Zkus párkrát pořádně brzdit a poznáš rozdíl mezi Pirelli inturato a Goodride.Ještě více se to projeví v zatáčce při brždění.Na Pirelli bych Ti to nedoporučoval zkoušet.sordo píše:Do pneuservisu jsem přijel po dálnici na hučících ojetých zimních bridgestonech takže nevím jestli srovnání bude adekvátní ale musím říct, že zatím najeto cca 500 km (dálnice - město) a jeví se mi zatím jako celkem tiché čitelné gumy. V podsatě nepozoruju rozdíl pirelli P7 které jsem měl minulou sezonu.sline píše:jaké jsou první dojmy?
LETNÍ PNEU 2014
- Autor
- Zpráva
#51 LETNÍ PNEU 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#52 LETNÍ PNEU 2014
Ale no tak.
Zase ty P7 tolik nehaň, já na nich jezdil dvě sezóny na Supovi 3,6 a neměl jsem s nimi jediný problém. Nemyslím si, že bych je nějak šetřil a jezdil "klobouk styl".
Zase ty P7 tolik nehaň, já na nich jezdil dvě sezóny na Supovi 3,6 a neměl jsem s nimi jediný problém. Nemyslím si, že bych je nějak šetřil a jezdil "klobouk styl".
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#53 LETNÍ PNEU 2014
Vyzkoušíme. Je pravdou, že ty P7 byly snad zbláta, páč se rozpadali před očima prej nějaká eko guma.martinopel píše:Zkus párkrát pořádně brzdit a poznáš rozdíl mezi Pirelli inturato a Goodride.Ještě více se to projeví v zatáčce při brždění.Na Pirelli bych Ti to nedoporučoval zkoušet.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#54 LETNÍ PNEU 2014
Co bys chtěl od dealera Goodride btw proč tu neni nějakej dumpingovej dealer prémiových pneu?ttoommaasseekk píše:Ale no tak.
Zase ty P7 tolik nehaň, já na nich jezdil dvě sezóny na Supovi 3,6 a neměl jsem s nimi jediný problém. Nemyslím si, že bych je nějak šetřil a jezdil "klobouk styl".
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#55 LETNÍ PNEU 2014
ja nakonec zvolil Dunlop Fastresponse 2154/65R16. Na hodnoceni je brzo, ale hlucne nejsou, takze prvni pozadavek splnen. Zbytek se ukaze casem.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
- Bydliště: Praha 6
#56 LETNÍ PNEU 2014
Koukám, že téměř nikdo z XCčkářů nezůstal na továrních celoročních Pirelli Scorpion, jsou na léto vážně taková katastrofa? (auto mám od podzimu, takže jsem s ním jezdil jen na zimákách a ty k tomu dojíždím, páč jsou na vyhazov.) Předchozí majitel bohužel koupil loni ty scorpiony 2 nové, takže je mi to zas líto vyhodit, i když bych nejradši obul čistě letní pneu./ Jaké s nima máte zkušenosti a je to např. v ostřejších zatáčkách velkej rozdíl oproti jiným? Všiml jsem si, že se to chová jak kdybych jezdil na marshmallowech, ale to taky může být těma 215/65 16" kolama
#57 LETNÍ PNEU 2014
Pirelli Scorpion je stejné neštěstí jako Cinturato.Když zimní na XC tak Continental Winter sport.Asi začnu dealovat Continental,aby bylo stejně nevypovídající hodnocení.Maples píše:Koukám, že téměř nikdo z XCčkářů nezůstal na továrních celoročních Pirelli Scorpion, jsou na léto vážně taková katastrofa? (auto mám od podzimu, takže jsem s ním jezdil jen na zimákách a ty k tomu dojíždím, páč jsou na vyhazov.) Předchozí majitel bohužel koupil loni ty scorpiony 2 nové, takže je mi to zas líto vyhodit, i když bych nejradši obul čistě letní pneu./ Jaké s nima máte zkušenosti a je to např. v ostřejších zatáčkách velkej rozdíl oproti jiným? Všiml jsem si, že se to chová jak kdybych jezdil na marshmallowech, ale to taky může být těma 215/65 16" kolama
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
- Bydliště: Praha 6
#58 LETNÍ PNEU 2014
Zimní mám Dunlop wintersport 3D a s nima jsem moc spokojenej, o používání těch scorpionů celoročně jsem ani neuvažoval.)spíš mě to zajímá naopak - jak "moc" jsou vlastně špatný i na léto?
