Krátké jízdy se studeným dieselem...

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#51 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od mr1 »

já na to u žigula spolíhal :lol:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#52 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od rimsy »

Mam dotaz ohledne dobijeni/vybijeni. nekde jsem cetl, ze alternator dela 20 Ah, takze teoreticky baterii ktera ma 75 Ah nabije za 3 hodiny. Otazka je, jaky alternator mam ve sve S60, nevoi nekdo? V zime moc jezdit nebudu, tak abych zhruba vedel kdy se mi auto vybije..
_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#53 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od danillo »

igi75 píše:Celá tato debata je asi o .... , To bychom se potom mohli vrátit na žebřináky a koně. Volvo je o bezpečnosti, kráse a pohodlí. Takže si myslím, že je třeba tyto věci využívat plnými doušky. Topení bych nevypnul ani u traboše ( teda pokud by nějaké mělo :lol: ). Já to mám celý rok na automat klimu a nehrabu se do toho a je to žrádlo. Teda pokud mi ho žena půjčí :evil:
:) No jasně, vo tom to je! přece se chcem pěkně a pohodlně povozit, když už si to sami platíme. To každopádně :) Chtěl jsem ale upozornit na dle mého názoru ne úplně stoprocentně platnou radu, že by se nemělo auto používat na krátké jízdy. Nebo aspoň zjistit jak se na to dívají ostatní. O pár příspěvků výš někdo psal že VW počítá na jeden studený kilometr šestnáct teplých...to je pro mě novinka a je to mnohem víc než bych tipnul. Ale asi se z toho nedá dělat moc závěrů třeba při koupi auta z bazaru, protože člověk nikdy neví v jakym režimu auto u předchozího majitele jezdilo.... Třeba já najedu v průměru měsíčně tisíc km z toho 400 krátký trasy do práce a po městě a zbytek delší trasy po dálnici a okreskách. Což je celkově docela málo km za rok ale z toho 40% ve studeným nebo málo zahřátým režimu. Můj hypotetickej soused jezdí do práce 50km, takže jeho nájezd je daleko větší, ale absolutní počet km ujetých ve studeným režimu je stejnej. Takže až budou naše dvě auta stát vedle sebe v bazaru, někdo si řekne, ten má víc najeto za stejnou dobu, takže jezdil delší trasy, takže motor bude v lepším stavu. A to je právě ta chyba....podle mě. No ne?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#54 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od Lachtan »

Je to jenom teorie. Možná správná, ale pro použití v praxi naprosto nepoužitelná. :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#55 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od dali »

Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku 8) .

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#56 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od mr1 »

:ROFL: :ROFL: :ROFL: tý volve, já ten dehet asi prodám :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#57 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od Lachtan »

dali píše:Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku 8) .
A najeto nejlépe na německých dálnicích (švýcarským důchodcem, ale to už bych asi chtěl moc... :lol: )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: V70 D5 04´ černá
Bydliště: Náchodsko

#58 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od josef »

rimsy píše:Mam dotaz ohledne dobijeni/vybijeni. nekde jsem cetl, ze alternator dela 20 Ah, takze teoreticky baterii ktera ma 75 Ah nabije za 3 hodiny. Otazka je, jaky alternator mam ve sve S60, nevoi nekdo? V zime moc jezdit nebudu, tak abych zhruba vedel kdy se mi auto vybije..
Jaký alternátor tam máš to nevím, určitě ale má štítek min. s typovým číslem. A podle toho si zjisti parametry. Ono změřit proud je dost těžké (záleží na odběru, na otáčkách při dobíjení, ...) Stav alteru se zjišťuje při volnoběhu měřením dodávaného napětí. Pokud ti dává kolem 14,5V je OK. Pokud dává pod 14, začni přemýšlet o opravě a zvýšeném dozoru nad baterkou.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#59 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:
dali píše:Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku 8) .
A najeto nejlépe na německých dálnicích (švýcarským důchodcem, ale to už bych asi chtěl moc... :lol: )
Ti nevim jestli když se Němci naposledy motali kolem rovníku, jestli tam Rommel stihnul postavit i nějaký dálnice :D

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#60 Krátké jízdy se studeným dieselem...

Příspěvek od Lachtan »

dali píše:Ti nevim jestli když se Němci naposledy motali kolem rovníku, jestli tam Rommel stihnul postavit i nějaký dálnice :D
Nevím jestli dálnice, ale něco tam vystavěli, ale to už je stejně passé, protože to před pár měsíci vybombardovali nějací pitomci s plnou hubou pravdy/lásky/humanity... :%) =@

:D :wink: 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“