Klíč

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5768
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#1 Klíč

Příspěvek od neuman zdenek »

Chtěl bych Vás varovat před strátou klíčů od autí
Klíč před rozpadem sračkové hmoty
Přílohy
klíč 017.jpg
klíč 017.jpg (70.37 KiB) Zobrazeno 518 x
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5768
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#2 Klíč

Příspěvek od neuman zdenek »

po rozpadu :bad:
Přílohy
klíč 020.jpg
klíč 020.jpg (65.39 KiB) Zobrazeno 515 x
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5768
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#3 Klíč

Příspěvek od neuman zdenek »

a lehce odjimatelný odlitek
Přílohy
klíč 021.jpg
klíč 021.jpg (64.86 KiB) Zobrazeno 515 x
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5062
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#4 Klíč

Příspěvek od Lachtan »

Co jsi s tím dělal ??? :shock:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#5 Klíč

Příspěvek od Jiri.T »

To ti sežral pejsek?
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5768
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#6 Klíč

Příspěvek od neuman zdenek »

Lachtan píše:Co jsi s tím dělal ??? :shock:
Ty volve nic,viseli mě v práci na věšáčku a dělal jsem si pořádek v klíčích abych se ujistil od čeho který jsou (mám jich jak vrátnej ze Škodovky),vzal jsem náhr.klíče od Sojky a najednou se mě rozpadli v ruce. :angel: :D Podotýkám že věšáček mám ccá 30 cm nad radiátorem.
?????? :unknown:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3717
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7 Klíč

Příspěvek od wickey »

a to se podivej na klice od 70ky blondyny :bad:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5768
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#8 Klíč

Příspěvek od neuman zdenek »

wickey píše:a to se podivej na klice od 70ky blondyny :bad:
jó taky jsou rozleptaný, ovladače na palubce a na dveřích také :bad:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1927
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#9 Klíč

Příspěvek od st_Andy »

Boson mi na ty rozleptane vokenni vovladace poradil sikovnej trik :wink: vzal jsem houbu na nadobi a JAR (funguje i zubni kefka) a zacal s ni ty cudly rohem lestit, a svete div se po intimni chvilce silnejsiho lechtani :D ten nanos zacne krasne miznout az se prolestis na uplne nove hladke ovladace s piktogramy jako z fabriky, ten plast pod tim nanosem je dost odolni takze neni ceho se bat a muzes i pritlacit 8) funguje a vypada to ve finale luxusne, v podstate jsou jak nove jenom bez nanosu toho sajrajtu, nafotim stav po :good: ale na ty klice bych s tim asi radsi nesel :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4125
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#10 Klíč

Příspěvek od dali »

st_Andy: nepřál bych si vidět, co by zbylo kdybys ten postup aplikoval na 70kovej klíč. Predpokládám že čepel a očko jako Zdendovi + chip.
Přitom klíč od 850 je krásně neožmoulanej a eště ke všemu dvoubarevnej... :roll: Teď ale nevím, jestli seto netýká neni jenom eRkovýho.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3717
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#11 Klíč

Příspěvek od wickey »

netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1886
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#12 Klíč

Příspěvek od LukášM »

Je vůbec něco v čem je 70 lepší než 850? :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3717
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#13 Klíč

Příspěvek od wickey »

cabrio 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#14 Klíč

Příspěvek od PLJARDA »

klíč různých podob :lol: :lol:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4125
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#15 Klíč

Příspěvek od dali »

LukášM píše:Je vůbec něco v čem je 70 lepší než 850? :)
Follow me home, whips (2000), STC (99+), který narozdíl od TRACSu přistihneš, že funguje. Hodně podstatný je hafo odkládacích ploch navíc (polička pod kastlíkem, několikanásobná velikost kapes ve dveřích, kapsy na čelní hraně sedáků u R).... lišty vedle čelního skla odvádějící vodu mimo boční okna (do uřčitý míry). Ser-Více (99+) si vymažeš sám podle návodu. Obojí má svý.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1886
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 Klíč

Příspěvek od LukášM »

850 nemá follow me home? :shock: Tak to 480 překvapí :wink: Whiplash je dobrá vychytávka, na to jsem úplně zapomněl. Mě TRACS funguje, ale efektivity se nedostává :D Odkládací prostor neřeším.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4125
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 Klíč

Příspěvek od dali »

LukášM píše:850 nemá follow me home? :shock: Tak to 480 překvapí :wink:
Holanďáci vždycky měli těhle kravinek víc. Třeba o funkci jednoho dodatečnýho setření po ostříknutí čelního skla, nebo automatickým setření zadního skla pokud máš puštěný stěrače a dáš zpátečku (tak jak to má každá 40) se může zdát i sedmdesátce :oops: Tak ono se jí může zdát i o paměťovým cyklovači, což už je u auta týhle třídy a roku výroby slušnej trapas :(

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1927
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#18 Klíč

Příspěvek od st_Andy »

nastesti se vi, ze rele pam.cyklovace pasuje z Fáva nebo z FauWé :D
coz je krapet trapas, na kterej nechapu jak pri tech 1800 avizovanych vylepsenich inzenyri mohli zapomenout, mozna jich ma 70-tka nakonec jenom 18, maska vcetne palubky a dvernich tapecu :lol: :crazy:
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 10 úno 2012 01:27, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4125
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#19 Klíč

Příspěvek od dali »

To se sice ví, ale bohužel jsou jedinci, který se k tomu doteď nedokopali :oops:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1886
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#20 Klíč

Příspěvek od LukášM »

Co se týče cyklovače, tak tam jsem byl překvapený, že jsem ho ve Volvu neviděl, nemám :( Když jsem jezdil Coltem r.v. 91, tak tam bylo 9 rychlostí stírání :) Ale taky byl cyklovač jediné co nezrezlo na prach :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

BOSON
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 327
Registrován: 15 roků
Bydliště: Riazaň, RUSSIA
Vůz: V70TDi I, stříbrný metal, manual

#21 Klíč

Příspěvek od BOSON »

wickey píše:netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.
Tak to mám asi 850 klíč na 70-ce. :)
_________________
Je: V70II D5, 2005, D5244T, modrá v manualu.
760, D 24 Tic, 1988,
Bylo:Ford SIERRA 2.0i DOHC, stríbrný combík a automatu, V70 I 2,5 TDi, 1997, D5252T, stříbrný metal v manualu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#22 Klíč

Příspěvek od lucki »

BOSON píše:
wickey píše:netyka. klic 850 byl opravdu mnohem lepsi nez 70kovej.
Tak to mám asi 850 klíč na 70-ce. :)
to vies. preve rocniky, to sa este spotrebovavali zasoby v sklade.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“