#59 LETNÍ PNEU 2014
Na předchozí XC70 II jsem měl zimní Pirelli Scorpion Ice & Snow, letní Pirelli Scorpion Verde a s oběma jsem byl maximálně spokojený. Teď jsem koupili novou XC70 III a jsou tam 17" kola na nových zimních Dunlopech. Jako letní budu zase brát Scorpion Verde. Goodride bych si na auto nikdy nedal...Maples píše:Koukám, že téměř nikdo z XCčkářů nezůstal na továrních celoročních Pirelli Scorpion, jsou na léto vážně taková katastrofa? (auto mám od podzimu, takže jsem s ním jezdil jen na zimákách a ty k tomu dojíždím, páč jsou na vyhazov.) Předchozí majitel bohužel koupil loni ty scorpiony 2 nové, takže je mi to zas líto vyhodit, i když bych nejradši obul čistě letní pneu./ Jaké s nima máte zkušenosti a je to např. v ostřejších zatáčkách velkej rozdíl oproti jiným? Všiml jsem si, že se to chová jak kdybych jezdil na marshmallowech, ale to taky může být těma 215/65 16" kolama
#60 LETNÍ PNEU 2014
Never say never. :lol:Milerád se zúčastním testu jízdních vlastností pneumatik Goodride.Mám je na S60 kdo se nabízí pro srovnání?Navrhuji test brzděním,aby to i pro majitele podřadných značkových předražených pneumatik bylo bezpečné.Shockey píše: Na předchozí XC70 II jsem měl zimní Pirelli Scorpion Ice & Snow, letní Pirelli Scorpion Verde a s oběma jsem byl maximálně spokojený. Teď jsem koupili novou XC70 III a jsou tam 17" kola na nových zimních Dunlopech. Jako letní budu zase brát Scorpion Verde. Goodride bych si na auto nikdy nedal...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#61 LETNÍ PNEU 2014
martine, TADY už si někdo tu námahu dal.
Zrovna tvé oblíbené goodride gumy jsou na mokru horší. Na suchu dobrý. Výsledkem je 35. místo.
A zrovna Pirellky jsou první.
Já mám Kumho ecsta - ty dopadly lépe a Toyo proxes - již horší.
A teď samozřejmě otázka: má cenu koukat na nějaké 2m brzdné dráhy? Podle mě má.
Když brzdím na krev - kolona, někdo vběhne pod kola, atd., tak ty 2 metry můžou znamenat život chodce anebo ochránění vlastního majetku. Popravdě, i blbý ťukanec na předek je vždy nejvíc peněz na opravu, v horším případě totálka - světla, 3 chladiče, aitbagy, plechy...
S ohledem na to, že kola jsou jediný kontakt s vozovkou, tak se podle mě nevyplatí na gumách šetřit.
Bohužel jsem koupil gumy Toyo před objevením tohoto testu, jinak bych koupil nejspíš něco ze zeleného pole tabulky.
Zrovna tvé oblíbené goodride gumy jsou na mokru horší. Na suchu dobrý. Výsledkem je 35. místo.
A zrovna Pirellky jsou první.
Já mám Kumho ecsta - ty dopadly lépe a Toyo proxes - již horší.
A teď samozřejmě otázka: má cenu koukat na nějaké 2m brzdné dráhy? Podle mě má.
Když brzdím na krev - kolona, někdo vběhne pod kola, atd., tak ty 2 metry můžou znamenat život chodce anebo ochránění vlastního majetku. Popravdě, i blbý ťukanec na předek je vždy nejvíc peněz na opravu, v horším případě totálka - světla, 3 chladiče, aitbagy, plechy...
S ohledem na to, že kola jsou jediný kontakt s vozovkou, tak se podle mě nevyplatí na gumách šetřit.
Bohužel jsem koupil gumy Toyo před objevením tohoto testu, jinak bych koupil nejspíš něco ze zeleného pole tabulky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#62 LETNÍ PNEU 2014
Tyto testy stejně jako ADAC jsou určitě objektivní.doktor píše:martine, TADY už si někdo tu námahu dal.
Zrovna tvé oblíbené goodride gumy jsou na mokru horší. Na suchu dobrý. Výsledkem je 35. místo.
A zrovna Pirellky jsou první.
Já mám Kumho ecsta - ty dopadly lépe a Toyo proxes - již horší.
A teď samozřejmě otázka: má cenu koukat na nějaké 2m brzdné dráhy? Podle mě má.
Když brzdím na krev - kolona, někdo vběhne pod kola, atd., tak ty 2 metry můžou znamenat život chodce anebo ochránění vlastního majetku. Popravdě, i blbý ťukanec na předek je vždy nejvíc peněz na opravu, v horším případě totálka - světla, 3 chladiče, aitbagy, plechy...
S ohledem na to, že kola jsou jediný kontakt s vozovkou, tak se podle mě nevyplatí na gumách šetřit.
Bohužel jsem koupil gumy Toyo před objevením tohoto testu, jinak bych koupil nejspíš něco ze zeleného pole tabulky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#63 LETNÍ PNEU 2014
myslíš, jakože od vredesteinu odmítly vysolit, tak dostali až 27. místo?martinopel píše:Tyto testy stejně jako ADAC jsou určitě objektivní.
Zato firmy: Point S Summerstar, General Altimax, Atlas Sport Green, Apollo Aspire, -určitě pěkně zamázly časopisu Autobild, aby byl v zelených číslech mezi elitou.
Neříkám, že musíme žrát všechno, co nám kde nakydají, ale proč za vším vidět podvod a manipulaci ?
Taky znám pár lidí (pacientů), co věří jenom sami sobě a svému úsudku a 100% z nich dopadlo špatně.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#64 LETNÍ PNEU 2014
Tak jsem dal na radu Martinaopela a koupil 4 nové goodride sv308 225/45 r17 . zatím najeto něco málo přes 200km. dnes jsem je byl testovat na trati eccehomo. gumy ještě nejsou pořádně zajeté. a ted k věci, sám o sobě bych čínu nikdy nekoupil, ale říkám dám na radu starších a zkušenějších. no nic dával sem autu čočku nahoru dolů, manevroval doleva doprava ve zhruba stovce, vlítnul sem do zatáčky a zkoušel sem kdy se urve a ta guma snese daleko víc než sem čekal. dál sem zkoušel tvrdé brždění a manevry volantem, brzdnou dráhu podotýkám z kopce a následné měření jen tak zhruba podle kroků. ze 100 na 0 a pak sem to odkrokoval a bylo to rovných velkých 32kroků. jel sem to pětkrát nahoru a dolů už mi skoro hořely brzdy . to byl test na suchu 16stupnu teplota venku. na mokru mě to čeká teprve dýl
snad si nerozbiju hubu . hlučnost je velmi nízká. celkově se této gumy na such nebojím. chování je čitelné a ted už vím kde ta guma má hranice. to je to co jsem potřeboval vědět. to jaké jsou pořizovací náklady vzhledem k výkonu, tak mě mile překvapily. ted jen ještě chování a mokru a kilometrový nájezd ale to až dýl. ta jízda byla tak extrémní, že v normal provozu a znova podotýkám na SUCHU nepotřebuji "lepší značku"(michelin, ....) mě vyhovují. přešel sem z nokian zline a michelin primacy rozdíl na suchu v zatáčce ostře projeté micheliny drží lepe to nepopírám. brzdá dráha taky celkem slušné. goodride mi nepřijdou špatné a to ještě se musí ty gumy víc zajet, vyhazovat je určitě nebudu to by musely totálně propadnout na mokru. ZÁVĚR: CENA/VÝKON VELICE CHVÁLYHODNÉ DÁL SE UVIDÍ NA DALŠÍM TESTU. zatím spokojenost P.S. kdo na nich nejel a chce napadat, prosím nechte si kecy na koledy.
trať : http://www.mapy.cz/#!d=muni_42_1&x=17.325337&y=49.744512&z=13&t=r&rc=17.307691_49.740079_17.317614_49.744415&rl=ulice%20Na%20valech%2C%20%C5%A0ternberk%2C%20okres%20Olomouc_49%C2%B044'39.893%22N%2C%2017%C2%B019'3.409%22E&rp=%7B%22criterion%22%3A%22fast%22%7D
snad si nerozbiju hubu . hlučnost je velmi nízká. celkově se této gumy na such nebojím. chování je čitelné a ted už vím kde ta guma má hranice. to je to co jsem potřeboval vědět. to jaké jsou pořizovací náklady vzhledem k výkonu, tak mě mile překvapily. ted jen ještě chování a mokru a kilometrový nájezd ale to až dýl. ta jízda byla tak extrémní, že v normal provozu a znova podotýkám na SUCHU nepotřebuji "lepší značku"(michelin, ....) mě vyhovují. přešel sem z nokian zline a michelin primacy rozdíl na suchu v zatáčce ostře projeté micheliny drží lepe to nepopírám. brzdá dráha taky celkem slušné. goodride mi nepřijdou špatné a to ještě se musí ty gumy víc zajet, vyhazovat je určitě nebudu to by musely totálně propadnout na mokru. ZÁVĚR: CENA/VÝKON VELICE CHVÁLYHODNÉ DÁL SE UVIDÍ NA DALŠÍM TESTU. zatím spokojenost P.S. kdo na nich nejel a chce napadat, prosím nechte si kecy na koledy.
trať : http://www.mapy.cz/#!d=muni_42_1&x=17.325337&y=49.744512&z=13&t=r&rc=17.307691_49.740079_17.317614_49.744415&rl=ulice%20Na%20valech%2C%20%C5%A0ternberk%2C%20okres%20Olomouc_49%C2%B044'39.893%22N%2C%2017%C2%B019'3.409%22E&rp=%7B%22criterion%22%3A%22fast%22%7D
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#65 LETNÍ PNEU 2014
Já teda lítám na něčem jako je tady ten Sport Contact od Continentalu, asi jen starší model a vzadu mám uniroyal rainsport, jsem spokojenej, výborná přilnavost, moc se nesjíždí, na mokru drží a že Cčko má vpředu nějakou váhu, zvlášť při brzdění...
někdo se tu ptal na ty celoroční gumy, jelikož jsem našel zalíbení nejen ve švédských autech, ale i v amerických, kde se používají výhradně celoroční, tak vím, že celoroční guma je to největší peklo, zvlášť v kombinaci s pověstnými jizdními vlastnostmi amerických aut ze 70. let
Při jízdě do nějakých 90km/h se to nechá ukočírovat a částečně vyvážit nějakým řidičským umem, nicméně nalítnout trochu rychleji do zatáčky kterou neznám i třeba v 60km/h se rovná luxusní koupeli ve vlastním studeném potu.
Řekl bych, že jsou dokonce lepší na zimu, než na léto, protože v zimě člověk aspoň jezdí opatrně a moc si nezahrává...
někdo se tu ptal na ty celoroční gumy, jelikož jsem našel zalíbení nejen ve švédských autech, ale i v amerických, kde se používají výhradně celoroční, tak vím, že celoroční guma je to největší peklo, zvlášť v kombinaci s pověstnými jizdními vlastnostmi amerických aut ze 70. let
Při jízdě do nějakých 90km/h se to nechá ukočírovat a částečně vyvážit nějakým řidičským umem, nicméně nalítnout trochu rychleji do zatáčky kterou neznám i třeba v 60km/h se rovná luxusní koupeli ve vlastním studeném potu.
Řekl bych, že jsou dokonce lepší na zimu, než na léto, protože v zimě člověk aspoň jezdí opatrně a moc si nezahrává...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#66 LETNÍ PNEU 2014
To nadšení přejde taky jsem si asi před čtyřmi roky koupil přesně tyto gumy první sezonu pohoda, druhá už byla horší a třetí po měsíci šly z auta pryč, prostě se tam nějak zbortí kostra nebo tak něco třepe to autem, vyvážení nepomáhá. Za mně už jsem je měl a víc si je nekoupím !! Reaguji na ty Goodride ob jeden příspěvek
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#67 LETNÍ PNEU 2014
Bambusakum to na ty jejich polnacky staci. Mi se k nim s kvalitou silnic pomalu blizime ale jeste to asi neni takovej horor.
Proto radci zatim sazim na vyrobce ze stary dobry evropy.
Proto radci zatim sazim na vyrobce ze stary dobry evropy.
#68 LETNÍ PNEU 2014
Drandim druhou sezonu na Dunlop SportMax a zatím maximální spokojenost, předtím jsem měla obuto něco přes 5 let Continental ContiSportContact a vcelku si udržely fajn vlastnosti až do své úplné smrti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#69 LETNÍ PNEU 2014
karelvolvo píše:To nadšení přejde taky jsem si asi před čtyřmi roky koupil přesně tyto gumy první sezonu pohoda, druhá už byla horší a třetí po měsíci šly z auta pryč, prostě se tam nějak zbortí kostra nebo tak něco třepe to autem, vyvážení nepomáhá. Za mně už jsem je měl a víc si je nekoupím !! Reaguji na ty Goodride ob jeden příspěvek
Jo jo, měl jsem kdysi, cca V roce 2002 Škodu 120L a na ní jsem si koupil právě pneumatikly Goodride. Pořádný rozměr 175/70 R13, vždyť na hliníková kola to chtělo pašácký rozměr! Jasně, na Škodu to bylo parádní obutí, pneumatiky držely pěkně, ale musel jsem dvě reklamovat, neboť se v nich objevily boule a zešišatěly. Prodejce vadu vždy uznal. Pak už byly v pohodě. Na mokru to ale žádný šlágr nebyl.
Uznávám finanční argumenty při jejich nákupu, ale pořád jim nějak nevěřím.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#70 LETNÍ PNEU 2014
Dneska je rok 2014ttoommaasseekk píše: Jo jo, měl jsem kdysi, cca V roce 2002 Škodu 120L a na ní jsem si koupil právě pneumatikly Goodride. Pořádný rozměr 175/70 R13, vždyť na hliníková kola to chtělo pašácký rozměr! Jasně, na Škodu to bylo parádní obutí, pneumatiky držely pěkně, ale musel jsem dvě reklamovat, neboť se v nich objevily boule a zešišatěly. Prodejce vadu vždy uznal. Pak už byly v pohodě. Na mokru to ale žádný šlágr nebyl.
Uznávám finanční argumenty při jejich nákupu, ale pořád jim nějak nevěřím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#71 LETNÍ PNEU 2014
Ty pneumatiky goodride jsou dobré tak na cesty okolo komína při vesnických rychlostech. Ne na dálnice našich kvalit. Vzhledem k tomu, že pneumatiky jsou posledním elementem, který odděluje mé auto od vozovky, tak raději zainvestuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#72 LETNÍ PNEU 2014
Četl jsem tu kritiku na Pirelli P7 Cinturato.
Mám je čerstvě obuté na služebním Supovi a musím opět vyjádřit maximální spokojenost.
Čtyři sezóny mám stejné obutí, myslím značku a typ, ne jednu sadu (jedna sada vydrží max dvě sezóny) a vždy jsem maximálně spokojen. Dovolím si zde troufale tvrdit, že vím jak s autem zacházet a kde je jeho limit, taktéž vím, že na Pirelli se mohu vždy spolehnout. Takže s kritikou, směrovanou k této značce nemohu sdílet, naopak s ní razantně nesouhlasím.
Sup = Škoda Superb 3.6
Rozměr pneumatik: 225/45 R17
Mám je čerstvě obuté na služebním Supovi a musím opět vyjádřit maximální spokojenost.
Čtyři sezóny mám stejné obutí, myslím značku a typ, ne jednu sadu (jedna sada vydrží max dvě sezóny) a vždy jsem maximálně spokojen. Dovolím si zde troufale tvrdit, že vím jak s autem zacházet a kde je jeho limit, taktéž vím, že na Pirelli se mohu vždy spolehnout. Takže s kritikou, směrovanou k této značce nemohu sdílet, naopak s ní razantně nesouhlasím.
Sup = Škoda Superb 3.6
Rozměr pneumatik: 225/45 R17
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#73 LETNÍ PNEU 2014
Naprosto skvélá guma.Ale nechápu,proč se stejným typem auta jedu zatáčku na suchu na P7 100km/h rychlostí a mám problém auto udržet,zatím co na čínských shitech jedu 120km/h na mokru a auto se ani nehne.A pokaždé,když se auto chovalo bláznivě,tak se ve 4 případech jednalo o P7 ani jedno se na P7 nechovalo dobře.Podotýkám,že placebo vylučuji,protože na pneu koukám teprve po jízdě.ttoommaasseekk píše:Četl jsem tu kritiku na Pirelli P7 Cinturato.
Mám je čerstvě obuté na služebním Supovi a musím opět vyjádřit maximální spokojenost.
Čtyři sezóny mám stejné obutí, myslím značku a typ, ne jednu sadu (jedna sada vydrží max dvě sezóny) a vždy jsem maximálně spokojen. Dovolím si zde troufale tvrdit, že vím jak s autem zacházet a kde je jeho limit, taktéž vím, že na Pirelli se mohu vždy spolehnout. Takže s kritikou, směrovanou k této značce nemohu sdílet, naopak s ní razantně nesouhlasím.
Sup = Škoda Superb 3.6
Rozměr pneumatik: 225/45 R17
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#74 LETNÍ PNEU 2014
Co člověk, to názor.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#75 LETNÍ PNEU 2014
To každopádně,navíc jen málo kdo jezdí tutéž trasu na různých typech pneumatik.ttoommaasseekk píše:Co člověk, to názor.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 48 Odpovědi
- 5840 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus
-
- 18 Odpovědi
- 1049 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 3 Odpovědi
- 266 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od f.e.e.t
-
- 53 Odpovědi
- 5223 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek