Zajímavá historie vozu

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#1 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od spy »

Nevím proč mě to napadlo, ale řekl jsem si, že bych si mohl vygůglit něco víc o původním majiteli mého vozu. Že to bude ale takový příběh, to jsem fakt nečekal :-)
V servisce je jako první napsán jakýsi Marmitte Zara - divné to jméno, říkám si, a tak se alespoň na Street View podívám alespoň na jeho adresu:
http://goo.gl/maps/nlfxa
Došlo mi že, to bude asi nejspíš firemní sídlo a tak hledám dál.
Zjišťuju, že ve stejném baráku opravdu sídlila firma Marmitte Zara:
[img]http://tribunatreviso.gelocal.it/polopoly_fs/1.1544562.1318449067!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_250/image.jpg[/img]
Zřejmě vyráběla nějakou dobu výfuky, dá se najít i výfuk s jejich značkou:
[img]http://img4.annuncicdn.it/6c/46/6c46131ece8d244867373151680a8612_orig.jpg[/img]

Protože C70 nepatří k úplně běžným a levným vozům, tak si myslím že se dá předpokládat, že v něm jezdil někdo z vysokých představitelů firmy, možná i sám ředitel? No a tady začíná ten příběh :-)
Fabrika Zara totiž v červenci 2007 zkrachovala a s ní i několik jejich dalších společností. Obviněn byl její ředitel - Bruno Campeolo. Během úpadku továrny Zara byl údajně zpronevěřen materiál a stroje za cca 3mil EURO.
http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.oggitreviso.it%2Fbancarotta-90-senza-lavoro-19971
Pan Campeolo byl asi v roce 2009 zatčen, ale v roce 2011 propuštěn - kdo ví z jakého důvodu, moje italština není moc plynulá :-)
http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2011%2F03%2F30%2Fnews%2Ffallimento-ape-campeol-torna-libero-1.1544566
No ale v roce 2012 byl pan Bruno zřejmě odsouzen k 3,5 letům v chládku :-)
http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftribunatreviso.gelocal.it%2Fcronaca%2F2013%2F01%2F14%2Fnews%2Ffinanza-denuncia-imprenditore-per-bancarotta-1.6349639
Zároveň také (jestli tomu dobře rozumím), obžalovali nějakého konkurzního správce, který měl při řešení konkurzu Zary a dalších společností způsobit škodu za cca 2,2mil EUR.
Je možné, že v mém Volvu jezdil sám pan Campeolo? Já myslím že ano :-) Teď když už ho možná znám, tak ho snad zkusím zkontaktovat a zeptat se ho, proč proboha do seznamu příplatkové výbavy nedal i tempomat a šíbr - když už si mohl dovolit ty Tritony, tak těch pár šupů za tempomat už by ho nezabilo :-)

Nakonec ale jenom doufám, že když Zara prodávala moje Volvo v roce 2006 (asi nějakému soukromému majiteli), tak to byl legální převod :-)

P.S. Taky pořád bloumám nad tím, jaktože si dokázal koupit v Itáli opravdu plnou 2,3T5 a ne tu jejich speciální 2,0T5 - asi mu nějaké daně byly u zadní části těla...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od Ondra. »

pěkná storry, ty bláho proč si nevzal tempomat ode mě, už tu prodávám druhej :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#3 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od spy »

Mám už MY99 => elektronickej plyn.
Jestli sem to dobře pochopil, tak ten tvůj tempomat je pro lankový plyny
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#4 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od mr1 »

V IT nic nenormálního. Hodně aut má divné konfigurace. Například moje socka V70 má příplatkový světlý celovepř, ale palubák nikde, výhřev nikde, tempomat nikde, držák nápojů nikde.... se divím, že nemá speciálně doladěná švihadla.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od dali »

Mojí 850R, taktéž raritní 2.3 (z výbavy chybí (naštěstí) automat a vyhřívaný zadní sesle) podle všeho koupil tenhle pán:
http://www.globalbusinessconnect.org/maurizio_fornale žijící v té době ve italské enklávě ve Švýcarsku a v techničáku byl uvedený jako spoluvlastník jeho otec žijící v Janově... Takže možná nějaká klička jak mít 2.3 motor a vyhnout se dani z luxusu? Těžko říct. Pak už to bylo horší....buď druhej nebo třetí majitel byl č**ák co to stočil na 170tkm a zahodil veškerou servisní dokumentaci.... Spíš bych to viděl na toho od kterýho jsem to koupil, už jen podle toho jak za krátkou dobu stihnul auto votuzit....

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#6 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od spy »

Tak aspoň nezpronevěřil 3 miliony eur :-)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 Zajímavá historie vozu

Příspěvek od dali »

Myslím, že můžeš bejt v klidu... rozsahem škod si asi na vedení Sazky po kterým tu má hezká řádka lidí auta jentak nešáhne :green:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“