Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Tak jsem dnes (ne)absolvoval technickou na stanici Pro-M s.r.o. ve Vysocanech.
Proc jsem byl na tamni stanici a ne na te, kam jezdim pravidelne a kde kontroluji jestli auto:
1)Brzdi
2)Neni shnile
3)nema prerazene stitky
Tedy dulezite veci a ne p*coviny????
Na tamni stanici proto, ze jsem byl na magistrate pres ulici vyjednat nejake papirovani a technickou jsem mel den propadlou. Po vyrizeni uradu jsem se tedy vydal na protejsi stk. Ani ve snu me nenapadlo, ze bych nemusel projit - auto je po generalce, nejake mouchy jsou - jako z tovarny to bohuzel zatim nemam, ale nic ohrozujiciho bezpecnost - brzdy udrzovane, motor po generalce atd..
Prichod technika - mam na devitce LPG, takze prisel s detektorem plynu, zacal ocuchavat fungl novou lpg nadrz a ventily, dokonce ventil uvnitr toroidu kontroloval zrcatkem na spejli - to uz mi hned bylo divny ze je to takovej hnidopich.
Dal jdeme pod kapotu. Kouka jak pul prdele z krovi na tu bestii pod haubnou (asi nikdy nevidel vetsi motor nez 1.3 a 1.9), pak vezme detektor plynu a peclive "ocucha" listu benzinovych vstrikovacu. To mi cukne koutek, ale drzim hubu..
Zaujmou ho moje klaksony - presto ze mu predvadim ze vydavaji souvisly harmonicky ton, zadnou melodii, porad ma kecy ze tam nemaj co delat. Vysvetluju ze puvodni nefungovaly a tyhle jsou 2x hlasitejsi. Porad mele svou ale drzim hubu.
Dalsi vec co se mu znelibi je chybejici nalepka LPG. Namitam ze jsem k tomu nejake dostal a ze je hned vylepim. Nalepim jednu zlutou na zadni sklo, jenze to se mu nelibi a pozaduje touto zlutou oznacit misto plneni - cili velkou zlutou ctvrt kruhovou nalepku s napisem LPG 5x10cm nalepit nad vicko nadrze - jak prekrasne. Lepim a drzim hubu.
Jedeme na tunel. Deda leze pod auto a kontroluje vule v cepech. Hrozne nadava ze to je teda desnej vrak, ze to ma vule v cepech a proc ze to neopravim. Rikam ze to mam objednany v Elitu ale nestihl jsem to vymenit nez mi propadla technicka - dily mi jeste nedorazily. Vule v cepech (navic nijak tragicka, proste to jen trochu mlati, auto nikam netahne ani pri brzdeni) prece neni nic zavaznyho, co by branilo bezpecnymu provozu, namitam na to. "Ale je" pritakava jeho kolega opodal. Zase drzim hubu, chci to uz mit jen za sebou.
Tady vam "tece olej proudem" povida mi dulezite ( bravo, IQ 20 - pozna o-l-e-j a umi to i vyhlaskovat).
Lezu pod auto do tunelu, koukam kde co - spodek je proste zasvinenej od oleje. Jednak jsem ho celej ublil, kdyz jsem menil olejovej filtr 14 dni zpatky, jednak mirne slzi gufero na klice smerem k prevodovce. Uz jsem ho menil, dokonce ho posunul mimo jeho vybehanou drazku na hrideli ale slzi porad. Ale tak, ze je proste jen ublitej spodek, pod autem nikdy neni louzicka.. Kterymu autu mirne neslzi olej? Ale zase drzim hubu a na vsechno se tvarim jako ze je buh a ma naprostou pravdu.
Jedeme na valce. Brzdy samozrejme ok vsechny 4. Pak ho zaujme muj analyzator lambdy, co mam vyvedenej na kabelu na pristrojovce (provizorne, trochu porad bojuju se serizenim smesi LPG). Zase ma reci co to je a ze "delam obludu z peknyho auta". Analyzatorem na dratech z palubky? Proc? Co je mu do toho, kdyz tam budu chtit mit neonovy trubice a ruzovej chlup, tak si ho tam dam.. Ale drzim hubu, nechci prece delat problemy.
Pak zatahne za rucni brzdu a prijde kamen urazu - leve kolo brzdi slabeji nez ma a prave jeste min nez leve (auto v kopci to ale udrzi - vyzkouseno..). Rikam ajaj, to dam do kupy to je jasny, ja ji moc nepouzivam, mam automatku to vite.
Jdeme zase pod kapotu a kontrolujeme svetla - leva predni mlhovka nesviti? Jsem debil, moje chyba (ta signalizace zarovek nezahrnuje mlhovky - kdo by to rekl?) A pravy predni blinkr na blatniku ( ten bocni nad kolem) ten taky neblika, ackoliv rytmus blikani je stejny jako nalevo kde sviti vsechny 3 zarovky? Nechapu, asi slabsi zarovkou, protoze kdyz rupne vepredu nebo vzadu, okamzite se do dozvite zmenou rytmu blikani. Rikam ze to hned prohodim, nenapadlo me ze budu mit popraskany zarovky aniz by mi to auto dalo vedet
To uz z odpovedi boha techniky v monterkach vsak tusim ze pujde do tuhyho, ze to ani menit nemusim..
Jdeme na potkavaci svetla. V kufru mam par tezsich veci a par hodin stani pred stk udelalo svoje - nivomaty si trochu lehly. Tudiz svitim vys nez mam do ty jejich serizovaci cocky.
Zase zacina mudrovat, tentokrat na tema ze "vsechny auta od 89' nahoru musej mit regulaci sklapeni svetel". Namitam ze je to ptakovina pokud to to auto nema z vyroby. Je z toho uplne vyplesklej a porad hleda regulaci. Opakuju ze to nema regulaci a nikdy nemelo a uvedomujic si spadlej kufr doplnuju, ze to ma tzv. nivomaty, coz je automaticka nivelace vysky na zadku. S uskleblem mi narizuje to nastartovat "jestli se to zvedne".
Ok, felicie nivomaty nemaj. Inu, jal jsem se mistnimu vsehomirovi vysvetlovat funkci zarizeni a tlumice zvaneho "nivomat". Nejspis me nepochopil, vynadal mi ze jsem prijel s nalozenym kufrem a v zaveru podotknul ze by to chtelo priste prijet a nechat to tu nastartovany, aby si to ten zadek "dofoukalo". Znovu opakuji zakladni princip nivomatu a vzdavam to, prenasim rec na vymenu zarovek - stale doufam, ze dostanu alespon mesicni znamku a pristi tyden jen prijedu ukazat vymenene tlumice s cepy a promazanou rucku.
Pak se hovor zacina stacet kolem velkeho technicaku, ktery je od roku 1991, kdy zde bylo auto prihlaseno mirne spatne vyplneny a 21 let a 4 mesice to tady nikomu nevadilo. Ne vsak kniratemu krali autotechniku. Vypisuje mi vsechny chyby a ze si s tim musim zajit na magistrat (jasne, aby opravili svouji 20 let starou chybu a jeste za to tem k*rvam prasivym zaplatit???!) jinak to pry nejde.
Ve velkem TP se mu nelibilo:
Chybi oznaceni prevodovky (aut/man)
Nema oznaceno "ano" u policka ABS.
Nema zapsano, ze je pohanena zadni naprava (kde je prosim toto pozadovano???!)
Misto spravneho motoru B280E je tam vepsano B28E.
To, ze je auto nastrikane grafitovou metalizou (rozumej SEDIVA) od vyroby a v technicaku ma napsano "Zelena metaliza", to ho zjevne nijak do oci nebije. Mozna ho zmatlo slovo "metaliza" precijen je to puvodem cizi obrat a treba se ho bal vyslovit neb si jeho vyznamem nebyl jisty.
Dale jsem prijel s taznym, ktere nemam napsano v TP, opet moje blbost ale nikomu to nikdy nevadilo - stitek to ma
Ale drzim hubu, moje vina.
Na zaver pred slavnostnim strhnutim me cervene nalepky si dukladne projizdel prilohu k montazi LPG, kde jsou pouze typova a seriova cisla (az 10 mistna) jednotlivych komponent systemu. Kazde cislo si polohlasne precetl a pokyval jako by je znal z hlavy a vedel o co jde. Zastavil se u polozky "multiventil", to si asi vybavoval jak otestoval na unik plynu benzinovou listu v domeni ze jde o neco takoveho, pak opet pokyval a prilohu vratil se slovy "aspon to mate v poradku"
(Nemam to v poradku, mistr Outrata v Brne to vyplnil spatne a napr. v kolonce "celkovy obsah zasobniku prostoru paliva" mam vepsano VINko. Protoze vsak totalne netusil co ktera vec znamena, tuto lest neprokoukl ).
Tak Pane mistr s knirem a sedivym vlasem - rekl bych ze v 50+ letech jako stk technik by jste mohl vedet o automobilech vic nez ja mlady smrkac. Jestli jste cekal uplatek, nebo ze si od vas necham doporucit levny odtah tak to ani omylem.
Auto ma nedostatky, ale rozhodne ne takove, ktere by nevyresila alespon mesicni STK a ktere by mi znemoznovaly jakkoliv ted s autem manipulovat a vyjet na silnici. Ac maji ma stk pravo kvuli slabsi rucni brzde znamku neudelit, je to dle meho zvlast u brzdy castecne brzdici a u auta s automatem cista svinarna.
Dorazil me jeho kolega podobneho veku pri predavani papiru na mou otazku "K cemu je vlastne dobra rucka na aute s automatkou" odpovedel nejdrive ze "K zabrzdeni v kopci prece!" Po mem vysmechu znejistel a dodal, ze kdybych na dalnici proslapnul brzdovy pedal, co bych asi delal. Na to uz jsem si jen zaklepal na celo a odkracel a hrde dojel az domu bez znamky.
Test pro vas ostatni - co asi udela rozjete auto, kdyz mu zatahnete rucni brzdu? Mala napoveda - americke filmy a rally auta opravdu nedisponuji beznymi seriovymi ruckami
Proc jsem byl na tamni stanici a ne na te, kam jezdim pravidelne a kde kontroluji jestli auto:
1)Brzdi
2)Neni shnile
3)nema prerazene stitky
Tedy dulezite veci a ne p*coviny????
Na tamni stanici proto, ze jsem byl na magistrate pres ulici vyjednat nejake papirovani a technickou jsem mel den propadlou. Po vyrizeni uradu jsem se tedy vydal na protejsi stk. Ani ve snu me nenapadlo, ze bych nemusel projit - auto je po generalce, nejake mouchy jsou - jako z tovarny to bohuzel zatim nemam, ale nic ohrozujiciho bezpecnost - brzdy udrzovane, motor po generalce atd..
Prichod technika - mam na devitce LPG, takze prisel s detektorem plynu, zacal ocuchavat fungl novou lpg nadrz a ventily, dokonce ventil uvnitr toroidu kontroloval zrcatkem na spejli - to uz mi hned bylo divny ze je to takovej hnidopich.
Dal jdeme pod kapotu. Kouka jak pul prdele z krovi na tu bestii pod haubnou (asi nikdy nevidel vetsi motor nez 1.3 a 1.9), pak vezme detektor plynu a peclive "ocucha" listu benzinovych vstrikovacu. To mi cukne koutek, ale drzim hubu..
Zaujmou ho moje klaksony - presto ze mu predvadim ze vydavaji souvisly harmonicky ton, zadnou melodii, porad ma kecy ze tam nemaj co delat. Vysvetluju ze puvodni nefungovaly a tyhle jsou 2x hlasitejsi. Porad mele svou ale drzim hubu.
Dalsi vec co se mu znelibi je chybejici nalepka LPG. Namitam ze jsem k tomu nejake dostal a ze je hned vylepim. Nalepim jednu zlutou na zadni sklo, jenze to se mu nelibi a pozaduje touto zlutou oznacit misto plneni - cili velkou zlutou ctvrt kruhovou nalepku s napisem LPG 5x10cm nalepit nad vicko nadrze - jak prekrasne. Lepim a drzim hubu.
Jedeme na tunel. Deda leze pod auto a kontroluje vule v cepech. Hrozne nadava ze to je teda desnej vrak, ze to ma vule v cepech a proc ze to neopravim. Rikam ze to mam objednany v Elitu ale nestihl jsem to vymenit nez mi propadla technicka - dily mi jeste nedorazily. Vule v cepech (navic nijak tragicka, proste to jen trochu mlati, auto nikam netahne ani pri brzdeni) prece neni nic zavaznyho, co by branilo bezpecnymu provozu, namitam na to. "Ale je" pritakava jeho kolega opodal. Zase drzim hubu, chci to uz mit jen za sebou.
Tady vam "tece olej proudem" povida mi dulezite ( bravo, IQ 20 - pozna o-l-e-j a umi to i vyhlaskovat).
Lezu pod auto do tunelu, koukam kde co - spodek je proste zasvinenej od oleje. Jednak jsem ho celej ublil, kdyz jsem menil olejovej filtr 14 dni zpatky, jednak mirne slzi gufero na klice smerem k prevodovce. Uz jsem ho menil, dokonce ho posunul mimo jeho vybehanou drazku na hrideli ale slzi porad. Ale tak, ze je proste jen ublitej spodek, pod autem nikdy neni louzicka.. Kterymu autu mirne neslzi olej? Ale zase drzim hubu a na vsechno se tvarim jako ze je buh a ma naprostou pravdu.
Jedeme na valce. Brzdy samozrejme ok vsechny 4. Pak ho zaujme muj analyzator lambdy, co mam vyvedenej na kabelu na pristrojovce (provizorne, trochu porad bojuju se serizenim smesi LPG). Zase ma reci co to je a ze "delam obludu z peknyho auta". Analyzatorem na dratech z palubky? Proc? Co je mu do toho, kdyz tam budu chtit mit neonovy trubice a ruzovej chlup, tak si ho tam dam.. Ale drzim hubu, nechci prece delat problemy.
Pak zatahne za rucni brzdu a prijde kamen urazu - leve kolo brzdi slabeji nez ma a prave jeste min nez leve (auto v kopci to ale udrzi - vyzkouseno..). Rikam ajaj, to dam do kupy to je jasny, ja ji moc nepouzivam, mam automatku to vite.
Jdeme zase pod kapotu a kontrolujeme svetla - leva predni mlhovka nesviti? Jsem debil, moje chyba (ta signalizace zarovek nezahrnuje mlhovky - kdo by to rekl?) A pravy predni blinkr na blatniku ( ten bocni nad kolem) ten taky neblika, ackoliv rytmus blikani je stejny jako nalevo kde sviti vsechny 3 zarovky? Nechapu, asi slabsi zarovkou, protoze kdyz rupne vepredu nebo vzadu, okamzite se do dozvite zmenou rytmu blikani. Rikam ze to hned prohodim, nenapadlo me ze budu mit popraskany zarovky aniz by mi to auto dalo vedet
To uz z odpovedi boha techniky v monterkach vsak tusim ze pujde do tuhyho, ze to ani menit nemusim..
Jdeme na potkavaci svetla. V kufru mam par tezsich veci a par hodin stani pred stk udelalo svoje - nivomaty si trochu lehly. Tudiz svitim vys nez mam do ty jejich serizovaci cocky.
Zase zacina mudrovat, tentokrat na tema ze "vsechny auta od 89' nahoru musej mit regulaci sklapeni svetel". Namitam ze je to ptakovina pokud to to auto nema z vyroby. Je z toho uplne vyplesklej a porad hleda regulaci. Opakuju ze to nema regulaci a nikdy nemelo a uvedomujic si spadlej kufr doplnuju, ze to ma tzv. nivomaty, coz je automaticka nivelace vysky na zadku. S uskleblem mi narizuje to nastartovat "jestli se to zvedne".
Ok, felicie nivomaty nemaj. Inu, jal jsem se mistnimu vsehomirovi vysvetlovat funkci zarizeni a tlumice zvaneho "nivomat". Nejspis me nepochopil, vynadal mi ze jsem prijel s nalozenym kufrem a v zaveru podotknul ze by to chtelo priste prijet a nechat to tu nastartovany, aby si to ten zadek "dofoukalo". Znovu opakuji zakladni princip nivomatu a vzdavam to, prenasim rec na vymenu zarovek - stale doufam, ze dostanu alespon mesicni znamku a pristi tyden jen prijedu ukazat vymenene tlumice s cepy a promazanou rucku.
Pak se hovor zacina stacet kolem velkeho technicaku, ktery je od roku 1991, kdy zde bylo auto prihlaseno mirne spatne vyplneny a 21 let a 4 mesice to tady nikomu nevadilo. Ne vsak kniratemu krali autotechniku. Vypisuje mi vsechny chyby a ze si s tim musim zajit na magistrat (jasne, aby opravili svouji 20 let starou chybu a jeste za to tem k*rvam prasivym zaplatit???!) jinak to pry nejde.
Ve velkem TP se mu nelibilo:
Chybi oznaceni prevodovky (aut/man)
Nema oznaceno "ano" u policka ABS.
Nema zapsano, ze je pohanena zadni naprava (kde je prosim toto pozadovano???!)
Misto spravneho motoru B280E je tam vepsano B28E.
To, ze je auto nastrikane grafitovou metalizou (rozumej SEDIVA) od vyroby a v technicaku ma napsano "Zelena metaliza", to ho zjevne nijak do oci nebije. Mozna ho zmatlo slovo "metaliza" precijen je to puvodem cizi obrat a treba se ho bal vyslovit neb si jeho vyznamem nebyl jisty.
Dale jsem prijel s taznym, ktere nemam napsano v TP, opet moje blbost ale nikomu to nikdy nevadilo - stitek to ma
Ale drzim hubu, moje vina.
Na zaver pred slavnostnim strhnutim me cervene nalepky si dukladne projizdel prilohu k montazi LPG, kde jsou pouze typova a seriova cisla (az 10 mistna) jednotlivych komponent systemu. Kazde cislo si polohlasne precetl a pokyval jako by je znal z hlavy a vedel o co jde. Zastavil se u polozky "multiventil", to si asi vybavoval jak otestoval na unik plynu benzinovou listu v domeni ze jde o neco takoveho, pak opet pokyval a prilohu vratil se slovy "aspon to mate v poradku"
(Nemam to v poradku, mistr Outrata v Brne to vyplnil spatne a napr. v kolonce "celkovy obsah zasobniku prostoru paliva" mam vepsano VINko. Protoze vsak totalne netusil co ktera vec znamena, tuto lest neprokoukl ).
Tak Pane mistr s knirem a sedivym vlasem - rekl bych ze v 50+ letech jako stk technik by jste mohl vedet o automobilech vic nez ja mlady smrkac. Jestli jste cekal uplatek, nebo ze si od vas necham doporucit levny odtah tak to ani omylem.
Auto ma nedostatky, ale rozhodne ne takove, ktere by nevyresila alespon mesicni STK a ktere by mi znemoznovaly jakkoliv ted s autem manipulovat a vyjet na silnici. Ac maji ma stk pravo kvuli slabsi rucni brzde znamku neudelit, je to dle meho zvlast u brzdy castecne brzdici a u auta s automatem cista svinarna.
Dorazil me jeho kolega podobneho veku pri predavani papiru na mou otazku "K cemu je vlastne dobra rucka na aute s automatkou" odpovedel nejdrive ze "K zabrzdeni v kopci prece!" Po mem vysmechu znejistel a dodal, ze kdybych na dalnici proslapnul brzdovy pedal, co bych asi delal. Na to uz jsem si jen zaklepal na celo a odkracel a hrde dojel az domu bez znamky.
Test pro vas ostatni - co asi udela rozjete auto, kdyz mu zatahnete rucni brzdu? Mala napoveda - americke filmy a rally auta opravdu nedisponuji beznymi seriovymi ruckami
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Teda to jsem se rozepsal Ale vztek uz ustupuje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#3 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Doufam, ze si to tady pan precte, takze se tesim, za 14 dni zase v dilne na valcich!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Nezpochybnuju ze to asi bylo arogantni pako ktery na technicky nema co delat, ale uprimne, taky si mohl na neznamou stanici stk prijet s autem v lepsim stavu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
#5 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
... takych mame aj u nas, ja som nepresiel hlavne kvoli tomu ze lanovody na rucnu brzdu boli kupene, lezali v kufri, ale nestihal som ich vymenit,
ale to este nie je nic proti tomu, ze som dostal do vaznych chyb to, ze mi smerovky neblikali dostatocne oranzovo
... tak som vymenil, ziarovky boli trocha olupane, predtym svietili troska do biela, ale stale to nebola zpatecka ...
Holt som natrafil na paka, ktory musel do vykazov napisat ze jedneho vyrazil a dalsich 50tich pustil.
Horsie je ze na opakovanu musis ist tam kde ti zobrali predtym papiere. Tusim po 30 dnoch to oznamuju na DI.
ale to este nie je nic proti tomu, ze som dostal do vaznych chyb to, ze mi smerovky neblikali dostatocne oranzovo
... tak som vymenil, ziarovky boli trocha olupane, predtym svietili troska do biela, ale stale to nebola zpatecka ...
Holt som natrafil na paka, ktory musel do vykazov napisat ze jedneho vyrazil a dalsich 50tich pustil.
Horsie je ze na opakovanu musis ist tam kde ti zobrali predtym papiere. Tusim po 30 dnoch to oznamuju na DI.
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#6 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
To jsem rozhodne mel, o vulich v cepech jsem vedel, nicmene nove jeste nemam a technicka prochazela, o rucce jsem nevedel - auto to ubrzdilo a tazny jsem mel sundattomasss píše:, ale uprimne, taky si mohl na neznamou stanici stk prijet s autem v lepsim stavu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
jako sorry, ale ja bych te taky s tim vyctem zavad asi nepustil...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#8 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
To jako fakt? Ani na mesicni? Tak jsem debil ja? jedina vazna zavada byla spatne brzdici ruckawickey píše:jako sorry, ale ja bych te taky s tim vyctem zavad asi nepustil...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
hele, to ze tomu autu dohromady nic neni vis ty, vim ja a par lidi tady, ale zadarmo poustet opravdu cokoliv nemuzou
rucka, tazny, nesvitici blinkr, mlhovka, svetla do nebe atd - kdyz si to vemes dohromady, tak mas z toho najednou v ocich vetsiny vrak..
ja fakt nevim jake kriteria jsou na mesicni nebo normalni, nevim jak to chodi na stk
btw rucku u meho automatu pouzivam denne.
rucka, tazny, nesvitici blinkr, mlhovka, svetla do nebe atd - kdyz si to vemes dohromady, tak mas z toho najednou v ocich vetsiny vrak..
ja fakt nevim jake kriteria jsou na mesicni nebo normalni, nevim jak to chodi na stk
btw rucku u meho automatu pouzivam denne.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
No ty volve a muj otec se boji jit na technickou bo ma jemne odrenej roh narazniku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Mel jsem za to, ze od toho tu ty technici jsou, aby poznali ze tomu nic vazneho neni.wickey píše:hele, to ze tomu autu dohromady nic neni vis ty, vim ja a par lidi tady, ale zadarmo poustet opravdu cokoliv nemuzou
.
tazny je spis zalezitost papirovani nez ze by to cinilo auto nezpusobilym provozu.. ale dalsi problem do kupy, jasne..wickey píše: rucka, tazny, nesvitici blinkr, mlhovka, svetla do nebe atd - kdyz si to vemes dohromady, tak mas z toho najednou v ocich vetsiny vrak..
ja fakt nevim jake kriteria jsou na mesicni nebo normalni, nevim jak to chodi na stk
btw rucku u meho automatu pouzivam denne.
svetla do nebe nakonec nenapsal do protokolu, cili mozna ty nivomaty pak i pochopil
Jde o to, ze objevil nejake zavady, o kterych jsem treba ani nevedel (malo jde rucka) ktere bych ale v pohode opravil na docasnou znamku a dojel jim tam predvest vse vytknute funkcni.
Takhle se ocitnes v podstate s nepojizdnym autem bez znamky pred stk uprostred Prahy a delej si co chces - to mi prijde jako svinarna. "na cerno" jsem s tim dojel domu, ale ted je problem s tim dojet do dilny, zpatky na stk.. dohromady bych za odtahovku dal vic nez za samotnej servis
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#12 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Nehlede na to, ze veci jako vule v cepech a prituhlou rucku proste najdou i ve vetsine daleko novejsich aut..ale nenapisou to jako polozku nebezpecnou, na rozdil starsich aut, kde se dle meho vyzivaj v tom kdo najde vic zavad.
To me jeste chtel nutit do toho, ze mlhovky by mely jit zapnout i s parkovackama, kdezto u devitky se proste zapnou az s potkavackama. Tak to je z vyroby a ja ani nikdo to nepredelaval a jemu se to hrozne nelibilo a mel kolem toho kecu jak na kostele. Prej ze to musim opravit... proc? Tak to je a nevim proc by takovahle vec mela nekomu vadit.
A spoustu dalsich v podobnem duchu, tak co si o tom mam pak myslet?
To me jeste chtel nutit do toho, ze mlhovky by mely jit zapnout i s parkovackama, kdezto u devitky se proste zapnou az s potkavackama. Tak to je z vyroby a ja ani nikdo to nepredelaval a jemu se to hrozne nelibilo a mel kolem toho kecu jak na kostele. Prej ze to musim opravit... proc? Tak to je a nevim proc by takovahle vec mela nekomu vadit.
A spoustu dalsich v podobnem duchu, tak co si o tom mam pak myslet?
#13 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Nový systém hodnocení závad je pro techniky docela hodně nepříjemný,takže v podstatě vždy pokud ti technik pouští auto ,je to na jeho vlastní triko.Podle výčtu závad,které máš bych ani já nečekal od známého,že mi auto pustí.Po známosti bych možná dostal na 30 dní,ale cizího by určitě vyrazil.Takže se nediv,příště je lepší nechat si auto projet preventivně,pak odstranit závady a pak jet na čisto.Tak to dělávám já.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#14 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Na Pro-M to znám velmi dobře a jsou tam zm*di. Obzvlášť ten s tím "kolínkem" na hlavě a knírečkem. Když pominu, že jsem tam teď 3x absolvoval evidenčku při nákupech/prodejích aut, tak před měsícem jsme tam byli s bratrem. Vyhodili ho s Turkem 2006 na 20" s jiným profilem , tak to napravil, přezul a jel jsem tam s ním znovu. Když jsem viděl pána s kolínkem, jak to obchází, hledá chyby a nic nenašel, tak jsem se smál, protože bylo evidentně a zjevně vidět, jak ho to štve. Kdyby to nebylo hned vedle magistrátu, tak tam nejdu, ale dá se to zvládnout při jednom. Takže chápu Tvoje rozčarování .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 839
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#15 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
jak to tak čtu, tak technickou asi opět radši nechám na známostech
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#16 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Teda ja bych chtel videt ty z vas co me tu tepete, jak by jste se tvarili, kdyby vam sebrali technickou jen kvuli SPATNE BRZDICI - NIKOLIV NEBRZDICI RUCNI BRZDE. A zbyla vam tak jen odtahovka.
Ted rano se mi vybavila jeste jedna scenka, nechapu jak jsem ji mohl opomenout, kdy po prvnim otevreni kapoty konstatoval znalec motoru pri pohledu na V-6 uvnitr "No jo, to je petivalec"
Ted rano se mi vybavila jeste jedna scenka, nechapu jak jsem ji mohl opomenout, kdy po prvnim otevreni kapoty konstatoval znalec motoru pri pohledu na V-6 uvnitr "No jo, to je petivalec"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#17 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Mě v r. 2008 nedaly technickou za malou účinnost ruční brzdy na V40. Ona brzdila, držela v kopci, ale prostě když to měřili, tak to bylo pod normou. Vše ostatní bylo OK. Takže v rámci té měsíční nápravné lhůty jsem nechal vyměnit zadní skoro nové destičky za nové a pak už to bylo v pořádku.
Jen sem mi nezdá to, že by jsi s tím teď nesměl jezdit, přece máš ten měsíc na nápravu, ne? Máš k tomu ten papír od nich, takže podle mě jezdit můžeš.
Jen sem mi nezdá to, že by jsi s tím teď nesměl jezdit, přece máš ten měsíc na nápravu, ne? Máš k tomu ten papír od nich, takže podle mě jezdit můžeš.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#18 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
On mi prave nedal ani tu mesicni znamku! Proste mi ji sebral a pry at si to necham odtahnout
#19 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Já nedostal technickou na předchozím Saabu za vyměklej silentblok na ramenu a nefunkční blinkr na blatníku.
Takže po tomhle co píšeš se ani nedivim.
Ovšem divil jsem se, když mi chlapík na technické dělal problémy s tím, že mám v techničáku u volva napsáno sedm 5+2 míst, ta prej chce vidět ty 2, jinak šmitec.
Takže po tomhle co píšeš se ani nedivim.
Ovšem divil jsem se, když mi chlapík na technické dělal problémy s tím, že mám v techničáku u volva napsáno sedm 5+2 míst, ta prej chce vidět ty 2, jinak šmitec.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#20 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Já už nevim, jestli mi tu původní známku taky strhnul nebo nechal, ale měl jsem papír z STK, že je tam ta a ta závada a do měsíce musí dojítk k nápravě. A s tím papírem jsem jezdil.Drtic píše:On mi prave nedal ani tu mesicni znamku! Proste mi ji sebral a pry at si to necham odtahnout
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#21 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
To ti musel dat mesicni znamku. Me rekl at si to necham odtahnout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#22 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Samotný papír, dle mého názoru, nestačí. Kdysi jsem taky dostal měsíční doklad (to bylo na Broukovi), původní známku vždycky sundají (stejně je neplatná). Nalepí novou - měsíční. Bez známky je to skutečně na odtah. Bez STK dostaneš flastr, při bouračce ti to ještě přitíží.
No, ale jestli to takhle pán z STK řešil, tak to je věru nerozumný pán. Naštestí na místní STK jsou rozumní chlapíci - poradí, často se ptám na věci, co je třeba mít (třeba v lékárničce), jak je to s měřením vzorku na gumách, atp. Oni vidí zájem a jsou vstřícní. Vždycky se (i rád) podívám na auto zespodu, pán poradí, kde je co třeba dříve nebo později vyměnit...
Holt, jiný kraj - jiný mrav.
Pavel
No, ale jestli to takhle pán z STK řešil, tak to je věru nerozumný pán. Naštestí na místní STK jsou rozumní chlapíci - poradí, často se ptám na věci, co je třeba mít (třeba v lékárničce), jak je to s měřením vzorku na gumách, atp. Oni vidí zájem a jsou vstřícní. Vždycky se (i rád) podívám na auto zespodu, pán poradí, kde je co třeba dříve nebo později vyměnit...
Holt, jiný kraj - jiný mrav.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#23 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
me nechteli dat technickou za oranzovy pozicni svetlo na prednim original reflektoru na S60ce ktery se rozsviti kdyz se rozsviti parkovacky, ze prej oranzovy muzou bejt jen blinkry. chlapi kolem 50ky co delaji na stk celou dobu co tam jezdim s autama. nevim jestli to byla nejaka skryta forma zadosti o uplatek.
jinak ad rucka - na posledni technicky v r.2010 mi rikal, ze rucka uz nemusi nove brzdit na obou kolech stejne, ze jen musi mit nejakej minimalni brzdnej ucinek. a meril kazdy kolo zvlast.
jinak ad rucka - na posledni technicky v r.2010 mi rikal, ze rucka uz nemusi nove brzdit na obou kolech stejne, ze jen musi mit nejakej minimalni brzdnej ucinek. a meril kazdy kolo zvlast.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
#24 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
No, já prošel z devítkou bez sebemších problémů. Měla najeto něco přes 600.000tkm, nevím jak moc byla přetočená
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#25 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Ty woe Martine, tak to si ZABIL...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein