Rozvody po 15000km

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#1 Rozvody po 15000km

Příspěvek od martines »

Ano, po 15000km na ŠKODA FABIA doporučili kolegovi výměnu rozvodovýho řememu z důvodu že mu v autě v motoru něco tluče.Shodou okolností v servisu byl pán který řešil to samé co kolega s tím rozdílem, že už tam s tím byl potřetí a pořád tam něco za stude tluče pazvukuje, (nevím neslyšel jsem to) Nechal se slyšet technik ze škodovky že ten pazvuk není na reklamaci :bad:
Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Kuko28 »

:D

to už asi nastavili 15tis servisní interval na komplet motor - je to jednodušší než měnit rozvody a bůhví co dalšího

no nic, zarytí koncerňáci si rozšíří výčet spotřebního matroše u jejich aut (u všech jiných aut je to samozřejmě závada) - váha vzduchu, turbo, rozvody... :green:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#3 Rozvody po 15000km

Příspěvek od spy »

Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).

P.S. Je tam řetěz, ne řemen :-)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Rozvody po 15000km

Příspěvek od hajnej »

spy píše:Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).

P.S. Je tam řetěz, ne řemen :-)
super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motor
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#5 Rozvody po 15000km

Příspěvek od karelvolvo »

Máme v naší pobočce k dispozici V50 MY08 2.0D najeto 270tkm a asi půl roku máme koupený rozvody a není pořád čas je vyměnit a pak že jsou tyhle auta naprd a to s tím jezdí k do má ruky nohy
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#6 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Čahoun »

spy píše:P.S. Je tam řetěz, ne řemen :-)
Řetěz většinou nepraskne, ale ozubený kola na vačce a klice mají kvůli nižšímu hluku zakulacený zuby, takže řetěz postupně přeskakuje o jeden zub, až se to potká.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#7 Rozvody po 15000km

Příspěvek od doktor »

já měl v rodině dvě fábie I. 1,4 i . Tchán - výměna motoru v 72 tis. km. Bratr (-ova přítelkyně), těsnění pod hlavou v 80 tisíc. Dle servismena je politovánihodný, ovšem nikoliv vzácný úkaz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#8 Rozvody po 15000km

Příspěvek od martines »

no někde jsem nedávno zaslechl, že si Škodovka celkem dobře vede oproti jiným automobilkám
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#9 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Dony »

Koukám že to sou pořád stejný mrdky jako za dob HTP a nikam to nepokročilo... U jednovačkových se zaklepávali kolem 120 tis sedla ventilů- tudíž následovalo podpálení.. a u dvouvačkových kolem 80tis km, přeskakoval řetez a motor se samožřejmě potkal z duvodu vydření napínacích lišt........Ješte že aspon udělali pár dobrej aut s jedničkovou vochcáfkou a felicii, která časem sice schnije,ale fungovala, jinak to nemá za korunu cenu, takovy krámy kupovat....
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#10 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Dzambor »

sused 1.2 HTP Fabia II generacia...90 tisic...skocene rozvodvy, kompletna vymena hlavy valcov. jeho dcera Superb II generacia 100tkm 1.4 TSI skocene rozvody, nasledne rozmrdana hlava valcov...vyrobnu vadu uznali z polovice...tj novy motor celkova cena 6000€ platila len polovicu. spoluziacka Fabia II generacia 1.2 TSI, po 10tkm olel v motore ziaden, nesvietil ani indikator na olej, vysledok zadreny motor, reklamacia uznana. toť vysledok škodovky
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#11 Rozvody po 15000km

Příspěvek od spy »

hayney píše: super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motor
To je dobrý, to stihnete ještě v záruce :-)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Pedrozo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#12 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Pedrozo »

No já nestačim čumět :%) opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x... :twisted:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#13 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Dony »

pedrozo1 píše:No já nestačim čumět :%) opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x... :twisted:
Ty mas v A6 a v Passatu 1.2 HTP jo? to ti asi moc nejede vit?? :D :D :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#14 Rozvody po 15000km

Příspěvek od lucki »

kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#15 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Dzambor »

lucki píše:kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.
neboj to pride :D
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#16 Rozvody po 15000km

Příspěvek od flaksy »

Tuším že loni u TSI přešli z řetězu zpět na řemen kvůli těm problémům (vytahaný řetěz - potkaný motor. Nejprve to svedli na dodavatele řetězu, ten se ohradil, páč dodává i jiným automobilkám, změnili dodavatele, nakonec přešli na řemen). Všichni to ví, škodovka se k tomu staví individuálně, ale když někdo chce, uhradí všechno. Jen lidé musídbát na servisy v origo servisech a mít prořízlou čuňku :)
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 Rozvody po 15000km

Příspěvek od dali »

pedrozo1 píše:No já nestačim čumět :%) opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x... :twisted:
Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení a 1Z zase umí propálit píst, když mu dáš pohulit na dálnici. Výjimky samozřejmě existujou.

Je zajímavý, že u bavoráků a mercedesů o rozvodovým řetězu prakticky nevíte, a überkoncern co se ohání že má foršprunk durch technyk už skoro 10let nemůže kápnout na to jak to udělat pořádně... :%)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#18 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Pedrozo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#19 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Pedrozo »

Ray Doyle píše:
dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.
S tim souhlasim taky..to by mě do baráku nesmělo..ale já mám právě pětivál a ten bych řekl, že je ještě docela poctivej. Nevim, jak by se na nájezd kolem 800 tis tvářila V6 :twisted: A v prassáči mám 1Z jak píše Dali a má pravdu, že je to kus od kusu, ale já jsem asi narazil na ten dobrej. Sice to auto hnije ze všech stran, ale motor mi to bohatě vrací, je to takovej dělník a během 5 let co ho mám jen spotřebák a žádná zrada. A nájezd má už taky kvalitní :pardon: A dávat zahulit na dálnici motoru co má 66kW? Jasně, občas se musí vypláchnout saze, ale na tyhle účely jsou motory jiný :D ale už je to celý trochu OT...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#20 Rozvody po 15000km

Příspěvek od dali »

Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádku :good: Pětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.

Pedrozo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 638
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#21 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Pedrozo »

To máš ve všem pravdu, aut co jsou k světu je opravdu málo...ale myslim, že smrť je na tom hůř kosmeticky (ne hniloba :) ) než celkovym stavem (podvozek, motor..)...o auto je dobře postaráno, holt ale zub času musí být někde vidět. Tachometr ukazuje necelých 300, ale je to dovoz z itálie a tak 2x stočenej. V rodině je už asi 4 roky (mám ho od bráchy), peněz do něj za tu dobu jako šlupek, ale povětšinu času jen spotřebák :good: nedám na něj dopustit, i když je teď trochu navíc...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#22 Rozvody po 15000km

Příspěvek od Ray Doyle »

dali píše:Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádku :good: Pětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
Jojo, rok 98 mě taky zmátl. Přesně pro ty důvody jsem si 5válec v Audi pořídil. Interiér fakt prostorný, šestikvalt na dálnici fajn, ale hlavně trvalá čtyřkolka, která funguje.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“