Nový śéfdesigner Volva

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#1 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od raadjek »

Thomas Ingenlath, 48, byl jmenován šéfdesignerem (Vice President Design) ve Volvo Car Corporation. Přichází z pozice šéfa designového centra Volkswagen v Německu.

Ve zkratce:
Má 20letou zkušenost v automobilovém průmyslu. Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006). Od roku 2006 byl ředitelem pro design ve designovém centru Volkswagen v Postupimi, navrhoval pro všechny značky Volkswagen Group.

Tak nevím, nevím co budoucnost přinese. Aby nám z Volva neudělal druhé Audi.

Více info (v angličtině): https://www.media.volvocars.com/go/6b14568b-8055-4501-864d-1f1852923d4c.aspx
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od old.fashioned »

raadjek píše:Thomas Ingenlath, 48, byl jmenován šéfdesignerem (Vice President Design) ve Volvo Car Corporation. Přichází z pozice šéfa designového centra Volkswagen v Německu.

Ve zkratce:
Má 20letou zkušenost v automobilovém průmyslu. Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006). Od roku 2006 byl ředitelem pro design ve designovém centru Volkswagen v Postupimi, navrhoval pro všechny značky Volkswagen Group.

Tak nevím, nevím co budoucnost přinese. Aby nám z Volva neudělal druhé Audi.

Více info (v angličtině): https://www.media.volvocars.com/go/6b14568b-8055-4501-864d-1f1852923d4c.aspx
no tak to je to poslední, co volvo potřebuje , zápach mainstreamu :x
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#3 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od L4W »

raadjek píše:Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006).
To jsou zrovna tri automobilky, ze kterych bych inspiraci radeji necerpal :)
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#4 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od raadjek »

No jo... nezbývá než doufat že Peter Horbury ho bude držet zkrátka ze své pozice šéfdesignéra Gheely Group (i když čert ví co ta pozice znamená). Jenom aby neměl moc práce z budováním image čínských vozidel a zbýval mu taky čas na Volvo.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Banská Štiavnica

#5 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od passadena »

Akože Volvo by malo ostať Volvom, ale neodsudzujte ani koncern VW takisto ako aj volvo má zopar jedinečných riešení tak v tom nezaostáva ani VW ...... káždý je v niečom lepší a v niečom horší....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#6 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Lukaso »

Na druhou stranu...ačkoliv mě se to prostě nelíbí tak podle pár lidí z oboru ( které jsem bohužel musel vyslechnout :D ) má VW group, speciálně Audi jeden z nejpropracovanějších, nejčistčích designů...myšleno z hlediska nějakých základních pravidel, nebo umění designu chcete li...takže, pokud by dokázal zapomenout na ty vošklivý věci z minulosti tak to třeba bude krok kupředu :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od dali »

Lukaso píše:Na druhou stranu...ačkoliv mě se to prostě nelíbí tak podle pár lidí z oboru ( které jsem bohužel musel vyslechnout :D ) má VW group, speciálně Audi jeden z nejpropracovanějších, nejčistčích designů...myšleno z hlediska nějakých základních pravidel, nebo umění designu chcete li...
Jenže podle mě problém je v tom, že to, že je něco učebnicově správný a čistý tomu moc na atraktivitě a emotivnosti nepřidává. Zvlášť pokud ta učebnice je německá :green:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#8 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od LukášM »

Možná si to špatně pochopil :wink: Koncern má minimalistický funkční design, který ale žádného příznivce krásných křivek popř. člověka z oboru nenadchne 8) Konkrétně známý designér uznává design BMW, protože přinesl zcela něco nového, přesto se každému líbit nemusí. Samozřejmě uznává i jiné hodnoty a třeba C30 považuje za nejhezčí hatch posledních let. Shodou okolností také pracoval pro Škoda Auto, je autorem projektu Škoda Enve, ale že by koncernový design považoval za nějakou modlu to opravdu ne.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#9 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Lachtan »

A ještě je potřeba si uvědomit, že designer pouze navrhuje budoucí vize - o tom, která z těchto vizí se stane skutečností, rozhodují jiní.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#10 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od old.fashioned »

Lachtan píše:A ještě je potřeba si uvědomit, že designer pouze navrhuje budoucí vize - o tom, která z těchto vizí se stane skutečností, rozhodují jiní.
no fajn, ale nebude to, co designer nenavrhne. Tzn. pokud přijde designer A, výsledek bude spíš A, než původní designer B. Předpokládám, že designera A si vzali proto, že dosud dělal designy A, nikoli proto, aby se případně mohli od jeho vizí odvrátit směrem k původnímu dewignu B. Tzn. i když on formálně nerozhoduje, vliv má fakticky rozhodující.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#11 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od wickey »

držte si klobouky, jedeme z kopce...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Banská Štiavnica

#12 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od passadena »

Tak k tým dizajnérom A a B......možno je už našase aby Volvo malo aj nového dizajnéra, veď keď sa to tak vezme tak všetky posledné modely sú na jedno kopyto (viď nová V40....kópia inych modelov len v menšom).....zmena môže byť zaujímavá, veď za pokus to stojí, aj keď verím tomu že to nebude kópia nejakého Audi ale niečo úplne iné a nové ....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#13 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od LukášM »

Něco úplně nové ať zkouší hjundééé :bad: Já jsem konzervativní jako většina majitelů Volva :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#14 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od mr1 »

LukášM píše:Něco úplně nové ať zkouší hjundééé :bad: Já jsem konzervativní jako většina majitelů Volva :D
Naprosto souhlasím. Volvo se přece nepotřebuje pořád hledat. Volvo každý pozná, po mnoho generací a mnoho modelů. Takový odporný hjundéééé se pořád hledá, co model to jiný ale přesto pořád šikmooký hnusný auto. Oni snad mění i loga model od modelu.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#15 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Roger »

Kazdopadne, nic dobreho bych od nej necekal...svezi vitr od koncernu? :crazy: :bad: neverim, nikdy jsem od nich nic neotreleho na kolech nevidel. (mozna koncepty, ktere nikdy nevyjely)

Myslim, ze u volva to jeste s designem az tak hrozne neni jako audi a vw, kde splynul design vsech modelu do jedne nabubrele koule, vw a audi nerozezna clovek zepredu vubec model od modelu...pokud nejde o SUV apod. mrchy, ktere podle velikosti oko odlisi i z dalky. To je mozna cisty ucebnicovy spotrebni design...ale opravdu nic pro potechu narocneho oka cloveka, ktery ma nejaky vkus.
Designove prvky volva byly do r.v. 2000 ciste s mene zakulacenymi hranami, pak uz dochazi k zakulacovani, ostre linie a hrany "roztavaji", meni se svetla, narazniky, pruduchy, ale stale ta kapota drzi "V" shape, bocni vystouple linie pod okny a zade maji jasne odlisitelne prvky vcetne konc. svetel.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#16 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Fíla »

mr1 píše: Takový odporný hjundéééé se pořád hledá, co model to jiný ale přesto pořád šikmooký hnusný auto. Oni snad mění i loga model od modelu.
Bohužel podle mě tohle platí pro volvo v posledních letech, včetně toho loga. Nová s60, v60, v40, concepty you, universe, děs, běs a je jedno jestli tomu šéfuje Horbury, který stojí i za novými fordy nebo někdo z koncernu.
Ale prodeje se zvedají a o to jde především.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

GDPR_user

#17 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od GDPR_user »

Měli by začít dělat zase krabice a byl by klid.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#18 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od lucki »

a co ked bol vo VW brzdeny tym, ze to musi byt tak a vo volve dostane kridla a bude moct tvorit. dizajner je clovek a z nejakeho dovodu do volva prestupil.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#19 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Lachtan »

Fíla píše:Bohužel podle mě tohle platí pro volvo v posledních letech, včetně toho loga. Nová s60, v60, v40, concepty you, universe, děs, běs a je jedno jestli tomu šéfuje Horbury, který stojí i za novými fordy nebo někdo z koncernu.
Ale prodeje se zvedají a o to jde především.
Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice? :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#20 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od old.fashioned »

martinopel píše:Měli by začít dělat zase krabice a byl by klid.
možná tak rok, a pak by šlo do konkurzu, už je jiná doba.
A proč by vlastně do budoucna měl bejt nadstandardní a prakticky tvarovanej kufr poznávacím znamením a devizou volva? Proč si nemůže nechat jen tu největší bezpečnost na světě? Velkej kufr ať nechá škodofkám a dacii. Volvař, kterej bude chtít velkej kufr, má v70, kterou snad tak sportovně střiženou neudělaj.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#21 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od LukášM »

old.fashioned píše:
martinopel píše:Měli by začít dělat zase krabice a byl by klid.
možná tak rok, a pak by šlo do konkurzu, už je jiná doba.
Nepovídej, takže co je hranaté, tak se neprodává??? Takhle jednoznačně se to napsat nedá :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#22 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Fíla »

Lachtan píše:Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice? :wink:
Dělám na tom už asi měsíc :)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#23 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od old.fashioned »

LukášM píše:Nepovídej, takže co je hranaté, tak se neprodává??? Takhle jednoznačně se to napsat nedá :)
post musíš přizpůsobit publikační platformě. Kdyby volvo vyrábělo jen krabice - ve všech třídách, do roka je v konkurzu, pač masy je tolik nepoptávaj - nejsou "módní".
"Krabice" v podobě v70 se samozřejmě prodávaj, nechytej tu furt za slovo.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#24 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od mr1 »

Fíla píše:
Lachtan píše:Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice? :wink:
Dělám na tom už asi měsíc :)
:good: tak to chci vidět!!!
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#25 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od LukášM »

old.fashioned píše:post musíš přizpůsobit publikační platformě. Kdyby volvo vyrábělo jen krabice - ve všech třídách, do roka je v konkurzu, pač masy je tolik nepoptávaj - nejsou "módní".
"Krabice" v podobě v70 se samozřejmě prodávaj, nechytej tu furt za slovo.

Konkrétně tebe považuji za mistra ve slovíčkaření, myslím to ale v dobrém a většinou s tebou souhlasím :wink: Samozřejmě hranatá auta by dnes neměla šanci díky ochraně chodců. Konkrétně co se týče vyší třídy, tak tam myslím, že by konzervativní tvar bodoval. On je rozdíl mezi moderním a módním tvarem...třeba Scion v segmentu malých aut právě přitáhl hromadu zákazníků nezvyklým hranatým designem. Jinak poslední hranatý design v podstatě končí 850.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“