Scion přitáhl takovou hromadu, že ho skoro nikdo nezná. Konzervativní design funguje, že jo (v70), a je jediná od volva, která se ještě dá považovat za moderní interpretaci krabice. Nevím jestli má cenu spekulovat, jaký by byly prodeje kdyby s/v60 byly krabicoidnější, možná jo, o to nejde, ale krabice je dneska, pokud jde o masový segmenty, poněkud nefrekventovaná, a proč asi.LukášM píše:old.fashioned píše:post musíš přizpůsobit publikační platformě. Kdyby volvo vyrábělo jen krabice - ve všech třídách, do roka je v konkurzu, pač masy je tolik nepoptávaj - nejsou "módní".
"Krabice" v podobě v70 se samozřejmě prodávaj, nechytej tu furt za slovo.
Konkrétně tebe považuji za mistra ve slovíčkaření, myslím to ale v dobrém a většinou s tebou souhlasím Samozřejmě hranatá auta by dnes neměla šanci díky ochraně chodců. Konkrétně co se týče vyší třídy, tak tam myslím, že by konzervativní tvar bodoval. On je rozdíl mezi moderním a módním tvarem...třeba Scion v segmentu malých aut právě přitáhl hromadu zákazníků nezvyklým hranatým designem. Jinak poslední hranatý design v podstatě končí 850.
Nový śéfdesigner Volva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#26 Nový śéfdesigner Volva
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#27 Nový śéfdesigner Volva
Scion je značka pro mladou generaci v USA, Toyota prý Evropu zatím v plánu nemá. Krabice není dynamickým designem, to je ten důvod a další je možná ten, že původně byl tento design čistě účelový...snadno přepravovat náklady větších rozměrů, což už dnes není tak aktuální jako bývalo dříve...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#28 Nový śéfdesigner Volva
.. nebo taky pořád je, ale v jiným segmentu trhu ne? Chalupáři, vesničani, velký rodiny - k tomu jsem směřoval - proč by volva měly vůbec mít velký kufry coby jednu ze základních hodnot?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#29 Nový śéfdesigner Volva
Premyslel jsem proc asi vlastne ty hranate krabice...
krabice / kvadr ma lepsi bezpecnostni vlastnosti - proti prevraceni auta...pres hrany to jde totiz mnohem hure nez pres zakulacene tvary. Dale pri narazu na hranu - deformace pohlti vice energie...
Prakticke vyhody: nakladu do krabice pri stejnem objemu vejde vice, kulate rohy se hure vyuzivaji, kdyz uz prijde na tetris.
Nevyhodou je, ze konstrukcne vice vazi a aerodynamika je horsi...
Ale konstrukcne bylo urcite ale slozitejsi vyrobit obliny nez ohnout pres hranu nebo spojit plechy hranami...u jinych automobilek byly taky krabice, ale preslo to uz davno pryc pred volvem...tak co myslite vy?
krabice / kvadr ma lepsi bezpecnostni vlastnosti - proti prevraceni auta...pres hrany to jde totiz mnohem hure nez pres zakulacene tvary. Dale pri narazu na hranu - deformace pohlti vice energie...
Prakticke vyhody: nakladu do krabice pri stejnem objemu vejde vice, kulate rohy se hure vyuzivaji, kdyz uz prijde na tetris.
Nevyhodou je, ze konstrukcne vice vazi a aerodynamika je horsi...
Ale konstrukcne bylo urcite ale slozitejsi vyrobit obliny nez ohnout pres hranu nebo spojit plechy hranami...u jinych automobilek byly taky krabice, ale preslo to uz davno pryc pred volvem...tak co myslite vy?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#30 Nový śéfdesigner Volva
já si myslím že to je uplně jedno... my se tu můžeme plácat po zádech jako sklaní příznivci původních hodnot a tradic volva a já Vám řeknu, že to je všem uplně šumák...volvo je firma a tudíš jí primárně zajímá zisk...a jelikož žijeme v době kdy prodává marketing a ne skutečná hodnota, tak prostě hranatý auto nikdo neudělá...a já osobně si myslím, že právě z toho důvodu, že by se neprodávalo...ale tohle nejde změřit nebo spočítat, je to jen moje domněnka...já ale být manažerem volva a měl bych tu pravomoc o tom rozhodnout, tak bych na tuhle kartu nevsadil...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#31 Nový śéfdesigner Volva
jj, přesně v takovým světě dneska žijeme (to nemyslím hanlivě, prostě jako fakt) - se všema nevýhodama i výhodama co to přináší. Navíc Číňani nejsou špatní obchodníci a budou se snažit zvyšovat prodeje a vydělávat peníze... Na krabice bych si taky nevsadil.Lukaso píše:já si myslím že to je uplně jedno... my se tu můžeme plácat po zádech jako sklaní příznivci původních hodnot a tradic volva a já Vám řeknu, že to je všem uplně šumák...volvo je firma a tudíš jí primárně zajímá zisk...a jelikož žijeme v době kdy prodává marketing a ne skutečná hodnota, tak prostě hranatý auto nikdo neudělá...a já osobně si myslím, že právě z toho důvodu, že by se neprodávalo...ale tohle nejde změřit nebo spočítat, je to jen moje doměnka...já ale být manažerem volva a měl bych tu pravomoc o tom rozhodnout, tak bych na tuhle kartu nevsadil...
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#32 Nový śéfdesigner Volva
Tato interpretace událostí je, řekl bych, naše jediná naděje. Takové světlo v tunelulucki píše:a co ked bol vo VW brzdeny tym, ze to musi byt tak a vo volve dostane kridla a bude moct tvorit. dizajner je clovek a z nejakeho dovodu do volva prestupil.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#33 Nový śéfdesigner Volva
Pravdou ovšem je, že třeba koncern dělá design, který nikoho nenadchne, ale také nikdo neřekne, že je to úplná tragédie a třeba ve spojitosti s vyhlášenou "spolehlivostí" a "nízkou spotřebou" především motorů tdi je to pak pro většinu kupujících jasná volba. Třeba Octavia je naprosto vyhovujícím autem ve všech směrech, designově přijatelná pro všechny a z toho plynou i slušné prodeje. Jistěže je tu ještě aspekt pořizovací ceny.
Pak jsou auta, která svým designem nejen že nepřesvědčí, ale dokonce odradí kupující. A to platí i o krabicích, které v minulosti určitě všichni za designový skvost nepovažovali, jsem jedním z nich.
Jak už tu zaznělo, tak spotřební společnost dokonalost nevyžaduje, stejně je auto na pár let a pak to chce úplně jiné, aby si toho soused všiml
Pak jsou auta, která svým designem nejen že nepřesvědčí, ale dokonce odradí kupující. A to platí i o krabicích, které v minulosti určitě všichni za designový skvost nepovažovali, jsem jedním z nich.
Jak už tu zaznělo, tak spotřební společnost dokonalost nevyžaduje, stejně je auto na pár let a pak to chce úplně jiné, aby si toho soused všiml
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#34 Nový śéfdesigner Volva
tak treba souseda naseres prave tim, ze mas 20 let stare auto a pak ho jeste nekde do kopce predjedes s tou nalozenou krabici a jeho TDI to neudycha a v zime treba nekdy ani nenastartuje...jojoo
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#35 Nový śéfdesigner Volva
Roger píše:tak treba souseda naseres prave tim, ze mas 20 let stare auto a pak ho jeste nekde do kopce predjedes s tou nalozenou krabici a jeho TDI to neudycha a v zime treba nekdy ani nenastartuje...jojoo
A ty sa vytočíš ne čerpačke keď sused bude platiť na tie isté KM o polovicu menej.... a dnesne TDI by som nepodceňoval (ci uz zimne starty alebo vykon)....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#36 Nový śéfdesigner Volva
Taky jsem to chtěl napsat že soused bude v pohodě protože ví, že jede za polovic ale s těmi zimními starty už bych si zase až tak jistej nebyl...počkej až to bude starý jako naše volva...passadena píše:A ty sa vytočíš ne čerpačke keď sused bude platiť na tie isté KM o polovicu menej.... a dnesne TDI by som nepodceňoval (ci uz zimne starty alebo vykon)....
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#37 Nový śéfdesigner Volva
Mně V70 nepřijde o moc míň hranatější.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#38 Nový śéfdesigner Volva
Tak to bych vam pral videt ty ksichty v coudicich dieslech, vubec v pohode nebyvaji...ale snazi se, a nakonec ...existuje LPG, a nafta je o neco drazsi nez benzin... brzo uz stejne prejde vsechno na el. nebo jina paliva...Lukaso píše:Taky jsem to chtěl napsat že soused bude v pohodě protože ví, že jede za polovic ale s těmi zimními starty už bych si zase až tak jistej nebyl...počkej až to bude starý jako naše volva...passadena píše:A ty sa vytočíš ne čerpačke keď sused bude platiť na tie isté KM o polovicu menej.... a dnesne TDI by som nepodceňoval (ci uz zimne starty alebo vykon)....
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#39 Nový śéfdesigner Volva
Taky jsem to chtěl napsat že soused bude v pohodě protože ví, že jede za polovic ale s těmi zimními starty už bych si zase až tak jistej nebyl...počkej až to bude starý jako naše volva...[/quote]
Tak to bych vam pral videt ty ksichty v coudicich dieslech, vubec v pohode nebyvaji...ale snazi se, a nakonec ...existuje LPG, a nafta je o neco drazsi nez benzin... brzo uz stejne prejde vsechno na el. nebo jina paliva...[/quote]
To ako auto chytí v zime hlavne zaleží od toho ako je o motor postarane.....tento rok boli strasne nizke teploty, mam dva dizle Volvo V40 DI a Passat PD TDI.....a nestalo sa mi ze by som nenastartoval na prvy pokus.....a co sa tyka toho nalozeneho auta do kopca tam ta diezel vzdy necha za sebou ....ma totiz ovela vacsi krutak ako benzin, a bez hulenia ak je motor OK....
Tak to bych vam pral videt ty ksichty v coudicich dieslech, vubec v pohode nebyvaji...ale snazi se, a nakonec ...existuje LPG, a nafta je o neco drazsi nez benzin... brzo uz stejne prejde vsechno na el. nebo jina paliva...[/quote]
To ako auto chytí v zime hlavne zaleží od toho ako je o motor postarane.....tento rok boli strasne nizke teploty, mam dva dizle Volvo V40 DI a Passat PD TDI.....a nestalo sa mi ze by som nenastartoval na prvy pokus.....a co sa tyka toho nalozeneho auta do kopca tam ta diezel vzdy necha za sebou ....ma totiz ovela vacsi krutak ako benzin, a bez hulenia ak je motor OK....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#40 Nový śéfdesigner Volva
Postarane, nojo to je prave to, naftaky jsou IMHO vzdycky choulostivejsi na paliva a horsi na udrzbu...pak v mrazech zalezi co tam nalejes...kdyz do toho nalejes normalni naftu, bez naditiv apod., nechas pres noc venku, tak pod -20°C to vetsinou zmrzne, nekdy i driv a ucpe filtry atd....pak se cely ten kram musi par hodin rozmrazovat - tohle bych fakt nechtel zazit.passadena píše: To ako auto chytí v zime hlavne zaleží od toho ako je o motor postarane.....tento rok boli strasne nizke teploty, mam dva dizle Volvo V40 DI a Passat PD TDI.....a nestalo sa mi ze by som nenastartoval na prvy pokus.....a co sa tyka toho nalozeneho auta do kopca tam ta diezel vzdy necha za sebou ....ma totiz ovela vacsi krutak ako benzin, a bez hulenia ak je motor OK....
Do kopcu ale zalezi jaky diesel, bezne passat tdi, audi do 3.0 tdi, bmw od 320d do 525d mam odzkousene, ze takove bezne nechavam s Rkem za sebou...i ta vaha prazdneho auta hraje roli, jsou ale jeste vykonejsi diesely, to je pravda. Ten muj motor je jeste po 360000km v kondici narozdil od ropaku s podobnym najezdem...a ty pazvuky co diesely vydavaji, to bych jako muzikant fakt poslouchat nemohl, z venku nebo zevnitr a zvenku navic ten odporny smrad...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#41 Nový śéfdesigner Volva
Akorát s 525d pojede za 7 litrů Porovnávat benzínové turbo s diesel atmosférou nejde, obě motorizace mají své klady a zápory. Výdrž vznětových motorů byla kdysi také dlouhodobáRoger píše: Do kopcu ale zalezi jaky diesel, bezne passat tdi, audi do 3.0 tdi, bmw od 320d do 525d mam odzkousene, ze takove bezne nechavam s Rkem za sebou...i ta vaha prazdneho auta hraje roli, jsou ale jeste vykonejsi diesely, to je pravda. Ten muj motor je jeste po 360000km v kondici narozdil od ropaku s podobnym najezdem...a ty pazvuky co diesely vydavaji, to bych jako muzikant fakt poslouchat nemohl, z venku nebo zevnitr a zvenku navic ten odporny smrad...
Náhodou pětiválcový nebo šestiválcový diesel není zvukem vůbec nepříjemný...a smrdí Avie, ne moderní diesel.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#42 Nový śéfdesigner Volva
sorry Lukáši ale dusivej močovej smrad nemůžeš považovat za tak sexy jako kvalitní benzínovej lahodící uchuLukášM píše: smrdí Avie, ne moderní diesel.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#43 Nový śéfdesigner Volva
To je mozne, ze spotreba bude dosti jina...kdysi diesely vydrzely to jo, takovy MB300D piano, to byl drzak diesel, ale dneska...LukášM píše:Akorát s 525d pojede za 7 litrů Porovnávat benzínové turbo s diesel atmosférou nejde, obě motorizace mají své klady a zápory. Výdrž vznětových motorů byla kdysi také dlouhodobáRoger píše: Do kopcu ale zalezi jaky diesel, bezne passat tdi, audi do 3.0 tdi, bmw od 320d do 525d mam odzkousene, ze takove bezne nechavam s Rkem za sebou...i ta vaha prazdneho auta hraje roli, jsou ale jeste vykonejsi diesely, to je pravda. Ten muj motor je jeste po 360000km v kondici narozdil od ropaku s podobnym najezdem...a ty pazvuky co diesely vydavaji, to bych jako muzikant fakt poslouchat nemohl, z venku nebo zevnitr a zvenku navic ten odporny smrad...
Náhodou pětiválcový nebo šestiválcový diesel není zvukem vůbec nepříjemný...a smrdí Avie, ne moderní diesel.
Asi jsem citvlivy, ale me smrdi i ty moderni deisely, proste citim tam ten nafta-smradek, ve mestech to je des...me je z toho az na bliti, kdyz stoji kolona dieslu a jdu kolem...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#44 Nový śéfdesigner Volva
To souhlasím, ale on už dneska nevoní ani benzín
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#45 Nový śéfdesigner Volva
Všetko má svoje výhody a nevýhody, mal som aj benzínáky, a teraz mam dva diesle, a nesiel by som naspäť k benzínu, komfort z jazdy a krutiaceho momentu diesla by som za benzinovy vrestiak nevymenil....co sa tyka toho smradu, tak nove diesle splnaju emisne normy lepsie ako benzinaky.....a o hlucnosti???? to bolo mozno niekedy na starých predkomorkacoch ktore klepali, dnes v hlucnosti nie je ziadny rozdiel........
..... a ktomu R-ku co tak vychvaluje ..... som zvedavy ci by nechal mojho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm..... nejakým benziňákom.....a to nehovorím o spotrebe...
a ktomu LPG naco by som kupoval benzin a daval drahu prerabku na LPG (uz to nie je take ako benzin), ked kupim Diesel a naftu vzdy zozeniem lacnejsie a ja dokonca aj za taku cenu ako on natankuje LPG, akurat mne stačí 6-7 litrov na 100 km, zatial co on potrebuje 12 l LPG...a o výkone ani nehovorím...
..... a ktomu R-ku co tak vychvaluje ..... som zvedavy ci by nechal mojho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm..... nejakým benziňákom.....a to nehovorím o spotrebe...
a ktomu LPG naco by som kupoval benzin a daval drahu prerabku na LPG (uz to nie je take ako benzin), ked kupim Diesel a naftu vzdy zozeniem lacnejsie a ja dokonca aj za taku cenu ako on natankuje LPG, akurat mne stačí 6-7 litrov na 100 km, zatial co on potrebuje 12 l LPG...a o výkone ani nehovorím...
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#46 Nový śéfdesigner Volva
My tady kupujeme Warp plasmu za 11,50 kč, takže nechápu co zkoušíš Jsem zvědavý jak budeš kupovat levně naftu, když někam pojedeš...passadena píše:
a ktomu LPG naco by som kupoval benzin a daval drahu prerabku na LPG (uz to nie je take ako benzin), ked kupim Diesel a naftu vzdy zozeniem lacnejsie a ja dokonca aj za taku cenu ako on natankuje LPG, akurat mne stačí 6-7 litrov na 100 km, zatial co on potrebuje 12 l LPG...a o výkone ani nehovorím...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#47 Nový śéfdesigner Volva
To uz je zrejme tema bioslozkama, Vpower Racing ale jeste docela voni...
A tady takove perlicky http://revue.idnes.cz/cinan-pije-42-let-benzin-pomaha-mu-proti-bolestem-f5a-/zajimavosti.aspx?c=A110718_225117_zajimavosti_nh
https://www.novinky.cz/koktejl/119110-maly-ind-je-zavisly-na-popijeni-benzinu.html
Ekologie>
http://www.tretiruka.cz/news/je-ekologictejsi-diesel-nebo-benzinovy-motor-/
A tady takove perlicky http://revue.idnes.cz/cinan-pije-42-let-benzin-pomaha-mu-proti-bolestem-f5a-/zajimavosti.aspx?c=A110718_225117_zajimavosti_nh
https://www.novinky.cz/koktejl/119110-maly-ind-je-zavisly-na-popijeni-benzinu.html
Ekologie>
http://www.tretiruka.cz/news/je-ekologictejsi-diesel-nebo-benzinovy-motor-/
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#48 Nový śéfdesigner Volva
Aj tak sa mi to oplati ..... ty mas 40 -50 litrovu nadrz LPG na ukor batoziny, pri tvojej spotrebe tankujes kazdych 400, max 500km, ja na nadrz nafty ktora mi nezabera priestor v bat. priestore urobím 1000 - 1200 km, takže ...... hmmm??????
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#49 Nový śéfdesigner Volva
Komfort z jizdy u benzinu a nafty, tak to je opravdu rozdil...chod benzinoveho motoru bude vzdy hladsi a s mensimi vibracemi nez u dieselu a to ve vsech otackach.passadena píše:Všetko má svoje výhody a nevýhody, mal som aj benzínáky, a teraz mam dva diesle, a nesiel by som naspäť k benzínu, komfort z jazdy a krutiaceho momentu diesla by som za benzinovy vrestiak nevymenil....co sa tyka toho smradu, tak nove diesle splnaju emisne normy lepsie ako benzinaky.....a o hlucnosti???? to bolo mozno niekedy na starých predkomorkacoch ktore klepali, dnes v hlucnosti nie je ziadny rozdiel........
..... a ktomu R-ku co tak vychvaluje ..... som zvedavy ci by nechal mojho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm..... nejakým benziňákom.....a to nehovorím o spotrebe...
a ktomu LPG naco by som kupoval benzin a daval drahu prerabku na LPG (uz to nie je take ako benzin), ked kupim Diesel a naftu vzdy zozeniem lacnejsie a ja dokonca aj za taku cenu ako on natankuje LPG, akurat mne stačí 6-7 litrov na 100 km, zatial co on potrebuje 12 l LPG...a o výkone ani nehovorím...
Myslim ze z tveho passata by ses od zacatku dival na moje zadni vrata...a to se klidne vsadim o becku piva. Uz to znam, hodne passatu, audi apod. to zkousi...do kopce, z kopce, rovinky 0-100km/h je tam za 6.9s s AWD a bez kardanu jen na predek za 6.5s...nez bych se zastavil nekde kolem 260km/h, takze snad - a to jedine - ve spotrebe bys mel navrch.
Vykon LPG byva zhruba stejny, ti kdo maji si na ubytek nestezuji a pri dobrem naladeni s kvalitnim LPG je to udajne i lepsi.
Pri soucasne cene LPG 16.90,- je mene jak polovicni oproti nafte 35,-Kc, takze se montaz uz docela vyplati. Nadrz na benal je tam 72L a LPG tam vleze 65L nebo 70L toroid misto rezervy a to je uz celkovy dojezd cca 1300km pri svizne dalnicni jizde a spotrebe do 11,5L/100km.
Naposledy upravil(a) Roger dne 08 bře 2012 13:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#50 Nový śéfdesigner Volva
Takže je třeba si nalít čistého vína
1. smrdí oboje stejně...novej diesel je uplně v pohodě a takovej benzín po ránu taky není lábuž já nevím jak vy, ale já když někam jedu tak sedím uvnitř...a tam opravdu není cítit nic ať jedeš na cokoliv...pokud se bavíme o komfortu jízdy
2. krutopřísnej krouťák vod spodu je sice fajn věc, ale je to jen hezký číslo při prodeji vozu...on totiš přeplňovanej benzín taky nemá vůbec špatnej krouťák ale HLAVNĚ ho má v celý škále otáček, zatímco u nafty se bavíme o maximu, které probíhá v rozmezí tisíce otáček...takže o komfortu z hlediska výkonu bych neměl moc velký iluze ( můžu docela dobře posoudit, měl jsem dvě stejná auta v dieslu a v benzínu )
3. zvukovej projev...hele pokud to není auto typu S klasse, BMW 7, A8...tak promiň, ale nafta je oproti benzínu hodně slyšet a to i co se týká vibrací...to mi nikdo nevymluví
4. ekonomiku provozu naftě nikdo neupře...( ovšem když si pak spočítám celkový náklady do naprostýho detailu tak to zas taková pecka není, ale i tak to beru )
5. alternativní paliva bych nepodceňoval...ale chápu že pro někoho tankovat 2x časteji je z hlediska komfortu obtíž...nádrž můžeš dát místo rezervy
1. smrdí oboje stejně...novej diesel je uplně v pohodě a takovej benzín po ránu taky není lábuž já nevím jak vy, ale já když někam jedu tak sedím uvnitř...a tam opravdu není cítit nic ať jedeš na cokoliv...pokud se bavíme o komfortu jízdy
2. krutopřísnej krouťák vod spodu je sice fajn věc, ale je to jen hezký číslo při prodeji vozu...on totiš přeplňovanej benzín taky nemá vůbec špatnej krouťák ale HLAVNĚ ho má v celý škále otáček, zatímco u nafty se bavíme o maximu, které probíhá v rozmezí tisíce otáček...takže o komfortu z hlediska výkonu bych neměl moc velký iluze ( můžu docela dobře posoudit, měl jsem dvě stejná auta v dieslu a v benzínu )
3. zvukovej projev...hele pokud to není auto typu S klasse, BMW 7, A8...tak promiň, ale nafta je oproti benzínu hodně slyšet a to i co se týká vibrací...to mi nikdo nevymluví
4. ekonomiku provozu naftě nikdo neupře...( ovšem když si pak spočítám celkový náklady do naprostýho detailu tak to zas taková pecka není, ale i tak to beru )
5. alternativní paliva bych nepodceňoval...ale chápu že pro někoho tankovat 2x časteji je z hlediska komfortu obtíž...nádrž můžeš dát místo rezervy
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek