Dilema 850 vs S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#1 Dilema 850 vs S60
Tak zajemce o mou T5 uz je a uz je skoro prodana, sice za cenu jinou nez bych si predstavoval ale co uz, a jelikoz chci manual tak premyslim jake další Volvo .
Vcera jsem mel moznost si prohlidnout a projet se v 850 T5 s 19T a BSR úpravou ŘJ (díky hpridal ) a nemuzu za to ale ta 850 mě příjde víc volvo než S60 , jako jela líp než ta má S60 to rozhodne ale třeba luxus byl v s60 větší , ale proste měl sem vní lepší pocit jako by byla VÍC Volvo . A jelikož bych nechtěl skončit jen u seriového výkonu tak přemýšlím co jsi koupit .
Na S60 se mi líbil luxus a po pravde je to takova gaykchára , ale ta 850 je nenápadná bestie nic méně po včerejši jízdě mě to láka spíše ke krabicím
Vcera jsem mel moznost si prohlidnout a projet se v 850 T5 s 19T a BSR úpravou ŘJ (díky hpridal ) a nemuzu za to ale ta 850 mě příjde víc volvo než S60 , jako jela líp než ta má S60 to rozhodne ale třeba luxus byl v s60 větší , ale proste měl sem vní lepší pocit jako by byla VÍC Volvo . A jelikož bych nechtěl skončit jen u seriového výkonu tak přemýšlím co jsi koupit .
Na S60 se mi líbil luxus a po pravde je to takova gaykchára , ale ta 850 je nenápadná bestie nic méně po včerejši jízdě mě to láka spíše ke krabicím
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#2 Dilema 850 vs S60
Tak myslim že Dali se tady hezky rozepíše 19T v tý 850 je hezkej základ, krabice bude rozhodně syrovější a dravější. S60 má sice na budoucí úpravy větší potenciál (350 koní bez toho, aby se musel "otvírat" motor neni problém) ale 850 to zvládne stejna tak, jen to bude o něco dražší... A jít o 850R rozhodně bych neváhal. Podle mýho S60tku na každodenní ježdění, pár drobností a 300 poníků je na světě. Nicméně 850 je můj malý sen ale bral bych jí spíš jako druhý auto. A to jsem v ní ani nejel... Stejně by strávila víc času na dílně než na silnici
Těžký rozhodování to ti povim... asi bych vybíral podle toho jaký plány s autem máš a jak s tim hodláš jezdit
Těžký rozhodování to ti povim... asi bych vybíral podle toho jaký plány s autem máš a jak s tim hodláš jezdit
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Dilema 850 vs S60
850 má něco do sebe, jak tě chytne, těžko se jí budeš zbavovat.
Taky se podívej, že málokdo prodává 850, jestli vůbec, tak za něco adekvátního - 960 a pod.
Většinou se totiž 850 dodělá do konce, majitelům obvykle přiroste k srdci.
Problém je, že tě budou otravovat protivné závady typu kastlík, rozbité zámky, různá gumová těsnění, sedačky, nefunční klima - odejdou klapky, ventilátor atd. A interiérové prkotiny, stropnice, vybledlé plasty, ošoupané lišty a pod... Objeví se i vrzoty a pazvuky.
Prostě krabice stárne. U S60 tě to patrně nečeká v takovém rozsahu. S60 bude mít navíc asi i hezčí lak, bude v průměru novější o 8 let.
Motorický potenciál je podle mě větší v S60 T5 než 850 T5, resp R
Ale faktem je že 850 není gaykchár.
Taky se podívej, že málokdo prodává 850, jestli vůbec, tak za něco adekvátního - 960 a pod.
Většinou se totiž 850 dodělá do konce, majitelům obvykle přiroste k srdci.
Problém je, že tě budou otravovat protivné závady typu kastlík, rozbité zámky, různá gumová těsnění, sedačky, nefunční klima - odejdou klapky, ventilátor atd. A interiérové prkotiny, stropnice, vybledlé plasty, ošoupané lišty a pod... Objeví se i vrzoty a pazvuky.
Prostě krabice stárne. U S60 tě to patrně nečeká v takovém rozsahu. S60 bude mít navíc asi i hezčí lak, bude v průměru novější o 8 let.
Motorický potenciál je podle mě větší v S60 T5 než 850 T5, resp R
Ale faktem je že 850 není gaykchár.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 Dilema 850 vs S60
no výhodou je že nepotřebuji autem jezdit často jelikož mám práci 100m od baráku a právě že by mohla být rozdělaná často popřípadě bych si koupil filcku či fabku jako druhý vůz
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#5 Dilema 850 vs S60
Souhlas taky znám jednoho borce má 850 TDI 96 v automatu kupoval ji nekdy v roce 2001 a rikal že dokat bude jezdit tak ji neprodá auto ma už kolem 800 tis najeto nikdy ho nezradila... Minule me dostal když sem se ptal jak často mení olej v automatu na což mi odpovedel jestli se to taky má menitdoktor píše:850 má něco do sebe, jak tě chytne, těžko se jí budeš zbavovat.
Taky se podívej, že málokdo prodává 850, jestli vůbec, tak za něco adekvátního - 960 a pod.
Většinou se totiž 850 dodělá do konce, majitelům obvykle přiroste k srdci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Dilema 850 vs S60
Když ty si to napsal všechno za měmetju píše:Tak myslim že Dali se tady hezky rozepíše 19T v tý 850 je hezkej základ, krabice bude rozhodně syrovější a dravější. S60 má sice na budoucí úpravy větší potenciál (350 koní bez toho, aby se musel "otvírat" motor neni problém) ale 850 to zvládne stejna tak, jen to bude o něco dražší... A jít o 850R rozhodně bych neváhal. Podle mýho S60tku na každodenní ježdění, pár drobností a 300 poníků je na světě. Nicméně 850 je můj malý sen ale bral bych jí spíš jako druhý auto. A to jsem v ní ani nejel... Stejně by strávila víc času na dílně než na silnici
Těžký rozhodování to ti povim... asi bych vybíral podle toho jaký plány s autem máš a jak s tim hodláš jezdit
Dodal bych že 850 je takový víc LEGO, prostě dokud neohneš ojnice, tak si tam můžeš věšet co chceš, přehazovat řídící jednotky podle libosti, laborovat s tlakem turba přehazovat vstřiky, všechno je taknějak mechanický a poté co to doma v garáži složíš, tak se s tím dá jet.
Naproti tomu S60 proto, že je lehčí a díky variabilnímu časování vaček a pokročilejšímu řízení motoru pojede při stejných parametrech líp než 850 a do určitýho stádia se ladí snáz, moc toho ale svépomocí neuděláš. Nemůžeš koupit švába s mapama, nebo přemapovanou řídící jednotku, kterou si u 850 do auta přendáš a jedeš, vždycky si odkázanej na někoho, kdo ti do řídící jednotky něco (a to něco může bejt problém, protože ty nepoznáš jak moc je to dobrý nebo ne) naleje a nedělám si extra iluze že v ČR existuje někdo, kdo dokáže z benzínovýho Volva dostat maximum. Takže když vezmeš S60 T5, přendáš nebo uděláš si na ní vejfuk a necháš si tam nalejt základní, poměrně konzervativní software od slušný zahraniční firmy, pojede to jako když do 850 narveš třeba 60-100tisíc za úpravy. Když ti to bude stačit, je to OK. Pokud ne narazíš na problém s tím jak dál, vůbec nebude sranda najít někoho, kdo ti softwarově ošetří další hardwarový úpravy. Tuším, že by měly jít sehnat mapy až někam k 19T turbu a zeleným vstřikům.
Novinka je, že už někdo vymyslel, jak ME7 řídící jednotky klonovat, dříve neexistovalo abys ME7 auto nastartoval s motorovou řídící jednotkou z jinýho auta naprosto stejnýho typu...prostě jednotka byla nepřenosná a v případě poruchy si byl odkázanej na novou "virgin" jednotku koupenou ve Volvu za ranec. Takže určitej pokrok tam je.
Další vsuvka... pokud další S60 T5 a chceš jí ladit, tak určitě jdi do ročníku 2003 a výše... je to stále 2.3 ale má 149mm ojnice (oproti 139,5 starým) který jsou tlustší a pevnější tudíž nebudeš potřebovat řešit kovaný/H-profil, a lehčí a rovněž pevnější klikovku + blok s větracíma oknama mezi sousedníma válcema pro přefouknutí vzduchu pod pístem - díky tomu můžeš točit víc, aniž bys měl problém s odvětráním skříně.
#7 Dilema 850 vs S60
Technicky nám to tu krásně rozdrábl dali, k tomu není už snad co dodat.
Jinak prát se tu o design je blbost. Samozřejmě, že většině z nás se hold líbí ty pravý volva. A ty právě končí u vosmpade. Jel jsem T5 a jako jó, není to špatný... ale hold už je to prostě starý auto. Možná to bylo tím, že sem to neměl "osezený", ale to se mě moc nezdá. Prostě pouštět se s tím do nějakých větších akcí sem se trochu bál. Ale vím prd, jak na tom byla podvozkově, zdála se ok, ale kdo ví. Ovšem ani gaykchár nepatří k nějakým moderním supersportům. Já bych vybral podle toho, na co to chceš. Jestli čistě pro radost, tak bych šel po krabici. Jestli opotřebuješ byť jen jednou za rok vypadnou na tisíc km třeba k té slané luži, a nazpět, tak ten komfort gaykcháru je prostě jinde. Bohužel. Jinak bych měl doma jenom samý osmi, a jednu 960 pro moji radost. A možná bych se na podíval ještě trochu jinak - máme posledních pár možností, takový osmičky někde splašit. Kdežto ty šedesátky tady budou ještě pár let prudit. A budou za pár korun. Za to ta vosmpade, pokud nebude vybydlená a sežraná, bude asi celkem horký zboží. Kor S T5.
Jinak prát se tu o design je blbost. Samozřejmě, že většině z nás se hold líbí ty pravý volva. A ty právě končí u vosmpade. Jel jsem T5 a jako jó, není to špatný... ale hold už je to prostě starý auto. Možná to bylo tím, že sem to neměl "osezený", ale to se mě moc nezdá. Prostě pouštět se s tím do nějakých větších akcí sem se trochu bál. Ale vím prd, jak na tom byla podvozkově, zdála se ok, ale kdo ví. Ovšem ani gaykchár nepatří k nějakým moderním supersportům. Já bych vybral podle toho, na co to chceš. Jestli čistě pro radost, tak bych šel po krabici. Jestli opotřebuješ byť jen jednou za rok vypadnou na tisíc km třeba k té slané luži, a nazpět, tak ten komfort gaykcháru je prostě jinde. Bohužel. Jinak bych měl doma jenom samý osmi, a jednu 960 pro moji radost. A možná bych se na podíval ještě trochu jinak - máme posledních pár možností, takový osmičky někde splašit. Kdežto ty šedesátky tady budou ještě pár let prudit. A budou za pár korun. Za to ta vosmpade, pokud nebude vybydlená a sežraná, bude asi celkem horký zboží. Kor S T5.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Dilema 850 vs S60
Když to po sobě tak čtu, budí to dojem, že bych radši ladil S60 T5. To ne ale S60T5 a 850T5 nebo R beru jako dva nejvhodnější modely ke stavbě bestie.
Na 850 bych vypíchnul hlavně obrovský charisma (podobný má pro mě snad už jenom rantlová sedmička, která je přesně to Volvo, který si jako první dokážu vybavit z dětství) co se týká vzhledu. A co se týká charakteru a duše, tak taková ta mechanická přímočarost a neurvalost doplněná zpětnou vazbou. Prostě je to auto, který řídíte, plyn přidáváte vy a ne servomotor přitom ale někomu cizímu, kdo s ním nikdy nejel hned padne do ruky (jedničková S/V70 umí padnout do ruky ještě o kousek líp, ale zase proti 850 už je taková příliš uhlazená).
Pokud chceš 850 jako základ projektu, je dobrý odhadnout kam to chceš hnát a na základě toho rozhodnout jestli T5 nebo R (T-5R bych nechal stranou, protože oproti T5 nenabízí po technický stránce nic navíc a stavět na ní projekt je trochu hřích, prostě bych jí zachoval v sérii pro další generace).
850R (v manuálu samozřejmě) tě posune na startovní čáře o něco dál než T5. Máš M59 převodovku s viskospojkou, větší turbo, vstřiky, nejsilnější sériovou spojku.... a nejvyšší výbavu. Pokud do ní narveš prachy, máš šanci že když jí někdy budeš chtít prodat, tak to že je to R bude mít nějakou váhu a aspoň část z těch vynaložených prachů můžeš zohlednit ve vyšší ceně. Je tu ale problém kterej třeba řeším teď já... na autě už toho mám překopanýho tolik, že jsem klidně moh vzít jako základ T5, vpodstatě zbývá M59 vyměnit za M56 + samosvor a na tom autě už nebude po technický stránce nic z R-specifických mechanických věcí. Zato tam pořád budou 150kg těžký eRkový sedačky, 40kg šíbr.... izolace, podlážky kufru, různý tapece a další banda klumpů, který kdybych z auta vyházel a narval tam dopředu skořepiny tak jeho hmotnost bude začínat číslovkou 13.... a pojede jak kdyby mělo o 50 koní víc. Bejt to T5 už bych to dávno udělal. Jenže u R nemám to srdce
Pokud vezmeš za základ T5, je celkem jedno co s tím autem budeš dělat, jeho hodnotu nesnížíš. Až s ním budeš chtít skoncovat, tak asi nejpravděpodobnější bude že ho budeš muset rozebrat na díly... abys našel někoho, kdo se pro to auto nadchne a zároveň na něj má dost peněz se asi jentak nestane.
Na 850 bych vypíchnul hlavně obrovský charisma (podobný má pro mě snad už jenom rantlová sedmička, která je přesně to Volvo, který si jako první dokážu vybavit z dětství) co se týká vzhledu. A co se týká charakteru a duše, tak taková ta mechanická přímočarost a neurvalost doplněná zpětnou vazbou. Prostě je to auto, který řídíte, plyn přidáváte vy a ne servomotor přitom ale někomu cizímu, kdo s ním nikdy nejel hned padne do ruky (jedničková S/V70 umí padnout do ruky ještě o kousek líp, ale zase proti 850 už je taková příliš uhlazená).
Pokud chceš 850 jako základ projektu, je dobrý odhadnout kam to chceš hnát a na základě toho rozhodnout jestli T5 nebo R (T-5R bych nechal stranou, protože oproti T5 nenabízí po technický stránce nic navíc a stavět na ní projekt je trochu hřích, prostě bych jí zachoval v sérii pro další generace).
850R (v manuálu samozřejmě) tě posune na startovní čáře o něco dál než T5. Máš M59 převodovku s viskospojkou, větší turbo, vstřiky, nejsilnější sériovou spojku.... a nejvyšší výbavu. Pokud do ní narveš prachy, máš šanci že když jí někdy budeš chtít prodat, tak to že je to R bude mít nějakou váhu a aspoň část z těch vynaložených prachů můžeš zohlednit ve vyšší ceně. Je tu ale problém kterej třeba řeším teď já... na autě už toho mám překopanýho tolik, že jsem klidně moh vzít jako základ T5, vpodstatě zbývá M59 vyměnit za M56 + samosvor a na tom autě už nebude po technický stránce nic z R-specifických mechanických věcí. Zato tam pořád budou 150kg těžký eRkový sedačky, 40kg šíbr.... izolace, podlážky kufru, různý tapece a další banda klumpů, který kdybych z auta vyházel a narval tam dopředu skořepiny tak jeho hmotnost bude začínat číslovkou 13.... a pojede jak kdyby mělo o 50 koní víc. Bejt to T5 už bych to dávno udělal. Jenže u R nemám to srdce
Pokud vezmeš za základ T5, je celkem jedno co s tím autem budeš dělat, jeho hodnotu nesnížíš. Až s ním budeš chtít skoncovat, tak asi nejpravděpodobnější bude že ho budeš muset rozebrat na díly... abys našel někoho, kdo se pro to auto nadchne a zároveň na něj má dost peněz se asi jentak nestane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#9 Dilema 850 vs S60
a to je zrovna věc, co mi ještě chybí k dokonalosti. Jinak já bych opět bral 850 a to bez váhání. Sice dneska je ve stavu, že je neprodejná ale to je jedině dobře, protože to člověka neubírá k myšlence jí prodat, i když ho sebevíc naštve.dali píše: 40kg šíbr....
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#10 Dilema 850 vs S60
Takže ted v tom rozhodovani mam jeste vetsi bordel ne ted vazne jeste mam cas na definitivum jelikož Zlatka neni jeste uplne prodana, nicmene asi nebudu spechat na koupi , jelikoz od minulyho roku jsem se ponaucil koupil sem zlatku a o tyden pozdejc byla na prodej s60R za 100k se spatnyma tlumicema , tim nechci rict ze chci erko ,nechci protoze ma velkej obsah a hodne žere ja zustanu u hezkyho obsahu 2.3 , a s toho so popsali dali to nejspis vypada na S60 ale nebudu predbihat mam vyhlidlou jednu 850 za celkem fajn peniz ale stale váham . jinak dííky za poznatky
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#11 Dilema 850 vs S60
s S60 T5 nic neskazis
na rozdiel od eRka sa ti neposeru drahe tlmice alebo 4x4 jak mne, brzdy nato zozenes aj vrtane atd, na eRko nic neni v europe v normalnej cene
ale stejne mam rad svoje eRko aj ked doneho teraz musim hodne nasypat v ramci beznej udrzby (uhlovka a tlmice su snad najdrahsie veci na tom aute)
na rozdiel od eRka sa ti neposeru drahe tlmice alebo 4x4 jak mne, brzdy nato zozenes aj vrtane atd, na eRko nic neni v europe v normalnej cene
ale stejne mam rad svoje eRko aj ked doneho teraz musim hodne nasypat v ramci beznej udrzby (uhlovka a tlmice su snad najdrahsie veci na tom aute)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Dilema 850 vs S60
v podstatě OT vsuvka:
Nechci se nikoho dotknout, ale B230FT s řízenim LH2.4 umí hodně a cena úprav je jinde a zadní náhon u hračky je obrovský plus. Díly se stál prodávaji, vyrábí. Auto nikdy nebude rychlejší na okruhu, nebo na závodní trati, ale splní přesně ten účel zábavnýho auta zdaleka nejlíp.
Bohužel podobný auto už nebylo na prodej celkem dost dlouho
Nechci se nikoho dotknout, ale B230FT s řízenim LH2.4 umí hodně a cena úprav je jinde a zadní náhon u hračky je obrovský plus. Díly se stál prodávaji, vyrábí. Auto nikdy nebude rychlejší na okruhu, nebo na závodní trati, ale splní přesně ten účel zábavnýho auta zdaleka nejlíp.
Bohužel podobný auto už nebylo na prodej celkem dost dlouho
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#13 Dilema 850 vs S60
...a když jo, tak jsou v dost bídným stavu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Dilema 850 vs S60
Na hračku nemá původní stav vliv, stejně se všechno důležitý bude předělávat, ale fakt prostě nejsou. Chtěl sem si hrát se sedanem, ale jedinej k mání byla exŠíbrova, ale majitel to nepojízdný auto chce cituji "dát dohromady a prodat za 70tis v německu" a moje nabídka 20tis mu nestála za to. Muj sen je rantlovka s B230FT a LH2.4, ale to bych si musel bohužel poskládat sám, továrně nejspíš neexistuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 Dilema 850 vs S60
existuje,já jednu vlastnil a jednu rozebral... Rok výroby 89,první registrace 90 oba kousky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Dilema 850 vs S60
Jako že ještě víc před bušovkou než exšíbrovka(940 čumák)? To tak možná bylo pár kousků...
komu si jí prodal?
komu si jí prodal?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 Dilema 850 vs S60
Z krabic mě taky nejvíc bere rantlovka. A pokud bych jí řešil, tak bych asi i uvažoval o sedanu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#18 Dilema 850 vs S60
čau kluci tak se stalo a udelal sem kompromis a koupil C70 kupe
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#19 Dilema 850 vs S60
Si to vyřešil dobře, starej předek a kulatej zadek idealní kompromis
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 Dilema 850 vs S60
Gratuluju! A nějaký podrobnosti? Motor a převodovka je asi jasný, ale plynový lanko, nebo elektronická škrtící klapka? Barva vnitřek, venek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#21 Dilema 850 vs S60
Tak má plynový lanko , vnitrek no ten se musi doladit ridicova sedacka dosti v pi.. jelikoz se to nejakej kutil snazil tepovat a dost to potrel , a povisla stropnice opet od tepovani , je to svetla bezova Alcantra ideal by byla cerna bo uz mam te bezove plny zuby z S60 ale kvuli tomu manualu to skousnu motor jede jak hodinky dlouho to stalo ale chytl bez vahani na brnk , nikde nic nemlati brzdi to a mam takovej pocit ze by moji bejvalku dalo protoze mi to prijde zivejsi ale to je asi tim manualem ) nic méně za ten peníz hodně muziky mám z ní radost
PS: barva tmavě šedá
PS: barva tmavě šedá
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#22 Dilema 850 vs S60
Velice Šalamounské rozhodnutí a hezkej lankovej rocnik (jeste bezkurvitkovej) Gratulace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#23 Dilema 850 vs S60
dííky
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#24 Dilema 850 vs S60
kompromis medzi krabicou a S60 je coupe
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 10 Odpovědi
- 1369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wacully
-
- 5 Odpovědi
- 586 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 8 Odpovědi
- 1721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 15 Odpovědi
- 1683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos