auto na denodenní ježdění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1 auto na denodenní ježdění
Ahoj,
jelikož mi dosloužil oplík a C70 je spíš muj mazel než denodenní kára, zatim ani nejezdí (jako já)...
No jednoduše shánim novou káru, pokud možno co nejobyčejnější, nejlevnější, s nejlevnějšim provozem, prostě a zkrátka jebku, kterou se nebudu bát vytáhnout na hnusný rozsolený městský cesty za účelem nákupu v kauflandu a obdržení nějaký tý rány od dvěří...Podotýkám - trasy 1-15km, víc už považuju za výlet a beru Cčko
Může to bejt volvo, může to bejt cokoliv, kromě škodovek (jedině možná nějakou fabii u který bych si užíval že jí můžu ničit - ale spíš ani tu ne) nafta, benzín, olej, vzduch...je to jedno
Požadavky nemám moc vysoký:
rozměry - ne menší než fabie/astra/...
ne uplnej papír, abych se nezabil když smetu popelnici
4+ míst
kufr abych do toho dal nákup (žádná MR2 atd.)
vyšší posez, eventuelně podvozek výhodou
výhodou bude i to, když to bude schopný prolézt ofiko technickou
Víte o něčem, za pár šupů, do čeho nebudu sypat prachy a budu moct čistě jen jezdit, jako jsem jezdil s kadettem ? toho jsem koupil za 5k a 5k jsem do něj investoval
PS: bejt to nějaká 2/7 Krabice od Volva, tak se asi pos...! ale to asi nepřipadá v úvahu, že ? Ani ekonomickej provoz, ani cena....
jelikož mi dosloužil oplík a C70 je spíš muj mazel než denodenní kára, zatim ani nejezdí (jako já)...
No jednoduše shánim novou káru, pokud možno co nejobyčejnější, nejlevnější, s nejlevnějšim provozem, prostě a zkrátka jebku, kterou se nebudu bát vytáhnout na hnusný rozsolený městský cesty za účelem nákupu v kauflandu a obdržení nějaký tý rány od dvěří...Podotýkám - trasy 1-15km, víc už považuju za výlet a beru Cčko
Může to bejt volvo, může to bejt cokoliv, kromě škodovek (jedině možná nějakou fabii u který bych si užíval že jí můžu ničit - ale spíš ani tu ne) nafta, benzín, olej, vzduch...je to jedno
Požadavky nemám moc vysoký:
rozměry - ne menší než fabie/astra/...
ne uplnej papír, abych se nezabil když smetu popelnici
4+ míst
kufr abych do toho dal nákup (žádná MR2 atd.)
vyšší posez, eventuelně podvozek výhodou
výhodou bude i to, když to bude schopný prolézt ofiko technickou
Víte o něčem, za pár šupů, do čeho nebudu sypat prachy a budu moct čistě jen jezdit, jako jsem jezdil s kadettem ? toho jsem koupil za 5k a 5k jsem do něj investoval
PS: bejt to nějaká 2/7 Krabice od Volva, tak se asi pos...! ale to asi nepřipadá v úvahu, že ? Ani ekonomickej provoz, ani cena....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 auto na denodenní ježdění
Tak to si kup tohle: http://www.tipcars.com/toyota-starlet/13-14163899.html
Je to nezmar... Kdysi jsme jednu pár let měli, pak se prodala někomu pro maminku a ta s tím jezdí do dneška. A to jsme to prodali tak před 11-12lety
Rok výroby byl snad 90nebo92 už nevím. Jezdí ve Velkém Přítočnu, takže si můžeš ověřit že nekecám
Je to nezmar... Kdysi jsme jednu pár let měli, pak se prodala někomu pro maminku a ta s tím jezdí do dneška. A to jsme to prodali tak před 11-12lety
Rok výroby byl snad 90nebo92 už nevím. Jezdí ve Velkém Přítočnu, takže si můžeš ověřit že nekecám
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#3 auto na denodenní ježdění
Fiat Punto 1.2 FIRE . Ekonomickej provoz, nízké povinné ručení, náklady na servis minimální.
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#4 auto na denodenní ježdění
píše, že papír néé.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#5 auto na denodenní ježdění
Píšu Punto, ne Traboša woe .ksw píše:píše, že papír néé.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Leopoldov
- Vůz: V70II 2,4i
#6 auto na denodenní ježdění
Měl bych V40 1999, motor B4204S, mám ji 2 roky a uvažuji nad změnou. Je trošku oťukaná, ale po technické stránce bez problémů - start na brnk, centrál centráluje, alarm alarmuje, klima klimuje, abs ábéesuje, světla předělána na H7... Měněno: rozvody před 60000 a průběžně - střední díl výfuku, přední brzdy, hadičky brzd, tyčky stab., paliv. čerpadlo, přední čepy, potřeba by bylo: olej, svíčky, řidičovo zrcátko.
Technickou to projde určitě, není tam žádný problém.
Technickou to projde určitě, není tam žádný problém.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 auto na denodenní ježdění
Tak to máš těžký.
VW GOLF II, III
Ford Focus I, Ford Fiesta I /II
Opel Corsa I / II
Peugeot 205, 206, 306, 309,
Citroen saxo
Fiat punto, bravo,
Š. favorit, Š Felicia - u toho vyzvihuji, že snad není v česku autoopravna, která by to levně neopravila. Nemyslím autorizáky.
asijské mr*ky - malá mazda, malá toyota, mitsubishi colt,
U všech jmenovaných bych rozhodně bral benzín, snad jenom u golfa III bych možná vzal diesel
Všechny výše jmenované budou mít 1 problém, zub času a rez.
----------------
výhodnější je podle mě koupit totální mr*ku, ale relativně mladšího věku spíše z kategorie levných šuntů.
nějaký 5-7 let starý chevrolet, daevoo, kiu, fiat atd.
----------------
pokud zůstaneme u volva, tak krabice 7xx anebo 4xx by byla moje volba.
VW GOLF II, III
Ford Focus I, Ford Fiesta I /II
Opel Corsa I / II
Peugeot 205, 206, 306, 309,
Citroen saxo
Fiat punto, bravo,
Š. favorit, Š Felicia - u toho vyzvihuji, že snad není v česku autoopravna, která by to levně neopravila. Nemyslím autorizáky.
asijské mr*ky - malá mazda, malá toyota, mitsubishi colt,
U všech jmenovaných bych rozhodně bral benzín, snad jenom u golfa III bych možná vzal diesel
Všechny výše jmenované budou mít 1 problém, zub času a rez.
----------------
výhodnější je podle mě koupit totální mr*ku, ale relativně mladšího věku spíše z kategorie levných šuntů.
nějaký 5-7 let starý chevrolet, daevoo, kiu, fiat atd.
----------------
pokud zůstaneme u volva, tak krabice 7xx anebo 4xx by byla moje volba.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#8 auto na denodenní ježdění
myslím, že tak do zhruba r.97 jsou všechny malá auta papír, jakousi bezpečnost by splňovalaŠvéd píše:Píšu Punto, ne Traboša woe .ksw píše:píše, že papír néé.
D.
z malých asi fabia
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#9 auto na denodenní ježdění
ksw: tak pokud se bavím o Fabii, tak se musíme rovnat stejné modely, myslel jsem MY 1999-2003. A jestli se to tlačí na cenu, tak jak píše Doktor - papírová Felda .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#10 auto na denodenní ježdění
souhlas, já jen mám kolem sebe kolegy, kteří nechtěj moc ivestovat, ale trochu bezpečné malé auto, tak prý fabka už odpovídá jejím představám a novým standartům, . . . dle crashtestů
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#11 auto na denodenní ježdění
Ty pežotky, minimálně rozhodně 206 bych určitě vyřadil. Naopak 205/309 v ultimátním atmodýzlu bude jezdit do rozpadu kastle. Stran bezpečnosti těžko říct. Ale mě se podařilo narvat to z 205 do zdi (led+20járů a samozřejmě nejlepší řidič na světě+letní slajky), cosik pár plastů porupalo, všechno z vrakáče za halíře, a jinak pohoda. Všechno čínským směrem hnije, toho bych se bál. Ovšem stejně tak jako u FCS1, který sem snad zdraví neviděl. FCS1 má navíc neuvřitelně k blití odpornou palubovku, které může konkurovat jenom multipla. Já bych možná fakt hledal tu fábku. Kdyby tak byla v SDI, to bys naftu ještě vyráběl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#12 auto na denodenní ježdění
doktor píše:Tak to máš těžký.
VW GOLF II, III
Ford Focus I, Ford Fiesta I /II
Opel Corsa I / II
Peugeot 205, 206, 306, 309,
Citroen saxo
Fiat punto, bravo,
Š. favorit, Š Felicia - u toho vyzvihuji, že snad není v česku autoopravna, která by to levně neopravila. Nemyslím autorizáky.
asijské mr*ky - malá mazda, malá toyota, mitsubishi colt,
U všech jmenovaných bych rozhodně bral benzín, snad jenom u golfa III bych možná vzal diesel
Všechny výše jmenované budou mít 1 problém, zub času a rez.
----------------
výhodnější je podle mě koupit totální mr*ku, ale relativně mladšího věku spíše z kategorie levných šuntů.
nějaký 5-7 let starý chevrolet, daevoo, kiu, fiat atd.
----------------
pokud zůstaneme u volva, tak krabice 7xx anebo 4xx by byla moje volba.
Vzpomněl jsem si, že by mohl být k dispozici pežot 106, za nic kromě povinn. ručení, takže pokud ano, holt slevím na absolutní minimum.
A vlastně konkrétní auto znám velmi dobře a vím, že do města je ok
Ale Jaký by byly možnosti od Volva...že bych si udělal prostě i radost...?
4 mě moc nerajcuje, ale sedma je jiná liga
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#13 auto na denodenní ježdění
možná by stála za průzkum - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/940/14401741?goFrom=list
Pokud je nejhorší vada ten ťukanec, stála by možná za záchranu...
Pokud je nejhorší vada ten ťukanec, stála by možná za záchranu...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#14 auto na denodenní ježdění
Tak jestli se chceš držet tohoto: Víte o něčem, za pár šupů, do čeho nebudu sypat prachy a budu moct čistě jen jezdit, jako jsem jezdil s kadettem ? toho jsem koupil za 5k a 5k jsem do něj investoval
Tak Volvo nekupuj, tam určitě nedáš jen 5.000,-Kč a nebudeš mít vystaráno , pokud auto na přískoky s minimálními náklady, tak na Volvo zapomeň a skoč do 106.
Tak Volvo nekupuj, tam určitě nedáš jen 5.000,-Kč a nebudeš mít vystaráno , pokud auto na přískoky s minimálními náklady, tak na Volvo zapomeň a skoč do 106.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#15 auto na denodenní ježdění
jak dlouho jsi s tím kadetem jezdil?
se mi líbí ta myšlenka, že i auto za 10 tis je schopno chvíli sloužit.
se mi líbí ta myšlenka, že i auto za 10 tis je schopno chvíli sloužit.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 auto na denodenní ježdění
Čtyrky jsou na to celkem vděčný volvozidla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#17 auto na denodenní ježdění
Ok něco popíšu...ksw píše:jak dlouho jsi s tím kadetem jezdil?
se mi líbí ta myšlenka, že i auto za 10 tis je schopno chvíli sloužit.
šlo o kup od známýho, bez převodu, tudíž 5k byla nejspíš taky trošku kamarádská cena, ale možná taky cena za to že:
Auto mělo údajně 1.6 motor, na technický se zjistilo, že to je 1.8 bohužel už ta škrcená verze na 66kW (údajně měla jezdit dobře a málo žrát...no dobře jezdila, ale žrala +-10 furt)
Měla zadní podběhy tak vytažený, že to vypadalo jako sekačka na nohy chodců
měla laďák s dvouma laufama velkejma jak malá zavařovací sklenice
...
Ale
původně jsem čekal tu hnusnou béžovou barvu, venku i interiér a sedan, ale byl to tmavě šedej hatch, barva spíš jako černá ale po rozleštění pastou jsem zjistil, že je to úžasná hodně tmavě šedá s drobnejma metalickejma třpytkama.
Když jsem auto vyčistil - z auta jsem vyndal přísahám bohu 2 plný kýble štěrku, podařilo se mi rozchodit otevírání kufru - tam byla velká přepravka s různym bordelem, ale i náhradníma dílama a taky jsem myslel že sedadla jsou černá, ale po vyndání sedaček a vyčištění mejdlem s jelenem, se na nich objevily červený pruhy - edice frisco, paráda auto bylo prostě tmavý, černej interiér a ještě pěkný sportovní sedadla.
takže cena 5k, nějaký drobný za 2x prasklou manžetu na předním kole, asi 2k za komplet zadní brzdy (který jsem nejspíš odvařil sám při testovací jízdě při koupi - zůstaly nalepený pakny) hned po koupi problém s hadičkou podtlaku - při vyšlápnutí spojky apod. si auto přisálo vzduch a otáčky šly nahoru...výměna termostatu za pár stovek a olej + filtry; jo a jednou se vysralo uzemnění od baterky, kterou opel dával na kasli místo na blok takže to bylo jednou, co jsem nedojel vlastní pomocí, ale na laně
sečteno podtrženo investice 5k i se spotřebákem a výsledná cena 10k + cena paliva za 2 a něco roku ježdění - auto by jezdilo doteď, ale já jsem přišel o papíry a přestěhoval se do města z baráku od našich, auto stálo venku a zachvilku mu začal chcát chladič, otec moc neměl chuť to řešit, tak šlo celý jak bylo do šrotu (škoda spousty věcí uvnitř) jen mi zbyly trošku křivý ale celkem v pohodě elektrony, který teď musim střelit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#18 auto na denodenní ježdění
Taky to tak vidím, tam bude sice potřeba malá investice, ale jinak asi ano...Ještě se mi líbila ta myšlenka se sedmičkou, ale máš pravdu že tam by to asi nebylo o tom, co jsem psal v podmínkáchŠvéd píše:Tak jestli se chceš držet tohoto: Víte o něčem, za pár šupů, do čeho nebudu sypat prachy a budu moct čistě jen jezdit, jako jsem jezdil s kadettem ? toho jsem koupil za 5k a 5k jsem do něj investoval
Tak Volvo nekupuj, tam určitě nedáš jen 5.000,-Kč a nebudeš mít vystaráno , pokud auto na přískoky s minimálními náklady, tak na Volvo zapomeň a skoč do 106.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#19 auto na denodenní ježdění
http://auto.bazos.cz/inzerat/30144608/Prodam-subaru-justy-4x4-13-rv-98-ekodan-zaplacena.php
apod.
když už malý,tak s tim bude v zimě sranda.
apod.
když už malý,tak s tim bude v zimě sranda.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 auto na denodenní ježdění
Jak s těma malejma sráčkama jezdí většinou maminy na nákupy, tak zrovna z tohodle auta jsem dycky viděl vystupovat nějakýho normálního týpka...
Asi na tom něco bude
Asi na tom něco bude
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#21 auto na denodenní ježdění
Já měl před S40 ... Corsu B , 1.2 Eco )
Krásných 33kW, na veškeré opravy stačila gola kterou jsem vozil v kufru. Ještě bez posilovače, ve třídveřové verzi. Když se obuly 165/60 R14 a vyměnily pružiny za tvrdší, tak to bylo velice zábavné auto, ale pouze v sólo obsazení..
Krásných 33kW, na veškeré opravy stačila gola kterou jsem vozil v kufru. Ještě bez posilovače, ve třídveřové verzi. Když se obuly 165/60 R14 a vyměnily pružiny za tvrdší, tak to bylo velice zábavné auto, ale pouze v sólo obsazení..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#22 auto na denodenní ježdění
Justynu jsme teď koupili máti místo děravý felicie a je to bomba. Máme to v luxusním stavu po důchodcích z německa se serviskou máti je druhej majitel celkově...velice doporučuji jako přepravovadlo. Na mě to je akorát děsně mrňavý zvyklej z 850tky...
Na zimu je ale lepší justy 1.generace - ta toho vyjede víc...ale i tak tahle mrcha prostě nejde skoro utrhnout akorát to je asi slušnej papírák...ale aspoň velice sympatický.
Na zimu je ale lepší justy 1.generace - ta toho vyjede víc...ale i tak tahle mrcha prostě nejde skoro utrhnout akorát to je asi slušnej papírák...ale aspoň velice sympatický.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 auto na denodenní ježdění
Tak to neni moc náročná, taky shodou okolností tak trošku sháníme káru pro máti ale...smolda píše:Justynu jsme teď koupili máti místo děravý felicie a je to bomba. Máme to v luxusním stavu po důchodcích z německa se serviskou máti je druhej majitel celkově...velice doporučuji jako přepravovadlo. Na mě to je akorát děsně mrňavý zvyklej z 850tky...
Na zimu je ale lepší justy 1.generace - ta toho vyjede víc...ale i tak tahle mrcha prostě nejde skoro utrhnout akorát to je asi slušnej papírák...ale aspoň velice sympatický.
Prej nechce nic malýho, třeba se jí líbí dvojková octávie v kombíku kterou jezdí můj otec, na Volvo V40 řekla, že je to moc velký ( ženská prostorová představivost )
Taky se jí líbí moje Cčko, ale je prej moc starý a neni v automatu - další dedukce na zabití
Takže co se jí líbí je novej Passat CC (připomínám že jezdila kdysi s dvojkovou Fiestou z roku 91, bez posilovače a vlastně ničeho krom volantu) a jako levnější varianta Škoda Rapid za věru 600k
no co říct, jsem rád že nejsu ženská
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#24 auto na denodenní ježdění
Omg, takze od obyč. kraxny koukame po Passatu CC? Začinam tusit jak tahle šaškarna dopadne.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#25 auto na denodenní ježdění
Doktore, špatně čteš...já stále sháním kraksnu, pro sebe, jen jsem komentoval co psal smolda ohledně justyny a jeho mátidoktor píše:Omg, takze od obyč. kraxny koukame po Passatu CC? Začinam tusit jak tahle šaškarna dopadne.
neměl bys tolik pít
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek