Zajímavá statistika.
Nevím co na tom je pravdy.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/statistika-spolehlivosti-motoru-japonci-na-spici-nemci-u-dna/?utm_source=rss&utm_medium=direct&utm_campaign=rss
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u d
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#1 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u d
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Cháchá
Hlavně v diskuzi pod článkem očekávám velký věci od rozhořčených koncerňáků už teď to tam je celkem zajímavý...
Věřím tomu že to je pravda. Vemte si jenom kolik variant a kódových označení motorů najdete u VW řekněme pod obchodním označením 1.9 TDI 77kW, nebo kolik variant bylo 1.9TDI 66kW s rotačkou... o čem to asi tak svědčí jiným než že je tam stále něco špatně a celou dobu v průběhu výroby to laděj.
Obávám se ale že u Volva podobnej bordel s neustálým dochytáváním a testováním změn na zákaznících už nastal taky. Třeba okolo roku 2001-2004 byl pro V70 v nabídce pouze D5244T a D5244T2. Po roce 2005 to byly 3 motory. Naproti tomu od roku 2009 se jich pod označeníma D2-D5 respektive 2.4D vystřídalo snad 10.
Volvo na 4. místě je OK, a to si vemte že výsledek do značný míry kazí žabožroutský diesely a různý fordí polomotory. Dost toho taky zmůže Castrol ....
Hlavně v diskuzi pod článkem očekávám velký věci od rozhořčených koncerňáků už teď to tam je celkem zajímavý...
Věřím tomu že to je pravda. Vemte si jenom kolik variant a kódových označení motorů najdete u VW řekněme pod obchodním označením 1.9 TDI 77kW, nebo kolik variant bylo 1.9TDI 66kW s rotačkou... o čem to asi tak svědčí jiným než že je tam stále něco špatně a celou dobu v průběhu výroby to laděj.
Obávám se ale že u Volva podobnej bordel s neustálým dochytáváním a testováním změn na zákaznících už nastal taky. Třeba okolo roku 2001-2004 byl pro V70 v nabídce pouze D5244T a D5244T2. Po roce 2005 to byly 3 motory. Naproti tomu od roku 2009 se jich pod označeníma D2-D5 respektive 2.4D vystřídalo snad 10.
Volvo na 4. místě je OK, a to si vemte že výsledek do značný míry kazí žabožroutský diesely a různý fordí polomotory. Dost toho taky zmůže Castrol ....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Kastrol může i za globální oteplování, prezidentskou amnestii a hladomor Africedali píše:Dost toho taky zmůže Castrol ....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Moc se o tom mezi lidma neví prej sponzoroval i Adolfovu volební kampaň a invazi vojsk varšavký smlouvy v roce 68Ondra. píše:Kastrol může i za globální oteplování, prezidentskou amnestii a hladomor Africedali píše:Dost toho taky zmůže Castrol ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#5 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
dali: bohužel to tak bylo.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
A to se ještě zapomíná na vazby na jistýho kubánskýho úderníka, kterej si z firmou sponzorovanýho příjmení pro jistotu odebral písmeno, aby to nebylo tak zjevný
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 699 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mike 121
-
- 8 Odpovědi
- 1905 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 5 Odpovědi
- 260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 9 Odpovědi
- 218 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Poljot