat kazdy, kdo chce mit auto osetrene. Pokud auto susis, voda ze studny neni az tak moc problem, no casem se zacne i tak objevovat water-spot (fleky od vodniho kamene). Nekde vyse tu zaznelo prewax cleaner od Dodo - to je tvoje cesta: jednou za cas pred voskovani das Lime Prime, ktery to castecne vyresi - na domaci pouziti bez lesteni nic moc lepsiho nevymyslis.

- Autoglym: mam vyzkouseno cele portfolio od AG, jedine za co dam ruku do ohne je HDR vosk. Na ostatni mam svuj nazor a proto jsem AG uplne dropnul z nabidky :oops: za stejne penize jsou lepsi veci...ze za cenu profi kosmetiky dodava AG neco kvalitativne srovnatelne s CarPlan nebo TurtleWax. Myslim, ze se tomu rika "lesteny prd"
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#41 Ruční mytí auta

Příspěvek od Sibr »

scifi píše: - Sibr daval odkaz na Meguiar's sampon: schvalne si zkuste pogooglit - sampon, ktery dostal nejhorsi hodnoceni, predrazena sracka, neumyje, nevycisti, neozivi vosk...ten druhy od Dodo je docela dobry, ikdyz celkem drahy (za stejne penize mam AutoFinesse Lather a je ho 2x tolik - AF vyhral 3x za sebou v UK cenu za nejlepsi sampon)
Díky za info :wink: Je fakt že osobně už si ho nepořídím. Ale že by byl zase tak tragický mi nepřijde :)
Podle názoru ostatních přidá na lesku a i zlepší vodoodpudivost. Ty ostatní myslím lidi co jsem jim odlil vzorek atp.

Ale určitě jsou lepší věci. Každej se k vrcholu prokousáva pomalu, než zjistí co je dobrý, nebo co mu vyhovuje.
Třeba Volvo má většinu ovladačů atd. velice citlivou na APCčka a tím nemyslím jen potisk, hodně na ně trpí plasty ovladače oken.
Dobré se vyvarovat :D

Minule jsem je přejel čističem na kůži od Doda a dobrý, stačilo.

Co se týká AG mám docela dobrou zkušenost s tím "žabím hlenem" na lišty a nárazníky, jen nevím jak dlouho vydrží. Nebylo to moje auto. Cena přijatelná.

Jako Vosk zrovna testuju DJ Supernatural Hybrid a DJ Purple Haze Pro Hybrid Carnauba Soft Wax.
Tak uvidíme co vydrží :)

BTW SciFi co používáš na kůži? A na těsnění kolem dveří?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#42 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Ne fakt, ten Meg je fakt spatny...v porovnani s jinymi si zdaleka nezasluhuje zadnou pozornost.
Mekky gumovy potah na tlacitkach a v interieru: jsou i horsi nez volva (napr. starsi audi), to je slozite. Po vsech moznych experimentech s redenim ruznych APC (Wolf Chemicals Insider, Chemical guys Allclean, Gtechniq W2, Bilt Hamber Surfex HD atd. atd.) jsem skoncil u kombinace Chemical guys InnerClean a Non-sense podle toho jestli je to obyc plast nebo "mekceny". Innercleanem neublizis, mam odzkousene.

Cistic od Doda (Supernatural nebo jak se to jmenuje) je podle mne jedna z nejlepsich kompromisu cena/vykon. Za par korun 0,5l cistice a s dobrym kartackem na kuzi to krasne cisti.

AG "hlen" (Bumper and Trim Gel) je tak na 2-3 deste, tak jak vsechno ostatni a je uplne jedno od jake znacky, ani Chemical guys s jejich Natural shine nebo New trim gel nevydrzi o moc vic. Snad za zminku by stal Wolf chemical Blackout - je to cerny gel, takze lip zamaskuje vyblednute - ale zas, vydrzi to par destu.
Hodne dobry clanek na toto tema je tu: odkaz - musite si sjet dolu na TEST PROSTRIEDKOV NA OŽIVOVANIE PLASTOV

Jinak permanentni oziveni plastu zajisti na rok Gtechniq C4 - nejvic vec, ktera se mi fakt osvedcila.

Vosky DJ - hybrid je super na wetlook, PH ma trochu nizsi zivotnost ale jinak dobre, zkusenosti s obou jsou ok - za rozumne penize rozumna vec.

Na kuzi - defacto zalezi, kdo si co rekne: kdo chce hodne muziky za malo penez, dostava bud DodoJuice nebo Chemical guys, kdo si priplati dostane ColourLock. Jako ultimatku davam veci Swiss wax.

Na tesneni kolem dveri mam 1Z EINSZETT Gummi Pflege Stift - musis pogooglit, uz delsi dobu to nemuzu nikde sehnat. Osvedcilo se mi to, nebylo to mastne, nespinilo to, delalo to presne to co cekas. Super to bylo u bezramovych dveri, protoze to na oknech nenechalo mastnou stopu.
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#43 Ruční mytí auta

Příspěvek od peter cz »

A co říkáš na Opti-seal? Používam ho už celkem dlouho, výdrž dobrá, jednoduchá aplikace...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#44 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Jako i jine veci od Optimum polymer, i opti-seal je fajn vec - dobry sealant/konzervant s velmi slusnou vydrzi. Dokud jsem nevyzkousel CarPro HydrO2 daval jsem ho dost casto. Od Optima porad pouzivam No-rinse na myti bez vody...az ho vypotrebuju (mam ho jeste 4litry :D ) prejdu na Ecosmart od Chemical guys - u no-rinse mi vadi, ze tam nechava jakoby sealantovou vrstvu. Ale treba No-rinse se da pouzit i jako susici detailer, coz je super.
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#45 Ruční mytí auta

Příspěvek od Sibr »

No s čímkoliv od OPT zkušenost zatím nemám, ale HydrO2 mám ještě jedno skladem a osobně z toho zase tak odvařenej nejsem :) Jeho hlavní výhoda, je pro mně nakonec spíše zápor :D
Chybí mi ten kontakt, prostě to auto trochu pohladit :D
Ale chápu, pokud se tím někdo živí atp. tak je pro něj taková věc modré z nebe.
No a další věc je že za cca 400kč uděláš jedno větší auto, sice komplet ale pořád 400 :D Někomu přijde 400 hodně i za vosk, respektive za cokoliv na auto :fool:

Já jsem teď S60 vzal tím DJ SN hybridem a překryl DJ SN Acrylic Spritzem, tím by se měla eliminovat nižší výdrž vosku.

Jinak též mám pocit že 1Z snad zanikla :shock: Problém cokoliv sehnat.

Jo C4 je pecka a ta cena taky :D Teď zkouším G1+G2 tak snad bude pršet :D Abych zjistil že jsem tu aplikaci posral...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#46 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Presne jak rikas - velka vyhoda je to, ze to mas rychle hotove - pro nekoho, kdo to dela na kseft nebo nema uplne moznosti hrat se s autem nekolik hodin je to bozi - proste to nacapes, splachnes a zapomenes na to. Takze kdo chce neco lepsiho na auto, nechce se mu hrat s voskem/sealantem a neni mu lito dat jednou za 4 mesice tech cca 250kc, ktere za to beru ja (kupuju po litru a redi se to 1:3) tak je to hodne dobra vec.

Ale ano, umim se stotoznit s tim, ze chybi ten pocit kontaktu s vozem...ikdyz uz je to dlouho, co jsem naposledy nanasel vosk rukama, cas od casu jsem to delaval jen tak - ikdyz to jde aplikatorem rychleji a usporneji :)

Veci od Gtechniq krom Exa, C1 a CS snad ani posrat nejdou a kdyz, tak IPA to vyresi. Ikdyz delavam tyhle keramicke veci posledni dobu cim dal vic, stejne jsem spise zastance kvalitnich vosku (ikdyz se bez muceni priznam, ze na 80ce mam na kolech C5, na sklach G1 a G5 (G1 si davam jen predni, na bocni a zadni davam G5), na plastech C4, v interieru C6, I1 a L1 a na karoserii SS6 od Chemical guys :%) - toto SS6 jsem dostal na testovani a nemel jsem to kam jinam nacapat)
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 431
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#47 Ruční mytí auta

Příspěvek od Ares »

Nejake postrehy k CG SS6??? Celkom by ma to zaujimalo, ci je to len na odpudenie vody, alebo keramika ako GTechniq.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#48 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Dame si trochu marketingu - SS6 ma mit vsechny vyhody sealantu a keramiky. Ma eliminovat vsechny nedostatky sealantu a keramiky...realita je, ze po 9 mesicich co to mam na aute, to tam drzi, ale odtok vody se zhorsuje velmi rapidne uz od 6. mesice. Asi by to chtelo dozivit a ocapkat necim (napr. V07, mozna gtech c2v3...), ja tam nedal jeste nic. Az tak "Vintage" a "ultradurable" to neni, rozhodne ne v porovnani s keramikou typu Gtech C1, Nanolex apod. Na druhou stranu je aplikace od vyse zminenych uplne blbu-vzdorna a na ten cca rok by to mohlo i bez osetrovani udelat rozumnou praci.
Podle mne je nejvetsi fail cena tehle srandy...to asi odradi 99% potencialnich zajemcu: vec to vubec neni spatna, ale za polovic se da vymyslet stejna muzika :wink:
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#49 Ruční mytí auta

Příspěvek od Conan »

Na vysušení dosucha doporučuji toto:
http://www.highperformanceparts.cz/mikrovlaknova-uterka-hpp-na-stirani-vody-a-finalnimu-lesteni-60-x-90cm-300gm2.32541

Vejde se do ní usušení XC 90-tky.

Osobně teda ručně auto často nemeju, jelikož mě to moc nebaví a je to min vždy na hodinu.
Takže častěji jezdím do myčky, kde mají kartáče z takových širokých měkkých pásků (jakoby z koberce).
Doma si pak jen dočistím ALU speciálním přípravkem.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 74
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bratislava
Vůz: bylo 2007 S80 V8

#50 Ruční mytí auta

Příspěvek od scifi »

Conan - 300g/m2 je dost malo...navic za 200kc. Ono to staci, kdyz to pouzivas na dosuseni, kdyz rikas, ze jezdis na mycku nechat smirglovat auto :jaj: . No kdo chce ultimatku, kterou bude mit na veky, koupi si u mne toto - 1200g/m2 v rozmeru 60x60cm. Uterak udrzi cca 4,5l vody...

Nicmene - jako zaklad i ta tvoje bude dobra, urcite lepsi nez stare prosteradlo, silikonova sterka nebo jelenice...

Jeste jeden poznatek k myckam: je uplne jedno, jestli maji kobercovite, silikonove, penove nebo jake kartace. Nejde o totiz o samotny matros, ale o to, ze kdyz tam pred tebou nekdo myje offroada s 5cm nanosem bahna, hadej kde ten bordel, prach a spina zustanou? A pak jakykoliv kartac bude slouzit jako rychle rotujici smirgl s nemalym tlakem na plochu. No a takto dela spousta lidi, kteri jsou po par letech prekvapeni, ze maji lak na sracky a ja mam zaruceno, ze mi business pujde vesele dal... :twisted:
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“