tož toto... na zblití...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 tož toto... na zblití...
To jako všechny svoje auta rozeberu? Vrakoviště se pozavírají? Auto s rozbitým nárazníkem půjde do šrotu???
http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 tož toto... na zblití...
to víš, dojdou ti stěrače a pak už neprojdeš technickou
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 tož toto... na zblití...
tak zrovna u stěračů jen vyměníš gumku a hlavní část stěrače zůtane
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 tož toto... na zblití...
Jenže ne napořád.Nosound89 píše:tak zrovna u stěračů jen vyměníš gumku a hlavní část stěrače zůtane
Je to hovadina co vymyslel ožralej europoslanec a ostatní co tam chrápou, tak jak jim klimbá hlava, tak to odsouhlasili.
Nebo je všechno trochu jinak, než se u nás medializuje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 496
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#5 tož toto... na zblití...
Šak to "chystají" a ne že to schválili. Taková hovadina snad neprojde. Jenže za vším hledejte automobilky. Ty by nejradši, aby stará auta nejezdila a kupovala se pořád jen nová. A jelikož v autoprůmyslu jsou mraky peněz, tak byla jen otázka času, kdy se "tlak" projeví ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 tož toto... na zblití...
Až tý lobbistický bandě daj ze zákona, že auto střední třídy musí bez závažnějších oprav a výměn jiných než přesně definovaných spotřebních dílů najet 500000km (nižší střední pak 300000km ať nežeru), jinak táhne veškerý náklady spojený s opravou výrobce, nebudu mít s takovou směrnicí problém. Lidi pak sami od sebe začnou kupovat nový auta. Musí to bejt hrozná zábava pučovat si od jiných zasraných vydřiduchů na věc která ani nemá šanci vydržet do konce splácení .
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 tož toto... na zblití...
Moje řeč, Dali.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#8 tož toto... na zblití...
Bohužel mám strach že to i může projít... Podívejte kolik věcí už máme,o kterejch se říkalo že nemůžou projít. Ekoteroristickej poplatek,v chlívě máme usporku,....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 496
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#9 tož toto... na zblití...
pořád se dají sehnat klasické žárovky, jen to nejsou žárovky ale "ohřívací tělesa"Sarkasmic píše:v chlívě máme usporku,....
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#10 tož toto... na zblití...
Tohle přesně vystihuje podstatu problémudali píše:Až tý lobbistický bandě daj ze zákona, že auto střední třídy musí bez závažnějších oprav a výměn jiných než přesně definovaných spotřebních dílů najet 500000km (nižší střední pak 300000km ať nežeru), jinak táhne veškerý náklady spojený s opravou výrobce, nebudu mít s takovou směrnicí problém. Lidi pak sami od sebe začnou kupovat nový auta. Musí to bejt hrozná zábava pučovat si od jiných zasraných vydřiduchů na věc která ani nemá šanci vydržet do konce splácení .
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 tož toto... na zblití...
Už vidim někoho, jak dohledává specifikaci, v který moje auta vyjela z linky. Fotky? Nebo číslo dílu? Todle prostě nejde prokazovat. A jediný k čemu to povede, že tunerský firmy budou muset razit čísla origo dílů na svoje produkty.
Hlavně mi uniká smysl! Kolik lidí zemřelo kvůli tomu, že na fobii je místo klasickýho RSkovej nárazník?
Ale opravdu bych těm násoskám z EU parlamentu nalil čistého Havířovského lihu. Protože museji na něčem frčet, takový kraviny jinak nejsou možný aby vytáhl někdo, kdo má v hlavě něco jinýho než sr@čky.
Hlavně mi uniká smysl! Kolik lidí zemřelo kvůli tomu, že na fobii je místo klasickýho RSkovej nárazník?
Ale opravdu bych těm násoskám z EU parlamentu nalil čistého Havířovského lihu. Protože museji na něčem frčet, takový kraviny jinak nejsou možný aby vytáhl někdo, kdo má v hlavě něco jinýho než sr@čky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek