pětiválce a šestiválce končí .-(

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#26 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od eLzyx »

šestiválce chápu, že končí. Vyrábí se u Forda a asi chtějí moc peněz. Stejně tak jsem si všiml, že začali omezovat nabídku manuálních převodovek - opět se vyrábí u Forda resp. v Getragu.
Ale proč končí pětiválce, které si Volvo bastlí samo ... kdo ví. Třeba Ford vlastní nějaký patent, který výrobu motoru opět prodražuje.
Každopádně nevím, co tam chtějí dávat ... opět fordí čtyřválce? Ať se jdou zahrabat do sněhu pod losí trus.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#27 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od eLzyx »

jsem teď narazil na zajímavý STARÝ článek - představení motoru V8, kde se píše "Osmiválec je totiž v současné době nejčistším motorem V8 na trhu, když plní připravovanou normu Euro 5 i severoamerickou ULEV II. K tomu velkému XC90 pomáhá čtveřice katalyzátorů (dva z nich blízko k motoru, další pod vozem), vyšší volnoběžné otáčky (cca 1250 ot./min) a optimalizované zapalování pro rychlejší zahřátí na provozní teplotu a chudá směs pro omezení emisí po studeném startu. Výsledkem je výrazné snížení emisí v krátkém čase (15 až 20 sekund) po studeném startu motoru, kdy ještě nepracují katalyzátory."

Přitom Euro 6 začne platit až za 3 roky(9.2014). A V8 se nevyrábí už min. 2 rokem. Takže se obávám, že jde pouze o finanční řezy. Číňani nemaj, nebo nechtěj pustit prachy a budou raději vyrábět unifikované škatule s jedním, max. dvěma typy motorů, které budou od někoho (Ford a PSA) levně nakupovat. Tj. stane se z toho euroškatule. A později, až to tu lidi nebudou kupovat, tak z toho bude chinaškatule, protože do toho začnou strkat levnější díly ze svých fabrik, aby to cenově zatraktivnili.
To jsou vyhlídky :bad:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#28 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od tnemec »

No já objednal Astru se 103 kW 1,4T, tak uvidíme... D-Fens říkal, že prej je to dobrej motor, a taky je "u zdroje"... nechám se překvapit...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#29 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od eLzyx »

o Opelu bych byl taky ochoten uvažovat. Insignie se mi díky rysům Saabu celkem líbí. S tou V6 bych to možná nějak přežil. Ale naštěstí jsem socka a tak můžu Volvo pětivály vybírat dalších 10-15 let :D
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#30 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od old.fashioned »

je to hrozivý, jak boduje obyčejná nižší střední, ale taky se přidávám k obdivovatelům nový Astry v kombíku :twisted:
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#31 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od tnemec »

old.fashioned píše:je to hrozivý, jak boduje obyčejná nižší střední, ale taky se přidávám k obdivovatelům nový Astry v kombíku :twisted:
Já jsem udělal poměrně komprehensivní průzkum trhu, a ta Astra ST mi z toho vyšla kombinací vlastností nejlépe... a cena byla ok... Co mě překvapilo asi nejvíc je, že je prakticky v každém rozměru srovnatelná s 850... resp. dle papírových údajů je v každém rozměru větší, jen je o 2,5 cm :-) kratší... Uvidíme, budu jí mít v listopadu...

Není to asi mý auto snů, ale je to rozhodně dost dobré auto na to, abych ho jako služebáka bez přemáhání přežil... a bude nový...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#32 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od konstantinos.cz »

old.fashioned píše:je to hrozivý, jak boduje obyčejná nižší střední, ale taky se přidávám k obdivovatelům nový Astry v kombíku :twisted:
heh.. opel je na tom ted lip nez ford.. ale znate ten vtip?

Proc Nemci vyrabi Ford? Aby Opel nebyl nejhorsi auto.
(A da se to aplikovat i naopak)

Tu brutalni cervenou barvu podsvetleni bych asi ale neprekousnul..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#33 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od tnemec »

konstantinos.cz píše:
old.fashioned píše:je to hrozivý, jak boduje obyčejná nižší střední, ale taky se přidávám k obdivovatelům nový Astry v kombíku :twisted:
heh.. opel je na tom ted lip nez ford.. ale znate ten vtip?

Proc Nemci vyrabi Ford? Aby Opel nebyl nejhorsi auto.
(A da se to aplikovat i naopak)

Tu brutalni cervenou barvu podsvetleni bych asi ale neprekousnul..
Ta je jen ve verzi s adaptivním podvozkem při stisku tlačítka sport... já jsem podvozek nechtěl, std. je dost dobrý a ty tlumiče jsou drahý na výměnu... a když si vezmu volví Four C... zlatý pružiny...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#34 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od karelvolvo »

panebože neblbněte Oplem tam a vlakem spátky !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#35 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od eLzyx »

neříká se to o Fordu?
Ale teď vážně. Já Opel kdysi měl a na to jaká to byla hujda, tak to byl naprostý držák a nezmar.
Opela Astru(předchozí generace) mají moji rodičové a až na odejitou zapalovací lištu naprosto bezproblémové auto. Zapalovací lišta je za 2500Kč origo díl.
Samozřejmě s Volvem to naprosto nelze srovnat. Tenčí lak, horší sedačky, ergonomie také pokulhává, strohá palubní deska, tenkrát neoturbené motory ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#36 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od tnemec »

eLzyx píše:neříká se to o Fordu?
Ale teď vážně. Já Opel kdysi měl a na to jaká to byla hujda, tak to byl naprostý držák a nezmar.
Opela Astru(předchozí generace) mají moji rodičové a až na odejitou zapalovací lištu naprosto bezproblémové auto. Zapalovací lišta je za 2500Kč origo díl.
Samozřejmě s Volvem to naprosto nelze srovnat. Tenčí lak, horší sedačky, ergonomie také pokulhává, strohá palubní deska, tenkrát neoturbené motory ...
Mezi H a J Astrou je zejména stran interiéru skok jako kráva... asi jako mezi Wartburgem a S-klasse :-) A srovnám-li to s odpovídajícím volvem, tj. V50, tak hele... v každém ohledu je Astra lepší... v každém... mohl jsem V50 mít levněji... a nevzal jsem ji... Ono nejhorší je, že v mnou sledovaných parametrech je Astra stejná jako V70, což je skoro nepochopitelný. Nebavím se o prestiži, apod. Bavím se čistě rozměrově, užitně, výbavou... a o kvalitě výroby volvo vs. opel bych taky diskutoval jen velmi opatrně :-) Co jsem slyšel o XC60 za zkazky, to nechtějte slyšet... asi od 5 lidí už osobně a od dalších z doslechu... jednal jsem cvičně o spolupráci s ředitelem toho showroomu, kde jsem to kupoval, a ten jí měl jako služební... no ve výsledku furt musel jezdit něčím jiným, furt ho odněkud tahali, až ji poslal do švédska se vzkazem, kam si jí maj strčit a vzal si něco jinýho...

Po Astře H bych ani nekouk, ale ta nová je opravdu velmi zajímavá a dělá věci způsobem, který mi velmi, velmi vyhovuje. A nedělá kraviny, které mě prudí, jako třeba Focus III.

Jo a stran sedaček... mě stačí ty normální, už ty jsou v pořádku... ale dá se dvacka připlatit za ergonomický... a ty jsou přinejmenším stejně dobré, jako ve volvu, čuměl jsem na ně jak z jara... akorát jsem prostě preferoval jinou výbavu, takže jsem je tam nehodil...

Opakuju - není to pro mě srdcovka... ale byl jsem tím autem po užitné a designové stránce velmi překvapen ... tak, že jsem vzal svůj budget na auto a prostě jsem jim ho poslal...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#37 pětiválce a šestiválce končí .-(

Příspěvek od eLzyx »

tak v nový Astře jsem ještě neseděl, tak nevím.
Každopádně je fakt, že V50 už toho nemá moc co nabídnout. Paradoxně možná cenu (ale opravdu chceme budget Volvo?). Za chvíli nebude mít ani ty skvělé T5 a D5(resp.D3, D4) a to už to bude naprosto nezajímavé, byť líbivé auto.
K té XC60 - já pořád tvrdím, že Volvo z Belgie není dobrá volba. Celých posledních 10let mají evidentně problém s udržením kvality.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“