Krátké jízdy se studeným dieselem...
- Autor
- Zpráva
#51 Krátké jízdy se studeným dieselem...
já na to u žigula spolíhal
#52 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Mam dotaz ohledne dobijeni/vybijeni. nekde jsem cetl, ze alternator dela 20 Ah, takze teoreticky baterii ktera ma 75 Ah nabije za 3 hodiny. Otazka je, jaky alternator mam ve sve S60, nevoi nekdo? V zime moc jezdit nebudu, tak abych zhruba vedel kdy se mi auto vybije..
_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#53 Krátké jízdy se studeným dieselem...
No jasně, vo tom to je! přece se chcem pěkně a pohodlně povozit, když už si to sami platíme. To každopádně Chtěl jsem ale upozornit na dle mého názoru ne úplně stoprocentně platnou radu, že by se nemělo auto používat na krátké jízdy. Nebo aspoň zjistit jak se na to dívají ostatní. O pár příspěvků výš někdo psal že VW počítá na jeden studený kilometr šestnáct teplých...to je pro mě novinka a je to mnohem víc než bych tipnul. Ale asi se z toho nedá dělat moc závěrů třeba při koupi auta z bazaru, protože člověk nikdy neví v jakym režimu auto u předchozího majitele jezdilo.... Třeba já najedu v průměru měsíčně tisíc km z toho 400 krátký trasy do práce a po městě a zbytek delší trasy po dálnici a okreskách. Což je celkově docela málo km za rok ale z toho 40% ve studeným nebo málo zahřátým režimu. Můj hypotetickej soused jezdí do práce 50km, takže jeho nájezd je daleko větší, ale absolutní počet km ujetých ve studeným režimu je stejnej. Takže až budou naše dvě auta stát vedle sebe v bazaru, někdo si řekne, ten má víc najeto za stejnou dobu, takže jezdil delší trasy, takže motor bude v lepším stavu. A to je právě ta chyba....podle mě. No ne?igi75 píše:Celá tato debata je asi o .... , To bychom se potom mohli vrátit na žebřináky a koně. Volvo je o bezpečnosti, kráse a pohodlí. Takže si myslím, že je třeba tyto věci využívat plnými doušky. Topení bych nevypnul ani u traboše ( teda pokud by nějaké mělo ). Já to mám celý rok na automat klimu a nehrabu se do toho a je to žrádlo. Teda pokud mi ho žena půjčí
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#54 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Je to jenom teorie. Možná správná, ale pro použití v praxi naprosto nepoužitelná.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#55 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku .
#56 Krátké jízdy se studeným dieselem...
tý volve, já ten dehet asi prodám
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#57 Krátké jízdy se studeným dieselem...
A najeto nejlépe na německých dálnicích (švýcarským důchodcem, ale to už bych asi chtěl moc... )dali píše:Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku .
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
#58 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Jaký alternátor tam máš to nevím, určitě ale má štítek min. s typovým číslem. A podle toho si zjisti parametry. Ono změřit proud je dost těžké (záleží na odběru, na otáčkách při dobíjení, ...) Stav alteru se zjišťuje při volnoběhu měřením dodávaného napětí. Pokud ti dává kolem 14,5V je OK. Pokud dává pod 14, začni přemýšlet o opravě a zvýšeném dozoru nad baterkou.rimsy píše:Mam dotaz ohledne dobijeni/vybijeni. nekde jsem cetl, ze alternator dela 20 Ah, takze teoreticky baterii ktera ma 75 Ah nabije za 3 hodiny. Otazka je, jaky alternator mam ve sve S60, nevoi nekdo? V zime moc jezdit nebudu, tak abych zhruba vedel kdy se mi auto vybije..
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#59 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Ti nevim jestli když se Němci naposledy motali kolem rovníku, jestli tam Rommel stihnul postavit i nějaký dálniceLachtan píše:A najeto nejlépe na německých dálnicích (švýcarským důchodcem, ale to už bych asi chtěl moc... )dali píše:Ideální je kupovat auto, který najelo okolo 150tkm za rok, co nejblíž rovníku .
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#60 Krátké jízdy se studeným dieselem...
Nevím jestli dálnice, ale něco tam vystavěli, ale to už je stejně passé, protože to před pár měsíci vybombardovali nějací pitomci s plnou hubou pravdy/lásky/humanity...dali píše:Ti nevim jestli když se Němci naposledy motali kolem rovníku, jestli tam Rommel stihnul postavit i nějaký dálnice
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 87 Odpovědi
- 11454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 12 Odpovědi
- 1143 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 15 Odpovědi
- 2757 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 5 Odpovědi
- 474 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Rumlik
-
- 8 Odpovědi
- 1142 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