Kluci, chci se zeptat, jaká je tak asi teplota motorového víka hlavy válců? Ptám se z důvodu že si ho chci nechat stříknout tak aby se mi to po ohřátí neodloupalo.
Díky.
Teplota víka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#1 Teplota víka
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#2 Teplota víka
Teplota víka je veliká... Stejná jako motoru.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3 Teplota víka
Jestli chceš stříknout pouze plastový kryt hlavy motoru, tak si s tím vůbec nelámej hlavu a tvoř - teplota je v takových hodnotách, že je to pro jakoukoliv barvu naprosto nepodstatné.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#4 Teplota víka
Já nechci stříkat kryt ale víko (tuším že hliník) Zajímalo by mě jakou snese teplotu barva co se stříká na karoserii? Podle mě by mohla snést i u teplotu motoru. Ale nevím to, proto se ptám.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#5 Teplota víka
Vzhledem k tomu, že se malují celé bloky motorů, tak bych si s tím moc hlavu nelámal a to víko nastříkal také
Sice stále netuším, které víko máš na mysli (předpokládám, že ventilů), ale ani tam by teplota neměla přesáhnout 90-110°C (pozor - to je pouze můj odhad), takže to by snad mohla snést i naprosto obyčejná barva
Sice stále netuším, které víko máš na mysli (předpokládám, že ventilů), ale ani tam by teplota neměla přesáhnout 90-110°C (pozor - to je pouze můj odhad), takže to by snad mohla snést i naprosto obyčejná barva
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#6 Teplota víka
Před pár lety jsem stříkal ventilový víko na jednom Renaultovy, obyčejným akrylovým autolakem a drží to uplně v pohodě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#7 Teplota víka
skor by som pouzil farbu ktora je odolna voci vysokym teplotam. podobna sa dava aj na brzdy. treba sa popytat bud kde predavaju farby (ak ne su tupi tka poradia dobre), alebo potom kde predavaju diely do auta.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 25
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: V70 II D5
- Bydliště: Rajhrad
#8 Teplota víka
Normální kvalitní autolak to snese bez problémů. Kdysi sem si stříkal víka na motoru na motorce(kawasaki 1100) která byla ještě vzduchem chlazená,tudíš se motor zahříval podstatně víc,nez u auta a snesla to normální metalíza od Standoxu.
_________________
960II B6254S,125kw,r.v.96,zelená metla-Bylo,další volvo v hledáčku.
960II B6254S,125kw,r.v.96,zelená metla-Bylo,další volvo v hledáčku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kern77
-
- 6 Odpovědi
- 566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 952 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 1 Odpovědi
- 1182 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 219 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda