Volvem do zahraničí - Španělsko

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
Bydliště: Praha 4

#26 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Oodon »

gusto píše:
Honza píše:Švajc jsem zatim nebyl ale z doslechu když narazíš na hranicích na vola tak bys vraždil.
Jo, tohle potvrzuji, navíc tam zaplatíš celoroční dálniční nálepku. Jinou totiž ani nemaj.
V životě jsem si dálniční známku v CH nekoupil a přitom jsem přes CH jel minimálně 20x...(ale nikdy jsem tam nenarazil na dálnici...)
ale to bude tím, že tam jezdím na hory a nebo jen projíždíme do Livigna na lyže (když je hnusně tak jedeme tunelem za Ečka) když je hezky a nebo ho na noc zavřou tak to objíždím přes Bernina Pass a Bormio (jiné passa jsou totiž neprůjezdné jak jsem zjistil cca před 8 lety kdy nám tunel zavřeli ve 22.00 před nosem a my postupně zkusili všechny passa , že jsou oprvdu neprůjezdné a až tím polsedním (Bormio Livigno) jsme tam projeli a byli jsme v Livignu v 6.00 kdy zrovna otevřeli tunel :-))) cenově to vyšlo stejně (benzím stál cca stejně jako mýtné, jen já první den na lyžích furt kroutil volantem ....)
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#27 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Lachtan »

Dálnice v CH mají, ale vždy se nechá jet vedle ní po okresce - pohodové cesty, příjemná a čistá odpočívadla :good:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Allbertus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 150
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4 - Braník
Vůz: S60 2.4D 120KW. 2002 man

#28 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Allbertus »

8) 46 CHF stojí známka, jiná než roční není, ale jsou tam fantastické cesty, úžasná údolí a solničky. Doporučuji jednoznačně Švýcarsko neminout. 8)
_________________
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík

[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#29 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od karelvolvo »

Jo, tohle potvrzuji, navíc tam zaplatíš celoroční dálniční nálepku. Jinou totiž ani nemaj.[/quote]
Hmm, to docela cestu prodraží, za kousek cesty dát 40CHF (840 Kč). Do Švýcarska běžně nejezdím, takže je mi krom této cesty na nic.[/quote]
Nevím no prodráží to ale když pojedeš třeba do Chorvatska klasika přes rakousko tak dáš od Slovinských hranic na Makarskou nějakých 230kun za jednu cestu což je to samé jako v CH za celý rok. O Slovinské známce se radši nezmiňuji. jel jsem přes CH párkrát a vždy jinudy, co vím tak jednou jsem známku kupoval v Německu na pumpě před čárou a teď nevím jestli stála 26 nebo 28€. A jinak si ji vždy půjčuji protože oni si třeba vůbec nehrají na nějaké vypisování SPZ. Jedna známka na všechno stejná (auto, přívěs, přívěs za náklaďák do určité nosnosti a z něj si ji běžně půjčuji)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 12 roků
Bydliště: Železná Ruda
Vůz: Subaru Outback 3.0 H6

#30 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od venaval »

Za mně přes Německo najet na N7(Mulhause,Besancon,Lyon) -kopíruje dálnici,u těch větších měst to asi objíždí po dálnicích .někde mezi Montelimar -Nimes najet na dálnici střelit to někam k Perpinagnu,pak před hranicema to frknout k pobřeží,přejet kopečky(panorámata) přes Portbou?,pak na N-II,nebo dálnici,nebo těsně při pobřeží ,podle toho kam pojedete nad pod Barcelonu?to si pak podle mapy vyber sám.
jinak Google- Avignon Arles Nimes Provence (aquadukt-http://cestovani.idnes.cz/pont-du-gard-ch7-/kolem-sveta.aspx?c=A110901_180829_igsvet_web)
http://www.carpage.ic.cz/francie2006.html
na přespání asi F1 -neznam ale lidi používají http://www.hotelformule1.com/gb/home/index.shtml
http://www.ontola.com/cs/hotely-f1
osobně bych to s malýma dětma hodně zvažoval,ale proti gustu
jinak my byli naposledy v okolí Calpe :Bravo:
jeli jsme ještě ve dvouch Transporterem přes Itálii ,Monaco okolo St.Tropez -taky možnost ,já to jel tenkrát Itálií poprvé jen s mapou bez navigace ,ale dali jsme to taky(já byl před tím zvyklej spíš na F,D,E,Nl)pokud pojedete v létě jet co nejvíc při moři ,můžete se kdykoliv vyvalit na pláž vyblbnout a jet dál.
jinak německý dálnici jsou luxus :good: .

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#31 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od scoff »

Harry píše:prasklo okno hicem? :D
kezby hicem behem 10minut nam ho vybrali i kdyz byl kufr vyplnen dukladne vecma az po strop
navic je to nejproblematictejsi k vymene a nejdrahsi okno na aute :D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 12 roků
Bydliště: Železná Ruda
Vůz: Subaru Outback 3.0 H6

#32 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od venaval »

Nám se to stalo pred ca.16 lety v Malaze,pro změnu okno u řidiče,byl uz říjen,cesta zpátky asi 5 dní,severneji uz bylo chladneji.jinak supr čundr-tenkrat jsme začínali v Biaritzu,pri pobreží jsme jeli a do Aveira(P),střih vnitrozemím na Gibraltar a skoncili jsme v Malaga.priblizne 4 měsíční trip.

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#33 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Zeb »

Do Španělska jsme jeli několikrát, vždy Mnichov, Bern, Ženeva, Valence, Orange, Nimes, Perpignan... Německo a Švýcarsko jsme prolítli po dálnicích. Jeli jsme vždy benzíňáky, v Ženevě nabrali plnou (levnější benzín než ve FR) a pak trankovali až ve Španělsku. Ve Francii záleželo, kdy se jelo. Když to bylo mimo hlavní turistickou sezonu (září), tak jsme jeli po státovkách podél dálnic. Nádherné silnice, vždy dost míst, kde se rozšířily na dva pruhy pro bezpečná předjíždění. Nikde neměřili, mrskali jsme to stále 110 a frantíci nás v těch svých nočníkách stále předjížděli. Akorát si to chce zvyknout na jejich orientační značení, mají tam přehozené barvy dálnic a silnic (dálnice je modrá), tak na ní nenajet a pokud nenajdeš na ukazateli město, na které jedeš, jet na toutes directiones (ostatní směry) a město kam jedeš bude na další značce. Podél dálnic se jelo krásně, zastavíš si ve městě, kde se ti líbí, skočíš do kavárny a koukáš jak dědové v parku hrají petangue, prostě pohodička:-) Zase cestou zpátky se to po dálnici fakt zkrátí, opět mi přišlo, že rychlost tam nikdo neřešil, takže 170 a byli jsme hned doma. Spali jsme buď v rychlohotelech (F1) nebo v studentských letech v lese. U hotelů pozor v sezóně, je třeba je zamluvit dopředu. Jo a pokud pojedete v létě, tak stejně asi moc s dětma na jihu Francie nic nepocouráš. Pamatuju se na prohlídku Avignonu, kdy bylo venku 42 stupňů, člověk lozí mezi rozpálenýma stavbama z pískovce a jediný co chce, je octnout se na polárnim kruhu...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#34 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od raadjek »

Tak se mi rýsují 2 varianty:

"Rakouská":
- přes Německo (Mnichov), přes Rakousko (Insbruck) po brenner dálnici do Itálie na Bolzano, Trento, Piacenza k moři a podél vody přes Francii až do Španělska.
- V Rakousku se platí známka + spec mýto na Brenner dálnici, v Itálii a Francii mýto a ten kousek Španělska bych projel po státovkách.
- cenově to vychází za jednu cestu
- Rakousko 7.90 (10.dní známka) + 8 (brenner dálnice) = 15.90 EUR
- Mýto v IT od Brennero do Ventmiglia: cca 664km, cena 51.60 EUR
- Mýto ve FR od Menton do Le Boulou: cca 528km, cena 44.60 EUR
- Celkem 112.10 EUR jedna cesta + nafta (na cca 1900km)

"Švýcarská":
- Přes Německo k Bodensee, kousek přes Rakousko (buď mimo dálnici, nebo s "A14 korridorvignette" na průjezd toho kousku dálnice za 2e), Švýcarsko mimo dálnice (i když není Švýcarsko velké, tak rozdíl jet po/mimo dálnice je 2:30 versus 5:00h!) a pak Itálie (objet Milán, dolů k moři a dále stejně.
- cenově to vychází za jednu cestu
- Rakousko = 2 EUR
- Mýto v IT od Como do Ventmiglia: cena 30.30 EUR
- Mýto ve FR od Menton do Le Boulou: cca 528km, cena 44.60 EUR
- Celkem 76.90 EUR jedna cesta + nafta (na cca 1750km)

No, ještě si to nechám projít hlavou kterou variantu zvolím.
Jen pro porovnání jsem se díval na přímé lety Praha-Barcelona (a odsunu stranou ještě další dopravu z letiště do cílové destinace). Tak pro 2 dospělé a 2 děti vychází cena za fixní letenky 14.800,- ale tyto letenky se nedají změnit, zrušit ani přepsat na někoho jiného. Flexibilnější letenky s možností změny za poplatek (cca 5000,-) stojí 25.954,- A s dětma a možností že onemocní nebo se stane cokoliv jiného jsou ne-flexibilní letenky neúměrné riziko.

Když vezmu cestu autem - tu dražší přes Rakousko - tak včetně 2 nocí v motelu á 50 EUR dám za cestu tam i zpět cca 17.500 CZK (nafta, mýto, nocleh po cestě).

Dost možná bychom se po cestě zastavili na den v Milánu (je to cca na půl cesty).

Takže tak :)
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 155
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
Bydliště: Praha 4

#35 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Oodon »

Nijak ti to nevnucuji, ale kdyby jsi jel " moji" trasu D,At,Ch,I,F,E tak az k Milanu neplatíš ani Euro za cesty a navíc v bezcelních zónách (tam Samnaun, zpátky Livigno) tak maš dalších 100 euro úsporu ( na noclehy ....)

Ale jako jinde i tady platí každý dle sebe a za svoje...

Ja jsem třeba ještě odskočil do Andorry (taky plna bez DPH a spotřební daně...) do Milana to je cca 10-12 hodin a z Milana 12-15 ... Pohodové jízdy bez pokut ...

At už po je des jakkoliv tak at se cesta vydaří...
Naposledy upravil(a) Oodon dne 23 úno 2013 13:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#36 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od raadjek »

Tvoji trasu jsem ještě úplně nezavrhl, ale je časově delší. Původně jsme to chtěli stihnout za 2 dny a 1 noc - s nutnými přestávkami pro děti. Dost možná to ještě protáhneme, a pak si budeme moc "dovolit" jet více mimo dálnice. Jedná se o to nastavit kompromis mezi placenými dálnicemi a časem... To je celé. Bezcelní zóny zní samozřejmě lákavě...
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 12 roků
Bydliště: Železná Ruda
Vůz: Subaru Outback 3.0 H6

#37 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od venaval »

Dalsi tip:1.den.Prahata>Garda(koupacka)>2.den.France(podle libosti kamkoliv k pobrezi(koupacka,deti pak chrapacka)>3.den.Espaňa.
Olá

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 658
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#38 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Airbus380 »

A nebo ještě varianta, můžeš frčet vlakem a užiješ si pohodlí rychlost 330km/h. Z Prahy do Barcelony se dostaneš za jeden den. Sice to není tak pohodlné jako auto. No jízdenky si spočítej, není to nejlevnější, ale není nejdražší. http://www.interrail.eu/
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#39 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Honza »

raadjek píše: jsme to chtěli stihnout za 2 dny a 1 noc - s nutnými přestávkami pro děti.
Už jsi nějakou takovou trasu absolvoval? Ať sám nebo s dětma? Jaká byla nejdelší trasa?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#40 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od mr1 »

Každý to má jinak, já třeba vím, že teď už mě dělá potíže dát na jeden den víc jak tisícovku. Ale když jsem byl dvacetiletej "neohroženej a pochopitelně ohromně skušenej" řidič, jezdil jsem Brno Geneve a zpět v podstatě na jeden zátah. Jestli si pamatuju, tak tomu do 2,5tisíca moc nechybělo. A to se neptejte čím sem jezdil :twisted: , ale vlastně kecám - někde na čerpačce sem myslím ty dvě hoďky dáchl. Ale já mám takovou potíž, že pokud nejsem nadrátovanej jak kráva, tak v autě neusnu. Kamarád si vezl od až někde od Alicante auto, a dával to na zátah. Ale je to asi hodně o zvyku, páč jezdí opravdu každý den a celkem porce. Já bych to nedal.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#41 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od raadjek »

Honza píše:
raadjek píše: jsme to chtěli stihnout za 2 dny a 1 noc - s nutnými přestávkami pro děti.
Už jsi nějakou takovou trasu absolvoval? Ať sám nebo s dětma? Jaká byla nejdelší trasa?
Praha - Goteborg s dětma.
Sám se ženou pak Praha - Lappeenranta (cca 300km za Helsinkama), nebo Helsinki - Saariselkä (Laponsko).
Občas pak Praha - Bonn.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#42 Volvem do zahraničí - Španělsko

Příspěvek od Honza »

raadjek píše:Praha - Goteborg s dětma.
Sám se ženou pak Praha - Lappeenranta (cca 300km za Helsinkama), nebo Helsinki - Saariselkä (Laponsko).
Občas pak Praha - Bonn.
Jo ok. Jen jsem chtěl vědět jestli něco víš o dálkovejch jízdách. Je mnoho řidičů co jezdí ke tchýni do vedlejší vsi a myslí si že na Jadran to vemoui na jeden zátah, ale za Lincem je seškrabujou ze stromu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“