Ake Volvo na pracu?
- Autor
- Zpráva
#1 Ake Volvo na pracu?
Zvycajne nekladiem otazky takehoto typu, ale zhodnotil som prednosti diskusneho fora a tak sa pytam:
Ake by ste si kupili pracovne Volvo a preco?
Ja osobne potrebujem jazdit trasy cca + 1000 km a plny kufor. Najnovsia vizia V70 alebo XC70, motorizacia T6 alebo 3.2, rocnik okolo 2008 +, najazd max. 80t km, idealne aj s LPG a nivo vzadu.
....ALE ozyvaju sa vo mne aj moje pociatky kde som jazdil na 850-tke, toz spomienky na spolahlive a dobre auto.
So sedmami a devinami skusenosti nemam ale vacsinou na ne pocujem chvalu. Ak by som sa vybral tymto smerom, tak ozaj kvalitny kusok s normalnym najazdom s prihliadnutim na moznu vyssiu cenu.
Zhrnuto: nebranim sa starsim rocnikom, ani novym modelom a rad by som pocul pre a proti na tu alebo onu variantu.
Prosim vase nazory a postrehy na ktorukolvek verziu.
Vdaka
lakio
Ake by ste si kupili pracovne Volvo a preco?
Ja osobne potrebujem jazdit trasy cca + 1000 km a plny kufor. Najnovsia vizia V70 alebo XC70, motorizacia T6 alebo 3.2, rocnik okolo 2008 +, najazd max. 80t km, idealne aj s LPG a nivo vzadu.
....ALE ozyvaju sa vo mne aj moje pociatky kde som jazdil na 850-tke, toz spomienky na spolahlive a dobre auto.
So sedmami a devinami skusenosti nemam ale vacsinou na ne pocujem chvalu. Ak by som sa vybral tymto smerom, tak ozaj kvalitny kusok s normalnym najazdom s prihliadnutim na moznu vyssiu cenu.
Zhrnuto: nebranim sa starsim rocnikom, ani novym modelom a rad by som pocul pre a proti na tu alebo onu variantu.
Prosim vase nazory a postrehy na ktorukolvek verziu.
Vdaka
lakio
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Ake Volvo na pracu?
Podle zkušeností s upadající kvalitou novějších modelů, bych vybíral tak do roku 2006. Sedmičky a devítky jsou sice dobré auta, ale roky jsou většinou znát a pravidelně pendlovat 1000km trasy, to už pro ně asi nebude to pravé. Leda nějaký super stav a pak pravidelnou a kvalitní údržbu. Ekonomické to ale asi nebude.
Já bych doporučil V70 II generaci.
Já bych doporučil V70 II generaci.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#3 Ake Volvo na pracu?
ja by som tiez radsej II nez III.
no druhu generaciu uz mas a sestvalce tam nie su, ze...
no druhu generaciu uz mas a sestvalce tam nie su, ze...
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4 Ake Volvo na pracu?
kup si jednickovu 70ku 2.4T alebo T5 a prerob na plyn. - resp. prerob na plyn erko a mas
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Ake Volvo na pracu?
Třeba proti V70 I 2.5D z konce výroby (ideálně rok 2000) nemůžu říct půl slova, vychytaný auto. Jenže sehnat slušnej kus asi nebude nejsnazší. Takže asi nejlepší poměr, cena, kvalita, provozní náklady, sehnatelnej stav bych viděl V70 D5 EuroIII buď poslední roky před faceliftem (2004), nebo poslední EuroIII co seženeš, což bude cca 2006. Chceš-li jezdit 1000km štreky, tak by to byly ideální podmínky i pro D5 EuroIV s DPF, jenže nikdy nevíš jak s tím jezdil někdo před tebou. Když si k tomu necháš nějakýho svižnějšího benzína na víkendy a pro radost, tak je to podle mě ideální flotila....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#6 Ake Volvo na pracu?
Můj názor bude asi proti všem
Pracovně jsem dva roky jezdil se 765 ( motorizace D24TIC) a nyní čtvrtým rokem s 945 (B 230 FB).
Průměrný měsíční nájezd 5 - 7 tis. km.
Spolehlivost devítek na 100%, jednoduchá údržba, nízké náklady na 1 km ( beru v úvahu servis auta + spotřebu).
Někteří lidé se na Tebe v ČR dívají, jako na socku, že nejsem "IN", ale toto já neřeším. Devítka mě prostě vyhovuje, ale v atmosféře to neni žádnej expres.
Kolega zase jezdí s jedničkovou V70kou TDI stejnou porci km - je zvyknutý na přední náhon a servis na 1km má vyšší - vyšší nákupní ceny ND oproti devítce.
Pracovně jsem dva roky jezdil se 765 ( motorizace D24TIC) a nyní čtvrtým rokem s 945 (B 230 FB).
Průměrný měsíční nájezd 5 - 7 tis. km.
Spolehlivost devítek na 100%, jednoduchá údržba, nízké náklady na 1 km ( beru v úvahu servis auta + spotřebu).
Někteří lidé se na Tebe v ČR dívají, jako na socku, že nejsem "IN", ale toto já neřeším. Devítka mě prostě vyhovuje, ale v atmosféře to neni žádnej expres.
Kolega zase jezdí s jedničkovou V70kou TDI stejnou porci km - je zvyknutý na přední náhon a servis na 1km má vyšší - vyšší nákupní ceny ND oproti devítce.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 Ake Volvo na pracu?
Devítka je rozhodně super, ale najít nějakou v super stavu bude asi problém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
- It’s my birthday
#8 Ake Volvo na pracu?
Kamarad takovou bude mit na prodej, rocnik 97 nebo 98 a to se sekvencnim vstrikovanim plynu.
Navic se v kombikove devitce na dlouhe strece muzes vzadu pohodlne natahnout, coz je (aspon pro me) dalsi velke plus. Dle meho nazoru na dlouhe cesty ve Volvu asi nic lepsiho nevymyslis (prinejmensim, kdyz vezmes v potaz spolehlivost a pohodli), i kdyz jdes tak trochu "proti proudu". Pro me tim lip.
Navic se v kombikove devitce na dlouhe strece muzes vzadu pohodlne natahnout, coz je (aspon pro me) dalsi velke plus. Dle meho nazoru na dlouhe cesty ve Volvu asi nic lepsiho nevymyslis (prinejmensim, kdyz vezmes v potaz spolehlivost a pohodli), i kdyz jdes tak trochu "proti proudu". Pro me tim lip.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
- It’s my birthday
#9 Ake Volvo na pracu?
Kdyz bych to mel shrnout do nejakeho srovnani klasiky jako 940 a novejsich Volv, tak devitka exceluje v: pohodli, spolehlivosti a provoznich nakladech. Zcela jiste neni stejne bezpecna a v pripade 940 neni nejvhodnejsi na vysokorychlostni dalnicni presuny a to z duvodu vyssiho aerodynamickeho hluku a jednoducheho podvozku. Citi se dobre okolo 150ti, v pripade B200FT nema problem trvale drzet 180tku, ale tam uz podvozek neni uplne jisty (ne ze by takhle jet neslo, ale dovedu si na to predstavit vhodnejsi auto) a i ta zminena 850 je v techto rychlostech proste jine auto. Takze zalezi i na tvych preferencich. Ja preferuji pohodli a styl
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Ake Volvo na pracu?
Luboš to shrnul krásně. Jen dodám, že taky ztráta hodnoty se nekoná, pokud je o auto postaráno.
Já mam i nějaký čísla za krabice:
Kája D24, kombi: aktuálně 0,6Kč/km + palivo (cca 2,5Kč/km), najeto 10k (ač ho mam rád, tak 1000 km trasy bych s tim jezdit nechtěl)
Jarča B230FT, kombi, plyn: 7Kč/km + palivo (cca 2,9Kč/km) najeto 2k
Problém s plynem bude, že když do auta dáš nádrž, která něco pobere, abys nemusel furt tankovat, tak dost místa v tahu. Podle typu převáženýho materiálu bude možná vhodnější TIC.
V tvym případě by mozek volil V70 jak řiká Dali, srdce devítku dle Luboše. Já osobně bych hledal 7/960 TIC (do 94).
Já mam i nějaký čísla za krabice:
Kája D24, kombi: aktuálně 0,6Kč/km + palivo (cca 2,5Kč/km), najeto 10k (ač ho mam rád, tak 1000 km trasy bych s tim jezdit nechtěl)
Jarča B230FT, kombi, plyn: 7Kč/km + palivo (cca 2,9Kč/km) najeto 2k
Problém s plynem bude, že když do auta dáš nádrž, která něco pobere, abys nemusel furt tankovat, tak dost místa v tahu. Podle typu převáženýho materiálu bude možná vhodnější TIC.
V tvym případě by mozek volil V70 jak řiká Dali, srdce devítku dle Luboše. Já osobně bych hledal 7/960 TIC (do 94).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
- It’s my birthday
#11 Ake Volvo na pracu?
Co se tyce Lpg nadrze,namisto rezervy vubec nezavazi a vejde se 65 litrova a to dokonce se vnitrnim multiventilem. Na ceste Brno-Italie potrebujes jedno mezipristani,ale tak jako tak je zdrave na par minut zastavit a protahnout se.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Ake Volvo na pracu?
Jo, tak tu přesně tam mam, dojezd lehce přes 400km neni nijak oslnivej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
- It’s my birthday
#13 Ake Volvo na pracu?
Tak to je u tebe asi neco spatne...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#14 Ake Volvo na pracu?
400 km dojezd kolik to žere proboha? to ja mam s 45kou (natankuju cca 40) žere mi to okolo 8,5, ale motor 2,0
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#15 Ake Volvo na pracu?
Lacko,
keby si chcel trošku prebehnúť 940-ku, aby si si vedel vytvoriť aký-taký obraz, tak sa ozvi.
keby si chcel trošku prebehnúť 940-ku, aby si si vedel vytvoriť aký-taký obraz, tak sa ozvi.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
#16 Ake Volvo na pracu?
ozyvam sa , tento tyzden som zatial doma..gusto píše:Lacko,
keby si chcel trošku prebehnúť 940-ku, aby si si vedel vytvoriť aký-taký obraz, tak sa ozvi.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#17 Ake Volvo na pracu?
Oukej, tak zajtra-pozajtra(?) dobehnem a dáme spanilku. Môže byť?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
#18 Ake Volvo na pracu?
jasnegusto píše:Oukej, tak zajtra-pozajtra(?) dobehnem a dáme spanilku. Môže byť?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michal6677
-
- 3 Odpovědi
- 1648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1298 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16330 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci