kára pro synáčka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#76 kára pro synáčka
ten fokus je dobrej nápad ,,,,ukážu mu to a uvidím
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#77 kára pro synáčka
Sháním nějaký povoz do města a hlavně pro přítelku ve stejné cenové relaci, takže taky dost špekuluju a pročítám kde co. Nikdy by mě ital nenapadl,ale ta Lybra se mi dost zamlouvala. Dvouzónová digi klima v základu,okna,zrcátka v el... Četl jsem recenzi téhle ojetiny a vůbec to prý není špatný. Motor doporučují buď již zmiňovanou 1.6 (jede líp než se zdá) a nebo jakoukoli naftu (1.9 či 2.4 pětivál). Ceny jsou nízké protože se bohužel (nebo díkybohu) veze na pověsti alfy 156 (se kterou nemá vůbec nic společného) a prostě italských aut. Další plus bych viděl v nezájmu čórkařů... Kdyby jsi o tom chtěl vědět něco víc,sežeň si speciál světa motorů - ojetiny... Nebýt to tak velký vozítko,už stojí před barákem (ale potřebuju velikostně Corsu nebo max. Astru)...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#78 kára pro synáčka
No je to tak čtvrt roku co jsem s přítelkyní kupoval Punto pro ní, aby se na tom naučila. Rok 2001, 1,2 16V, 80koní. Klima, elektrický okna, abs, centrál, servo (včetně režimu CITY, s tim se parkuje nádherně). Dal jsem dokupy co se dalo, nový komplet brzdy, přední pružiny, tlumiče, oprava startéru, kompresoru klimy většinou jen systémem vyndat, vyčistit vrátit a no problemo (auto 2 roky stálo bez hnutí). Nemám s podobnejma prdítkama zkušenost ale překvapilo mě jak je auto tichý a to i na dálnici, po chvilce tréningu je docela i hbitý, s pohodlím to taky neni nejhorší, jen bych uvítal elektrický zrcátka. Za těch pár drobáků za co jsme to koupili se mi s tim nejezdí špatně...
Naposledy upravil(a) metju dne 06 srp 2013 23:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#80 kára pro synáčka
Tenhle topic je, co se baleni babovek tyce, velmi poucny... To bych na tomhle foru nikdy necekal ...diky a zitra si jdu pro BMW
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#81 kára pro synáčka
Ten ENCAP test kousek před Frenštátem? Přímo proti zdi - auto sjelo z cesty a náraz do mostu?martinopel píše:Včera jsem byl svědkem DN .A své dítě bych nesvěřil žádnému neVolvu.
Bylo to v TV, děsivé Motorový prostor toho malého Japonce (?) neexistoval. Kabina sice relativně v kuse, přesto oba pasažéři +
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#82 kára pro synáčka
tvl to je hnusný To se Ti vážně líbí???cuhan píše:Já bych doporučil toto:
Bezproblémový motor,špičkový podvozek na sportáka nadprůměrný kufr a designem nemá konkurenta.. :good:https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/gt/13405857?goFrom=list
#83 kára pro synáčka
jj byl jsem přímo u auta a chtěl jsem odpojovat baterku,když jsem zjistil,že vše co bylo v motorovém prostoru je nastěhováno v autě.Hned jsem si vzpoměl na crash s Hyenou,kdy se motor sunul hezky pod auto.ok2ucx píše:Ten ENCAP test kousek před Frenštátem? Přímo proti zdi - auto sjelo z cesty a náraz do mostu?martinopel píše:Včera jsem byl svědkem DN .A své dítě bych nesvěřil žádnému neVolvu.
Bylo to v TV, děsivé Motorový prostor toho malého Japonce (?) neexistoval. Kabina sice relativně v kuse, přesto oba pasažéři +
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#85 kára pro synáčka
to ani nevypadá nějak drasticky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#86 kára pro synáčka
no ty vole, to musela být šlupka
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#87 kára pro synáčka
jestli v tom posádka zemřela, tak je někde něco špatně.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#88 kára pro synáčka
ono taky záleží na tom kolik ti je let? s každým rokem navíc musíš omladit model auta, takže když ti je 18, tak ti stačí trojková řada r.v. 1995 a ve čtyřiceti končíš s novým GTečkem ale to ti může být taky na nic pokud si nevezmeš clavin nebo viagrutymon píše:Tenhle topic je, co se baleni babovek tyce, velmi poucny... To bych na tomhle foru nikdy necekal ...diky a zitra si jdu pro BMW
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
#89 kára pro synáčka
cca 90km rychlost bez brždění motor i s převodovkou nastěhované v autě,mezi opěradlem a volantem cca 30cm místo.Dveře otevřít nešly.Auto i po hašení práškovým hasičákem pořád doutnalo,smrad po pálící se izolaci.Bohužel nebylo možno jakkoliv pomoci řidiči,který ještě vykazoval známky života.Z mého pohledu nikdy neVolvo.eLzyx píše:jestli v tom posádka zemřela, tak je někde něco špatně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#90 kára pro synáčka
myslíš, že by to Volvo ustálo? Asi by to posádce nějakou šanci dalo, protože motor ani převodovka by se do interieru nedostala, ale i tak by to přetížení bylo masakrální. Možná o chlup nižší, než v tom Suzuki - to se v přední části prakticky nijak zvlášť nedeformovalo = přeneslo většinu zpomalení/přetížení na posádku.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#91 kára pro synáčka
tak kdyz uz jste u fordu, tak mu za dvanact strelim svy mondeo . a jeste bude mit na opravy (spojka klouze, podvozek mlati, klima neklimatizuje) (dokonce to davam s letnakama na hliniku, se zimakama a plnohodnotnou rezervou8))
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#92 kára pro synáčka
volvo mozno. posadka asi nie. to pretazenie na vnutorne organy by bolo imho nezlucitelne zo zivotom.eLzyx píše:myslíš, že by to Volvo ustálo? Asi by to posádce nějakou šanci dalo, protože motor ani převodovka by se do interieru nedostala, ale i tak by to přetížení bylo masakrální. Možná o chlup nižší, než v tom Suzuki - to se v přední části prakticky nijak zvlášť nedeformovalo = přeneslo většinu zpomalení/přetížení na posádku.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#93 kára pro synáčka
tak tak. v devadesatce to muzes strelit do zdi v cemkoliv a imo nemas sanci ... vzdyt to je pomalu horsi jak pad z sestyho patra
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#94 kára pro synáčka
na druhou stranu pak se stane tohle: http://zpravy.idnes.cz/nehoda-u-cerne-hory-0at-/krimi.aspx?c=A130807_092225_brno-zpravy_taz
a ja nechapu, jak to mohl nekdo prezit
a ja nechapu, jak to mohl nekdo prezit
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12072
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#95 kára pro synáčka
To právě neni ani moc podobný.
rychlost volnýho pádu kde h je výška ze který padáš.
a je rozdíl zda z daný rychlosti zabrzíš na metru (deformace kastle), nebo na 5cm (odhadnutá přežitelná deformace těla při nárazu na chodník)
Nevim jaký je přežitelný zrychlení, 40g??? každopádně pak máš zpátky výpočet zrychlení (a) jaký působilo na posádku při nárazu v^2/(2h)=a, kde h je v tomto případě délka deformační zóny.
Je to velmi hrubý odhad vycházející ze spousty omezujících předpokladů, ale pro základní představu celkem postačující. Ovšem teda nejde zahrnout to, jak ti palubka rozdrtí kolena, volant prorazí hrudník atd.
a na počet g převedeš vydělenim 10ti.
rychlost se zadává v m/s (to jsou km/h vydělit 3.6), h v metrech
rychlost volnýho pádu kde h je výška ze který padáš.
a je rozdíl zda z daný rychlosti zabrzíš na metru (deformace kastle), nebo na 5cm (odhadnutá přežitelná deformace těla při nárazu na chodník)
Nevim jaký je přežitelný zrychlení, 40g??? každopádně pak máš zpátky výpočet zrychlení (a) jaký působilo na posádku při nárazu v^2/(2h)=a, kde h je v tomto případě délka deformační zóny.
Je to velmi hrubý odhad vycházející ze spousty omezujících předpokladů, ale pro základní představu celkem postačující. Ovšem teda nejde zahrnout to, jak ti palubka rozdrtí kolena, volant prorazí hrudník atd.
a na počet g převedeš vydělenim 10ti.
rychlost se zadává v m/s (to jsou km/h vydělit 3.6), h v metrech
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 164
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 D5
- Bydliště: Praha
#96 kára pro synáčka
hele svete div se, ja to strelil jen tak od boku. pocitat faaaakt nic nechci, matiku ani fyziku jsem nikdy rad nemel a nehodlam na tom nic menit.Urvanej píše:To právě neni ani moc podobný.
rychlost volnýho pádu kde h je výška ze který padáš.
a je rozdíl zda z daný rychlosti zabrzíš na metru (deformace kastle), nebo na 5cm (odhadnutá přežitelná deformace těla při nárazu na chodník)
Nevim jaký je přežitelný zrychlení, 40g??? každopádně pak máš zpátky výpočet zrychlení (a) jaký působilo na posádku při nárazu v^2/(2h)=a, kde h je v tomto případě délka deformační zóny.
Je to velmi hrubý odhad vycházející ze spousty omezujících předpokladů, ale pro základní představu celkem postačující. Ovšem teda nejde zahrnout to, jak ti palubka rozdrtí kolena, volant prorazí hrudník atd.
a na počet g převedeš vydělenim 10ti.
rychlost se zadává v m/s (to jsou km/h vydělit 3.6), h v metrech
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12072
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#97 kára pro synáčka
Ti to nenutim. Já zase než něčemu uvěřim, tak si to musim aspoň odhadnout
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#98 kára pro synáčka
ja som za experimentUrvanej píše:Ti to nenutim. Já zase než něčemu uvěřim, tak si to musim aspoň odhadnout
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#99 kára pro synáčka
kam se muzem prijit podivat, az budes experiment provadet?lucki píše:ja som za experimentUrvanej píše:Ti to nenutim. Já zase než něčemu uvěřim, tak si to musim aspoň odhadnout
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#100 kára pro synáčka
Ty voe za 30-40 se da koupit hezka 2-ka nebo 7-ma ve wagonu. Vyuzitelne- ano! Bezpecne-ano! Prostorne- ano! Stylove-ano! Proste SWAG! Plus sa nauci ridit. A ten vykon?! nieje brutalny. Na zaciatok v pohode. Ja som na 20-tku dostal(zadara) 245-ku.. A od prveho okamihu som si hrdo jazdil. Hocikam .. od dedinskych krciem az po luxusne diskoteky v Bratislave. Ba dokonca ma rozni ludia zastavovali( hlavne na benzinkach) a pytali sa na auto. Velmi ma to tesilo. Mne osobne 2-ka dava pocit vynimocnosti nakolko som este nestretol inu oproti iducu...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´